Şimdi Ara

İstanbul trafiği ve baskı balata

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
670
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 13
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 27 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Literaryy (4 mesaj) wehrmacht (2 mesaj) ravrav (1 mesaj) rst78 (1 mesaj) smyrna (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (6 mesaj) Mobil (10 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 150.000 kilometre boyunca istanbulda kullanılan bir arabanın baskı balatası bu kadar kilometre dayanır mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • yokuş çıkarken trafik varsa biter(yokuş kalkış desteği yoksa). normal trafikte iyi sürücüler bitirmiyor ben gördüm. baskı balata en çok bitiren şey üst üste kavrama yaptırıp gıdım gıdım gitmek. yokuşta kavramada arabayı sabit tutmak. ben acemiliğimde bunları yaptığım halde 80 bin km dayanmıştı.

  • Kullanım tarzınıza bağlı olmakla birlikte değişiklik gösterebilir fakat benim aracım aktif kullanımda 100.000 km dayanmıştı yaklaşık 2 yıl boyunca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul trafiğinden bıktım baski balata katili. 😡😡😡😡

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul trafiğinde aktif kullanılan bir araç hamilton olsa fark etmez o baskı da balata da biter.
  • Yani 150.000 kilometre dayanmaz öylemi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baskı balata kolay bozulmaz 200 250.000 km dayanır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Matheas

    Baskı balata kolay bozulmaz 200 250.000 km dayanır

    o eskidendi asbest yasaklanınca seramik veya kompozit özel üretim değilse balata 60.000

  • İstanbulda yaşıyorum, manuel araçlarımda ben bu güne kadar debriyaj balatası bitiremedim. En uzun süreli kullandığım araçta bitmese de her 120bin km’de bir değiştirdim (araba sıfırdan beri duruyor km şu anda 350bin küsür, en son 240binde değiştirmiştik). Ömrü kullanım tarzına göre değişiyor, kimi insan daha çabuk bitiriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    o eskidendi asbest yasaklanınca seramik veya kompozit özel üretim değilse balata 60.000



    Alıntıları Göster

    150.000 km dayanmaz yani


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Literaryy L kullanıcısına yanıt
    110-120 sonrası tetikte ol derim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smyrna

    110-120 sonrası tetikte ol derim.

    Bi araç var 153.000 de istanbul ümraniyede adam 37.000de ilk sahibinden almış ısrarla baskı balatası orijinal diyor normalde istanbulda 80 90.000de bitiyormuş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni nesil araclarda artik balatadan once baski yaylari sertlesiyor yada bilye dagiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Işıkta vs beklerken debriyaja basılı tutmazsanız daha ömürlü olur hocam

  • 2005 model 0 aldığımız manuel arabanın baskı balatası 2013-4 civarında değişti.Km ortalama 120-130 bin civarıydı.Belki daha fazla bile olabilir.Tamamen kullanıma bağlı.


    Şehir ankara.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogzdrk -- 14 Ocak 2021; 21:49:24 >
  • 160bin km tek balatayla giden taksiciler gordum. Adamina bagli. 50binde de bitebilir. Balata bitmese bile catal islevini yitirebilir, rulman eriyebilir vs. vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy

    150.000 km dayanmaz yani



    Alıntıları Göster

    İstanbulda lastik 70.000km standard balata okadar gitmez o derece

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.