Şimdi Ara

İngiltere'de vatandaşlık aldım soruları alayım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
1
Favori
1.110
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
2 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • An itibariyle 8 senelik Londra maceramdan sonra oturumumla beraber vatandaşlığım geldi, buralara taşınmak okumak/yaşamak/çalışmak isteyenler için sorularınızı cevaplayabilirim.




    _____________________________
  • iltica kabul ediyor mu? :D

    _____________________________
  • çok hintli ve mülteci var mı orda




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi olishernandez -- 31 Mayıs 2023; 12:43:26 >
    _____________________________
    Arkadaşlar gene uyarıyorum sakın çocuk filan yapmayın insanoğlunun ırkının bitmesini sonu ermesini stiyorum artık nedeni ise işsizlik arttı buda demek tir ki canlı bombalar çoğalacak acılar çoğalacak zaten kıtlık geliyor gelcek İ iyi görmüyorum o yüzden gelecek Nesrin acı çekmememesi için tüm erkek ler kısırlaştırılmalı biran önce zaten çocukda gereksiz bişey hiç de sevmem yok mama al yok bey haydi ordan sen kimsinde sana bez ALAYIM sana bez alacağıma gier Club da disko da tekila vodka Redbull içerim kızlar la daha iyi
  • işiniz nedir,yaş kaç

    _____________________________
    imzamı atarım,yeri gösterin + _ -
  • K3L3B0SS K kullanıcısına yanıt

    evet ediyor, nitekim iltica hukuku ve şartları oldukça sıkı. Örneğin geldiğiniz ülkede 'terör örgütü' üyesi damgası yemiş veya insan haklarınızın alı konulduğu şartlarda (kan davası, homofobi, faşizm) yaşıyor olduğunuzu kanıtlayabilecek derecede bir durumunuzun olması lazım

    _____________________________
  • olishernandez kullanıcısına yanıt

    Hindistan zamanında britanya kolonisi olduğu için mülteciyi bilemem ama zamanında buraya yerleşip jenerasyonlar boyunca çoğalmış hintliler var evet, ben londrada yaşıyorum onların yaşadığı mahallere özellikle gitmedikçe çok fazla karşılaşmıyorum ama buradaki yabancı çoğunluğun büyük bir bölümünü oluşturuyorlar

    _____________________________
  • fsh77 kullanıcısına yanıt

    30 yaşıma yeni girdim, sanatçıyım (piyanist)

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben de hazır gelmişken sorayım. İngiltere'de veteriner hekimliğin durumu nedir? Kime sorsam çok fazla açığın olduğunu söylüyorlar. Özellikle Türkiye'de akredite olan fakülteler direkt denk sayılıyor İngiltereye. Bu durumu düşünüyorum açıkçası.

    _____________________________
  • bu çok güzel soru çünkü bu aslında yanlış bir bilgi (en azında Londra için) Londra her zaman yağmur alan bir yer değil, ancak kışın gökyüzü genellikle gri oluyor bu doğru


    Yazları genelde açık ve güneşli geçer, ama şöyle de bir durum var ki genelde haziranda böyle 1 haftalık bir yağmur sezonu olur, özellikle bu aralar küresel ısınmayla vs beraber sıcaklıklar çok arttı, geçen sene istanbul buz gibiyken londdra 20 derece üstüydü :)


    bu bahsettiğim grilik kuzeylere çıktıkça daha kötü oluyor ama, kuzey bölgesinde 1 sene okuduğum için bilirim, gerçekten depresif ve kasvetli oluyor hava ama o da gerçekten sezonsal bir şey alışıyor insan

    _____________________________
  • İMPARATOR NERON İ kullanıcısına yanıt

    veterinerlil, ICU hemşireleri ve cerrah alanlarında ciddi açıklık var, şuan skilled worker visa'dan bu alandan denkliği olanlar gelebiliyor evet

    _____________________________
  • Nasıl gittin, ne için gittin, nasıl kaldın, nasıl vatandaşlık aldın? Gitmeden önce tahsilin neydi, ingilizce seviyen neydi.

    _____________________________
  • Gastronomi Bilim Uzmanı + Tecrübeli Aşçıyım, İngilizcem Fluent, rahat gidebilir miyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    [
  • Orda karpuz kaç para? Dilim dilim alıyor musunuz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yüksek lisans bursuyla geldim 2013'te, o dönemler ankara anlaşması diye bir vize türü vardı Türklere yönelik mezun olunca ona başvurdum ve kendi işimi kurdum (öğretmenlik ve danışmanlık üzerine), gelmeden önce tahsilim Istanbul'dan bir üniversitedendi, İngilizcem advance'di IELTS sınavından 8.0 yapmıştım


    Vatandaşlık sürecinde de 5 sene boyunca burada vizemle çalışıp vergilerimi ödedikten sonra oturum hakkımı aldıktan sonra vatandaşlık hakkını elde ettim

    _____________________________
  • £2 :))


    dilimle alanı hiç görmedim ama kesin vardır :P

    _____________________________
  • Hocam Türklerin çektiği Schengen vizesi sıkıntıları biliyorsunuz, sizce bu aşamada Türk vatandaşlarının İngiltere, Almanya gibi ülkelere göç etmek yerine Kanada, Avustralya gibi ülkelere göç etmesi mantıklı mı?

    _____________________________
  • citrineist C kullanıcısına yanıt

    paristeyken oğlum istedi diye azıcık çilekle azıcık kiraz aldım 25 euro verdim. hayatımda öyle bir acı hissetmedim.

    _____________________________
  • Brotha B kullanıcısına yanıt

    Avustralya'nın göç hukukunun çok katı olduğunu duymuştum, o kadar çile çekip dünyanın bir ucuna gitmek için gerçekten Avustralya'yı çok istemek lazımdır diye düşünüyorum, bilemedim


    Kanada'ya giden arkadaşlarım memnunlar ancak hava şartları orada çok daha zorlayıcı oluyormuş, Vancouver biraz daha Istanbulumsuymuş ama sanırım

    _____________________________
  • citrineist C kullanıcısına yanıt

    Yep yeni bir ülkede nasıl kendi işini kurdun?

    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.