Şimdi Ara

İstanbul ---> İzmir Körfez mi, feribot mu, köprü mü (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
109
Cevap
5
Favori
37.366
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhenatonnn

    anadolu yakasından osmangazi köprüsü üzeründen, balıkesire giderken maliyeti azaltmak için otoyoldan bursa civarında hangi çıkıştan çıkıp eski yola geçeriz hocam.çocuğun okulu için sıkça gidicez mecburen

    Osmangazi Koprusunu gecip otobani bitirip cikiyorsunuz..Yaklasik 15 20 Km sonra sag tarafta Mavi tabela var karacabey susurluk diye..Oraya gireceksiniz..Eski yol iste orasi..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bayram döneminde körfezi dolaşmak akıl karı değil, gerçi körfezi dolaşmak hiç bir zaman bence akıl karı değil. Hemen saldırmayın köprü ucuz demiyorum çok pahalı!

    Şimdi körfez 100 km, aracım ortalama 8 litre yakıyor. Benzini 8 lira hesap hesap kabataslak 60 TL.
    Feribot şuanda net emin değilim ama 115 lira sanırım.
    Köprü 147 Lira

    Körfezi 1 kez dolaştım ve öğlen saatiydi (pinti bir arkadaşımla) ışıktan ışığa savrulduk resmen. İstanbul içinde trafikten deliriyoruz zaten bir de körfezde dura dura gitmek sinir bozucuydu.

    Feribotu Eskihisar - Topçular kullanmak mantıklı gelmiyor. Görünüşe göre 30-35 TL fark var. Yaklaşık 40 dk sürüyor. Dinlenmek istiyorsam kullanırım ama tercih etmiyorum. Onun yerine bulabilirsem Yenikapı - Yalova almaya çalışıyorum ya da olabildiğince ileri Bursa - Balıkesir bakıyorum. Eğer orada uçuk bir fiyat varsa köprü tercih ediyorum. Gelecek ay için şuanda 5 yolcu Yenikapı - Yalova 950 TL gösteriyor. Saçmalık!

    Senede 2-3 kez kullandığım için güzergahı hem yolun rahatlığı, hem de yorgunluk olarak köprüye ve otobanı tercih ediyorum. Çok pahalı kabul ama 2 saat az araba kullanmak işime geliyor.

    Mantıklı seçenek bana göre Körfezi dolaşmak veya köprü kullanmak. Körfezi yukarıda saydığım sebeplerden dolayı tercih etmediğimden öncelik Yenikapı’dan feribot batmak uygun fiyatlı, onu bulamazsam köprü + otoban kullanmak.

    Bilmiyorum ama 2 saat az araba kullanmayı tatile giderken ya da gelirken 200 liraya tercih ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • O mantıklı bu mantıksız karşılaştırması yapmayacağım. Seçeneğin bol olması güzel. Keşke köprü 10 TL olsa, yol 20-30 TL olsa da herkes rahatlıkla otobanı kullansa. Pahalı olmasını eleştiririm ama geçene ve tercih edenlere saygı duyuyorum.


    İzmir'de yaşayıp İstanbul'a gidip geliyoruz. Son 2 - 2,5 yıldır Kadıköy'e de olsa Karaburun'a da olsa körfezden gidip geliyoruz. Zaman sıkıntımız yok. 90-120 km arası hızlarda gidiyorum çoğunlukla. Otoban da olsa 120'i geçmiyorum. Özellikle tatil dönemlerinde ters istikamette kaldığımız için trafik de çekmiyoruz.


    Feribotla karşıya geçmek ve ana yola bağlanmak feribot beklemezsen ortalama 1 saat. Beklersen 1 saat 15 dk falan. Maliyet 115 TL olmuş. Gidiş geliş 65-80 TL civarıyken yol maliyetine göre tercih ediyordum. Şu an bana gereksiz geliyor. Ama dinlenme avantajı güzel oluyor. Örneğin Bodrum'dan veya Antalya'dan falan geliyor olsam yol yorgunluğunun üstüne İstanbul trafiğinden önce dinlenmek için çok büyük ihtimal feribotu tercih ederdim.


    Körfez 100 km. Benim araç 7.5lt/100 km LPG tüketiyor. 8 litre olsun, 4 TL LPG, fazlasıyla 40 TL yaksın. Geçiş başı 65-70 TL kar kalıyor. Gidiş gelişte 1 depodan fazla LPG karı oluyor. 1 depo LPG de beni Topçular'dan İzmir'e getiriyor zaten.


    Hal böyle olunca ekstradan kaybedeceğim 1-2 saatin TL karşılığı, bize cumadan İstanbul'a gidip pazar İzmir'e dönme, eşimin de haftasonu ailesiyle vakit geçirme rahatlığı veriyor.


    Pandemi nedeniyle yolda yemek olayını kapattık, paketli ürün harici alışveriş de yapmıyoruz. Hatta yolda konsolda kahvem eksik olmaz, Bursa çevreyolunda kahve alıyordum kalabalık oluyor diye mecburen onu da termosa çevirdik. Yoksa yemek + kahve ve abur cubur maliyeti körfez dolaşma karının üstünde oluyor. :)


    Son 1,5 yıla kadar İstanbul'da D100'ü kullanıyordum, şimdilerde E80'i kullanıyorum 8-10 TL falan herhalde ama hem trafik daha az oluyor hem de hız rahatlığı oluyor genelde.

    _____________________________




  • Yılda 20 civarı istanbul bursa yapıyorum, körfezi dolaşacaksan avantajlı fakat
    Gölcük, karamürsel, yalova, orhangazi, gemlik, ovaakça yerleşimlerin içinden geçiyorsun her yer radar ışık ceza yeme olasılığın çok fazla ceza yersende hem boşuna sıkıntı çekmiş olursun hemde daha fazla ödersin bunu unutma dostum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gebzede ikamet ediyorum.

    körfezi dolanmak arkadaşların da dediği gibi tam 100 km.

    aracınız km de 50 kuruş yaksa 50 liraya geçersiniz ancak orada yol boyunca tam 20 yıldır kasıtlı olarak bitirilmeyen yol yapımı var.

    feribot 105 tl, çift yön 200 tl.

    körfez köprüsü tek yön 147 tl ancak hem gebzeden hem de karşıya geçtikten sonra 1 gişe de otoban ücreti ödüyorsunuz, dolayısı ile 155 liraya geliyor.

    son seçenek ise pendik-yalova, bu hat da 110 tl. bazen indirimlerle 90 liraya düşüyor.

    _____________________________
    Fiat 500 3K 1.2 Pop Rock Siyahı

    Ssangyong XLV 1.6 AT Diesel LACİ
  • negmardan 2019 yılında aldığım dönüş feribot biletim var.


    hem üzerinden 2 yıl geçti, hemde aracımı satıp başka araç aldım.


    acaba şimdi negmar'a gitsem yeni plakalı aracımla bu bileti kabul ederler mi yoksa yeni bilet mi isterler?

    _____________________________
  • İzmir'e giderken köprü ve otoban "şirketini" kullanarak gittim. Dönüşte eski yoldan geleyim dedim yol bitmek bilmedi.


    Tercih yapmak zor.

    _____________________________
  • 28 mayısta istanbul anadolu yakası - bodrum

    15 haziranda bodrum - istanbul anadolu yakası yaptım araç ile.


    28 mayıs giderken sabah 5'de marşa bastım, pendik yalova feribotu 106 TL idi fakat sabah 7'de baslıyordu bana uymadıgı için osmangazi kullandım ve orhangazi gişeden çıkıp parasız bölünmüş yola bağlandım ve rotayı tamamladım. 147 köprü + 20 otoban olmak üzere 167 TL yola para verdim birde ilaveten yaklaşık 60 km yol daha fazla yapmış oldum.


    15 haziran dönerken yalovadan feribota bindim 115 TL ödedim.


    bostancı maltepe kartal pendik tuzla bölgesinde oturanlar için pendik yalova feribotu gayet iyi bir seçenek.

    _____________________________
    Kids are like farts, you can only tolerate your own. -

    Dolaştığım ülkeler;
    / EUROPE: TURKEY, GREECE, BULGARIA, ROMANIA, GERMANY, ITALY, FINLAND, NORWAY
    / MIDDLE EAST: UAE, CYPRUS
    / ASIA: AZERBAIJAN, PAKISTAN, CHINA, HONG KONG, SOUTH KOREA
    / ASIA-PASIFIC: THAILAND, INDONESIA, MALAYSIA, SINGAPORE, PHILIPPINES, VIETNAM
  • Eskihisar Topçular feribotunu kullandım bugün. Herhangi bir aciliyetim olmadığı ve biraz da yollarda yorulduğum için çok iyi oldu. Yemek molamızı da feribotta vermiş olduk.

    İşletmeyi Köfteci Yusuf almış ama sadece tost vardı. Yine de kavurmalı kaşarlı tost iyi geldi molada.

    Ücret ise tek yön 110 TL.

    Benim için gayet mantıklıydı.

    Düşünen arkadaşlar için bilgi.

    _____________________________
  • Bende haftasonu körfezi dolanarak bodruma geldim.Yaklaşık 900 km civarı.Yakıt olarakta 340 tl lik aldık mazot.Mooka x otomatik araç.

    Ne körfez ne otoban aklı olan bandırma feribotu alsın.Yollarda radardı şuydu buydu derken çok uğraşılıyor.Her yerde paralı yola sokma çabası var.Yolu bilen ben bile yanlışlıkla girdim.Girip çıkmak bile 8 tl.

    Dönüşte bandırma dan bilet aldım.Direk istanbul.

    _____________________________
  • İstanbuldan izmire giderken otobanı hangi gişeler arası kullanmak mantıklı ?

    _____________________________
  • tabiki körfez.

    _____________________________
  • Haritalardan bakın,Trafik varsa feribot, yoksa körfez.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Avrupa yakasından Balıkesir yönüne gidecek bir aile için sizce ne tercih edilmeli? Alternatifler şöyle;


    1- Yenikapı - Mudanya vapur oradan otoban ile Balıkesir.

    2- Yenikapı - Bandırma vapur oradan Balıkesir.

    3- Köprüden geçerek körfezi dolanarak izmir otobanından balıkesir.

    4- Köprüden geçerek osmangaziden geçerek balıkesir.


    veya diğer alternatifler.

    _____________________________
  • bedrim kullanıcısına yanıt

    1) yenikapi-bandirma feribot

    2) yenikapı-mudanya feribot, devamında paralı otobana girmeden Bursa-İzmir yolu üzerinden Bursa-Karacabey-Kemalpaşa-Susurluk-Balikesir (E881)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Aceleniz yoksa yavaş yavaş dolaşarak gidin.trafik işaretlerine radarlara dikkat edin.
    Aceleniz varsa,veya pahalı olması batmıyorsa köprü iyi seçenek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    söz bilmezsen sükut eyle seni adam sansınlar
  • derler derler, geçmeseniz de geçti derler;

    _____________________________
    2025 Opel Grandland MHEV GS Ultimate

    2011 Chevrolet Aveo LS Classic Sedan 1.4 AT - Siyah / Continental AllSeason Contact 195-50 R15

    Nikon D7200; Nikkor 18-300; Nikkor 50; Tokina 100 Macro; Tokina 10-17 FishEye; Nikon SB910
  • Arkadaşlar merhaba sorum çok kısa, istanbuldan eskihisar-topçular feribotundan inip izmire ücretli yolla devam etmek mi yoksa direk osmangazi köprüsünden izmire kadar ücretli yolla gitmek mi? Arada feribota in bin yapmaya değecek bir fiyat farkı var mı? Yardımcı olursanız sevinirim.

    _____________________________
  • Yeni fiyatlarla maliyet hesabı yapan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Fayans dediğin şey nereden baksan 400-500 kg tutar. Arabanın canına okuyacağına Pendik'ten feribota bin daha iyi.
    Körfez her türlü ucuza geliyor radara dikkat etmek lazım millet kullanmasın diye radar koydular tabi senelerdir var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.