Şimdi Ara

Honda Civic Sahiplerinin Araçlarını Satarken Fiyatları Aşırı Abartması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
175
Cevap
0
Favori
9.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Eşime işe gidip gelirken kullanması amacıyla 2016, 2017 model eco elegance honda civic bakmaktayız ancak piyasanın hali içler acısı. Kazasız diyip kapılarda lokal boya diyenler mi dersin tertemiz diyip kaputu değişik araba mı istersin. Üstelik sıfırı 157.000 TL olan bir araba için 130 - 135.000 TL yazıp acil diyen insanlar dolu malum sitede.

    Gerçekten temiz km.si düşük araçlar olsan insanın içi acımaz. 3 yaşında araba 80.000 km'de. Senede neredeyse 25.000 km eder. İzmir Honda Terakki'de bir kaç ikinci el Civic baktık 2 - 3 yaşındaki araçlar resmen kendini bırakmış duruyor. Tamam serbest piyasa var herkes istediği fiyatı yazar anlıyorum ama sıfırından 20.000 TL düşük yazmak ne kadar mantıklı. Malum siteden mesaj atıyorum böyle böyle diye beğenmiyorsan git sıfırını al diyor insanlar.

    Arkadaşlar Honda tayfası beni linç etmeden önce şunu söyleyim. Evet güzel araba mekanik olarak sıkıntıya sokmayacak araba ama gerçekten 2. elde bu fiyatları hakedecek bir araba mı sıfır fiyatları belli iken?







  • Jazz'ı da aynı, Civic'i de aynı, City'si de aynı hele S2000'i bomba.

    Adamlar bir Japon mühendisliğidir gidiyor.Civic tasarımcısı İngiliz, ar-ge şefi Amerikan, proje sorumlusu İngiliz arabada Çayırova'da montajlanıyor ama Japon harikası.

    Range Rover ne kadar Hintliyse, Honda da o kadar Japon.Artık bitti x firma şu ülkeden, kaliteli-dayanıklı algısı.Az biraz uyanın.1960'da soğuk savaş dönemindeyiz sanki milletlere göre otomobil alıyorsunuz.

    Ha markanın sunduklarını ve markaya güven nezdinde para verip alırsın, eyvallah.Kimsenin gram söz söylemeye hakkı yoktur.Ama yok şu alaman süper olur şu marslı güzel olur demek komik.Koca şirketler karlılığı bakar.Adamların tek amacı var kâr etmek.Bu kadar basit.Zaten adam kâr etmeseydi bu günlere gelemezdi, sende gidip araba almazdın.
    Bayide sıfırının deneme sürüşüne çıktım. Sıfır araç fiyat performans açısından kötü değil bence. Eski arabamız 2012 model BMW 1.16i idi. Yakıt konusunda bizi üzdüğünden dolayı aracı elden çıkardık ancak Honda Civic, BMW'nin üstüne 40.000 TL ekleyerek alınacak bir araba olduğunu düşünmüyorum.
  • Almayin kardesim cogu 110 120 ye alinmis arabalar kancayi atmislar bir sazan gelip alirsa diye bekliyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayide sıfırının deneme sürüşüne çıktım. Sıfır araç fiyat performans açısından kötü değil bence. Eski arabamız 2012 model BMW 1.16i idi. Yakıt konusunda bizi üzdüğünden dolayı aracı elden çıkardık ancak Honda Civic, BMW'nin üstüne 40.000 TL ekleyerek alınacak bir araba olduğunu düşünmüyorum.
  • Bende i20 elite otomatik bakıyorum hanıma , sıfır 113 bin TL teklif aldım bayiden 2. Elde 2018 10-20 bin km de 100 binden aşağı yok . Bir önceki kasalar 90, ondan önceki kasalar 70 den fiyat yazıyorlar. Yılbaşına doğru gidip sıfır alacağım gibi gözüküyor :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam merhaba bende bmw 1.16i 136 bg otomatik düşünüyordum. Yakıt olarak ne yakıyordu bu araç için tek çekincem yakıtı bilgi verebilir misiniz. Saygılarımla.
  • AntiFANBOY A kullanıcısına yanıt
    Eğer 2012-2014 arası benzinli 1.16i bakıyorsanız tavsiye etmem. Aracı eşim kullanıyordu ve oyle devirli yada hızlı kullanmıyordu. Şehir içi 8.5 litreleri buluyordu. Çok dikkat etseniz bile şehir içi 8in altı zor. Araç torku hissettiriyor ara hızlanmaları fena değil ancak N13 kodlu motor var araçta PSA üretimi. Biz bir takım sorunlar yaşadık. Tahrik arızası diye bi zıkkım var. Araç çok hata veriyor. Sanayide ustalar ile ahbap olduk :)
  • Söylediğiniz fiyatlar benzinli modeller için mi? i20'de hangi paket en dolusu oluyor? Açıkcası motor arızasından sıkıldığımızdan uzak doğu arabası bakıyoruz. i20'nin benzinli modellerinin tüketim değerleri yüksek diye duymuştum.
  • Sorun fiyatı yazanlarda değil, o paraları verip alanlarda.

    Talep çok olursa fiyat da çok olur, insanlar akıllanıp uzak dursalar, almasalar paşa paşa iner fiyatlar.
  • İ20 elite smart en dolusu . 2018’de kasa makyajlandı. LPG takılıp uzun seneler binenler var . Ben 2012 eski kasa makyajlı boş bakıyordum allahtan korkmazlar 70 bin TL fiyat yazıyorlar 150 bin km araca . Temiz yeni kasa boş otomatik bakalım dedim o da 85 bin. Hafif donanım olsun diyorum 95. La zaten bayide liste fiyatı 115. Gider aslanlar gibi kredi alır 12 ayda kaparım sıfır araca binerim.Ucuza mal etmek imkansız hale geldi .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sungur16 -- 30 Ekim 2019; 11:10:5 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jquidd

    Eğer 2012-2014 arası benzinli 1.16i bakıyorsanız tavsiye etmem. Aracı eşim kullanıyordu ve oyle devirli yada hızlı kullanmıyordu. Şehir içi 8.5 litreleri buluyordu. Çok dikkat etseniz bile şehir içi 8in altı zor. Araç torku hissettiriyor ara hızlanmaları fena değil ancak N13 kodlu motor var araçta PSA üretimi. Biz bir takım sorunlar yaşadık. Tahrik arızası diye bi zıkkım var. Araç çok hata veriyor. Sanayide ustalar ile ahbap olduk :)
    Hocam 2012 bir 1.16i düşünüyordum,110 binde 92 bin liraya anlaştım ama içime bir kurt düştü:) bu parayı hakeder mi yoksa dizel Insignia mi baksam acep:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jquidd

    Eğer 2012-2014 arası benzinli 1.16i bakıyorsanız tavsiye etmem. Aracı eşim kullanıyordu ve oyle devirli yada hızlı kullanmıyordu. Şehir içi 8.5 litreleri buluyordu. Çok dikkat etseniz bile şehir içi 8in altı zor. Araç torku hissettiriyor ara hızlanmaları fena değil ancak N13 kodlu motor var araçta PSA üretimi. Biz bir takım sorunlar yaşadık. Tahrik arızası diye bi zıkkım var. Araç çok hata veriyor. Sanayide ustalar ile ahbap olduk :)
    Belki sanayideki ustalarla ahbap olmamanın bedeli olarak yüksek fiyat çekiyorlardır.
  • Kimseyi yanlış yönlendirmek istemem. Ben sadece bizim başımıza gelenleri yazdım. Ama genel olarak N13 motor 1.16 i diye aratınca motorda bir sıkıntı olduğunu şikayetlerden görebilirsin. Dediğim gibi belki senin bulduğun araç sıkıntılı olmayacak ancak biz tekrar almayı düşünmüyoruz. Yeni 3 silindir benzinli 1.18i lerde de fiyat saçma bir şekilde aynı aracın dizelinden bile pahalı. Şimdilik tramvay vapur idare ediyoruz. Eğer manuel düşünürsen aynı kasa dizeller BMW üretimi motora sahip. Bir ay kadar arkadaşımdan ödünç alıp kullanmıştım. Onu önerebilirim. 5.7 lt şehiriçi ortalama tutturmuştum ancak araç yazılımlı idi. Bu arada hemen kızmayın bizim benzinli 1.16i'de yazılım yoktu. En azından biz aldığımızda yoktu. Öncesini bilmiyorum.
  • Memlekette sazan çok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    :)

    Yetkili servise gidip çözebilirsin anlamında söylüyorsun anladım ancak her seferinde başka bir arıza oluyordu. İzmir'de yaşıyorum. bornova sanayide bir arge merkezi var. aracı bilgisayara bağlayıp sorunu gösteren. öyle sıradan ustaların aletlerden değil. oraya gidiyordum genelde sorunu belirlemeye yada hata kodu ögrenmeye. zaten bu arge merkezinde tamir yok sadece araç sorununu tespit ediyorlar. yetkili servise de gitsem durumun çok değişeceğini düşünmüyorum. aracın garantisi devam ettiği sürece yetkili servis bence de mantıklı ama daha sonrası için özel servisi tercih ederim. 3 ayda 2 takım buji bobin değişti. turbo ile ilgili kronik bir sıkıntısı da var bu serinin. türlü türlü şey yaşadım. dediğim gibi belki sadece bizim aracımıza özgüydü. bilemeyeceğim.
  • Bende honda civic hatchback 1.5 182 hp olanlarından bakıyorum,aracın sıfırı 170 bin tl ikinci el bakıyorum 165 yazan mı dersin 160-155 yazan mı dersin yazanların çoğuda satılmıyor ilan süresi doluyor kalkıyor tekrar yüklüyorlar bu fiyatlar düşmeden alım satımda olmıcağını düşünüyorum civic piyasası için..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yıllardır bunu anlatmaya çalışıyorum sadece hondacılar değil tofaşçılar leoncular hepsi aynı lise önlerinde hava atmak için alınan arabalar viral oldu bu ülkede
  • Yanlış anladınız hocam daha doğrusu ben eksik yazmışım. Civic ve Corolla'nın ikinci elde tutulması ve fiyatının yüksek olmasının sebebi araçların dayanıklı olması ve kolay kolay arıza çıkarmaması nedeniyle oluyor. Daha ucuza D sınıfı bile bulunabiliyor ama bir sürü kronik sıkıntı, arıza vs. derken hem toplamda cebinizden daha fazla para çıkıyor hem de vaktiniz boşa gidiyor. Aracın yattığı günlerde de taksi dolmuş kullanmak zorunda kalıyorsunuz. Sanırım sizde benzer bir nedenle Civic'e yönelmişsinizdir.
  • YusufBey09 Y kullanıcısına yanıt
    Açıkcası ben de 1.5'lere bakmaya başladım. yakıt konusunda çekincelerim var. pek fazla veri paylaşımı bulamadım yakıt konusunda. herkesin malı kıymetli elbette. umarım istedikleri fiyata kakalayabilecekleri birilerini bulurlar. bol şans bu arkadaşlara.
  • şu son ötv indriminin sona ermesinden sonra müthiş bir fırsatçı satıcı tayfası oluştu. honda da değil sadece, diğer modellerde de var bu. tek çare yeni bir ötv indiriminin gelmesi yoksa millet fiyatları sallayabildiği kadar sallamaya devam edecektir.
  • Yakıt konusunu çok araştırdım sanırım en gerçekçi değerler istanbul şehir içi 8-9 şehir dışı 5.5-6 bence makul yakıt fiyatlarının pahalılığını göz önüne alırsak dizel mantıklı gözükmüyor ayrıca araç 182 hp olduğu için benim aklıma yattı,dsg ye bir çuval para bağlamaktansa cvt şanzıman ile sorunsuz yürürüm 1-2 litre fazla yaksın sorun değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.