Şimdi Ara

Hepsiburada sorunu (*) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
1
Favori
9.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
344 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben yaşadığım olayı söylüyorum.Katılmıyor olabilirsiniz saygı duyarım.Bana göre bu kesinlikle dolandırıcılık.Attığım iki yorumu da buradan paylaştım.Yorumlara bakmışsanız en ufak hakaret , yanlış bilgi vs. yok arkasındayım,haksız bir ithamda da bulunmadım.Parasını verip aldığım ürünle ilgili düşüncelerimi,yaşadıklarımı yazdım.Nasıl ki olumlu yorumlarımı yayınlıyorlar ise ,olumsuz yorumlarımı da yayınlamalılar diye düşünüyorum."tek numara üzerinden dağıtıldığı için suratınıza kapandığını düşünmüyorum" demişsiniz bunu iki kere yaşadım ve geri dönüşte olmadı.
  • skypol kullanıcısına yanıt
    iste burada hepsiburada degil satici sorunlu gibi duruyor. tabi kategori yok deyip hepsiburada'ya basvurdularsa ve onlar eklemediyse durum degisir ama zannetmiyorum konuyu acan arkadasin dedigine gore oyle bir aciklamalari olmamis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada gibi mecralar satıcıyı koruyor, alıcıyı korumuyor, burada rezaletten anladığım benim bu, satarken iyi, işler kötüye giderse, yanlış bozuk mal gelirse kargoda bişey olursa n11 ve hepsiburada da hiçbir hakkınız ve desteğiniz yok alıcı olarak! Burada yavşak yavşak trolleyenlerde heralde hepsiburada satıcıları..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sight -- 24 Mayıs 2020; 1:22:15 >
  • Trendyol da aynı, olumsuz yorum onaylanmıyor. O yüzden n11 ve gg hep tercihim.
  • Çok cozuttular bahaneleri de hazır korona yüzünden VS vs sanki eskiden elit kaliteydiler. Tek oradan alıyprım yakında bu firmalarla çalışırlarsa hiç almayacağım ürünüm hala gelmedi hepsijet yüzünden

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsi burada bana en basindan beri guven vermemistir. Nedenini bilemiyorum..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Unix3r U kullanıcısına yanıt
    Bende çiçeksepetinden üzerinde 70 adet çikolata bulunan bonyfood sipariş ettim eşime. Eve gelen yarısı kadardı üzerinde 38 tane vardı. Olumsuz yorum yazdım yayınlanmadı. Ürün yorumlarının hepsi olumlu yazıyor. Demek ki bu sitelerin hepsi aynı düzenle milleti aldatıyor.
    Bu arada bu siteden eş dosta bir sürü siparrişim var onları görmediğimden bilemiyorum. Belki de hepsini küçültüp gönderiyorlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wearesorryserver

    Bu mesaj silindi.
    Yazık Kafana
  • Aynı şey sadece benim başıma geldi sanıyordum...
    200gram 19.65₺ diye diğer sitelerden değil Hepsiburada dan nem giderici aldım. Bana görselden farklı 140gram bişe yolladılar. 2 kere sizin gibi düzgünce diğer alacaklara ışık tutacak yorum yazdım ama yayınlanmadı.
    Müşteri hizmetlerine ürünün 140gram olduğunu belirtip bi dönüş de alamadım, ürün açıklamasında 200gram diye yazmasına rağmen. Sonuç itibariyle 140gram kalitesiz ürünü kakaladılar

    Ürünün açıklaması:

    Hepsiburada  sorunu (*)G
    Hepsiburada  sorunu (*)iysi dolabı,spor dolabı ,Ayakkabılık vb yerlerde
    Araba,ev,yat,Karavan vb her yerde
    200 Gram
    Lavanta kokuludur
    Ortamdaki nemi alan rakipsiz üründür.
    Nemi alarak içine hapseder ve küfü,rutubeti önler
    16 m3 e kadarki ortamlarda 3 aya kadar etkilidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hasarlı paket olduğu için teslim almadım. İadesini halen yapmadılar (Geri iade teslim 11 Mayıs 2020).
    Müşteri hizmetleri Mesajlar bölümünden sorunuma cevap bile vermiyor düzgün. (14.05.2020)
    Başka mesaj attığımda hemen cevap veriyorlar birde. Bunun gibi teslim almadığım/alamadığım (hb tarafından iptal edilip geri giden kargo) ürünlerin iadesini hb/satıcı teslim aldıktan sonra ki iş günü hemen banka hesabına yapıyorlardı. Şimdi iadeyi bile yapmıyorlar, paraya kondular resmen

    Hepsiburada  sorunu (*)


    Hepsiburada  sorunu (*)


    *edit*
    25.05.2020 tarihinde para iadesini yapmış bulunmaktalar. Geç olsa da para iadesi yapıldı. (Daha önceden bu kadar uzun sürmemişti)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cmd_ -- 25 Mayıs 2020; 13:8:40 >




  • Hepsiburada alıcıyı değil, üzerinden komisyon aldığı satıcıyı koruyor.
    Hepsiburada gerçek yorumlara yer vermiyor
    Hepsiburada piyasa fiyatı 100 birim ürüne 200 yazıp %50 indirimliymiş gibi satış yapmayı çok seviyor.
    Hepsiburada ile sorun yaşarsanız müşteri temsilcisine bağlanmanız çok zor.
    Hepsiburada pişmanlıktır.

    Hepsiburada'dan alışveriş yaparken iki kere düşünmek lazım. Çoğumuz sıcak fırsat diye alışveriş yapıyoruz ama sonrasında rezillik yaşıyoruz.
    14 Mayıs'tan bu yana hala iademi yapmadılar mesala. Ulaşabileceğiniz biri yok. Olan da kendi dünyasında yaşıyor.
    Amazondan ürün alıp sorun yaşadığım zaman karşımda mutlaka yetkili birini buldum ve her seferinde çözüm buldum.

    Bundan sonra 3-5 kuruş için rezil olmaya değmez diye düşünüyorum ve müşteri hizmetleri desteği yüzünden artık amazondan ve amazon satıcılı ürünleri tercih edeceğim.




  • Ürünü iade ettiğinde kabul ederek paranı da iade ettilerse ortada dolandırıcılık yoktur. Yazdığınız yazı biraz abartılı ve suçlayıcı olmuş.

    Bu yoğunklukta ürünler karışabilir ve hatalı ürünler gelebilir. Doğal karşılamak gerekiyor.

    Başlığı hepsiburada yazdığım kötü yorumları yayınlamıyor şeklinde açsaydınız sıkıntı yok ama bu şekilde başlık açmanız hatalı olmuş.
  • Amazon Türkiye üzerinden satıcı Amazon olduğu sürece başınız ağrımaz dostlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SATICI hepsiburada değilse bu durum hepsiburada dolandırıcılığı değildir, hepsiburada'ya karalama/iftira durumu vardır.
    hepsiburada üzerinden x satıcı dolandırıcılığı diye konu açılmalıdır.
    998 sipariş veren birisi satıcının hepiburada olmadığı(ve/veya kurumsal firmalar) ürün satışlarında bu durumun olabileceği ihtimalini düşünemiyorsa kesinlilkle online alışveriş yapmaması dışında söyleyecek hiçbir söz yoktur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unix3r

    Olumsuz yorumları engelliyor diyorum. Sadece olumlu yorumlara izin veriyor.Sadece olumlu yorumları onaylaması bana göre dolandırıcılık.
    Benim olumlu yorumlarıda onaylamıyor garip bir site bu konuda gerçekten, GG veya N11'de böyle bir şey yok en azından denk gelmedim bu kadarına.
  • Hepsiburadayı aktif olarak kullanıyoruz. Hiçte bahsettiğiniz olayların olduğunu düşünmüyorum. Yorum anlamında. Mağduriyetiniz belki olabilir ona bir şey demiyorum ama düşük yıldızlı negatif yorumlar gayet mevcut. Satıcısı hepsiburada olmayan şu firmadan aldım, memnun değilim kesinlikle almayın yorumlarını çok okudum. Hepsiburada ya olumsuz yorum dokundurmuşsanız belki ondan kabul görmemiştir. Bazen de 5 yıldız verilen ürün yorumu yayınlanmıyor. Ben tam olarak bu yorumun yayınlanma sistemini anlayamadım. Kafalarına göre yayınlayıp yayınlamıyorlar herhalde. Ama genel olarak memnunuz. İade alırken çok uğraştırmıyorlar. Diğer türlü de ilgileniyorlar. Sadece yorumlarda sıkıntıları var. Berbat kesin almayın hepsiburada dan bir şey alınmaz yorumunu bile gördüm. Ama 5 yıldız verdiğim yorum yayınlanmadı. Bir tuhaf sistem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yorum konusunda sonuna kadar katılıyorum. Benimde olumsuz tecrübelerime yönelik yorumlarım yayınlanmadı. Oyüzden mümkün olduğunca uzak durun
  • Vatan Bilgisayar yolunda ilerliyor, kullanıcı dostluğundan nereye geldi. Yapılan kabul edilemez. Ben de neredeyse tüm siparişlerimi Hepsiburada'dan verirken uzun süredir kullanmıyorum hem diğer sitelere göre pahalı hem de müşteriyi aldatmaya yönelik hareketler umarım en kısa sürede toparlarlar.
  • wearesorryserver kullanıcısına yanıt
    Olumsuz yorumlari yayinlamiyorlar. Daha once benimde basima geldi.
    Ama hepsi ayni alisveris sitelerine olumsuz yorumlari yayinlayamiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.