|
Ben evden çalışıyorum ve neredeyse 10 saattir iş yapamıyorum. Gerçekten mağdur oldum. Mobil internetle de her şey yürümüyor. İşin kötüsü bu belirsizlik. Ne zaman düzeleceğini bilmiyoruz, açıklama yok, iletişim kuramıyoruz. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rx3004 -- 1 Haziran 2025; 17:49:17 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt


kullanıcısına yanıt






