Bildirim
İNCE HESAP MAĞDURİYETİ ( ÇÖZÜLDÜ )
Kuashidai Mini Kamera Dedektörü Mikro Kamera Bulucu Otel Anti Açık Çekim Casus Kamera Kızılötesi Dedektörü : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B09BYYNZF3
9 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
incehesap bilmem kaçıncı konu arkadaş bu tür firmalar ürünü satana kadar yok gaming gecesiydi yok o yok bu diye allayıp pullarlar sonra satış sonrası desteğe gelince tırt hiç mi araştırmıyorsunuz son 2-3 ay bu firmadan gelen müşteri feedbackleri, şikayetler, açılan konuların haddi hesabı yok, gerçekten kötü yani bir şey diyemem şu yapılan ciddi derecede sıkıntılı süreç, para iadesi yapacağız de ama ürünü tekrar gönder ilginç
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aerosol 34 -- 14 Temmuz 2020; 0:6:10 > -
Öncelikle geçmiş olsun. Şaka gibi bir durum yaşamışsınız gerçekten. Umarım sorununuzu bir an önce çözerler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -Gardiyan- -- 14 Temmuz 2020; 5:37:34 > -
Sunu gorecegini bilse insan gider benim icin 2 adım mesela Vatan dan gorerek urunu alır 300TL fazla der alır eve sistemi kurar kullanır. -
Hocam , ilk gün kasa öyle cikinca gidip vatandan 250 TL fazla vererek kasa aldim, incehesap in böyle mağdur edeceğini düşünemedim ama.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kapatsın gitsinler madem böyle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gaming gecesinde bir islemci bir de ssd aldim. Sonra vazgectim Ertesi gun musterimhizmetlerini aradim kapaliydi. Ben de 11 temmuzda mesaj attim siparis iptal edilsin diye. 13 temmuzda aksam 6 da bana cevap vermisler Siparisiniz yola cikti diye . Musteri hizmetleri facia saatlerce telefonda bekletiyor. Bir de ustune ustluk ariza vs disinda iadeler icin kargo ucreti gondericiye aitmis. Bu bile nasil bir firma olduklarini gosteriyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yorumum konuyla ilgili değil.
Lütfen anlayın artık, bu ve benzeri siteler al-sat yapan siteler. Adam tedarikçiden alıyor sonra size üzerine üzerine kar koyup satıyor. Vatan da çok farklı değil, oda aynısını yapıyor. Sadece yerel mağazaları var. Benzeri bir durumu yerel bir mağazası olan şirketle de yaşayabilirsiniz eğer kutusunu orada açmazsanız. Onların da verdikleri garanti kapıdan çıkana kadar, hatta o kadar bile değil belki. Sizi direkt servisle-tedarikçiyle muhattap ediyorlar onların ağzı ile konuşuyorlar. Şu firma on numara, ne kadar problem yaşadıysam sorunsuz işimi hallettiler diyemezsiniz. Ben bu yüzden ürünlerin kutusunu açarken her daim videoya kaydediyorum. Önce kutuda hasar olmadığını gösterip kutuyu açıyorum %99,9 içindeki üründe de hasar olmuyor. Videoda iyice ürünü kontrol edip sorun yoksa videoyu bitiriyorum. Hatta elektronik bir ürünse videoyu hiç kesmeden ürünü kutusundan çıkartıp test ediyorum öyle bitiriyorum. Bunu bile yapsam sorun yaşadığımda muhattabım servis-tedarikçi. Çok bir şey değişmiyor. Firmalar anca karlarına bakarlar, bu yüzden problemli olmayan ve ucuz olanı tercih edin.
-
Bende ram almıştım bozuk çıkmıştı sıfır ram iade olmuyorda değişim oluyor demişti ben zaten demişim istemiştim ama ne alaka iade olmuyor istersem ederim bozuk gelmiş.Çok çok ucuza gelmiyorsa almayın derim dostlar ama yok ben uğraşırım derseniz tercih sizin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Öne çıkardım. İçimden hay sizin yapacağınız işi..... diyerek incehesabı andım
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Diğer online alışveriş sitelerinde yaşadığım mağduriyetlerden sonra incehesap benim için bir seçenek olabilirdi ama bu konuyu görünce aklımdan sildim. Müşterisini aptal yerine koyan her türlü mağazanın/sitenin batmasını, ortadan kaybolmasını diliyorum. Allah muhtaç etmesin.
Size de geçmiş olsun, sanmıyorum ama umarım probleminiz çözülür.
@incehesap.com
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qlkn -- 14 Temmuz 2020; 18:27:54 > -
Arkadaşlar destekleriniz için teşekkür ederim. Birçok siteden alışveriş yaptım , böyle bir durum la hiç karşılaşmadım . Eğer müşteri memnuniyetine önem verilseydi incehesap tarafından , ürün ilk bana gelipte taraflarina gönderdiğim de beni i 25 gün bekletmez iademi çözer , süreci kendileri devam ettirirlerdi.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
@İncehesap yetkilisi , sizin bu konu ile alakalı yorum ve çözümünüz var mıdır ? Yoksa İnce hesapta gerçekten tüm süreç satış öncesi gerçekleşir, satış sonrası müşteri oyalanır ( 1 hafta sistemde arıza , 1 hafta iade biriminin taşınması sebebiyle oluşan kayıtların görüntülenememesi ) , iade talebi kabul edilen sipariş yeniden müşteri ye habersiz , bilgisiz, sualsiz geri gönderilir , süreçle ilgili hiç bilgi verilmez , iade süreci / müşteri memnuniyeti süreci bu şekil de mi işler ?
Yanıtlarsanız bir müşteri olarak memnun olurum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oemci32 -- 14 Temmuz 2020; 18:55:48 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
aslında çok basit yürütülebilecek bir süreçken (eğer bilmiyorsa özetleyeyim; kusurlu malı iade al -> müşteriye geri ödemeyi yap -> malı aldığın yere sen de iade et = 3 adımda kusursuz hizmet ve ek olarak müşteri memnuniyeti) neden bu kadar saçmaladığınızı merak ediyorum sevgili ince. ne oldu da sen böyle nefretlik hareketler yapmaya başladın? -
Beni kimse aramadi , forumdaki yetkili de donmedi , bugün tekrar incehesap i hem aradım hem mail attım. Ürünü aldirdilar. Bakalım devamında ne olacak göreceğiz.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
2 adet ürün aldım hiç bir sorun yaşamadım. Her firmada olabiliyor böyle durumlar. -
"İNCEHESAPTAN ÜRÜN ALACAKLARIN DİKKATİNEquote:
Orijinalden alıntı: ByKayseriLi38
2 adet ürün aldım hiç bir sorun yaşamadım. Her firmada olabiliyor böyle durumlar.
Firmadan 29 mayısda aldığım ürün 23 haziran da ancak kargoya veridi. mesajlara kopyala yapıştı mantığıyla cevap vermiyorlar.
2 defa telefonla görüşebildim 50-55 dakikalık beklemelerden sonra.
şikayet var da son 1 ayda 33 sayfa şikayet var. her sayfa 16 şikayet 16*33=528 adet şikayet var.
Donanım haberde forumda 8-9 tane de firmayla ilgili şikayet var. "
Yukarıda yazdığım 20 gün önce forumda paylaştığım. firmanın kalitesi sıkıntı yaşadığında ortaya çıkar . sizin problem yaşamamanız şansınıza.
Firma yukarıda belirttiğim gibi bir ay içerisinde 500 üzeri şikayet var a konu açılmış. -
Şimdi baktım son 3 haftada 20 sayfa yani 320 şikayet vara konu açılmış. demek ki firmada problem devam ediyorquote:
Orijinalden alıntı: ByKayseriLi38
2 adet ürün aldım hiç bir sorun yaşamadım. Her firmada olabiliyor böyle durumlar.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
incehesap bilmem kaçıncı konu arkadaş bu tür firmalar ürünü satana kadar yok gaming gecesiydi yok o yok bu diye allayıp pullarlar sonra satış sonrası desteğe gelince tırt hiç mi araştırmıyorsunuz son 2-3 ay bu firmadan gelen müşteri feedbackleri, şikayetler, açılan konuların haddi hesabı yok, gerçekten kötü yani bir şey diyemem şu yapılan ciddi derecede sıkıntılı süreç, para iadesi yapacağız de ama ürünü tekrar gönder ilginç
|
Yorumum konuyla ilgili değil.
Lütfen anlayın artık, bu ve benzeri siteler al-sat yapan siteler. Adam tedarikçiden alıyor sonra size üzerine üzerine kar koyup satıyor. Vatan da çok farklı değil, oda aynısını yapıyor. Sadece yerel mağazaları var. Benzeri bir durumu yerel bir mağazası olan şirketle de yaşayabilirsiniz eğer kutusunu orada açmazsanız. Onların da verdikleri garanti kapıdan çıkana kadar, hatta o kadar bile değil belki. Sizi direkt servisle-tedarikçiyle muhattap ediyorlar onların ağzı ile konuşuyorlar. Şu firma on numara, ne kadar problem yaşadıysam sorunsuz işimi hallettiler diyemezsiniz. Ben bu yüzden ürünlerin kutusunu açarken her daim videoya kaydediyorum. Önce kutuda hasar olmadığını gösterip kutuyu açıyorum %99,9 içindeki üründe de hasar olmuyor. Videoda iyice ürünü kontrol edip sorun yoksa videoyu bitiriyorum. Hatta elektronik bir ürünse videoyu hiç kesmeden ürünü kutusundan çıkartıp test ediyorum öyle bitiriyorum. Bunu bile yapsam sorun yaşadığımda muhattabım servis-tedarikçi. Çok bir şey değişmiyor. Firmalar anca karlarına bakarlar, bu yüzden problemli olmayan ve ucuz olanı tercih edin. |
Benzer içerikler
- 360mm sıvı soğutma destekli kasa
- lenovo laptop ilk şarj süresi
- psu önerisi
- fps drop neden olur
- deepcool psu alınır mı
- şok monitör
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X