Şimdi Ara

HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
201
Cevap
2
Favori
67.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Önemsiz çokta mühim olmayan tekrar sipariş verilebilecek ürünler için gelen paketleri teslim almayacağım.
    Çinden gelmiyor paket sonuçta 2 hafta sonraya teslimat ertelenmez istanbul için. Onu geçtim ne müşteri hizmetleri cevap veriyor nede mesaj sistemi.

    Ancak tepki bu şekilde olur gelen paketi almam..
  • HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti
    HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti

    Arkadaşlar 21 Kasım'da sipariş verdim 24 Kasım'da kargoya verildi. Halen kargoya verildi olarak görünüyor. Bu nasıl hizmet Allah aşkına. Ne yapmalıyım. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar bana da ürün adıma teslim edildi diye mesaj geldi. Tamamen düzmece. Gelen giden yok. Tüm gün evdeydik ayrıca gece 21den sonra teslim edilmiş. Heryere yazdım ama bıktım bu hepsiburada hepsijetten. Ne yapmalıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti
    Diğer bir rezillik ise aldığım jilet seneye teslim edilecek. Hepsiburada sitesinden alışverişi bırakmak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba,

    ürününüz elinize gelmediyse kart bankanıza şüpheli işlem olarak bildirin. gerisini banka hallediyor.
    sizden parayı çekiyorlar ama ürün ortada yok, hizmet almamışsınız. Kimseye ulaşılmıyor. Bence Nitelikli Dolandırıcılık bu. paranız iade olacak hepsiburada ve hepsijet te bundan sonra bir daha havayı alacaktır...

    Hiç acımayın derim...
  • 22 Kasımda 5 ürün aldık gaza gelip. hepsinin satıcısı HB 3 tanesi yeni geldi, 1 tanesi depo da gözüküyor... Hele bir tanesi var ki teslim yeri istanbul ama gel görki izmir menemen geziyor... Hayırlısı bakalım :)
  • ben de 2 aralıkta 4 parça ürün aldım 2'si geldi. hepsi jet'le gelecek olanda "Transfer Aracında - Transfer Merkezine Gönderiliyor" yazıyor 1 haftadır. diğer ürünün kargo firması da ptt kargo 1 haftadır yollarda. istanbul boğazını 3 günde geçti nihayet izmir'e ulaşmış. 3-4 güne elime geçmesini bekliyorum. bu ülke geneli yalan indirim dönemi yoğunluğu ister istemez tüm müşterileri etkilemiş oldu.

    hepsiburada ve benzeri sitelerin en büyük dezavantajı ürünün hangi kargo firmasıyla geleceğini göstermemesi. misal benim olduğum bölgede ptt, sürat gibi kargolar sıkıntılı aras ve yurtiçi kötünün iyisi olduğu için bunlardan birini tercih ediyorum. bu bölgede en iyisi mng kargo ama mng de bu büyük alışveriş siteleriyle çalışmıyor galiba. hepsi express yeni adıyla hepsi jet ise tam amatör işi ama samimi de. adam özel aracıyla geliyor evde yoksan bakkala, komşuya bırakabiliyor. o da olmazsa elden alabileceğin bir şubeleri olmadığından ya ertesi gün ya da randevuyla bir şekilde getiriyorlar.




  • Hepsiburada gene iyi,
    ya trendol'a ne demeli :D
    şikayetvar'da tavan yaptı. Yetmezmiş gibi birde yalanlara sarılıyorlar.
    HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti


    HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti


    HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti




  • Kusura bakmayın ama paranoya ile alakası yok durumun.

    Ben de aynı durumdayım 22.11.2019 da telefon siparişi verdim. Aldığım zaman aynı gün kargo yazıyordu yaklaşık 20 gün oldu hala alım sayfasında aynı gün kargo yazıyor.
    Aliexpress gibi bana 60 günde gelir dese ona göre alırım.
    Satın almışım, kredi kartım kesilmiş parasını ödemişim.
    Aldıktan 2 gün sonra faturası kesilmiş iptal edilemiyor.
    Ben hepsiburadadan belki forumdaki bazı kişilerin yaşından fazla zamandır alış-veriş yapıyorum böyle bir şey görmedim.

    Ne olsaydı ne olurdu :
    1.Ürünün sayfasında 20 gün içinde kargo derdi. Ben ona göre ne zaman geleceğini bilir sipariş verirdim.
    2.20 gündür her gün stoğu gözüken, aynı gün kargoda denen ürün kargoya verileceği ana kadar fatura edilmeseydi baktım süre uzadı, iptal eder işime bakardım.

    Her sitede her üründe sıkıntı olabilir. %1 olur %3 olur. Ama alışverişlerin %80i sıkıntılıysa buna ses çıkarmak gerekir.




  • Rezillik gercekten, urunu sag salim alayim baska hicbir sey istemiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu mesaj, şikayet yazan ve haklı olan ve yardım isteyen insana hakaret taşımaktadır. Derdi olan arkadaşa - AĞLAK- diye hakaret eden bu şahıs, ilgili firmanın elemanı mıdır? Bu platform herkes için bir umut kaynağı ve yardım alanı iken, lütfen böyle zihniyetsiz, Çin ile İstanbul'u ayırt edemeyen, sorunu olan insana yardım yerine, ilgili firmaya yaltaklık yapan, gevşek insanlara terkedilmesin. Mesajı kaldırmanızı rica ediyorum.
  • Bu mesaj, şikayet yazan ve haklı olan ve yardım isteyen insana hakaret taşımaktadır. Derdi olan arkadaşa - AĞLAK- diye hakaret eden bu şahıs, ilgili firmanın elemanı mıdır? Bu platform herkes için bir umut kaynağı ve yardım alanı iken, lütfen böyle zihniyetsiz, gevşek insanlara terkedilmesin. Mesajı kaldırmanızı rica ediyorum.
  • Bu konuyu unutturmayın ki, önümüzdeki yıl efsane cuma mı kestane cuma mı olur artık, o gün geldiğinde hepsiburada'dan alışveriş yapacak olanlar 2 kere düşünsün!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi civcivx -- 10 Aralık 2019; 11:21:38 >
  • Benim siparişimde 5 gündür kargoya verildi şeklinde duruyor. Kargo firmasından sorgularken bir firma kargoya verildi diye bilgilendirme yapabilir mi yaa, zaten kargoya verilmişki kargo firmasından sorguluyorum. Bir daha asla!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersinduzgun4141 -- 10 Aralık 2019; 12:3:51 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnrcm


    Diğer bir rezillik ise aldığım jilet seneye teslim edilecek. Hepsiburada sitesinden alışverişi bırakmak lazım.




  • HepsiJet olayını kasımda kullanmamaları lazımdı. Yeni açıldı yetersiz olacağı kesindi.
    2-3 seneye anca oturur HepsiJET
    daha ne şöförleri nede kamyonları var.
  • Adama ağlak diyen saygısız arkadaşa fazla takılmamak lazım

    Olay kargonun geç gelmesi falan değil muhattap bulamama ve hepsiburada nın aç gözlülüğü... 3 kuruş fazla kazanacak diye içi boş kurumsallıktan uzak HEPSİJET diye firma kurup ürünleri onunla göndermeye çalışmak.. Ben aynı gün kargo diye cep telefonu sipariş verdim telefonum bozulmuştu ancak 8 gündür kargonun olduğu yerden hareket etmesini bekliyorum. cuma indirimi muhabbetine çok müşteri kaybedecek bu firma.. ben büyük yemin verdim bir daha aslaa hepsiburada... hayır ürünü iptal da edemiyoruz kargoya verildiği için.. Kargo 2 aralıkta kargoya verildi kargo merkezi gebze ben izmitte oturuyorum yani arası 35-40 km.. cep telefonu sürüne sürüne gelse 8 günde 40 km gelirdi... arıyorum muhattap yok.. neysa inşallah 2020 ye girmeden teslim edilir...




  • seawardx S kullanıcısına yanıt
    Hayır elemanı değilim, sadece bi çok farklı yerden bi çok farklı ürün alıyorum zaman zaman. Sık sık problemler yaşanıyor, geç geliyor, sorunlu geliyor, satıcıya ulaşılmıyor bi cok sorun. Fakat bi şekilde hallediliyor. Cuma döneminde alışverişin en yoğun olduğu zamanda arkadaş ürün spariş etmiş ve ürünü gecikmiş. Televizyon kanalları bile haber yaptı yoğunluk oluştu kargolarda diye. Gecikme olur olmaz hemen konu açmak, muazzam bi mağduriyet hissi oluşturmak ağlaklıktır.

    Anladığım kararıyla ürünü sağlam bi şekilde teslim almış, güle güle kullansın. Kimsenin sorun yaşamaması dileğiyle :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stormfang -- 10 Aralık 2019; 15:57:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bilgisayar toplarken 300 fazla verip vatandan aldım her şeyi,adamlar gözümün önünde kurulumu yapıp arızalı çıkan anakartı birebir anında değiştirdiler,özellikle bilgisayar toplarken totalde 500 lirayı geçmiyorsa gidin yerinden alın. kargosu ayrı dert,göndereni ayrı dert.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.