|
_____________________________
2011 Punto Evo 1.4 Dualogic Dynamic(RIP)
2017 Hyundai i20 1.4 MPI Otm Smart Pan |
|
_____________________________
2011 Punto Evo 1.4 Dualogic Dynamic(RIP)
2017 Hyundai i20 1.4 MPI Otm Smart Pan |
Biz 6 ay önce aldık i20 otomatik 1.4
3.500km oldu Şehir içi 13ün altına düşmüyor :) he tabi çok bilmiş satış temsilcileri size 7 litrelerden falan bahsederler o ayrı :) |
Millet araba ufak olduğu için az yaktığını falan zannediyor bu arabanın
![]() |
Siz alacaksınız onay bekliyorsunuz forumdan,hayırlı olsun iyi günlerde kullanın
|
4 ileri otomatikse koşarak uzaklaşın
|
Donanımına tav olup atmosferik motorlu eski tip şanzımanlı araca karar vermişsiniz, turbo motorlu modern şanzımanlı b sınıfı araçlar varken. Muadilleri 7,5-8 litreyle gezerken, sizde 10-12 litreyle gezmeye razı olacaksınız artık. Siz bu tip araçları aldıkça hyundai de böyle çağdışı atmosfeirk motorları, 90lardan kalma 4 ileri tork konvertörlü şanzımanları dayayacak. 2017 yılında 0km araba alınıp 12litreyle gezilir mi yahu hemde b sınıfı araba?
Ya da zarardan dönersiniz ibiza 1.0 eco tsi dsg alabilirsiniz. Kampanyalı 62bin lira. Buna geri görüş kamerası, koltuk ısıtma, sunroof da eklersiniz yine 66bini geçmez. 110hp 200nm motor. İstanbulda 7,5-8 ile gezersiniz, performansı da cabası. |
Bırakın istanbulu edirne şehir içinde 11 litre yakıyor bu araçlar istanbulda kaç olur bilmem.
|
Öncelikle bu aracı almayı düşünenlerin büyük bir çoğunluğu, tam otomatik olduğu ve eşiyle çocuğuyla ortak kullanmak için alıyor. Ama bu forumda kimse insanlara alma amacını,niye bu aracı düşündüğünü sormuyor.
Konuyu açan arkadaş 9 lt yaksın. Göze aldım diyor. Çünkü tam otomatikte yüksek modelde araç seçeneği çok çok az. Herkes halen daha yakıt tüketimine takmış. Bu aracı almayı düşünen arkadaşlar gidin test sürüşü yapın. Ben 5 km bir yolda ortalama 8.8 lt yaktım ki yolun yarısı trafikti. Ben araç üzerinde abuk sabuk hareketler yapmam, her dur kalk trafikte 3000 devire kadar gaza basmam, ateşi başına vurmuş tipler gibi araç sollarken soldan sağa makaslamam, belli bir devirde sakin araç kullanırım derseniz bu araç 8,5-9 lt yi geçmez. O yüzden forumlarda kafanızı yormayın. Test sürüşü yapın. Ortalama tüketimi sıfırlayın. Sürüş tarzınıza göre ne yaktığınızı görün. Ben gittim, gördüm, kullandım ve alacağım. Kim ne kadar konuşursa konuşsun. Yok 13 litre yaktı. Yok 19 litre yaktı. Başkalarının ne kadar yaktığıyla ilgilenmeyin. Yoksa bu forumdakiler size az yakıyor diye DSG aldırır. 40-50 bin kilometrede kavrama bitirince ya da dikkatsiz kullanım sonucu arıza sebep olduğunuzda, forumdakiler bu sefer de size DSG yi kötüler. O yüzden dikkat ediniz. Arkadaşım 1.2 TSI DSG ile 8.5 lt yakıyor. Yani DSG az yakmıyor. Sadece kağıt üzerinde düşük tüketime sahip. İş pratiğe gelince herşey değişiyor. Çift kavrama tek kavrama tork konvertörü gibi tüm otomatik viteslerle ilgili bayağı araştırma yapıp, ciddi bilgiler edinmiş biri olarak şunu tavsiye ederim. istanbul'da kullandığı aracı eşiyle çocuğuyla paylaşan kişiler kesinlikle ve kesinlikle adı her ne olursa olsun çift kavrama içeren otomatik araçları almasınlar. Çift kavramalı otomatik araçları tam otomatik gibi kullanamazsınız. Alanların büyük çoğunluğu öyle kullandığı için forumlarda inim inim inliyor. O yüzden nasıl kullanılacağını iyi bilmek lazım. Attım D'ye unuttum gitti vitesi dersen geçmiş olsun. O sana kendini bir süre sonra bayağı iyi hatırlatacaktır. Kullanım amacınız çoğunlukla şehir içiyse bu araç kaliteli bir lpg dönüşümü ile 7 yıl 80 bin km de garantisiyle uzun yıllar binilebilecek bir araçtır. Kaldı ki Hyundai diğer markalar gibi lpgli araçları servisten kovmuyor. Aracın motor hariç garantisi devam ediyor. Motor içinde lpg şirketleri yılda 100-150 liraya motor sigortası yapıyorlar. Araç piyasada çeyrek altın gibi alınıp satılıyor, style paketinin ikinci eli 60 bin lirayı aştı. Burda halen daha yok şöle yakıyor. Yok böle yakıyor. Ben i20 active elit modelini alacağım. Ne yakarsa yaksın. Az yakacak diye donanımsız dizel manuel arabalara binmeyeceğim. 8 hava yastığı ve Ncap 4 yıldızı ile güvenlik konusunda da çok iyi bir araç. Bu aracı kim alıyor diyenler olmuş. Bu aracı kafası rahat otomatik arabaya binmek isteyenler, gönül rahatlığıyla eşiyle çocuğuyla aracı paylaşanlar, 50 bine gelince dsg elimde kalacak korkusuyla arabasını satmak istemeyenler alıyor. |
dsg ozelinde konusmuyorum ama. Cift kavramali tum sanzimanlar tuketici dusmanidir.
Ve birer uretici tuzagidir. Baski balata degistirince modern sanzimanim keske 50 yillik tork konvertorlu olsaydi dersiniz. Kasim 2016 da edc baski balata degistirmis ve 7bin tl odemis biri olarak konusuyorum. Uzun sureli kullanmaya niyeti olan dsg edc dct ps asla almasin. Sanzimanin asiri karmasik mekanigi ariza yapmasa bile ( ki onerdiginiz sanziman siklikla yapiyor) baski balata fiyatlari cok fais. Hayirli gunler. |
Hyundai i20 1.4 MPI Otomatik Alımı Hakkında Bilgiler
Hyundai i20, Hyundai tarafından üretilen, kompakt sınıf bir otomobildir. 1.4 MPI motor seçeneğiyle satışa sunulan i20, hem manuel hem de otomatik vites seçeneklerine sahiptir.
1.4 MPI Motor Yorumları
1.4 MPI motor, 1.4 litre hacimli, 4 silindirli bir benzinli motordur. 100 beygir güç ve 132 Nm tork üretmektedir. Kullanıcı yorumlarına göre, motorun performansı günlük kullanım için yeterlidir ve yakıt tüketimi de makul seviyelerdedir.
Hyundai i20 1.4 MPI Style Otomatik Yorumlar
Hyundai i20 1.4 MPI Style otomatik, şık tasarımı, geniş iç mekanı ve konforlu sürüşüyle öne çıkmaktadır. Kullanıcılar, aracın şehir içi kullanımda çevik ve kolay manevra kabiliyetine sahip olduğunu belirtmektedir.
Hyundai i20 Otomatik
Hyundai i20, hem 1.4 MPI hem de 1.0 T-GDI motor seçenekleriyle otomatik vites seçeneğine sahiptir. Otomatik vites, şehir içi trafikte rahat ve keyifli bir sürüş deneyimi sunmaktadır.
Hyundai i20 1.4 MPI Style Yorum
Hyundai i20 1.4 MPI Style, donanım özellikleriyle beğeni toplamaktadır. Kullanıcılar, aracın dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi, geri görüş kamerası ve klima gibi özelliklerinin kullanım kolaylığına dikkat çekmektedir.
Hyundai i20 Active 1.4 MPI Elite Otomatik Yorumları
Hyundai i20 Active 1.4 MPI Elite otomatik, crossover tasarımıyla dikkat çekmektedir. Kullanıcı yorumları, aracın yüksek sürüş pozisyonunun görüş açısını iyileştirdiğini ve engebeli yollarda iyi bir sürüş performansı sergilediğini belirtmektedir.
Hyundai 1.4 MPI Motor Nasıl?
Hyundai 1.4 MPI motor, güvenilirliği ve düşük bakım maliyetleriyle bilinmektedir. Günlük kullanım için yeterli performans ve yakıt verimliliği sunmaktadır.
Hyundai i20 1.4 MPI otomatik, şehir içi ve dışı kullanım için uygun, konforlu ve ekonomik bir otomobil seçeneğidir. Aracın performansı, kullanıcı yorumları ve donanım özellikleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için yetkili Hyundai bayilerine başvurabilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
2011 Punto Evo 1.4 Dualogic Dynamic(RIP)
2017 Hyundai i20 1.4 MPI Otm Smart Pan |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
2011 Punto Evo 1.4 Dualogic Dynamic(RIP)
2017 Hyundai i20 1.4 MPI Otm Smart Pan |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
2011 Punto Evo 1.4 Dualogic Dynamic(RIP)
2017 Hyundai i20 1.4 MPI Otm Smart Pan |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Lenovo Z580 Panasonic TX-P42GT20E neoPDP 3D TV Phillips HTS3154 DVD Home Theater System Egreat R6S Network Media Player Toshiba 1TB 2,5'' USB 3.0 External HDD
|
|
_____________________________
2011 Punto Evo 1.4 Dualogic Dynamic(RIP)
2017 Hyundai i20 1.4 MPI Otm Smart Pan |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Lenovo Z580 Panasonic TX-P42GT20E neoPDP 3D TV Phillips HTS3154 DVD Home Theater System Egreat R6S Network Media Player Toshiba 1TB 2,5'' USB 3.0 External HDD
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
|
_____________________________
2011 Punto Evo 1.4 Dualogic Dynamic(RIP)
2017 Hyundai i20 1.4 MPI Otm Smart Pan |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
2011 Punto Evo 1.4 Dualogic Dynamic(RIP)
2017 Hyundai i20 1.4 MPI Otm Smart Pan |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________ |