Şimdi Ara

Hızlıal.com beni şaşırttı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
908
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Normalde bu konuda her zaman firmalar kötülenir ama ben yaşadığım memnuniyeti dile getireceğim...

    Kredi Kartımda 110TL bonus param birikmişti. Bende bu bonusula çocuk bezleri alıp Yardım faliyetlerinde bulunan bir Derneğin adresine gönderdim. Bir hafta sonra hizlial müşteri hizmeti beni aradı ve bana, kargo şirketi verdiğiniz adreste kimseyi bulamadı. O yüzden kargonuz tekrardan tarafımıza ulaştı. İsterseniz iadesini alalım istersenizde tekrar kargolayalım dediler. Bende iadesini alın dedim. Onlarda peki dediler ve puanlar hizlial hesabıma tekrardan yüklendi.

    Bende başka bir sipariş listesi oluşturdum. Bu sefer çocuk bezleri yerine gıda malzemelerinden oluşan bir sipariş hazırladım ve yine yardım faaliyetlerinde bulunan bir derneğin çalışanının ev adresini verdim. Siparişlerim kargoya verildiğinde kargo takibinden baktığımda İl kısmını yanlış yazdığımın farkına vardım. Hemen müşteri hizmetlerine mesaj attım, yanlış adres verdiğimi söyledim. Kendileride durumla ilgileneceklerini ilgili kargo firmasına gereken talimatı vereceklerini söylediler. (HATAY Yerine GÜMÜŞHANE ilini sipariş vermişim ). Ama ilgili kargo şirketi malesef kargoya tekrardan hizliala gönderdi. Velhasıl kargom Türkiyenin yarısın boşuna gezdi ve tekrar hizlial a gitti. Bana tekrardan müşteri hizmetleri dönüş yaptı, kargomun bazı ürünlerine hasar olduğunu. Hasarlı ürünlerden bazılarını tedarik edemediklerini istenirse hasarlı ürünlerin başka muadil markalarla değişim yapıp tekrar kargolayacaklarını söylediler....

    Bu anlattıklarım yaklaşık 1 aylık bir sürede cereyan etti. En sonunda kargom istediğim adrese sağ salim gitti. Şahsen ben hizlial yerined olsam kendimle ilgilenmezdim. 3 Defa kargo parası ödettim, kargoda hasarlanan ürünlerde cabası... Ve şaşırdığım konu ise hizliala gece yarısı bile mesaj atsam birkaç dk içinde canlı müşteri temsilcisinden cevap alıyorum.. Sanırım mesaj konusunda e ticarette bu kadar hızlı bir firma yok...







  • Tüketici için rekabet iyidir.Hızlıal da bu yönüyle tüketiciye yarıyor.Mali durumu ne oldu bilmiyorum tam olarak ama batması vs. bizim zararımıza olur.
  • Hocam reklam yapıyorsun diyeceğim ama inan buna bende inanmayacağım. Reklam yaptığına inanmıyorum ve bilinçsizce konuştuğunun farkındayım.

    Birincisi siteye girip hızlımesaj kısmına bakar mısın? Sen hangi gece yarısı mesaj alıyorsun, kiminle mesajlaşıyorsun anlamadım:) İrtibat günlerine ve saatlerine bakman gerekli.

    Dediğin olayları olayları yapmak zorunda. Ki son süreçte kimse hızlıaldı gold grubuydu demesin.

    İflaslarından sonra 300-400 lira kaybım var. Yılbaşından önce kazandığım altlimitsiz çekler heba oldu, finans puanını aylarca beklemem mi, baktım gelmiyor, batan gemi misali alakasız ürünleri şişirilmiş fiyattan almam mı, üzerine bunların gönderilmeyişi vs vs...

    Ben hızlıalı çok savundum ama benim gözümde rezil olarak yerin dibine girdiler.

    Yani dedikleriniz olağan şeyler. Kurumsal bir sitenin kendi sattığı maldan alıyorsunuz. Kargo olayına bu kadar sevinene kadar kaç liralık ürünü kaça aldığınızı ya da puanı acele ile neden kullanmak zorunda kaldığınızı düşünün.




  • Arada kantarın topuzunu kaçırıp kopyala yapıştır yapıyo.Bu kopyala yapıştırda n11.com eline kimse su dökemez.
  • Hızlıal dan profilo marka bir bulaşık makinası alacaktım. Ürün %20 indirimli görünüyor. Alsammı diye düşünürken profilonun sitesine girip ürünün liste fiyatına baktım. Tam olarak profilonun liste fiyatı hızlıal.com un sözde %20 indirimli fiyatına denk geliyordu. Durumu bildirdim kem küm edip gevelediler, ama fiyatı düzelmediler. Bende şikayetvar.com a yazdım durumu.

    3-5 ay geçtikten sonra telefonum çaldı. Buydun dedim. Hızlıal.com dan aradığını söyleyen biri çıktı. Efendim müdürümüz değişti, artık müşteri memnuniyetine önem veriyoruz vs. vs. vs. diye uzattı gitti. Ee dedim benden ne istiyorsunuz? Dediki şikayetvar.com daki şikayetinizi silmenizi istiyorum. Dedim 1 saniye hemen bakayım şikayette bahsi geçen ürüne. Gene yalandan %20 indirim devam ediyor. Dedimki siz önce insanları kandırmaktan vazgeçin ondan sonra şikayetimi silmemi isteyin. Kapattım telefonu.

    Hızlıal.com bu derece pişkin bir firmadır. İlk açıldığı zaman çok sık alışveriş yapardım. 3-4 yıldır çok nadir alışveriş yapıyorum.




  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    sizin gibi insanlara zaten ürünü satıp iade almayan. kullanıcı hatası gelen cihazlara banane garanti ile senin problemin diyen. telefona hat takmışsın daha bize gönderme diyen 3 kağıtçı esnaflarla dolu komisyoncu siteler yaranır.
  • 1 ay bana satın aldığım notebook u göndermeyip yerine temin edilemediğinden 3 kere notebook tavsiyesi verip yine o 3 ünü de temin edemeyen sonunda paramı zar zor iade eden hizlial.com a asla ama asla güvenmiyorum...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hepsiburada.com çok yavaş
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • hızlıal memnuniyet olarak fikrimce tüm sitelerden daha iyidir. arkadaşın dediği gibi gece 1.30'da mesaj atmıştım telefonumun fatura örneği için 10 dakika sonra mail attı adamlar.

    Ne enteresan insanlar var yalnız %20 gerçek değilmiş bilmem neymiş. arkadaş sen hangi sitede yazılan % değerlerin gerçek olduğunu gördün
  • Aldığım tablet ilk gün bozuldu, o aksam arayarak durumu anlattim. Sonraki gun ben tableti geri yolladim, hizlial da yenisini gönderdi ayni gun içinde. Sirf şu olay yuzunden bile bir sempatim var hizlial'a. Yarsim kismina yazdigimda da kısa sürede cevap aldim hep.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    sizin gibi insanlara zaten ürünü satıp iade almayan. kullanıcı hatası gelen cihazlara banane garanti ile senin problemin diyen. telefona hat takmışsın daha bize gönderme diyen 3 kağıtçı esnaflarla dolu komisyoncu siteler yaranır.

    Maşallah beyin çift turbolu. L demeden kaç kilo leblebi anlamışsın. Ben ne diyorum sen ne diyorsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 29 Şubat 2016; 1:44:13 >
  • soyken kullanıcısına yanıt
    Yok hocam dediğim gibi sadece memnuniyetimi dile getirdim. Ortada reklam falan yok. Ayrıca şu anda baktığımda hızlı mesaj daki ibareyi gördüm. En son 1 hafta önce hızlı mesajdan mesaj atmıştım böyle bir ibare yoktu. Demek ki yeni eklenmiş.

    Ayrıca bu kargo gidiş geliş olayların da ben herhangi bir mağduriyet yaşamadım fiyat konusunda. Bonuslari alelacele kullanmamin sebebi ise banka o puanlara 10 günlük bir süre vermişti. Bunun hızlıal ile bir alakası yoktur.

    Hızlıalin şu anki durumu nedir bilemem. Gün geçmeden birçok firma heba oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    Ben hiçbir zaman bu % lik indirimlere inanmam. Bugün hepsiburada dan saat bakıyordum saatin fiyatı 29 Tl, ama 240 tl den bilmem % kaç indirimle 29 a düştüğü yazıyor. Diğer sitelere baktım, diğer sitelerde de fiyat aynı. 29Tl...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hızlı al çok tuhaf davranıyor bazen çok iyi bazen de işkence çektiriyor anlamak güç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: messevim

    Ben hiçbir zaman bu % lik indirimlere inanmam. Bugün hepsiburada dan saat bakıyordum saatin fiyatı 29 Tl, ama 240 tl den bilmem % kaç indirimle 29 a düştüğü yazıyor. Diğer sitelere baktım, diğer sitelerde de fiyat aynı. 29Tl...

    Beyaz eşyada sabit bir liste fiyatı vardır. Beyaz eşya almak için dükkana gittiğinizde onu koyarlar önünüze. Firmaların kendi internet sitelerinde de bu liste yer alır. Bu fiyatların üstünde satış neredeyse yoktur. İndirimler bu fiyatın üstünden yapılır.

    Olmayan bir fiyat üzerinden satış yapılmaz.
  • Bende saç kurutma makınesı almıştım kargoda eziklikler mevcuttu kargoyu ben değil posta ofisi aldığı için kontrol edip almam bunu diyemedik. kutuyu açtığımda yeterli gücü sağlamıyor ve aksesuarlarda plastiğinde kırık ve eziklik vardı bunu bildirdim geri gönderin dediler ve para iadesi yaptılar. Kontrol etseydiniz vs vs demediler
  • Kesinlikle hızlıal, başta mesajlara dönüş hızında açık ara öndedir. Ben müşteri hizmetlerini en ön sıralara koyarım. Umarım batmazlar, en azından benim için kötü olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grimser

    hızlıal memnuniyet olarak fikrimce tüm sitelerden daha iyidir. arkadaşın dediği gibi gece 1.30'da mesaj atmıştım telefonumun fatura örneği için 10 dakika sonra mail attı adamlar.

    Ne enteresan insanlar var yalnız %20 gerçek değilmiş bilmem neymiş. arkadaş sen hangi sitede yazılan % değerlerin gerçek olduğunu gördün

    Sana kesinlikle katılıyorum keşke her firma hizlial.com kalitesinde olsa.
  • Hızlı al müşteri hizmetlerini her konuda tek geçerim.
  • Hızlıal zaten çok kaliteli hizmet sunan bir sitedir, 2 tane ölü pikselli TV maceram oldu, ben daha derdimi anlatamadan çözdüler olayı, yeni TV ler ertesi gün kargoya verildi.

    Kızıma oyun parkı çit siparişi verdim, muhtemelen yanlış fiyattı ve ellerinde de yoktu, 12 gün beklerseniz temin edip yollarız dediler, 12.gün evimdeydi ürün.

    İflas olayı üzücü oldu benim için, çok tercih ediyordum hızlıalı
  • Epeydir böyle hocam siz mesaj atmışsınızdır onlar dönemez yani. Bende sık kullanan bir insandım
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.