Şimdi Ara

Her Peugeot AdBlue Sorununun Yaşayacaktır (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
298
Cevap
10
Favori
70.609
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2017 makyajlı kasa 308 1.6 bluehdi aracım var. 21binde.19binde 2400km sonra adblue bitecek uyarısı vermişti. Şehir dışındaydım opetten 5lt eklemiştim. İki gün önce Istanbuldan tatil için yola çıktık ve Osmangazi köprüsünü geçtik ve adblue arızası verdi. Bir süre sonrada 1100km sonra araç çalıştırılamaz uyarısı verdi ardındanda motor arızası ışığı yandı. Balıkesir Beyaz otomotiv e gittik. Adblue deposunun değişmesi gerektiği söylendi ve Izmir depodan sipariş verildi. Pazar olduğu için hiçbir işlem yapılamıyor doğal olarak ve p.tesi parçanın kargodan gelmesini bekleyeceğiz. Bir aksilik olmazsa salı takılmış olacak.

    İnternetteki araştırmalarım sonucu çok fazla insanın başına geldiğini gördüm. Hatta bazı araçlarda her adblue değişiminde tekrar etmiş. Aracımı çok seviyorum şuana kadarda çok memnundum. Umarım yeni takılan parçayla sorunum çözülür. Garantisini uzatmıştım bir sene daha uzatacağım her ihtimale karşı...

    Eklediğimiz adbluenun markası önemli mi ve aynı arızayı tekrar yaşayan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ekaraca06 E kullanıcısına yanıt
    Ben serviste ekliyorum garanti olmadığı halde, tekrar arıza yaparsa genel müdürlükle iyi pazarlık yapabilmek için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mekatroniks kullanıcısına yanıt
    9 Senedir 508 kullanıyorum ve daha önce 8 sene 307 kullandım. Tık demediler.
  • drknl35 kullanıcısına yanıt
    İstisnalar kaideyi bozmaz . 15 senedir alfa kullanıp yağ yakmıyor diyenlerde var .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drknl35

    9 Senedir 508 kullanıyorum ve daha önce 8 sene 307 kullandım. Tık demediler.
    AdBlue var mı onlarda?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panthér kullanıcısına yanıt
    hayır yok o yüzden tık demeden çalışıyor zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • suatcagdas S kullanıcısına yanıt
    Başka bir arkadaş Peugeot a genel olarak laf etmiş. Ona cevap olarak söyledim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mekatroniks

    Bu mesaj silindi.
    Zamanında bu konuyu çok dile getirdik kimse kulak vermedi.
    Araçların cafcaflı tasarımına ve çağın ötesindeymiş gibi gözüken dizaynlarına kanıyor millet. Sonra da binbir çeşit sorunlarla boğuşuyorlar. Eskiden beri böyle. Mekanik ve elektronik olarak sıkıntılı bir marka. 1 arpa boyu yol gidemediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzakdağ

    seneye de adblue'nin çalışmasını kontrol eden başka bir depo ilave ederler, adblue'nin zartblue'si olur. bu nedir arkadaş dizel binek arabaları kamyona çevirdiler. ayrıca kullanıcı hatası demekte ne oluyor, napıyorlar depoya rakı mı koyuyorlar teyy allahım.
    Yanlış düşünüyorsunuz." dizel binek araçları kamyona çevirdiler."
    Doğrusu; "Dizel kamyonları, bineğe çevirdiler."
    Dizelse hyundai den şaşmayın. Servisleri gerçekten müşteri yanlısı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratdinc1

    Zamanında bu konuyu çok dile getirdik kimse kulak vermedi.
    Araçların cafcaflı tasarımına ve çağın ötesindeymiş gibi gözüken dizaynlarına kanıyor millet. Sonra da binbir çeşit sorunlarla boğuşuyorlar. Eskiden beri böyle. Mekanik ve elektronik olarak sıkıntılı bir marka. 1 arpa boyu yol gidemediler.

    Alıntıları Göster
    O cafcaflı tasarıma hanım bayılınca test sürüşü yapayım dedim. 2-3 km'lik test sürüşünden sonra almaktan vazgeçtim. Forumdaki 3008 konusunu takip edipte her gün yeni bir sorun yaşandığını görünce ne kadar doğru bir karar verdiğimi görmüş oldum.

    I-cocpit tasarımı insanları cezbediyor ama kesinlikle fiyatının arabası değil. Peugeout'un klasik dayanıksızlık sorunları aynen devam ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AsiretinMarjinalCocugu

    Adblue cam suyu değil ki 100-200km de bitsin ya da her 500km ekleme yapılsın

    Bi depo adblue 20bin km gidiyor zaten Peugeot'un servis aralığı 15bin km.Suç tamamen servisin, her bakımda yağ gibi seviyesi kontrol edilmeli

    Ki bildiğin kadarıyla seviyesi azalırsa yol bilgisayarında hata veriyor, adblue seviyesini kontrol edin diye

    Bu kronik sorun tankla ilgili büyük ihtimalle
    Ortalama 3 depoda 1 adblue biter benim kullandığım araçlarda bu böyleydi 20.000 km ne demek farkında mısınız siz :))) iyi düşünün bence yazarken.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • muratdinc1 M kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle . Göz boyamak için şu özellik var bu özellik var derler ama sonra hepsi başa bela olur .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Adblue tankı iptali diye birşey var. Arabayı Adblue olmadan kullanabilirsiniz ama şanzıman olmadan kullanamazsınız. İşte bu yüzden bu kadar yükleniliyor DSG ye.
  • Hauntedd kullanıcısına yanıt
    Yukarıda bi arkadaş aynısını yazdı kaynaklı cevabını verdim :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fractal design kullanıcısına yanıt
    kaç dene d4d otomatik kullandınız
    galeriden 240 bin kmde d4d dizel otomatik aldım 1 sene sorunsuz kullandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    Bassamda yakmıyor diyen dizelciler dertli...Allaha şükür 38 bin km de tsi act motorum tık demedi.camsuyu harici kaputu açmadım.
    308 bin e geldim 1.5 dCi ile triger ve 1 kere baskı harici daha anahtar dokunmadı aracıma bin şükür hem yakmıyor hem gücü yettiği kadar gidiyor :)) Tsi lar 150 bini görünce cortlamaya başlıyor bi araştırında gelin adama gülerler 38 binde cam suyu hariç açmayışınıza komik 😂

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hauntedd kullanıcısına yanıt
    150 bine gelince cortlayan tsi leri ilk duydum neymiş kronik motor sorunlari belirtin de satalım aracımızı..40 bin oldu tatil sonu aynen sadece camsuyu koydum uzun yol oncesi yağını kontrol ettim ki bakima 2000 km var tam yerinde eksilme yok..Siz sorunsuz motorun kaputunu neden aciyorsunuz? Köpürtup icine leğenle su atanlardamisiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ShadowOfSpirit -- 3 Ağustos 2020; 18:33:56 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShadowOfSpirit

    150 bine gelince cortlayan tsi leri ilk duydum neymiş kronik motor sorunlari belirtin de satalım aracımızı..40 bin oldu tatil sonu aynen sadece camsuyu koydum uzun yol oncesi yağını kontrol ettim ki bakima 2000 km var tam yerinde eksilme yok..Siz sorunsuz motorun kaputunu neden aciyorsunuz? Köpürtup icine leğenle su atanlardamisiniz?
    Olması gereken bu zaten daha 40 bin km de olan motor bir zahmet sorun çıkarmasın bununla övünmeniz komik :) yüksek kmlere bi bakın ilanlara siz anlarsınız... Yağ yakan gömlek piston nelerle uğraşıyor mllet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2018 model 52 000 km de 3008 aracım var Yaklaşık olarak 10.000 km de bir 2400 km sonra adblue bitecektir diye uyarı veriyor 50 tl civarında shellden alıp dolduruyorum

    Bu işler biraz şans işi Şu ana kadar 15 araç değiştirdim (Opel vectra astra,Vw bora golf, Renault megane, toyota corolla, Hyundai accent, Ford focus,) 2004 model megane2 araç dışında hiçbir sorunum olmadı Allah belasını versin megane2 dinamic aracın :)
  • Bu sorunu bir sürü 308 sahibi yaşıyor sanırım iyiki 1.6 ehdi Euro 5 almışım diyorum kendi kendime

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.