Şimdi Ara

★★★ HTC 10 Kulübü ★★★ (1176. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25.588
Cevap
101
Favori
777.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11741175117611771178
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kralcr1994

    Hocam yüksek ihtimal senkronizasyon hatası var veya programlardan biri rehberinize zarar veriyor. Hesap aylarında senkronizasyon durumunu kontrol edin.

    Teşekkürler kral, senkronizasyon normal gözüküyor ama bir bakacağım.


  • İnşaallah kapanır bekliyorum
  • Su S kullanıcısına yanıt
    Hocam eğer sağlıklı yedeğini duruyorsa hesabı kaldırıp yeniden kurarsanız rehber düzelir. Fakat programların çoğunun rehber erişim yetkisi var. Bunlardan bir tanesi kötü amaçlı yada yazılımsal hata ile rehberinize değişiklik yaptırırsa geri dönüş zor maalesef. Bu tür durumlar için Google hesabı dışında bir yedek tutmanız faydalı olur. Daha önce bir program rehberimdeki herkesin fotoğrafını karıştırmışti. Rehber hassas bir konu baş ağrıtıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dexter Morgan



    İnşaallah kapanır bekliyorum

    Sistem anakart değişikliğini nasıl algılıyor da kayıt dışı olduğunu tespit edebiliyor çok garip, teleservice herhalde ülkeye anakart sokarken bildirim yapıyor daha sonrada o montajı yapılan anakartı btk ya bildiriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • T Square kullanıcısına yanıt
    Aynen olabilir ama şuan kayıt dışı gözüküyor cihaz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar iyi forumlar. HTC 10 fa65 serisini kullanıyorum. Geçen hafta dayanamadım garantiye verdim. Şikayetlerim batarya, kamera odaklanma sorunu, ekranda renk dalgalanması, wifi zor bağlanma, şarj aleti cızırtı ve kulaklığımın bozuk olmasıydı.

    Cihazınızda batarya değişimi yapılmıştır.
    Mekanik parça değişimi yapılmıştır.
    Ekran/dokunmatik modül değişikliği yapılmıştır.
    Cihazın onarım, yedek parça değişimi ile yapılmıştır.

    Yazmışlar şimdi ekranı değiştiler mi emin değilim bunu nasıl anlarım 1. sorum bu.
    2. sorum ise telefonun gri rengini kullanıyorum ve arkada renk atması mevcut onu söylemeyi unuttum maalesef. Garanti'de buna herhangi bir işlem yapmamış. Tekrar garantiye versem ne gibi bir geri dönüt alırım?

    3. sorum ise şarj aletim ve kulaklığım önceden bozulmuştu. Bunlar değişim cihazları ve tekrar sıkıntı yaşıyorum. Özellikle kulaklığım hiç çalışmıyor garantiye verdiğim halde bunları değiştirmeden aynen yollamışlar. Tekrar garantiye vermeli miyim? Vermeliysem kaç gün içersinde vermeliyim. Bugün aldım telefonu 13/03/2018 itibariyle.

    Yardımcı olursanız çok sevinirim, iyi akşamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TekilBey -- 13 Mart 2018; 20:35:53 >




  • TekilBey kullanıcısına yanıt
    Batarya problemi için vermiştim bende. İlk gönderimde batarya değişti. Sorun aynı devam etti. İkinci kez yolladım. Anakart değişti. Sorun gene devam etti. Bende mahkemeye verdim. Sizin sorulara şöyle cevap vereyim. Konuda bir program vardı. Panelin tianma yada başka bişey olduğunu gösteriyordu. Eskisini hatırlıyorsunuz belki görebilirsiniz değişip değişmediğini. Benim cihaz siyah. Birkaç boya atması vardı hafiften. Teleservice kullanıma bağlı çizikler diye sisteme girmiş. Aksesuarlar benim bildiğim 6 ay garantili oluyor.
  • TekilBey kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin cihazın çalışan bir fonksiyonu kalmamış ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dexter Morgan kullanıcısına yanıt
    Düzelteyim aksesuar garantisi 1 yıl ama kimse bakmıyor gönderin tamir ederler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheContact -- 13 Mart 2018; 21:33:32 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburadan Dan mi aldınız? Bataryası nasıl gidiyor? Almadan önce sizdeki seriden isteyebilir miyiz teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arsenal2013 A kullanıcısına yanıt
    Hocam 5 saat civarı ekran süresi alıyorum. Herhangi bir tasarruf kodu kullanmıyorum. Hızlı şarj oluyor. Donma vb sorunlar yaşamadım. Kulaklık gayet güzel. Telefonumu seviyorum doğrusu. Hepsiburada gezegen GSM adlı satıcıdan almıştım. Umarım konudaki gibi sorunlar çıkmaz da keyifle kullanmaya devam ederim. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kralcr1994

    Hocam 5 saat civarı ekran süresi alıyorum. Herhangi bir tasarruf kodu kullanmıyorum. Hızlı şarj oluyor. Donma vb sorunlar yaşamadım. Kulaklık gayet güzel. Telefonumu seviyorum doğrusu. Hepsiburada gezegen GSM adlı satıcıdan almıştım. Umarım konudaki gibi sorunlar çıkmaz da keyifle kullanmaya devam ederim. :)

    +1

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncelleme hala yok, inanılır gibi değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tarakbey

    Güncelleme hala yok, inanılır gibi değil

    Geçtiğimiz hafta sonu Okyanusya kıtasına bile Android Oreo güncellemesi verildi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nikki Sixx -- 14 Mart 2018; 17:24:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dexter Morgan

    Batarya problemi için vermiştim bende. İlk gönderimde batarya değişti. Sorun aynı devam etti. İkinci kez yolladım. Anakart değişti. Sorun gene devam etti. Bende mahkemeye verdim. Sizin sorulara şöyle cevap vereyim. Konuda bir program vardı. Panelin tianma yada başka bişey olduğunu gösteriyordu. Eskisini hatırlıyorsunuz belki görebilirsiniz değişip değişmediğini. Benim cihaz siyah. Birkaç boya atması vardı hafiften. Teleservice kullanıma bağlı çizikler diye sisteme girmiş. Aksesuarlar benim bildiğim 6 ay garantili oluyor.

    yani tekrar versem sonuç alamam mı?
  • TekilBey kullanıcısına yanıt
    Ben verdim sonuç alamadım. Herkes ayni sonucu alacak diye birşey yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gerçekten inanamıyorum, üzerinde çalışıyoruz falan yazmışlar facebook hesaplarına. Gören bakan da devrim niteliğinde bişey gelecek zannediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Demin htc tr destek ile görüştüm. Güncelleme nerde dedim. Tarih veremiyoruz ama yayinlanacak dedi. Dedim neden bu kadar yavassiniz. Güncelleme merkezden dağıtılıyor dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dexter Morgan kullanıcısına yanıt
    Tesekkurler, umarim stabil bir sürüm olur da şu telefonu bir süre daha kullanabiliriz. Yeni telefon fiyatları uçuk seviyelerdeyken mümkün olduğunca kemer sıkmaya devam...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tarakbey

    Tesekkurler, umarim stabil bir sürüm olur da şu telefonu bir süre daha kullanabiliriz. Yeni telefon fiyatları uçuk seviyelerdeyken mümkün olduğunca kemer sıkmaya devam...

    Telefonda kasma donma yokta şu pil olayını bi çözemediler
  • 
Sayfa: önceki 11741175117611771178
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.