Şimdi Ara

İkinci el 307 CC düşünüyorum. Yorumlarınız?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.891
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Otomatik vites cabrio tarzında ikinci el 307 CC düşünüyorum, çünkü cabriolet'ler arasında metal tavana sahip olupta en uygun araç Peugeot'da lakin tecrübeleriniz varsa onlardan yararlanmak isterim. Maksimum 30.000 TL verebilirim ve 2005-2006 model olabilir. İnternette bu kriterlere uyan birkaç ilan mevcut.

    307 CC'ler için özellikle katlanır tavan mekanizması için olumsuz veya olumlu görüşü olan, memnun olanlarınız varsa memnun olurum.

    Teşekkürler.



  • 307 CC sahibi bir arkadaş yok mu buralarda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En azından 307 CC için makul ve mantıklı 2. el fiyat aralığı ne olmalı onu söyleyebilir mi biri?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aylar geçmiş sorunun üstünden ama geç olsun da güç olmasın :)

    307 CC için fiyat aralığı 25.000-30.000. 25in altındaki araçları iyi incelemek lazım. 30un üstündeki araçlar ise genelde boya hastası arkadaşlara hitap eden, numune araçlar . Bütçeye bakar. 27-28'e kullanıcıya uygun bişeyler çıkar. Sanılanın aksine tavan mekanizmasının tek problemi ses ve tıkırıtı bir de esnemelerde (kaldırıma çıkarken falan mesela) gıcırtı yapmasıdır. Muhtemelen bu mekanizmadaki tolerans ve güvenlik payları yüksek tutulmuş problemsiz çalışıyor. Arabadaki en sağlam mekanizma.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CF4A -- 15 Ocak 2013; 23:10:58 >
  • Günaydın hayırlı cumalar,işlerinizde başarılar sevgili arkadaşlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CF4A

    Aylar geçmiş sorunun üstünden ama geç olsun da güç olmasın :)

    307 CC için fiyat aralığı 25.000-30.000. 25in altındaki araçları iyi incelemek lazım. 30un üstündeki araçlar ise genelde boya hastası arkadaşlara hitap eden, numune araçlar . Bütçeye bakar. 27-28'e kullanıcıya uygun bişeyler çıkar. Sanılanın aksine tavan mekanizmasının tek problemi ses ve tıkırıtı bir de esnemelerde (kaldırıma çıkarken falan mesela) gıcırtı yapmasıdır. Muhtemelen bu mekanizmadaki tolerans ve güvenlik payları yüksek tutulmuş problemsiz çalışıyor. Arabadaki en sağlam mekanizma.



    Peki hafif kasisli veya stabilize yolda giderken şıkırtı ve ses ne kadar var?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Metal tavanlı cabrio alan birinin ilk önce seslere karşı hassasiyetini azaltması lazım :) Kasisli stabilize yollara pek vurmadım aracı, yani toprak köy yolu gibi bir rotada hiç gitmedim. Ama bozuk satıhlı yollarda esneme seslerine benzer sesle oluyor araçta. Tam bir ölçü veremem ne kadar, ama ses/şıkırtı/çıtırtı var. Bir de şu nokta var, aracın içi deri kaplı, koltuklar ve gögüslük dahil, resmen eko yapıyor sesler içinde :) Hani banyo gibi fayans kaplı bir yere girince sesler yankılanır ya, öyle bir durum var.

    Am-ma bunların hiç birini (bence) dert etme, çünkü tavanı devirince zaten bu sorunların hepsi ortadan kalkıp bagaja giriyor, sen de keyifle rüzgar etrafında yol alıyorsun. Özellikle az bilinen bir nokta var ki asıl keyif kışın çıkıyor. Şöyle ki kar kıyamet yağmur olmadığı, güneşli aydınlık kış günlerinde, aracın üsütünü açıp, camlarını kapatarak rüzgarı çok büyük ölçüde kesebilir ve cabrio keyfini sürebilirsin. Tabi hava sıcaklığına göre palto/bere gerekebilir. Önemli ayrıntı: aracı ısıtma sistemini 18-19 dereceye ayarlayıp çalıştırısan (klima kapalı olucak tabi ki, eco modunda) ek yakıt tüketmeden ısınarak gezebilirsin. Araban ısıyı radyatörden atacağına seni ısıtır. Bu keyif sadece ön iki koltuk tabi, arka koltuktakiler alınlarına yedikleri rüzgardan kışın 15dk da sinüzit olurlar.

    Konuya geri dönersek; "Ya olmaz, ben seslerden çok etkilenirim arabadan çıt çıkmamalı" diyen birisi, zaten kesinlikle cabrio araba almamalı.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vw cc almayı düşünüyorum..
    9 yıl önce açıldı
    2. El Araç Önerisi
    2 hafta önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bende almayi dusunuyorm kafama takilan sorular sizinkinle ayni . Mekanizma siknti cikarir diyo herkes . Tavanin oturduu lastikler 3 4 yilda bir degismesi gerekiomus bayada pahaliymis bildigime gore . Bide carpisma testlerine baktm pert oluyo arac.s vazgecio gibiym acikcasi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu hortlasa da kendi aracıma ithafen konusuyorum; ıkı çocugum var aile babasıyım aile arabamız olur kendisi... Ben ilk aldığımda beyin arızası vardı beyın yapılmayınca yenısını aldım 400 tl civarı ondan sonra tavanı actığınızda hayat size güzel :) araba bir anca dar bir coupeden ferah bir cabrioya dönüşüyor... parça sıkıntısı vs zaten yok 307 ile her parça aynı dez avantajı yok mu var elbette ferrari enzo yada lamborghını aventador da bile dezavantaj bulabılırısınız kı cok yakarlar :) bizim bu araçların da yakıt az biraz fazla lpg bence olmalı evın tek aracı ıse ve bır eksısı de bence eksı değil piyasa kıyaslayabıleceğimiz araba olmadığı için katlanabılır metal tavan bozuk yolda ses yapıyor kı gayet doğal bence 40 yaşını devirmeden alınması gerek....
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.