Şimdi Ara

Honda CBR 250R Hakkında...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
85
Cevap
2
Favori
54.887
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar cbr 250r ve emsalleri arasında bir karşılaştırma yapsak ne gibi artıları eksileri var size göre? Bir de 250cc kategorisinde önerebileceğiniz hangi supersport modeller var?



  • Kawasakai Ninja 250R'yi tercih etmeni öneririm ama,tecrübeli arkadaşlar yazacaktır konuna,sen onları dinle
  • Evet aynı ccde silindir farkı varmış ninjayla cbr250 arasında. Şu an ninja öncelikli hale geldi teşekkür ederim. Yakıt konusunda ve kasa konusunda da ninja avantajlı mıdır peki?
  • st kanuni 250 r çift silindir ninja çift silindir cbr tek silindirdir
    st kanuni 250 r güçlüdür ninja daha güçlüdür cbr güçsüzdür (diğerlerine göre)
    st kanuni 250 r parçası boldur ucuzudur ninja parçası azdır pahalıdır cbr parçası boldur pahalıdır

    st kanuni bir süre sonra satmak isterseniz ucuza gider değer kaybeder
    ninja ve cbr çok değer kaybetmez daha kalitelidir

    seçim senin bütçene ve tercihine kalmış
  • @Zaman Ötesi
    Çok teşekkür ediyorum gayet net ve güzel açıklamışsın aydınlatıcı oldu
  • kawasaki ninja dururken digerlerine susmak düser..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet diğer arkadaşlar da benim gibi söylemiş,görüntü itibariyle de en güzel motorun Kawasaki olduğunu söylemeliyim.
    Şöyle bir ekleme yapayım ;

    Çok uzun süredir motor kullanan bir abimden tavsiye almak için onu aramıştım,Cbr almak istiyorum ilk diye.Güzel seçim demişti,eğer bütçen daha varsa 250lik düşünürsen Ninja250R almanı tavsiye ederim demişti.Bu da seçmene bir artı olsun
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    YAMAHA YBR MOTOR FİYATLARI
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Yorum yapan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum ninja düşünüyorum artık ama yakıt tüketimi hakkında bilgim yok. 100 kmde kaç lt yakar acaba?
  • Kawasakı Nınja 250'de 5000km 'den sonra ön keçeler patlıyor ve yağ kacırmaya baslıyor bakımını ihmal ettııgın anda başını agrıtmaya baslayacak. Kawasakı nınja'da arkaya artçı alırsan amartısor ayarlarıını yapmak zorundasın (agırlıga gore ayar yapmalısın) yapmazsın amartısorler sönuyor. Amartısorler 1000$'dan baslıyor gercekten buyuk para. Bunları goz onune al. Son olarak Kawasakı nınja250 çok benzin yıyorrr 100km 'de 3.4 - 4.0 arası benzın yer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-DBBDAD18F -- 20 Eylül 2011; 15:55:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denfekolte98

    Kawasakı Nınja 250'de 5000km 'den sonra ön keçeler patlıyor ve yağ kacırmaya baslıyor bakımını ihmal ettııgın anda başını agrıtmaya baslayacak. Kawasakı nınja'da arkaya artçı alırsan amartısor ayarlarıını yapmak zorundasın (agırlıga gore ayar yapmalısın) yapmazsın amartısorler sönuyor. Amartısorler 1000$'dan baslıyor gercekten buyuk para. Bunları goz onune al. Son olarak Kawasakı nınja250 çok benzin yıyorrr 100km 'de 3.4 - 4.0 arası benzın yer


    Hocam yüksek devirlerde çalışmak için yapılmış bir motoru var nasıl benzini az tüketmesini bekleyebiliriz ki ? Minareyi çalan kılıfını hazırlar




  • selam... ninja çift silindir olduğu için yakıtı hondaya göre fazla yakar ama kalkışlarda hondadan seri bi motorodur.. honda ya gelince honda tek silindir olduğundan ve kendine has PGM-F1 enjeksiyon sistemi yani araçlardakinin aynısı kullandığından çok az bi yakıt yakarsın km de 15 kuruşu geçmez ve son olarak honda kalkışlarda ninja kadar seri olmasa da son hız da ninjayı geride bırakmaktadır. karar senin ben şahsen almayı düşündüğüm ilk motor ninjaydı ama baktım ki honda daha mantıklı. (servis yedek parça vs)
  • güzel dedin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cupi

    selam... ninja çift silindir olduğu için yakıtı hondaya göre fazla yakar ama kalkışlarda hondadan seri bi motorodur.. honda ya gelince honda tek silindir olduğundan ve kendine has PGM-F1 enjeksiyon sistemi yani araçlardakinin aynısı kullandığından çok az bi yakıt yakarsın km de 15 kuruşu geçmez ve son olarak honda kalkışlarda ninja kadar seri olmasa da son hız da ninjayı geride bırakmaktadır. karar senin ben şahsen almayı düşündüğüm ilk motor ninjaydı ama baktım ki honda daha mantıklı. (servis yedek parça vs)

    yanlış bilgi verme..
    15 kuruştan fazla yakar bu kesin
    kalkışlarda cbr tork avantajından dolayı 1-2-3 viteslerde kafa kafaya gidiyor
    ninja 0-100km 7s / cbr250 0-100 6.5sn
    100 km üzerine gelince ninjanın +6bg ve çift silindir olmasından dolayı top speed de fark oluyor cbr165 nınjada175 gıbı hızları buluyor ama bu suratlar bu motorlar ıcın uygun degıl banada cok mantıklı gelmıyor.
    ömürlük kullanırım dersen ninja tercıh edılmelı degıstırırım dersen cbr kesınlıkle satısı daha kolay
    ikiside emsal motorlar ıkısıde guzel paralarının hakkını verıyor
    sahsı fıkrım 2.el olarak 9bınden asagı nınja yok o paraya 0 cbr alırdım sıfır herzaman sıfırdırama para sıkıntı degıl dersen sıfır nınja alabılırsın ama bu dedıklerım ıcın sıfırına ve aradakı fıyat farkına degermı orasınada sen karar verıceksın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desert_18

    quote:

    Orijinalden alıntı: cupi

    selam... ninja çift silindir olduğu için yakıtı hondaya göre fazla yakar ama kalkışlarda hondadan seri bi motorodur.. honda ya gelince honda tek silindir olduğundan ve kendine has PGM-F1 enjeksiyon sistemi yani araçlardakinin aynısı kullandığından çok az bi yakıt yakarsın km de 15 kuruşu geçmez ve son olarak honda kalkışlarda ninja kadar seri olmasa da son hız da ninjayı geride bırakmaktadır. karar senin ben şahsen almayı düşündüğüm ilk motor ninjaydı ama baktım ki honda daha mantıklı. (servis yedek parça vs)

    yanlış bilgi verme..
    15 kuruştan fazla yakar bu kesin
    kalkışlarda cbr tork avantajından dolayı 1-2-3 viteslerde kafa kafaya gidiyor
    ninja 0-100km 7s / cbr250 0-100 6.5sn
    100 km üzerine gelince ninjanın +6bg ve çift silindir olmasından dolayı top speed de fark oluyor cbr165 nınjada175 gıbı hızları buluyor ama bu suratlar bu motorlar ıcın uygun degıl banada cok mantıklı gelmıyor.
    ömürlük kullanırım dersen ninja tercıh edılmelı degıstırırım dersen cbr kesınlıkle satısı daha kolay
    ikiside emsal motorlar ıkısıde guzel paralarının hakkını verıyor
    sahsı fıkrım 2.el olarak 9bınden asagı nınja yok o paraya 0 cbr alırdım sıfır herzaman sıfırdırama para sıkıntı degıl dersen sıfır nınja alabılırsın ama bu dedıklerım ıcın sıfırına ve aradakı fıyat farkına degermı orasınada sen karar verıceksın.

    Çok teşekkür ediyorum yorumunuz karşılaştırma açısından gayet açıklayıcı olmuş. 2. elleri araştırdım ve dediğiniz gibi 9000 lira parayı sıfır motora vermek daha mantıklı geldi. +6 bg ve 10 km hız farkı için 3000 tl vermeye pek lüzum yok gibi açıkçası




  • 3 bin tl ile de kaliteli koruma ürünleri alırsın kendin için hayırlısı olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bm_emreakyil

    quote:

    Orijinalden alıntı: desert_18

    quote:

    Orijinalden alıntı: cupi

    selam... ninja çift silindir olduğu için yakıtı hondaya göre fazla yakar ama kalkışlarda hondadan seri bi motorodur.. honda ya gelince honda tek silindir olduğundan ve kendine has PGM-F1 enjeksiyon sistemi yani araçlardakinin aynısı kullandığından çok az bi yakıt yakarsın km de 15 kuruşu geçmez ve son olarak honda kalkışlarda ninja kadar seri olmasa da son hız da ninjayı geride bırakmaktadır. karar senin ben şahsen almayı düşündüğüm ilk motor ninjaydı ama baktım ki honda daha mantıklı. (servis yedek parça vs)

    yanlış bilgi verme..
    15 kuruştan fazla yakar bu kesin
    kalkışlarda cbr tork avantajından dolayı 1-2-3 viteslerde kafa kafaya gidiyor
    ninja 0-100km 7s / cbr250 0-100 6.5sn
    100 km üzerine gelince ninjanın +6bg ve çift silindir olmasından dolayı top speed de fark oluyor cbr165 nınjada175 gıbı hızları buluyor ama bu suratlar bu motorlar ıcın uygun degıl banada cok mantıklı gelmıyor.
    ömürlük kullanırım dersen ninja tercıh edılmelı degıstırırım dersen cbr kesınlıkle satısı daha kolay
    ikiside emsal motorlar ıkısıde guzel paralarının hakkını verıyor
    sahsı fıkrım 2.el olarak 9bınden asagı nınja yok o paraya 0 cbr alırdım sıfır herzaman sıfırdırama para sıkıntı degıl dersen sıfır nınja alabılırsın ama bu dedıklerım ıcın sıfırına ve aradakı fıyat farkına degermı orasınada sen karar verıceksın.

    Çok teşekkür ediyorum yorumunuz karşılaştırma açısından gayet açıklayıcı olmuş. 2. elleri araştırdım ve dediğiniz gibi 9000 lira parayı sıfır motora vermek daha mantıklı geldi. +6 bg ve 10 km hız farkı için 3000 tl vermeye pek lüzum yok gibi açıkçası

    "15krş tan fazla yakar bu kesin" demişsin emin değilmiş gibi olmuş bence.. ben yakmıyor diyorum adım gibi eminim PGM-F1 enjeksiyon sistemi SH-200 lerde de var SPACY 125 lerde de var ve bu saydığım SPACY km de 0.07krş SH-200 0.10 krş benzin yakıyor ben başka bi şey söyleyerek gereksiz bi iddialaşma içine girmiyorum arkadaş honda alırsa net olarak öğrenmiş oluruz :)




  • cbr250 r sahibi olarak yazmayı uygun gördüm.
    cbr 250 r yakıt konusunda ortalama 100 km de 4 litre
    5000 km kendime göre yorum yapacak olursam.eski motorum cbf150 gibi konforlu değil. sert süspansiyon ve iki kişi binmesi rahatsız. son hız 145 km. daha da gider ama hızını sabit koruyamıyor.
    birde motorun tek silindirli sesine alışmak gerek cbf 150 nin gibi sessiz değil. birde motor 6 bin devir civarında bir miktar vibrasyon var. aynı devirde tam çözemediğim motor içinden zincir sesi gibi iki malzeme birbirine vuruyor. servis normal kullan sorun olursa garantisi var dedi. ama benim gibi motorda hassas kişiler için kabul edilebilir bir cevap gelmiyor doğrusu.
  • bendede cbr 125i var aynı kasa
    gözü kapalı alınabilecek makina yapmıs honda
    3 bin lira bi kac km hız icin vermeye gerek yok
    2 silindir de olsa tek de olsa o 4 silindirin sesini vermeyecek bunu da göz önüne almalısın
    biraz titresim oldugu dogrudur ama rahatsız etmiyor
  • 2 zamanli aletten anliyorsaniz bu alemin krali aprilia rs125 ve 250dir. 250ligi 240a kadar cikiyor. Derby gp125r bunuda unutmamak lazim
  • hyo ve ninja belki daha hızlıdır ninjadan fakat hiçbirisi cbr kadar kaliteli işçilik ve malzemeye sahip değiller. Ayrıca hondayı istediğin zaman çok zarar etmeden satabilirsin sürekli 250 cc de kalmıyacağını düşündüğüm için değiştirmek kaçınılmaz diye düşünüyorum. yakıt olayına hiç girmiyorum en az yakanı yine honda.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.