Şimdi Ara

★★★ HTC 10 Kulübü ★★★ (1175. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25.589
Cevap
101
Favori
777.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 11731174117511761177
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dexter Morgan kullanıcısına yanıt
    Hocam 5 saat ekran alıyorsanız sorun yoktur zaten.

    Ben 1 saat alıyordum.





    @Dexter Morgan Hocam bilirkişi olmayınca seri oluyor 20 iş gününden verdiğim için seri oldu. Birde haftada 1 bilgi aldım adamlar benden sıkılıp işlemi hızlandırmış da olabilir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheContact kullanıcısına yanıt
    Mücadele için tebrik ederim, gözünüz aydın :)

    Ben de yakın zamanda alacağıma inanıyorum, şuanda Teknosa ile irtibat halindeyiz.



    Thh sürecini merak eden arkadaşlar bizim eski mesajlarimiza bakabilirler.



    Not: HTC'den ne kadar uzak, o kadar mutlu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheContact

    Hocam 5 saat ekran alıyorsanız sorun yoktur zaten.

    Ben 1 saat alıyordum.





    @Dexter Morgan Hocam bilirkişi olmayınca seri oluyor 20 iş gününden verdiğim için seri oldu. Birde haftada 1 bilgi aldım adamlar benden sıkılıp işlemi hızlandırmış da olabilir

    Ekran süresi olarak 5 saat alırım ama sarjda 5 saat gider Bende pazartesiden itibaren arayayım bari her gün

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • koagulant kullanıcısına yanıt
    Yanlış hatırlamıyorsam stock cihazlar için geri dönüş yolu olduğundan bahsediliyordu. Onu deneyebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar konuyu uzun süredir takip ediyorum 11 aydır htc 10 kullanıyorum, telefonum fa64 serisi faturaya ek almıştım 2 haftadır şarj problemleri yaşıyorum ya dolmuyor ya da inanılmaz yavas doluyor şarjı :/ servise göndermeli miyim sizce ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acn90

    arkadaşlar konuyu uzun süredir takip ediyorum 11 aydır htc 10 kullanıyorum, telefonum fa64 serisi faturaya ek almıştım 2 haftadır şarj problemleri yaşıyorum ya dolmuyor ya da inanılmaz yavas doluyor şarjı :/ servise göndermeli miyim sizce ?


    Telefonun type c soketini kullanmadığın bir diş fırçasına kolonya ya da parfüm gibi birşey sıkarak temizle. Düzelmedi mi? Type c kablosunun ucuna da aynısını yap. Düzelmedi mi? Başka kablo bul dene. Düzelmedi mi? Başka hızlı şarj destekleyen şarj aleti ile test et. Düzelmedi mi?



    Garantiye gönder.



    Aynı sorunu bende yaşamıştım, soketi ince zımpara ile hafif telleri aşındırıp kolonya ile temizledim olay tamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • T Square kullanıcısına yanıt
    teşekkürler bu akşam deneyeyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bakmaya pek vaktim olmadı, bilgilendirme için teşekkür ederim. Araştırayım biraz vakit bulursam yaparım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Thhye başvuran arkadaşların dikkatine. Sadece fatura sahibi başvurabiliyormuş 1 hafta önce yaptığım başvuru için in aradım. Sizin başvuru red yer haberiniz olsun dedi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Değerli HTC 10 kullanıcıları, benim telefondaki rehberde bir sorun var, kişiler kendini kolonlamış, bazı isimlerden 10 tane falan var ve silinmiyor. Virüs diye düşündüm, 2-3 tane antivirüs programı bir sorun bulamadı, internette araştırdım benzer bir konu bulamadım ve son olarak fark ettim ki son 6 ay boyunca kaydettiğim numaraların hepsi silinmiş.

    iyi forumlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hala yazılanlara rağmen bu telefonu alasım var, sorunsuz bi serisi yok mu ona göre bakıp alsak
  • Dexter Morgan kullanıcısına yanıt
    Çok saçma. 2.El almış olsam bile sahibi benim, faturası bende ne alaka. Belki kuzenimin adına aldım bu neyi değiştirir ki. Kullanan ve mağdur olan benim neticede. Böyle bir red gerekçesi olamaz.
  • Su S kullanıcısına yanıt
    Hocam yüksek ihtimal senkronizasyon hatası var veya programlardan biri rehberinize zarar veriyor. Hesap aylarında senkronizasyon durumunu kontrol edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wgenzo W kullanıcısına yanıt
    İthalatçı garantili aldım. Fa77 serisi cihaz geldi. Ben çok memnunum herşey güzel gidiyor. Burada yazılanlar gözümü korkutuyor ancak bir problem yaşamadım. Umarım yaşamam da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Midgardian kullanıcısına yanıt
    Faturası benim adıma olan bir telefonu satmış olduğum arkadaşım heyete vermişti. Ona herhangi bir problem cikarmamistilar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çıkarmaması lazım zaten. Sonuçta kullanan kişi sahibidir, faturada yazan isim önemli değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Midgardian kullanıcısına yanıt
    Mantıklı olan bence de bu şekilde olması.



    Bu arada yanlış hatırlamıyorsam yıllar önce s2 konusundaki efsane kadroda sizde vardınız. Hünkar01 jrmaster gibi birkaç değerli üye içerisindeydiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Doğrudur. Özledim o cihazı. Hiçbiri onun tadını vermiyor 😀

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Midgardian kullanıcısına yanıt
    Hocam oradaki kaliteli muhabbet güzeldi. Ayrıca o zamanlar s2 ile yaptıklarımızı şimdiki son model telefonlarla bile yapamıyoruz.

    Ekranı ikiye bölüp iki ayrı oyun açıp bu oyunların ortasına da video koyuyorduk.hepsi aynı anda çalışıyordu. Custom rom konusunda çağ atlamıştık.

    Ali abi vardı konuda birkaç tane s2 alıp stok yapmıştı sonra vazgeçip satmıştı.

    Sayenizde bende hatırladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

  • Aynen şimdikiler zorlaştı biraz. Oradaki seviyesinden paylaşımına kadar herşey güzeldi. HTC U11 aldım, başlıkta soru sordum yemediğim laf kalmadı. Forum böyle değildi eskiden. Yardımlaşma üst seviyedeydi. Eski forum günlerini özledim. HTC alana kadar foruma uğramıyordum zaten kaliteden dolayı.

    Bu arada benim S2'nin üstüne su dökülünce tarih oldu. Çalışır durumda olsa ara ara kullanırdım.
  • 
Sayfa: önceki 11731174117511761177
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.