Şimdi Ara

Her Peugeot AdBlue Sorununun Yaşayacaktır (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
301
Cevap
9
Favori
82.929
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hauntedd kullanıcısına yanıt
    Siz 1.4 tsi 180 lik polo gt motoru saniyorsunuz sanirim tsi larin hepsini.o motor yag yakiyordu dogrudur.1.4 act lerde kronik hicbir sorun duymadim..act ye geçerken salak bi ses cikartiyor onemsiz ondan hariç.hatta 1.4 125 lik tsi lerde de duymadim kullandim da cok ekonomik bir motor.sizin dci kadar olmasa da

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • up

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lınc

    up

    Özel mesaj atmama site izin vermiyor.


    İstanbul Deniz otoyu çök öven var. Oraya bi uğrayın. Çözüm bulunamıyorsa mecbur ücreti ödenip değişecek.


    Yazılımla o sistemi komple iptal edebiliyorlar ancak insan ve çevre sağlığı açısından tavsiye edemem.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese iyi günler dilerim.

    2018 model, 29.01.2019 trafiğe çıkışlı Peugeot Partner Tepee Zenith 1.6 BlueHDI 120HP S&S 6ileri aracım var. 20.000 kilometrede. Aracı sıfır aldık. Bu sabah işten dönerken Avcılar yönünde arac hem urea hemde üçgen içerisinde ünlem uyarısını vedi. Bir süre sonrada 1.100 kilometre sonra araç çalıştırılamayacak yazısı ekranda belirdi. Aracımın yetkili serviste bakımlarını yaptırmıyorum. Özel servis tercih ediyorum. Son bakımı yaptırdığım özel servise gittim. Adblue kontrol edildi. Depo tam dolu. Zaten bakımdan sonra 500 kilometre ya gittim, ya gitmedim. Beni başka bir servise yönlendirdiler. Gittim ve araç bilgisayara bağlandı. Urea arızası göründü. Basınç yetersizliği yazıyordu. Silindi. Mutlu mesut bir şekilde evime dönerken 25. kilometrede urea yazısı gene çıktı. Hemen adamı aradım, gene bilgisayara bağlandı ve gene basınç yetersizliği yazısı çıktı. Basınç yetersizliği nedir? Gene sildi. Ben eve doğru yola koyuldum bu sefer eve inanın 1 kilometre kala yeniden urea ışığı yandı. Lanet olsun dedim. Yarın Peugeot yetkili servise gideceğim. Bakalım ne olacak, kaç TL'ye patlayacak bize. Böyle bir olay başına gelen var mı? Bana yardımcı olabilir misiniz? 

    Adblue iptali diye bir şey varmış. Yaptırılması doğru mu? 600 TL fiyat verdiler. İlk önce servise gideceğim. Bakalım servis ne diyecek. 

    Yardım ederseniz çok mutlu olurum. 




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayhanpulurbey

    Herkese iyi günler dilerim.

    2018 model, 29.01.2019 trafiğe çıkışlı Peugeot Partner Tepee Zenith 1.6 BlueHDI 120HP S&S 6ileri aracım var. 20.000 kilometrede. Aracı sıfır aldık. Bu sabah işten dönerken Avcılar yönünde arac hem urea hemde üçgen içerisinde ünlem uyarısını vedi. Bir süre sonrada 1.100 kilometre sonra araç çalıştırılamayacak yazısı ekranda belirdi. Aracımın yetkili serviste bakımlarını yaptırmıyorum. Özel servis tercih ediyorum. Son bakımı yaptırdığım özel servise gittim. Adblue kontrol edildi. Depo tam dolu. Zaten bakımdan sonra 500 kilometre ya gittim, ya gitmedim. Beni başka bir servise yönlendirdiler. Gittim ve araç bilgisayara bağlandı. Urea arızası göründü. Basınç yetersizliği yazıyordu. Silindi. Mutlu mesut bir şekilde evime dönerken 25. kilometrede urea yazısı gene çıktı. Hemen adamı aradım, gene bilgisayara bağlandı ve gene basınç yetersizliği yazısı çıktı. Basınç yetersizliği nedir? Gene sildi. Ben eve doğru yola koyuldum bu sefer eve inanın 1 kilometre kala yeniden urea ışığı yandı. Lanet olsun dedim. Yarın Peugeot yetkili servise gideceğim. Bakalım ne olacak, kaç TL'ye patlayacak bize. Böyle bir olay başına gelen var mı? Bana yardımcı olabilir misiniz? 

    Adblue iptali diye bir şey varmış. Yaptırılması doğru mu? 600 TL fiyat verdiler. İlk önce servise gideceğim. Bakalım servis ne diyecek. 

    Yardım ederseniz çok mutlu olurum. 

    Adlue kronikken yetkili bakımları en ucuz olan PSA iken dışarda yaptırmak ve garanti dışı kalmak depo değişecek soyliyim garanti dışı olduğu için 4000-6000 tlcik para ödeyeceksiniz psaya binsem garanti uzatirdim ama binmiyorum Allahtan geçmiş olsun indirim vermezler  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu an hangi araç var hocam
  • netttt2627 N kullanıcısına yanıt

    Corolla'dan sonra az yaksın da rahat rahat bineyim dedim 2016 makyajlı kasa Clio 1.5dCi 90hp icon manuel aldım. Yaklaşık 3 senedir kullanmaya devam ediyorum. Şehiriçi 27.5km/s ortalama hız ile yakıt tüketimim 4.6lt. Devir ekonomi devri.


    Euro 5 dizel candır. Adblue derdi yok. Clio'nun DPF'si de ucuz 2000-3000TL'ye direkt değişim bile oluyor. Tıkansa da çok mühim değil yani. Zaten benim araç daha 30bin km olmadı. dCi motorun tek kötü yanı bana göre 4 yıl/80bin km'de bir triger değişimi. Bu sene yıldan dolayı değişim yaptırmam gerekecek. Dışarıda 1000TL civarı, serviste 1750TL. Bunu serviste yaptıracağım.

  • Garanti uzatmasi yaptın mı? 5 yıla uzama durumu var. Yapmadıysan sana ne yapsınlar ancak indirim yaparlar.
  • 2017 Ağustos ayında aracımı sıfır aldım. 1.6 Bluehdi 120hp eat6 308. 60 bin km oldu hala kullanıyorum çok şükür bu zamana kadar Adblue olarak hiç sorun yaşamadım. Aracım yetkili servis bakımlı, her 15 bin km de bir adblue servis kontrol ediyor ve tamamlıyor.


    Uzun yolda mutlaka 15 dk kadar 3500 devir civarında kullanıyorum. Aracın %75 km si şehir için %25 uzun yoldur. Ayrıca facebook grubumuz var 308 kullanıcılarının olduğu. Adblue evet kronik bir sorun deniyor ancak yetkili servis bakımlıysa aracınız sadece işçilik ödüyorsunuz.

  • Emre9110 kullanıcısına yanıt
    Burada her servisten ayrı bir cevap geliyor ve genellikle indirim yapıyorlar benim aracım da yetkili servis bakımlıydı. Peugeot Türkiye bu konuda 3 maymunu oynuyor bence wv nin dsg sinden farklı bir problem değil.
  • sevozgur kullanıcısına yanıt
    Kronik arızalı bir parçanın arkasında durmaları gerekli yetkili servis bakımına da gerek yok bence belli bir yıl ya da km için. Kullanıcının hor kullanabileceği bir parça da değil, üretimi dahi kusurlu depo değişimi oluyor direkt pompa değil. Ben sıkı bir pejo fanıyım fakat dsg ye yapılan muamelenin pejo adblue konusunda da yapılmasını isterdim.
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    İyi günler dilerim.
    Yetkili bakımları hiç ucuz değil. Belkide benim gelirime göre ucuz değil bilemiyorum.
    01.12.2020 Aralık ayında Silivride özel bir servisde 2. bakımını yaptırdım.
    Motor Yağ_5.30_4 Litre Motul
    Yağ Filtresi
    Mazot filtresi
    Polen Filtresi
    Hava Filtresi
    Adblue_6 Litre
    Antifreez_Yarım litre
    Cam suyu_5 Litre
    530 TL tuttu.
    Servis 1.400 TL istedi.
    Neyseki bu sabah işe gelirken devebağırtan yokuşunu çıkarken kendiliğinden söndü. Bir anlam veremedim. Umarım bir daha yanmaz. İş ile ev arası 35 kilometre. Bakalım yarın eve giderken ne olacak.
    Adblue deposu 5.500 TL, birde İşçilik alacaklar. 6.000 TL'ye patlar. Ben 6.000 TL'ye yeni bir Adblue deposu almak yerine otobüslerin, kamyonların ve çoğu euro 6 dizel motorların izlediği yolu takip edip işi 500 TL'ye halledip Adblue dan temelli kurtulacaktım. Hatta çarşamba günü gidecektim. Randevu bile almıştım. Bakalım umarım lamba yanmaz. Bilemiyorum, yanarsa gidip sorunu kökünden çözeceğim.




  • kayhanpulurbey kullanıcısına yanıt
    Fazla ucuz gibi sanki. Yağın orijinalliği hakkında ciddi kuşkularım olurdu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CapriceClassic kullanıcısına yanıt
    Diğer parçalar çok ucuzdu.
    Listede en pahalı yağ tuttu. Silivri Karasu Otomotiv servise gittiğim yer. Adamların asıl işi motor yağı zaten. Yağ dağıtımı yapılıyor. Ağır bakım yok. Normal fiyat aslında bu. Yetkili servisler öptüğü için ucuz geliyor sizlere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayhanpulurbey -- 23 Ocak 2021; 21:32:29 >
  • kayhanpulurbey kullanıcısına yanıt
    Filtreler yerli marka mı?

    Ben filtreleri mann marka aldım mazot filtresi hariç 300 lira tuttu. Mazot filtreside 200 küsür

    Siz filtre parasına bakım yapıştırmışınız :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinTasci -- 23 Ocak 2021; 21:42:15 >
  • metinTasci M kullanıcısına yanıt
    Evet yerli marka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayhanpulurbey

    İyi günler dilerim.
    Yetkili bakımları hiç ucuz değil. Belkide benim gelirime göre ucuz değil bilemiyorum.
    01.12.2020 Aralık ayında Silivride özel bir servisde 2. bakımını yaptırdım.
    Motor Yağ_5.30_4 Litre Motul
    Yağ Filtresi
    Mazot filtresi
    Polen Filtresi
    Hava Filtresi
    Adblue_6 Litre
    Antifreez_Yarım litre
    Cam suyu_5 Litre
    530 TL tuttu.
    Servis 1.400 TL istedi.
    Neyseki bu sabah işe gelirken devebağırtan yokuşunu çıkarken kendiliğinden söndü. Bir anlam veremedim. Umarım bir daha yanmaz. İş ile ev arası 35 kilometre. Bakalım yarın eve giderken ne olacak.
    Adblue deposu 5.500 TL, birde İşçilik alacaklar. 6.000 TL'ye patlar. Ben 6.000 TL'ye yeni bir Adblue deposu almak yerine otobüslerin, kamyonların ve çoğu euro 6 dizel motorların izlediği yolu takip edip işi 500 TL'ye halledip Adblue dan temelli kurtulacaktım. Hatta çarşamba günü gidecektim. Randevu bile almıştım. Bakalım umarım lamba yanmaz. Bilemiyorum, yanarsa gidip sorunu kökünden çözeceğim.

    Ad blue iptal ederseniz araç egzosdan kalabilir


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Adblue problemi gerçekten can sıkıcı, benim araçta da var umarım sıkıntı çıkmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Knight_Hammer -- 24 Ocak 2021; 19:14:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.