Şimdi Ara

HONDA HATCHBACK SORUNSALI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
2.452
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • HONDA HATCHBACK SORUNSALI
    Hondanın tam otomatiği sorunsuz olmasına rağmen neden bu aracı yarı otomatik çıkartıyor. Duyduğuma göre tam otomatiği kadar sorunsuz değilmiş bu.




    HONDA HATCHBACK SORUNSALI
    Bu kasada ise manueli geldi, otomatiği yok.


    HONDA HATCHBACK SORUNSALI

    Bu son kasayı cok beğeniyorum hatta zorlayıp fb7 sedan yerine bunu almayı da istiyordum ama bunda da tüp takılmıyor diye biliyorum. Dizeli var mı bilmiyorum ama dizeline de paramız yok alacak.



    ÖZETLE şunu demek istedim neden mesela hatchbacklerinde tam otomatik olup fabrikasyon lpgli veya sonradan takılabilen tüplü hatchback araçları yok?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samtiger -- 29 Temmuz 2019; 13:56:41 >







  • sorunsal nedir Allah aşkına şöyle antin kuntin ergen laflarını bir bırakıp şunu düzgün yazsanıza

    sorunu yazınca olmuyormu..

    illa bizde divan edebiyatı

    ve osmanlıca mı girelim konu başlıklarını..

    konuya gelirsek honda mazda bu ülkede butik çalışıyor..

    öyle her istediğinizi getirmiyorlar..

    şahsi fikrim görsel olarak göreceli tabi

    önüde arkasıda bir o kadar ucube bir şey,üste para vermeleri lazım kullanmam için.

    yedek parça fiyatları ve servis fiyatlarına girmedim daha..
  • ilk fotoğraftaki modelin az sayida da olsa tam otomatigi bulunuyor.ikinci el ilanlarina bakarsaniz gorebilirsiniz.


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-tam-otomatik-az-bulunan-serisidir-699138032/detay



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vebo -- 29 Temmuz 2019; 15:20:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fk7'den bahsediyorsanız araçta cvt var yarı otomatik değil. Fk7'ler benzinli modellerde sport ve sport+ donanımı ile geliyor. Adı üstünde sport araçlar, performans önemli. Ekonomi isteyenler için de dizelleri var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JudasRising

    Fk7'den bahsediyorsanız araçta cvt var yarı otomatik değil. Fk7'ler benzinli modellerde sport ve sport+ donanımı ile geliyor. Adı üstünde sport araçlar, performans önemli. Ekonomi isteyenler için de dizelleri var.
    Evet fk7 cvt o yönden iyi ama dizeli var sadece türkiyede kullanabileceğimiz o da 150den başlıyor en kötüsü. Fc5 kasayı 110bine aldı ablam buna ulaşmak zor biraz. Sport değil de neden tüplüsü yok bunun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vebo

    ilk fotoğraftaki modelin az sayida da olsa tam otomatigi bulunuyor.ikinci el ilanlarina bakarsaniz gorebilirsiniz.


    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-tam-otomatik-az-bulunan-serisidir-699138032/detay
    hocam kendin diyorsun az sayıda olsa da diye zaten olanlarda kazalı vs. alırken satarken de sıkıntılı yani. honda hatchbacki hiç önemsemiyor gibi




  • samtiger kullanıcısına yanıt
    honda onem vermiyor degil de talep yok.turkiye sedan otomobil cenneti. yoksa neden getirmesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vebo

    honda onem vermiyor degil de talep yok.turkiye sedan otomobil cenneti. yoksa neden getirmesin.
    diğer markalar kadar değil ama.. yani tam otomatik lpg için illa baska araçlara yöneltecek bizi
  • sorunsal nedir Allah aşkına şöyle antin kuntin ergen laflarını bir bırakıp şunu düzgün yazsanıza

    sorunu yazınca olmuyormu..

    illa bizde divan edebiyatı

    ve osmanlıca mı girelim konu başlıklarını..

    konuya gelirsek honda mazda bu ülkede butik çalışıyor..

    öyle her istediğinizi getirmiyorlar..

    şahsi fikrim görsel olarak göreceli tabi

    önüde arkasıda bir o kadar ucube bir şey,üste para vermeleri lazım kullanmam için.

    yedek parça fiyatları ve servis fiyatlarına girmedim daha..
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    iki nokta ne peki? Türkçe'de tek nokta veya üç nokta vardır iki nokta da antin kuntindir. Mu edatını beraber yazmış gelmiş bana ergen muamelesi çekiyor.
  • samtiger kullanıcısına yanıt
    Saglam kayaya carpmak boyle birsey i sift sanziman hic begenilmedi honda nin asil kasasi hb sedan icin arkayi birazdaha buyutuyorlar okadar yani.

    Genelde nedense bana hb olan araclar sedanlarina gore daha kaliteli geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lınc

    Saglam kayaya carpmak boyle birsey i sift sanziman hic begenilmedi honda nin asil kasasi hb sedan icin arkayi birazdaha buyutuyorlar okadar yani.

    Genelde nedense bana hb olan araclar sedanlarina gore daha kaliteli geliyor.
    o 2008 kasasındaki sanzıman i sift mi oluyormuş hiç duymadım. Ama dediğim gibi tam otomatiği becermişken neden fantezi peşinde anlamadım. Su fb7 ile gelen hatchback kasasında da manueli getirdi sadece, otomatiği sevilen markanın otomatiğini getirmemek cok garip ki hondanın satışı da fena değil TR'de
  • samtiger kullanıcısına yanıt
    işin enteresan tarafı fb7 dediğiniz kasayla beraber honda dizel motorunu satıyordu.

    çoğu kişi hondaya dizelin yeni geldiğini sanıyor.

    yıllar önce 120 hp dizel motoru vardı zaten yani.

    yani honda arz talep ilişkisine göre ürün getiriyor. Mantıklıymış değilmiş çok kasmıyorlar.

    o kasanın modifiyesiz tipi gerçekten kötü tipi yüzünden tutmadı.

    misalhttps://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-mm-motors-honda-civic-hatchback-1.6-i-dtec-sport-hatasiz-581811785/detay

    ilanla alakam yok




  • Civic hb kasanın hedef pazarı avrupa. Avrupada da biliyorsunuz katı emisyon kuralları var. Tam otomatik şanzıman koysa yüksek vergi dilimine girecek ya da hiç satamayacaktı o yüzden ekonomik, yarı otomatik şanzımanı koydu. Aynı şekilde 1.4 motor da 1.6 motora göre ekonomik, emisyonu düşük. Hb kasaya 1.6 motoru da koyamadı.

    Daha sonra bu şanzımandan çok şikayet olunca sonraki kasada otomatiği komple kaldırdı. Manuel vitesle satmayı denedi(satamadı)

    Yeni kasada cvt ve yeni nesil tam otomatik şanzıman sayesinde ekonomik olabildi ama onda da kaybettiği pazarı bir türlü yakalayamadı. Pazar crossover'a kaydı vs.

    Yani güzelim civic hb kasalarına hep yazık oldu. Önceki kasanın makyajlısını çok beğenirim ama şanzımandan dolayı alamıyorum.
  • 2011 Model 1.4 Civic Hb kullanıyorum. 2014 Ağustosta satın almıştım 65bin Km de. Şuan aracım 123bin Km de ve bakım dışında tek bir masraf yapmadım. I-shift denilen şanzıman 1.4 de 1.8 motorlar kadar sorunlu değil. Kavraması ve vites geçişleri daha rahat. Ayrıca 2009 yılında gelen makyaj sonrasında yokuş kalkış desteği ,usb-aux , lastik basınç uyarı sistemi vb ekstra özellikler ile geldi. Benim aracım 2. makyaj olarak tabir edilen seriden ve iç döşeme komple siyah kumaş /alcantara olarak ve spor panjur ile geldi. Makyaj sonrasında 1.8 motor olarak iki seçenek sundular tam otomatik ve manuel.
    Yukarıda yazdığım gibi yaklaşık 5 yıldır aracın üzerindeyim ve sorunsuz sıkıntısız her yere götürdü beni. İstanbul 18-20km ortalama hız yakıt tüketimim 7-7,5lt , uzun yol yakıt tüketimim ise 4,5-5,5 lt arasında.
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    bahsettiğiniz şeyler mantıklı. Ben yine de tüm suçu hondaya atıyorum sorunsuz otomatiği vs varken kendini piyasadan sildirdi hatcback konusunda. Ben tam otomatik hatchback araç arıyordum max 80 e kadar kafama yatan araç olmadı fb7 sedan aldım. Dsg, Powershift vs sanzımanlı yarı otomatik hatchback istemedim sanzımanlarından korktuğum için
  • Üstteki araçtan bende var. I-SHİFT olarak adlandırılan tek kavrama yarı otomatik. Bununla ilgili sorun yaşayanlar duydum. Özellikle beyin gitti mi baya pahalı. Özellikle 1. Vitesten 2 ye çok yavaş geçiyor.üst vitesler idare eder. Bu kasanın da az sayıda da olsa tam otomatik olanı var. Sonra 1.4 yarı otomatik olanı geliyor. Onlar için biraz daha iyi diyorlardı vites geçişleri.
    İkinc resimdeki bir sonraki kasa. Baya benzer iki araç. İkincini makyajlısı dışardan çok güzel. İçin beğenmiyorum. Dizel ve 1.4 benzinli ve hepsi manuel sanırım. Yurt dışı versiyonlarında 1.8 140 hp tam otomatik versiyonlar var. Hatta ilk resimdekinin de 2.2 dizel 150 hp versiyonlar var. Vergi sistemi yüzünden bizde yok.
    Alttaki ise malûm dizelde 9 ileri tam otomatik benzinli de cvt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: etusch

    Üstteki araçtan bende var. I-SHİFT olarak adlandırılan tek kavrama yarı otomatik. Bununla ilgili sorun yaşayanlar duydum. Özellikle beyin gitti mi baya pahalı. Özellikle 1. Vitesten 2 ye çok yavaş geçiyor.üst vitesler idare eder. Bu kasanın da az sayıda da olsa tam otomatik olanı var. Sonra 1.4 yarı otomatik olanı geliyor. Onlar için biraz daha iyi diyorlardı vites geçişleri.
    İkinc resimdeki bir sonraki kasa. Baya benzer iki araç. İkincini makyajlısı dışardan çok güzel. İçin beğenmiyorum. Dizel ve 1.4 benzinli ve hepsi manuel sanırım. Yurt dışı versiyonlarında 1.8 140 hp tam otomatik versiyonlar var. Hatta ilk resimdekinin de 2.2 dizel 150 hp versiyonlar var. Vergi sistemi yüzünden bizde yok.
    Alttaki ise malûm dizelde 9 ileri tam otomatik benzinli de cvt.
    Yani özetle Türkiyde honda biraz batırdı hatchback işini




  • O yıllarda birçok arac yari otomatik üretildi. Çünkü yari otomatikler donemin tam otomatikleri gibi yakıtı ve performansı olumsuz etkilemiyordu.

    Örneğin 0-100 de yari otomatik manuele göre yavaş gozuksede, ara hızlanmalarda manuel ile aynıdır.

    Yakıt olarak sürücülerin boşa devir çevirme alışkanlıkların sebep olduğu yüksek yakıt tuketiminin önüne geçmektedir.

    Tam otomatik şanzımana kıyasla çok daha cüzi bir fiyata bu tip sanzimana sahip olabilirdiniz.

    Yağ değişim ücreti yok sayılır. Manuel ile ayni düzende.

    Dezavantaj olarak sisteme bazı kullanıcılar alışamadı. Vites değişimleri sürücüye bağlıdır. İyi bir sürücü bu araçları sarsmadan ve yüksek debriyaj ömrü ile kullanabilir. Ancak vites değişimlerinde gaza yüklenen sürücüler bu araçları kolaylıkla yıpratabilir.

    Günümüzde verimli tam otomatik sanzimanlar ve cift kavramalar bu sanzimanlarin ömrünün dolmasına sebep olmustur. Çift kavramalar bu sanzimanlarin yeni neslidir.

    Her aracta sorun yaşanabilir ancak bilinçli bir kullanımda Honda gibi bir aracta sorun yaşayacağınıza inanmıyorum.

    2013 kasada civic hb ülkemizde önemli bir Pazar’ı olmadığı için iki motor tipinde geldi.

    Son kasada cvt iyi bir şanzıman turu olduğu icin tercih edilmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 31 Temmuz 2019; 23:15:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • samtiger kullanıcısına yanıt
    Bu iki hb sedanlarından çok daha kaliteli araçlardır. İlk yani bendeki şanzımanı ve ön süspansiyon sistemi ile biraz daha kötü. Rotil için tüm salıncağı değişmek gerekmesi gibi saçma ve pahalı bir tarzı var.
    İkincisi süspansiyon olarak da birinci resimdeki 06-11 üretimi olandan iyi. Sıvı dolgulu burçlarını kullanılmaya başlandığı araç.
    Kendimde olan adına konuşayım. Bahsettiğim ön salıncak yerine diğer modellerdeki salıncak, 6 ya da 8 ileri tam otomatik şanzıman ve biraz daha ses yalıtımı ile üretilse bu araç mükemmel otomobil olacaktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etusch kullanıcısına yanıt
    kalitesine lafım yok ama benim gibi manuel istemeyip tam otomatik isteyenler için başka araçlara yöneltiyor mecburen
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.