Şimdi Ara

N11.com Başkasının siparişini gönderdi. (Satıcı N11)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 21/11/2023 tarihinden n11.com üzerinden n11 satıcısından samsung galaxy a34 8 gb 128 gb (samsung türkiye garantili) telefon satın aldım. 25/11/2023 tarihinde kargom teslim edildi. kargo paketinden samsung galaxy tab a9 tablet çıktı. başka birinin siparişi bana gönderilmiş. içerisinde irsaliyesi var. tüm bilgiler yazıyor. n11 müşteri hizmetlerini aradım 2 gün içerisinde size dönüş yapacağız kaydınızı aldık diyorlar. benim siparişim nerede belli değil. öğrenci vergi iadesinden faydalanmak için kardeşime almıştım, kupon ile beraber 9499 tl geldi diye. Bu da artık son alışverişim olur artık.



    N11.com Başkasının siparişini gönderdi. (Satıcı N11)


    N11.com Başkasının siparişini gönderdi. (Satıcı N11)


    N11.com Başkasının siparişini gönderdi. (Satıcı N11)


    N11.com Başkasının siparişini gönderdi. (Satıcı N11)


    N11.com Başkasının siparişini gönderdi. (Satıcı N11)







  • Metrekare kullanıcısına yanıt
    Yani orada çalışanlar da insan bence çok da abartmamak lazım. Muhtemelen aldığınız ürünü de size ileteceklerdir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Güncel durum nedir konuya dair?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    27 Kasimda aradilar, pazartesi gunu. Fotograf istediler, ayni fotograflari yolladim. En son bugun yazdim. En kisa surede inceleme saglanarak tarafiniza bilgi saglanacaktir diye mesaj attilar. Baska birsey yok. Hala bekliyorum.

  • Sonuçlanınca yazarsanız çok güzel olur hocam.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Yazarım hocam sonuçlanır sonuçlanmaz.
    Bu arada faturada ödenen tutar 10499 yazıyor, kupon indirim olarak düşülmemis. Bu yüzden öğrenci teknoloji desteğinden de faydalanilmiyor . Kuponla alış veriş yapmayı düşünen varsa aklında bulunsun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Metrekare kullanıcısına yanıt

    Çok güzel bir bilgi hocam bu. İnşallah bu şekilde cihaz alacak olanlar gözden kaçırmazlar bu detayı.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Para iadesi aldık hocam. N11 den cevap gelmeyince genel müdürlüğü gittik, İtü arı teknokente. Güvenlik aradı n11 i durumu anlattı. 2 kişi geldi biz ilgilenicez dediler bilgileri aldılar. 1 saat sonra aradılar geri, iade oluşturdup tableti geri gönderin. İlgili birimleri bilgilendirdim iade işleminide takip edicem dediler. Öyle yaptık parayı geri aldık çok şükür. Kulandığım kuponuda geri yüklemişler.

  • Metrekare kullanıcısına yanıt

    Hocam aslında biraz üzüldüm, sebebi ise şu. Mesela sizin imkanınız varmış gidip yüz yüze görüşme fırsatı yakalamışsınız ve sorununuzu çözmüşler. Bu imkana sahip olmayanlar nasıl çözecek? Yani sonuçta siz de ilk etapta kayıt açıp beklediniz ama bir aksiyon olmadı konudan anladığım kadarıyla. Ne zaman yüz yüze görüşmeye gittiniz probleminiz çözüldü. Yanlış anlamıyorum değil mi hocam, yanlışsam düzeltin lütfen.

  • Haklısınız , müşteri hizmetleri hiçbir işe yaramıyor maalesef. Hiçbir yetkileri yok sadece şikayetinizi alıp kayıt ediyorlar. Sonra bekle dur, doğru kişiye gidecekte ilgilenecek. Onlara kalsak daha ne kadar beklerdik, hatta sorun çözülür müydü bilmiyorum bile. Sistemin bir şekilde iyileştirilmesi lazım. Ben 2 hafta kadar bekledim. iade sürem dolmadan gittim görüştüm.

  • Metrekare kullanıcısına yanıt

    Anladım hocam. Hayırlısı olsun hakkınızda. Bu yaşadığınız sıkıntıları da yetkililere aktarmışsınızdır diye tahmin ediyorum. İnşallah düzeltirler. Aslında biz n11 özelinde konuşmuyoruz genel olarak tüm e ticaret siteleri için geçerli aslında sizin konunuz.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Fatura konusunu konuşmadım. Amazondan da almıştım orası daha beter. IMEI yazmıyordu faturalarda. Daha bugün düzelttiler 1 ayda. Ama o arada neler neler oldu. Bazı arkadaşlar değişim yapabildi ama diğerlerine yapmadı müşteri hizmetleri. Kimisine ufak tefek hediye bakiye vermişler vs. Ordada müşteri hizmetleri karma karışık.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hayırlısı olsun hocam inşallah tekrar yaşamazsınız olumsuz deneyimler.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Inşallah hocan sagolun.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Metrekare kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hocam. Cümlemiz olumsuz deneyimler yaşamayız inşallah.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    hocam inanın bu konuda amazondan beteri yok.
    müşteri hizmetlerinin yetkisini aşan bir durum olduğu zaman soğuk su içmenizi öneririm. çünkü telefonla da arasan mesajla da yazsan email de yazsan durumunu çöz(e)meyecekler. mesela bu bakımdan hepsiburada daha iyi bir firma müşteri hizmetleri kayıt açabiliyor ve bu kayıtlar hızlıca daha yetkili personeller tarafından incelenip sonuçlanıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam selamlar


    Amazon ile olumsuz bir deneyimim olmadı açıkcası ama en basitinden kredi kartı puanlarınızla Amazon da alış veriş yapamıyorsunuz. Bununla ilgili müşteri hizmetlerine ulaşınca kaydınızı aldık bile demiyorlar kayıt alma olayı yok diyorlar biz ilgililere ileteceğiz diyorlar hepsi bu. Yani bildirim takip no vs gibi bir sistemleri yok. Zaten Amazon TR açılalı kaç sene oldu halen kredi kartı puanlarıyla alış veriş yapılamıyor.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.