Şimdi Ara

HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
201
Cevap
2
Favori
67.862
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle konuyu yanlış bölüme açtıysam özür dilerim ve admin arkadaşlardan taşımalarını rica ederim. zira ilk defa böyle bir konu açma gereği duydum. bu Allahın belası HEPSİ BURADA ve HEPSİJET ile işim bitmiştir. hatta kargo geldiğinde almayıp iade etmeyi planlıyorum. her türlü tavsiyelerinize açığım.

    22 kasım tarihinde hb üzerinden xiaomi mi a3 marka telefonu satın aldım. satıcı hepsiburada görünüyordu ve 22 kasım tarihinde kargoya verilecek görünüyordu ürün. Black friday olduğu için gecikeceğini tahmin edebiliyordum fakat 22 Kasımda aldığım ürün ısrarla aramalarım sonucu şans eseri gerçek bir yetkiliye bağlanabilmeyi başarmam sayesinde 1 aralıkta kargoya verildi. verdikleri kargo firması HEPSİJET. bilsem izin verir miydim? Allahın belası herifler 3 gündür ne kargo var ne de kargo bilgisi. aşağıya fotoğraflarını bırakıyorum kargoya verildiğinden beri sadece HP depo transfer merkezi yazıyor. teslim birimi kartal ve bana çok yakın. oraya geldiyse gidip ordan alayım diye arıyorum fakat çıkan robot sadece ürününüz teslim birimine geldi en kısa sürede dağıtıma çıkacak teslim tarihi 16 ARALIK diyor. personele bağlanmak için bekliyorum fakat telefonu AÇMIYORLAR. madem bu HEPSİJET HB'nin markası onu arıyorum ALLAHIN BELASI sesli yanıt sistemi karşıma çıkıyor ve gerçek personele bağlamıyor soru soruyor sürekli. Sipariş teslimini soruyorum ve siparişiniz 22 kasımda kargoya verildi diyor. daha önce bir sürü tuşa basıp beni tuşlu yanıt sistemine bağlamasını başarmış ve personele bağlanmıştım yine aynı şeyi yapıyorum bu sefer de tuşlu yanıta bağlıyorum diyor ve telefonu kapatıyor çıldırmamak elde değil. HEPSİJET canlı desteğe bağlandım orada ya atmışlar bir bot kargo teslim no istiyor verince sizi yetkiliye bağlıyorum diyor ve kalıyor öyle. aşağıya çağrı kayıtlarım dahil hepsinin ssini bırakıyorum ALLAHIN BELALARI aramasak sormasak zaten haber yok arayıp soruyoruz cevap veren yok. her türlü yardımlarınıza açığım arkadaşlar ben bu ürünü nasıl iade edebilirim? ya da akıbetini nasıl öğrenebilirim? bu maceradan sonra o lanet site ile işim bitmiştir. Lütfen yukarı çıkarırsanız çok sevinirim arkadaşlar bir geri dönüş bekliyorum. ben her gün kargo gelecek diye evde mi durmak zorundayım???

    Edit: sesli yanıt sistemine iade istiyorum diyince anında bağladı. bağladıkları kadın dünyadan habersiz. zerre bişi söyleyemiyor. kayıt oluşturdu kargo departmanı için. değişiklik olmazsa yine arayın farklı işlem sağlayalım dedi. eğer bu kargo bu hafta bitimine kadar gelmiyorsa almayacağım sesim kaydediliyor size bir not olsun dedim ve gerçekten almayacağım. kalsın öyle telefon.

    Edit: Arkadaşlar az önce Kartal HepsiJet şubesine gittim. kargo takipte hiçbir bilgi olmamasına rağmen mh arayınca kargonuz şubede deniyor. bende elden alayım diye gittim. öncelikle şube vs değil düpedüz depo. raflar mahalle mahalle ayrılmış ve bir sürü koli var. içeride ufak ofis gibi bir yer var oraya gittim sordum. tabii ki takip no dan bişi göremediler ve bende bunun üzerine zaten sistemde hiçbir şey yazmıyor sizin botunuz şubede dedi dedim. onlar da kamyonda olan gönderiler için bot öyle diyor dedi neden telefonlarınızı açmıyorsunuz dedim ve şubede hiçbir tane telefon olmadığını gördüm. düpedüz telefon yok. varsa da artık bodruma mı attılar ne yaptılar bilmiyorum. zaten sabah 10dk bekledim açan olmadı. bende dağıtıcının numarasını aldım o da kamyondadır yarın en erkenden çıkarırız sizinkini dediler. artık bunları taciz ederim. HB ile sabahki görüşmemden bir sonuç alamadım şimdi tekrar arayıp yeniden şikayet edicem. böyle bir rezillik olamaz böyle bir gecikmeyi hiçbir yoğunluk haklı kılamaz.

    Edit2:
    Arkadaşlar daha dün yeri bilinmeyen paketim bugün teslim edildi. Hepsijetin şubesini de gördüm. Durum vahim yerlerde koliler üstüste yığılmış bekliyor. Siz takibini yapmazsanız gelen giden yok. Israrcı olup rahatsız edeceksiniz ki teslim etsinler. Bugün sabah 8 de dağıtıma çıkmış 11 gibi teslim edildi

    HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti
    HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaletiHEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti




    HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaletiHEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti
    HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti

    HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti

    Edit 3: evet arkadaşlar. Hepsiburada rezaletin zirvesini bugün gerçekleştirdi. Doğum günü özel kuponum vs verdiler ve güzel bir indirimle bilgisayar aldım ve ptt kargo ile kargoya verildi. Tuzla Ptt şubesine teslim edilen kargo kartal şubesine gelecekti. Tuzla şubesi ile arabayla bana 15dk uzaklıkta. neyse kargo yola çıktı ve bugün gelmesini bekliyordum. sabah bir sorgulayayım dedim. kargom İZMİR ŞUBESİNE SEVK EDİLMİŞ. Tuzladan kartala gelmesi için İZMİR'E sevkedilmiş...

    takdiri size bırakıyorum ve hepsiburada ile tüm alışverişimi koparıyorum. artık bedava verseler işim olmaz. birde böyle kargolar için 9tl kargo ücreti alıyorlar.. aşağıda ptt sitesinden ve hbnin sitesinden sorgulama sonuçlarını bulabilirsiniz.

    HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti
    HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zaomss -- 14 Aralık 2019; 0:17:54 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    HEPSİBURADA ve HEPSİJET Aktarma Merkezi ile İlgili Bilgiler

    HEPSİBURADA ve HEPSİJET'in İstanbul'daki aktarma merkezi Anadolu TM Aktarma Merkezi'dir.

    Anadolu TM Aktarma Merkezi Nerede Bulunur?

    Anadolu TM Aktarma Merkezi, Sancaktepe ilçesinde, Mustafa Kemal Paşa Mahallesi, Yenişehir Caddesi No:59 adresinde yer almaktadır.

    Aktarma Merkezi'ne Nasıl Ulaşılır?

    Anadolu TM Aktarma Merkezi'ne şu yollarla ulaşabilirsiniz:

    • Özel Araçla: TEM Otoyolu'nun Sancaktepe çıkışından sonra yaklaşık 2 kilometre ilerleyerek aktarma merkezine ulaşabilirsiniz.
    • Toplu Taşıma: M4 Kadıköy-Kartal Metro Hattı'nın Sancaktepe İstasyonu'nda inerek yaklaşık 1 kilometre yürümeniz gerekmektedir.

    Aktarma Merkezi'nin Çalışma Saatleri:

    Anadolu TM Aktarma Merkezi, hafta içi her gün 09:00-21:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Cumartesi ve Pazar günleri aktarma merkezi kapalıdır.

    Aktarma Merkezi'nde Sunulan Hizmetler:

    Anadolu TM Aktarma Merkezi'nde şu hizmetler sunulmaktadır:

    • Kargo teslim alma ve gönderme
    • Ürün iade işlemleri
    • Satış sonrası destek

    HEPSİBURADA ve HEPSİJET'ten sipariş verdiğiniz ürünler Anadolu TM Aktarma Merkezi'nde teslim alınabilir veya buradan gönderilebilir. Ürün iade işlemleriniz de yine bu aktarma merkezinden gerçekleştirilebilir. Satış sonrası destek ile ilgili işlemleriniz için de aktarma merkezine başvurabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hepsijetmi ilk defa duydum zaten hepsi jet'ki bu firmaların

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yapmacikinsan0 Y kullanıcısına yanıt
    Allah düşürmesin hocam
  • zaomss kullanıcısına yanıt
    konu açmıştım hocam ben en kotu kargo firmasi diye hepsijet yok seceneklerde ama bi incele faydali olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yapmacikinsan0 Y kullanıcısına yanıt
    hepsijeti eklerseniz domine eder ortalığı hocam öyle kötü
  • zaomss kullanıcısına yanıt
    aras kadar kötü olamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim kargomu da pttye verdiler 4 gündür bekliyor aynı yerde lanet olsun hepsi buradaya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 22 kasımda sipariş verdim 29 kasımda bulunduğum ile geldi 1 aralıkta dağıtıma çıktı ama hala elime ulaşmadı ürünüm
  • Ben 29 kasım'da aldım ürünü. Dün kargoya verilecekti ama hala ses yok. Siz yine şanslısınız
  • Bende şimdi baktım 30 Kasım'da kargoya verileceği söylenen şey daha kargoya bile verilmemiş.
  • zaomss kullanıcısına yanıt
    Kardeşim bu indirim döneminde tüm kargolar dolu tüm personeller bu halde


    HEPSİBURADA ve HEPSİJET rezaleti

    Ben arasla sürat kargodan ürünleri şubeye giderek almak zorunda kaldım. Kendim gidip almam bile sıkıntı oldu içerisi öyle dolu ki. Haberlerde gördüyseniz yurtiçi açıklama yaptı gecikicez dedi hatta satış yapan firmalara da kota koydular artık sınırsız kargo gönderme yok.

    Bu yıl artık eleman eksilttikleri için mi yoksa aşırı kargo olduğu için mi sorun oldu bilmiyorum. Benim tanıdığım ptt postacısı abiye bile kargo kitlemişler adamın işi sadece mektup dağıtmaktı şimdi koli dağıtıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Keşke yeri belli olsa da bende gidip alsam arkadaşlar. Bana şubede desinler alayım. Ama Allahın belaları hiçbir haber yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben trendyol dan aldım, hesap açma ile uğraşmayayım diye Gmail ile giriş yapmıştım, 2 haftadır sistemde tedarik ediliyor yazıyor, ne kargo şirketi belli, ne kargo numarası, teslim tarihi bile yok
    Sonra arkadaşı arayıp sordum, sipariş verdikten 1 gün sonra teslim aldım dedi, fakat sistemde tedarik ediliyor diyor, Gmail i açınca farkettim ki adamlar her şeyi mail adresine yollamışlar, şu tarihte şurada, şu tarihte şu kargo ya verildi, şu tarihte teslim edildi
    Ama uygulama üzerinde tedarik ediliyor yazıyor hala, oysa ürün 2 haftadır teslim edilmiş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Geçmiş olsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu dönemde normal. Bizimde birçok kargomuz hala gelmedi. Bu sadece bu siteye özgü değil,Kitapyurdu bile hala aldığım ürünleri kargoya vermedi.bu dönemde bazı şeyleri normal karşılayacağız.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 27 kasım saat 13.00 de hb dan cep telefonu aldım kredı secenegı ıle.Su ana kadar kımseye ulasamadım teslım tarıhı guya yersen 12 aralık ve ekranda odeme beklenıyor gozukuyor.Daha belgeler gelecek ımzalanacak bankaya gıdecek banka hbdaya parayı yatıracak hbda bana urunu gonderecek.Degıl ayın 12sınde ben subat ayında gelır dıye tahmın edıyorum.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.