Ben evden çalışıyorum ve neredeyse 10 saattir iş yapamıyorum. Gerçekten mağdur oldum. Mobil internetle de her şey yürümüyor. İşin kötüsü bu belirsizlik. Ne zaman düzeleceğini bilmiyoruz, açıklama yok, iletişim kuramıyoruz. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rx3004 -- 1 Haziran 2025; 17:49:17 > |
İnternet Hizmetinin Uzun Süreli ( 107 Saat ) Kesintisi, Yetersiz ve Belirsiz Bilgilendirme





-
-
-
Bende evden çalışıyordum ama mecbur işten çıktım. Her ay en az 20 kesinti oluyor, hepsi mesai saatine denk geliyor.
Şuan rakip sağlayıcılardan kendi sitesine giremiyorsun, istanbul civarında çok büyük bir kesinti var.
Bir haltı çözebildikleri yok, ucuz diye kimse ses etmiyor maalesef. Haziranda zam gelince bakalım ne olacak.
-
Merhaba, sorununuz devam ediyor mu? Eğer devam ediyorsa konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden gönderir misiniz? Size yardımcı olmak isteriz. -
Evet hala sorun devam ediyor. Destek Kayıt 88209909.
Tam 33 saattir İnternet kesik. Hala sorunu bulamadılar saat belirtemiyorlar. Mobil internetlerimiz tükendi. İşimizden gücümüzden olacagiz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ya benim derdim parasiz pulu degil ki kardeşim. Sadece 1000mbit i deneyim etmekti. Bizim burada zaten bütün servis sağlayıcılar 100mbit veriyor bende kablonet ten geçtim böyle kesinti görmedim. Anlık kesintilere kızıyorduk düstügümğz hale bak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüz. Arızanız için altyapı ekiplerinden güncel bilgi alarak gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Gelişmeleri buradan paylaşın ki durumu herkes takip etsin. Btk, üzerinden de kayıt olusturmustum sırf sadece sizde kalmasın kayıt diye...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
düzeltme ihtimalleri bence yok... BTK işlem yapmıyor, ne işe yaradığı belli değil...
İnternet yok para ödedik diyorum bana yeni fatura çıkartıp duruyorlar
avukatları beni aradı bilmem ne kadar borcunuz var diye tehtit ediyor, çöp.
-
Btk'dan kayıt olusturma nedenim sadece elimde resmi birseyler olsun diye. Yoksa bunlar dogrudan çözümlendi diyip BTK yı kapatıyorlar.
-
52 saat oldu. Hala İnternetimiz yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@Turknetdestek 72 Saattir İnternetimiz yok. Herhangi bir çalışmada yok. Apartman kutusuna yüksek sinyal geliyor. Sizin ekiplerden birisinin sokaktaki kutudan apartmana gelen hattı kontrol etmesi gerekiyor. Ama gelen giden yok, En sonunda yandaki apartmandan kendim hat cektiricem
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, arıza kaydınızın önceliği için fiber ekibimize bilgi verdik. Kontrollerini yaparak gün içinde sizinle iletişime geçecekler. -
Şaka gibi ama hala İnternetim kesik, 107 Saat oldu hiç kimsenin ilgilendiği falan yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, uzayan süreç için üzgünüz. Sorunun çözümü için çalışmalar devam ediyor. Kaydınız ile ilgili güncel gelişmeleri kısa süre içerisinde bildireceğiz. Ekip arkadaşlarımız size ulaşacaktır. -
Valla kusura bakmayın. Kablonete başvuruda bulundum. Yarın kuruluma gelecekler. 1 haftadır İnternet kesik kimsenin ilgilendiği bile yok. Cimer ve iletisim bakanlığınada sikayette bulundum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Türknete geçtiğiniz zaman sorun olmaması için dua etmeniz gerekiyor malesef. Bende sorun yaşadım ve tam tamına 2 ay çözülmesini bekledim. Baktım oyalıyorlar direkt başka firmaya geçtim. Bunların saha çalışanı olduğunu düşünmüyorum. Her ilde 1 tane adam var sanırım.
-
Haklısınız, çok bile beklemişsiniz. Bugün öğlen geldiler, tam 10 dakikada sorunu çözdüler. 10 dakikada çözülebilecek bir sorun için tam bir hafta beklemek zorunda kaldım. Bu süreçte hem BTK, hem CİMER, hem de İletişim Bakanlığı dahil olmak üzere birçok resmi kuruma şikayet ilettim. Hatta altyapıyı döşeyen yetkilinin numarasını muhtardan alıp doğrudan kendisini aradım.
'Bu sorunu çözün, aksi halde binaya izinsiz monte ettiğiniz siyah kutuyu söküp atacağım' dedim. Ancak cumartesi günü de gelen olmadı. Bunun üzerine Kablonet'e başvurdum ve onların da yarın kurulumu gerçekleştireceklerini söylediler.
Bu yaşananların ardından mağduriyetimin telafisi ve haklı tek taraflı fesih için ( 840 TL Bağlantı ücreti için ve 1 hafta veremedikleri hizmetin fatura bedelinden düşülmesi için ) Tüketici Hakem Heyeti üzerinden de gerekli başvuruları yapacağım. Böyle basit ve kısa sürede çözülebilecek bir sorun için bu kadar uğraşmak zorunda kalmak, zaman ve para kaybıdır. Bunlar yüzünden 1400TL Gsm faturası ödeyeceğim.
Apartman girişini kontrol ettiğimde fiber kutusunun kapağı ardına kadar açık, Çamaşır ipi şeklinde sallanan fiber kabloları gördüm. Birde Haziran ayından sonra komple taşeron sisteme geçiyorlarmış. Artık kalite nasıl olur bilmem
-
bu kesinti telekom altyapısı mı yoksa türknetin kendi altyapısı gigafiberde mi ?
-
gigafiber
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X