Şimdi Ara

Cbr (250) 180km/h görebilirmi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
7.878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öyle duydum dogrumu arkadaslar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • 180 görmesi için motorun canını okuması lazım zaten görse bile motoru eline alır
    Dişli ile oynarsa görür ama rampada motor zorlanır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hayır..
  • http://www.turbotuning.gen.tr/honda-cbr-125-max-speed-172.html adamlar cbr 125 ile 172 km görüyor cbr 250 ilemi görmücek şaka bir yana görmüyor arkadaşlar boşuna altını üstünü araştırmayın motor tamircisi olarak cok denedim cok yüklendim. 165 göreceği en fazla hız ben 160 gördüm. ama dijital ile oynarsam 200de gösterebilirim size...
  • Bnde diyom 38hp r25 180 goruo cbr 250 nasil gorecek :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: W1L3D

    http://www.turbotuning.gen.tr/honda-cbr-125-max-speed-172.html adamlar cbr 125 ile 172 km görüyor cbr 250 ilemi görmücek şaka bir yana görmüyor arkadaşlar boşuna altını üstünü araştırmayın motor tamircisi olarak cok denedim cok yüklendim. 165 göreceği en fazla hız ben 160 gördüm. ama dijital ile oynarsam 200de gösterebilirim size...



    şahsen hiç bir tarafıyla oynanmamış cbr 250 ile 168 gördüm ben. çatalca yolunca ki hissedilir rüzgar vardı ve motorun üstüne yatmamıştım. redline'da vites atarak 170 - 180 görmek mümkün.

    fakat 168 görüyor diye hızı 168 demem ben şahsen her gün otoyolda gidip geliyorum okula, "rahat bir şekilde" çıktığı hız 120 bana kalırsa veya 130 diyelim bundan sonrası motoru zorluyor sanki 1 vites daha olsa da atsam diyor motor.




  • Tek silindir ve 250 cc olması nedeniyle beygir gücü çok az dolayısıyla 170 i biraz zorlar ama geçemez diye düşünüyorum Hyosung GT250R 29-31 beygir ve top speed 184km/s yani sen düşün honda CBR250 nin 20 küsür beygir olduğunu unutma.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tepe noktası olarak görebilir ama sürekli seyir halinde yapamaz...
  • Dişlilerde gerekli değişiklik yapıldığı taktirde motor 1hp olsa bile eğimli yolda istediğiniz hızı görebilirsiniz.
  • Uzay boslugundan at gene olmaz
  • Ben 154 gördüm tünel de.
    Ama çok zorlamadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu ile alakasız olucak ama yazmak istiyorum. %90'ı araba kullanmayı bilmeyenlerle dolu bir ülkede motorla o hıza çakmamanı tavsiye ederim. Hız tutkunu bir arkadaşımı geçen sene bu şekilde kaybetmiştim, ayna kullanmayan bir trafik canavarı önüne kırıp bariyerlere sıkıştırmıştı, kazadan sonra vücudu 3-4 parçaya ayrıldı. Böyle bir şeyi yazmak istemezdim ama lütfen bilinçli olun ve dikkat edin. Türkiye'de emin ol 10 kişiden 8-9'u araba kullanmayı bilmiyor. Deli gibi şerit değiştiriyorlar,dikiz aynası kullanmıyorlar,yol vermiyorlar vs... Yollarımızda trafik kuralının zerresi yok burada yollar çok tehlikeli. Benimde motorum vardı o olayın hemen arkasına sattım ve tövbe ettim. Bana kalırsa motoru hiç almayın derim ama motordan vazgeçemiyorsan hiç değilse hızdan vazgeç. Aman diyorum heleki kamyon-minibüs veya tır olan dar yola girip sollama yapmaya kalkışma.
  • bu arada honda cbrlerin ibreleri doğruda göstermiyor arkadaşlar :D yamaha ybr esd motorla cbr 125 yan yana giderken sordum elemana kaç görüyosun 110 dedi benimki 96 'da...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: W1L3D

    bu arada honda cbrlerin ibreleri doğruda göstermiyor arkadaşlar :D yamaha ybr esd motorla cbr 125 yan yana giderken sordum elemana kaç görüyosun 110 dedi benimki 96 'da...

    Doğrusunu gps bilir.
  • Aynen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım e5 maltepe gidiş yolundaki hafif eğimli yerde 182 gördüğünü söyledi ama 1 kere
  • Yapar, bir tane şundan bağladık mı tamamdır:

    https://www.youtube.com/watch?v=KPtsLPMTVnY


    Şaka tabii. Görmez, görmesin de zaten. Şehirler arası yolda hız limiti 120km/saat. Eh, motor da bunu yapabiliyorsa...




  • Uçurumdan aşağı atarsan belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 170 km gören var arkadaşım 170 e çok rahat çıktığını söylüyor.
     Cbr (250)  180km/h   görebilirmi
  • http://www.turbotuning.gen.tr/arora-zf-250-gs.html bundan alın cbr cakması buda görüyodur :P :D
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.