|
s.a arkadaşlar bu sıralar kafamı kurcalayn birşey var şimdi çevreme bakıyorum hiç doğru düzgün işi gücü olmayan hatta maddi durumu sıfır olan adamlar zırt bırt ya araba değiştiriyor yada sıfır araç alıyor. misal dün akşam engelli bir arkadaşım aradı çocuk işsizi güçsüz hemde ağır hasta hatta maddi olarak yardımcı da olduk kendisine dün akşam beni aradı sıfır araba alacam diyor hayret ettim. adamın ayranı yok içmeye sıfır araba alacam diyo. diğer yandan köyde amcamın oğlu var hayvancılıkla uğraşıyor . kapıda traktörü de var şimdi modaymış kapıda 2 traktör olacakmış . 1,5 milyona sıfır traktör alıyormuş. bende 5 senedir bindiğim aracı değiştirmek istiyorum ama işssiz olduğum için o topa girmiyorum ama babamın kenarda parası var istesek belki sıfır bile alırız ama kendimizi zora sokmak istemiyorum. yani insanladaki bu araba sevdası nedir abi adamın yaptığı işe bakıyon bindiği arabaya bakıyon işin içinden çıkamıyorum. sizlerin bu konuda düşüncesi nedir ? bu arada yanlış anlaşılma olmasın niyetim kimseyi küçümseme aşşalam değil .. |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






