< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 8 Şubat 2018; 13:43:49 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 8 Şubat 2018; 13:43:49 > |
VW sadece emisyonlarda sahtekarlık yapmamış demek.. Ama olsun kapı sesi tok..
|
Sürücüyle kazanın ne alakası var ? Duvara çarparken araba içinden şöyle mi geçiriyor. "Benim sürücüm çok iyi duvara vurunca parçalanmayayım." Madem iş sürücüyle alakalı, bir tane Şahin ya da Toros bulun gelin kafa kafaya çarpışalım. Bakalım ne hale geleceksiniz. Dünyanın en iyi şoförü de olsan kaza bu, gerçekleşir. Gerçekleştiği anda araba ne kadar güvenliyse içinden sağ çıkma ihtimalin o kadar artar.
Doğal seçilim part 2 yapmışsın resmen. |
Arkadaşlar, bazı insanlar için "blok'ta hayat vardır" . Anladınız siz onu
|
NCAP zaten bunların pis çanağına ekmek tutuyor sen neyden bahsediyorsun.
IIHS'te top safety pick alan firmalara bak bakalım. VW'nin pek ismi geçmez. VW'den iyi bir sürü firma var. tamamen vw'nin türkiye piyasasına göre kendinizi kabullendiriyorsunuz. Çünkü poloyu 2 airbag ile bizlere kakalayan bir doğuş var.. İstesen de alamıyorsun yaris perde hava yastıklı. Tabi şimdi kesin polo çok sağlamdır |
Emisyon testi hariç, regülasyonlara uymayan bir hareketleri yok çünkü. Dava açsan kaybedersin, adam bu arabayı ürettiği zaman yolcu tarafı çarpışma testi yoktu çünkü. Regülasyonlara uyuyor, fakat etiğe uymayan manevra çok.
Bir de hatalar göz önünde değil, normal vatandaş bilemez ki sağdan vurunca daha az dayanımı olduğunu ? Söküp kaportayı bakacak hali yok sonuçta. Hatta bir çoğu, kaza yapsa bile anlamayacaktır. Adamlar nerelere manevra yapacaklarını iyi biliyorlar. Motor ve şanzımanda da aynısı geçerli. 1.2 tdi, 1.4 tdi ve 1.4 tsi 180 hp artık yok. Dört sene içinde üç motor yediler. Kullanıcı bunun çetelesini tutmuyor ki, tutsa da gidip "yahu üretimden niye kaldırdınız, ne kusuru var benim motorumun" diyemez ki ? Çok ince detaylarda alicengiz oyunları. Mühendisler bile yetkin değilse anlamaz, anlasa da anlatsa da bazen bazı kullanıcı kitlesi için önemi olmayabiliyor. |
Arabaların hepsi belli limitlerin üstündeyse eğer böyle testlerin sayesinde. Şahin'e , Toros'a övünerek binmeye devam edebilirsin.
Doğal Seçilim: Fenotipteki farklılıklardan dolayı, yaşadığı ortama daha uyumlu olan canlıların hayatta kalabilmesi, benzer şekilde uyumlu olmayanların elenerek yok olması. |
Şimdi, "sonuçta bazı araçlarda da yolcu tarafında airbag olmuyor ve iihs testlerinde yolcu tarafından da puan veriliyor " dediniz.
"üretilen araçların bazıları yolcu tarafına airbag koymuyor değil mi" diye sordunuz. Birincisi, sıfır olarak satılan hangi araçta yolcu tarafında airbag yok , ikincisi bu araçlar var ise iihs bağlantısı nedir ? Onu soruyorum ben. |
Daha ne kadar açıklayayım ?
|
Ama olsun ya hyundai cok yakiyor, civicte motor yok,subaru nun 2.eli yok
Onun yerine passat alalim jetta alalim toyota alalim |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|