Şimdi Ara

!!İNCELEME!! Yeni Goodyear EfficientGrip Performance Lastikleri (39. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.434
Cevap
33
Favori
278.937
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ak

    quote:

    Orijinalden alıntı: justings

    Arkadaşlar görüşlerinize ihtiyacım var.Aracım opel astra j 215 50 17 acil lastikleri değişmem gerek
    Goodyear,michelin veya continental arasında kaldım.Goodyear egp 95 w en son 400 tl ,michelin 440 conti ise 400.Sizce özellikle konfor ve sağlamlik acısından hangisini almalıyım.Bu arada en ucuz teklifi kumhodan aldım 215 tl.Lütfen yardım edin

    astra nın lastık ebatları ara ebat. jant aynı kalmak sartı ıle ebat degıstırın bence. ara modellerde fıyat cok oluyor. good ve mic yumusak konforlu lastıktır. conti daha dayanıklı ama sert ve konforsuzdur. size kalmış

    Teşekkür ler galiba goodyear olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VICTRIX

    Dün aracımıza 4 adet Goodyear EGP 185/60 R15 lastik taktırdık. Bu lastiklerin sırt deseni asimetrik bildiğim kadarıyla. Lastiklerin yanaklarında "INSIDE" iç kısmını belirten ibare bulunuyor. Montaj buna göre yapıldı. Ancak lastiklerin üzerinde "ROTATION" dönüş yönünü gösteren herhangi bir ibare göremedim. Lastiklerin hepsi fotodaki gibi takıldı. Dönüş yönünü bilmiyorum. Bu şekilde doğru mudur?

    Asimetrik desenlerde dönüş yönü farkediyor mu? Kırmızıyla işaretlediğim yarım paralelkenar desen içe bakacak şekilde montajı yapıldı.

     !!İNCELEME!! Yeni Goodyear EfficientGrip Performance Lastikleri





    montajınız doğru olmus inside yazan yeri içe bakıcak doğrudur yani




  • Efficentgrip serilerinin alındığı ilk yık çok iyi ancak 1 yıldan sonra performansını kaybettiği/tutunma kayıpları olduğu söyleniyor.

    Böyle birşey yaşayan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 6000 km önce 205/55/16 efficientgrip performance lastikleri kliksa üzerinden kampanyalı olarak satın aldım. Fakat son 2 haftadır araçta 120 km/h üstünde feci bir uğultu var. Patlak lastikle gidiyormuşum gibi. Arabanın bakılmadık yeri değişmedik bilyası kalmadı. Üzülerek belirtmeliyimki gürültüyü lastikler yapıyormuş. Bu şekil problem yaşayan varmı aranızda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay

    6000 km önce 205/55/16 efficientgrip performance lastikleri kliksa üzerinden kampanyalı olarak satın aldım. Fakat son 2 haftadır araçta 120 km/h üstünde feci bir uğultu var. Patlak lastikle gidiyormuşum gibi. Arabanın bakılmadık yeri değişmedik bilyası kalmadı. Üzülerek belirtmeliyimki gürültüyü lastikler yapıyormuş. Bu şekil problem yaşayan varmı aranızda?

    Bir kaç hafta önce Ankara/Antalya gidip geldim. Yolda ilk kez araçtan gelen bir uğultu duydum. Hatta aracı kenara çekip lastikleri gözle kontrol ettim.
    Uğultu çok şiddetli değil. Ses 110'dan sonra gelmeye başlıyor. Bilyaları kontrol ettirmeyi düşünüyordum.
    Şehir içinde aynı sesi duyamıyorum. Büyük ihtimalle hızdan kaynaklı.
    Ancak şöyle bir durum var. Bu ses bilyalardan gelse 40-50 km hızdan sonra rahat duyulmaya başlar. Şehir içinde de kendini belli eder yani.
    Büyük ihtimalle sesi lastikler yapıyor. Aşağı yukarı 5 bin km oldu benim lastikler.




  • bakin michelin crossclimate alin derim goodyear lastikleri bir kiş geçirin kesinlikle sertleşiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dardanel16

    bakin michelin crossclimate alin derim goodyear lastikleri bir kiş geçirin kesinlikle sertleşiyor
    ben 1 yıl önce almıştım eff grp perf 205/55/16 ları yeni kasa honda civic için,20 bin km yaptım,sesizlik ve kullanım olarak aynı seviyede diyebilirim,ancak önler 8mm den 6mm,arkalar 8mm den 4mm e düşmüş diş derinliği,devamlı otoban 120 kmh hızlarda kullanıldı,adana bölgeside sıcak ,tüm bu etkenler sanırım lastiğin bukadar çabuk erimesine yol açıyor,anlamadığım rotasyon hiç yapmama rağmen arkalar önlerden önce erimeye başlamış,araba önden çekişli ama garip,daha önceki cont2 lerde de arkalar önce erimişti,genel olarak memnunum,hala sesiz ve iyi yol tutuşu var,bikaç defa sıcak günlerde asfalta kayma yaptı yalnız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tonk

    quote:

    Orijinalden alıntı: m_alpay

    6000 km önce 205/55/16 efficientgrip performance lastikleri kliksa üzerinden kampanyalı olarak satın aldım. Fakat son 2 haftadır araçta 120 km/h üstünde feci bir uğultu var. Patlak lastikle gidiyormuşum gibi. Arabanın bakılmadık yeri değişmedik bilyası kalmadı. Üzülerek belirtmeliyimki gürültüyü lastikler yapıyormuş. Bu şekil problem yaşayan varmı aranızda?

    Bir kaç hafta önce Ankara/Antalya gidip geldim. Yolda ilk kez araçtan gelen bir uğultu duydum. Hatta aracı kenara çekip lastikleri gözle kontrol ettim.
    Uğultu çok şiddetli değil. Ses 110'dan sonra gelmeye başlıyor. Bilyaları kontrol ettirmeyi düşünüyordum.
    Şehir içinde aynı sesi duyamıyorum. Büyük ihtimalle hızdan kaynaklı.
    Ancak şöyle bir durum var. Bu ses bilyalardan gelse 40-50 km hızdan sonra rahat duyulmaya başlar. Şehir içinde de kendini belli eder yani.
    Büyük ihtimalle sesi lastikler yapıyor. Aşağı yukarı 5 bin km oldu benim lastikler.


    Yüksek ihtimal lastiklerdendir. Ben lastikçide çıkma lastik takıp denedim ses kesilmişti. Tekrar Goodyearları takınca uğultu başladı. Hayırlısı diyelim.




  • m_alpay kullanıcısına yanıt
    İlginçtir bu lastiklerden sonra bende sol ön poryo bilyalarını değiştirdim. Aracınızı lifte kaldrıp tekerlekleri elle döndürerek kontrol ettirdiniz mi? Bilyalar da bir sorun varsa bu kontrolle hemen kendini belli ediyor. Bu lastikler sessiz değil çoğu kimse kabul etmese de,fakat böyle ani bir uğultu lastikden olmaz büyük ihtimal. Acaba bu lastikler bir şekilde yürüyene fazla yük mü bindiriyor?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper74

    İlginçtir bu lastiklerden sonra bende sol ön poryo bilyalarını değiştirdim. Aracınızı lifte kaldrıp tekerlekleri elle döndürerek kontrol ettirdiniz mi? Bilyalar da bir sorun varsa bu kontrolle hemen kendini belli ediyor. Bu lastikler sessiz değil çoğu kimse kabul etmese de,fakat böyle ani bir uğultu lastikden olmaz büyük ihtimal. Acaba bu lastikler bir şekilde yürüyene fazla yük mü bindiriyor?

    Üstad eşek diye tabir edilen aracın üstünde balans yapmaya yarayan aletle 90 km/h'a kadar çevrildi. En ufak bilya uğultusu yok. Hafif ötme dahi olsa değiştirecektim ama zaten bilyalarım yeniydi. Dediğim gibi çıkma 4 lastik takınca aynı ebatta problem kalmıyor.
  • Ben dunlop lastiklerden oldukça memnunum ilk defa bu kadar iyi yol tutan bir lastik kullanıyorum conti - petlas imperium -Lassa ü marka da kullandım

    Fiyat performans olarak dunlop gerçekten güzel
     !!İNCELEME!! Yeni Goodyear EfficientGrip Performance Lastikleri

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ongun3510

    Bu meshur EGP den mayis 2014 de aracima 4 adet takdim. Bende etiket degeri ve yorumlarin etkisinde kaldim. İlk izlenimim arac mukemmel sessizlesti, islakta ve virajlarda. cizgisinden cikmiyordu, yol tutusu cok iyi idi. Kullanimimdan 3 yada 4 ay sonra normal lastik ozellikleri verdi. 8000 km sonra tabandaki su tahliye kanallarindan 4 lastik de komple catlaklar olustu. Bana seve seve lastik satan bayi sorunuma zorlanarak musteri yardimini yerine getirdi. Kocaelindeki fabrikaya lastikleri analiz icin bayii araciligiyla gitti. Sonucta kullanici hatasi olarak geldi. Yol temasi olmayan su kanallarindaki catlak kullanici tarafindan catlatilmis yani. Ben cozumu Goodyearin facebook sayfasina sorunu yazdim. Bu defa musteri memnuniyeti olarak 150 tl ye aldigim lastiklerden bana geri 114 tl odeme yaptilar. Yazmak kolay ama bunlarla ugrasmam 2ayimi aldi. Ugrasmam cabasi. Para iadeesini alacagim bayiiden mecburan fark odeyerek teekrar EGP lastikten 4 adet aldim, amacim odemeyi bir sekilde almak. 2. Takim Goodyear lastik kullaniyorum bu surede etiket verilerine cevabim; aracim VW bora, benzinde kullaniyorum. 200 TL yakit ile buca/İzmirde sehir icinde 320/335 km yapiyorum lastikler yakiti etkilemedi, virajlarda istikrarini koruyor+, ses yapmasi lastik asindikca etiket verisinin disina cikiyor, yani ses yapiyor, turkiye sartlarinda sessiz degil, Fren mesafesi, ABS nin devreye girmesi ise ilk aylarda civi gibi NİSSAN gibi oldugu yerde duruyor, lastik asinmasiyla normallesiyor, ABS devreye giriyor. Rutin yolda arac kullaninca farki goruyorum. İslak yolda istikrarini daha bozmadi+. Yani lastik alacaklara tavsiyem; lastikte catlak ve kopma sorunu yasarsiniz cunku aldigim bayiide 3 sayfa isim yazili liste vardi ve bunlar benimle ayni sorundan dolayi lastikleri analize giden EGP kullanicilari idi, kronik sorunu bu, yumusak bir yanak ve topuk yapisi var, araciniza ekstra ozellik katan ozel bir lastik degildir. Ben birdaha Goodyear almayacagim kararim bu oldu nihayetinde. Tavsiye etmiyorum, bildiginiz markayi kullanin

    Mrb arkadaşım 3 sene once barum 2 çift taktırdım,ufak bı kazadan dolayı on ıkı lastı gumleyınce 2 cift brıdge stone taktırdım.Şuan barumlarda 1 yıl eski olmasına ragmen sıkıntı yok ama malesef brıdgestone da yanklarda catlama kucuk kopmalar var.Yenı lastık alcam arastırıyorum su an aklımda conti var goodyearada bakıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuitarxtanbuL

    Ben dunlop lastiklerden oldukça memnunum ilk defa bu kadar iyi yol tutan bir lastik kullanıyorum conti - petlas imperium -Lassa ü marka da kullandım

    Fiyat performans olarak dunlop gerçekten güzel
     !!İNCELEME!! Yeni Goodyear EfficientGrip Performance Lastikleri

    Dunlopun hangi serisi hocam, yol sesi nasıl..




  • Egp lastikleri alalı yaklaşık 3 ay oldu. 91w aldım. Aracım fd6 civic. Yeni 1200 km yol yaptım tatil amaçlı. Sıcak şartlarda virajlı asfalt yolda yapıldı. Önceki lastiklerim 5 sene kullandığım continental cpc2 idi. Lastiklerle ilgili söyleyebileceğim. Ilk olarak lastikler emsallerinden lastik başına 1 er kilo hafif ve yuvarlanma direnci çok düşük. Dolayısıyla benim araç bu yüzden serileşti. Gerek ilk kalkış gerek düz ve rampada gidişe olumlu katkısı var. Diger belirgin özelliği ise virajları bariz daha iyi. Direksiyona virajda iyi tepki veriyor ve cizgiye çekiyor aracı. Ses olayı çok bariz sessiz degil. Frenleme kuruda normal yani ustün bi frenleme sağlamıyor. Diger yandan kalkışta patinaja düşebiliyor ve abs contide hatırlamam devreye girdigini ama bunda zaman zaman devreye giriyor. Birde düz otoyol gidişlerinde ani manevralarda conti daha hızlı ve keskin tepki veriyordu bu daha yavaş geldi bana. Kısaca lastik benim beklentilerimi karşıladı ve geçer not aldı ama imkan olsa conti cpc5 modelini denemek isterim. Kanımca bu toplamda daha dengeli bi lastik..Birde benim conti cpc2 ler sertlesmekle birlikte özelliklerini büyük oranda korudugunu söyleyebilirim. Bakalım bu nasıl olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkngzr

    Egp lastikleri alalı yaklaşık 3 ay oldu. 91w aldım. Aracım fd6 civic. Yeni 1200 km yol yaptım tatil amaçlı. Sıcak şartlarda virajlı asfalt yolda yapıldı. Önceki lastiklerim 5 sene kullandığım continental cpc2 idi. Lastiklerle ilgili söyleyebileceğim. Ilk olarak lastikler emsallerinden lastik başına 1 er kilo hafif ve yuvarlanma direnci çok düşük. Dolayısıyla benim araç bu yüzden serileşti. Gerek ilk kalkış gerek düz ve rampada gidişe olumlu katkısı var. Diger belirgin özelliği ise virajları bariz daha iyi. Direksiyona virajda iyi tepki veriyor ve cizgiye çekiyor aracı. Ses olayı çok bariz sessiz degil. Frenleme kuruda normal yani ustün bi frenleme sağlamıyor. Diger yandan kalkışta patinaja düşebiliyor ve abs contide hatırlamam devreye girdigini ama bunda zaman zaman devreye giriyor. Birde düz otoyol gidişlerinde ani manevralarda conti daha hızlı ve keskin tepki veriyordu bu daha yavaş geldi bana. Kısaca lastik benim beklentilerimi karşıladı ve geçer not aldı ama imkan olsa conti cpc5 modelini denemek isterim. Kanımca bu toplamda daha dengeli bi lastik..Birde benim conti cpc2 ler sertlesmekle birlikte özelliklerini büyük oranda korudugunu söyleyebilirim. Bakalım bu nasıl olacak.
    2,5 yıl 25000 km dir Efficientgrip performance 205/55/16 91W kullanıyorum. Lastikte hiçbir sorun çıkmadı, şu anki durumları da gayet iyi. Gördüğüm tek eksi yanı kuru asfaltta gaza biraz fazla basınca eski lastiklerime göre daha çabuk patinaja düşüyor. Daha yeni kontrol amaçlı balans yaptırdım. 2,5 yıldır çok az bir sapma olmuş.




  • Ben de bugun bu lastiklerden 4 adet taktirdim.
    Lastiklerde inik gibi durmadan bahsetmiş bir arkadas. Yanaklar yumusak oldugundan biraz oyle bir goruntu var ama cpc2 den fazla degil.

    Egp gercekten sessiz ve konforlu. Yoldaki bir cok ayrintiyi hissettirmiyor.10 gün sonra 1000+ km uzun yola gidicem. Yolculuk sonrasi burdan yorumlarimi yazarim.
    Bu arada aracim focus2, ebat 205/55/16.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KIRŞEHİR

    bridstone dan geçerseniz konfor artışı hissedersiniz,ancak michelin gibi aşırı yumuşak bir lastikten egp ye geçince konfor artışı olması Manidar.
    ya michelinin sert bir modeli yada uzun kullanımdan sonra sertleşmiş olabilir.
    Şu anda piyasada michelin energy saver modelinden daha yumuşak lastik yok.Ancak bu lastikte virajlarda aracınız bir miktar yan yatar.Bu da sizi tedirgin eder.Goodyearın yanakları yumuşak ancak
    lastiğin janta değen kısımlarına doğru micheline göre daha sert malzeme kullanılmış.Bu sebeple virajlarda goodyear savrulmuyor.
    michelinin tabanı da goodyear a göre daha yumuşaktır.Bu sebeple çabuk biter.Yani michelin energy saver tepeden tırnağa sakız gibi lastiktir.
    takılmadan önce içten dışa doğru katladığınızda öylece kalır.Ancak egp yi bu şekilde yanaklarını dışa doğru çeviremezsin.


    Hocam yanlış anlama, yorumlarını okudum, üstünden zaman geçmiş, Michelin çabuk biter demişsin bütün yorumlarında,

    Michelin Energy Saver Plus lastikler var aracımda 8 yıl / 80.000 km oldu daha yeni değiştireceğim. Öyle çabuk bitme olayı falan yok. Bilgilendireyim dedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayarmc

    quote:

    Orijinalden alıntı: KIRŞEHİR

    bridstone dan geçerseniz konfor artışı hissedersiniz,ancak michelin gibi aşırı yumuşak bir lastikten egp ye geçince konfor artışı olması Manidar.
    ya michelinin sert bir modeli yada uzun kullanımdan sonra sertleşmiş olabilir.
    Şu anda piyasada michelin energy saver modelinden daha yumuşak lastik yok.Ancak bu lastikte virajlarda aracınız bir miktar yan yatar.Bu da sizi tedirgin eder.Goodyearın yanakları yumuşak ancak
    lastiğin janta değen kısımlarına doğru micheline göre daha sert malzeme kullanılmış.Bu sebeple virajlarda goodyear savrulmuyor.
    michelinin tabanı da goodyear a göre daha yumuşaktır.Bu sebeple çabuk biter.Yani michelin energy saver tepeden tırnağa sakız gibi lastiktir.
    takılmadan önce içten dışa doğru katladığınızda öylece kalır.Ancak egp yi bu şekilde yanaklarını dışa doğru çeviremezsin.


    Hocam yanlış anlama, yorumlarını okudum, üstünden zaman geçmiş, Michelin çabuk biter demişsin bütün yorumlarında,

    Michelin Energy Saver Plus lastikler var aracımda 8 yıl / 80.000 km oldu daha yeni değiştireceğim. Öyle çabuk bitme olayı falan yok. Bilgilendireyim dedim.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, Pirelli P1 Cinturato Verde kullanan var mı aranızda?

    Normalde Michelin almak istiyorum ama bayilerde H serisi yeni lastik bulamadım, P1 Verde de Michelin'e göre 40 TL daha ucuz. 4 lastikte 160 TL fark yapıyor. Pirelli kullanıcılarının internette yorumlarını okudum şikayet sayısı bir hayli fazla, daha önce kullanmadığım için de emin olamıyorum. Normalde lastiğin test sonuçları falan çok iyi görünüyor ama genelde şikayetler lastiği aldık 1hafta/1ay/2ay içinde bombe yaptı/yarıldı/parçalandı vs. gibisinden.

    Yani test sonucu süper olsa ne olur değil mi hal böyle olunca? Acaba paraya kıyıp Michelin'e sipariş verip getirtsem mi?




  • ongun3510 O kullanıcısına yanıt
    EGP Lerin tabanları serttir doğru, omuz kısmı biraz daha yumuşak, yanakları michelin VE cONTİYE göre daha yumuşak, topuk kısmı serttir.Bunda amaç lastik yanaklarının şişkin olmasına, süspansiyona yardım ve konfora yöneliktir. Omuz kısmı düz olan lastikler virajlarda çizgisinden çıkar, omuz kısmı yuvarlak olan lastikler virajlarda daha istikrarlıdır. EGP bu maksatla omuzları yuvarlak yapılmıştır. Yanak kısımları yumuşak olsada eksiği yok. Şu an Almanya menseili olanları kullanıyorum. GÜzel hiç bir sıkıntı yok. Tabanın sert olması ve kanalların simetrik olması uyumlu. Ama yine fikrim yerli malı. Alın PETLAS yada STARMAXX işinize bakın. Tutturmuşuz MİCHELİN, CONTİ diye bilende bilmeyen de bu lastikler için güzel diyor. Yorum sahiplerine sorsan kullananlar parmakla sayılır. Ben bundan sonra yerli malı kullanmaya karar verdim. Fikrimi değiştiren olay ise aracı bakım için götürdüğüm serviste BELÇİKA'dan gelen 2 adet PASSAT VARİANT aracın lastikleri LASSA idi. Araç sahipleriyle konuştum, bana güldüler. bizim yerli diye beğenmediğimiz lastikler elin avrupasında POPİİ olmuş, yolda ise MİCHELİN, CONTİ, DUNLUP performanslarını aratmadığını ve iyi olduğunu söylediler. Lastikleri inceledim ve ,,,,,, kararımı verdim.




  • 2 aydır kullanıyorum yakıt tasarrufunu bariz hissettim. Ayrıca aşırı sessiz. Tek sevmediğim dişlerin arasına çok fazla çakıl giriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.