Şimdi Ara

Hepsiburada sorunu (*) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
1
Favori
9.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
344 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kesinlikle dolandırıcılıktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam hepsiburada gercekten lider bir sirketti e-ticaret sektorunda fakat artik trendyol lider. herhangi bir urune bakim olumsuz yorumlari 1 yildizlari cok rahat gorebilirsiniz. hepsiburada da ki tum saticilar trendyol amazon gittigidiyorda da var. ben artik kullanmayi biraktim hepsiburadayi. 24 saatte teslim edipmesi icin hepsiexpresse 10.90₺ odedim 8 gun sonra geldi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hepsiburada sitesi daha önce benim de ürünün kötü yönünü belirten yorumumu yayınlamamıştı, yani bir ürün kötüyse kötü diye yorum yaptırmıyor, iyice saçmalamaya başladılar.
  • Olumsuz hiçbir yorumu yayınlamıyorlar. Ancak ürünle ilgili olumsuz bir durum olması lazım. Firmaları, kargo süreçlerini, sonradan ortaya çıkan şeyleri geri bildirim olarak bırakamıyorsunuz.

    Hepsiburada gerçekten kötü niyetli bir firma. Artık bedava ürün verse kullanmayacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim de olumsuz yorumlarımı yayınlamadılar, hepsiburadanın yorumları kesinlikle güvenilmez, Hem olumsuz yorumları yayınlamıyorlar hem de satıcıyla ileşim kuramıyorsun, çok saçma bir durum satıcıya soru sorman lazım yok soramıyorsun, n11 bu anlamda en iyisi sadece yorumları değil satıcıyla iletişimi bile yayınlıyor ki bu sitelerde en önemli konu satıcı güvenirliği

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer durum benim de başıma geldi. Daha önce kullanılmış ürün gönderildiği için iade ettiğim ve bir süre sonra tekrar almak istediğimde yine kullanılmış, arızalı ürün gönderilmesi üzerine (artık içini açıp arızayı kendim giderip ürünü temizledim.) durumu anlattığım bir yorum yazmıştım.

    Bir insan bir ürünü iade ediyorsa o üründe bir şey vardır (ki zaten iade talebi oluştururken sorunlu olduğunu belirtiyoruz) bu ürünleri kontrol dahi etmeden bir başkasına yollamak akıl kârı değil.
    Buna benzer bir yorum yazmıştım ve red dahi edilmedi, şuan ne reddedilenlerde ne yorum bekleyen ürünlerde yok. Tamamen kaldırmışlar. Mh'ne yazdığım yazıya cevap dahi verilmemişti.

    Geçenlerde yine çabuk bozulan bir ürüne "çabuk bozuldu" yazdığım için onaylanmadı.

    Bu siteyi sıcak fırsat harici kullanmıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Burada arkadaş haklı yalnız alışveriş sitelerine de hak vermek gerekiyor. müşteri ürünü almış, ürünle hiçbir sıkıntısı yok, sırf kargo şubesinin hatasından dolayı satıcıya, siteye kayıyor 1 yıldızı basıyor. Böyle çok sorun var. Müşteri internetten alışverişin bilincinde olsa eticaret pazaryerleri de daha tarafsız olurlar. Burada satıcıyı haklı buluyorum veya konu sahibini haksız buluyorum kanısına varılmasın ama Genel itibariyle satıcılar da haliyle eticaret siteleri de bu tip müşteriler yüzünden çok baskı altında..

    Türkiyede eticaret altyapısının oturması daha çok uzun sürecek. Mahalle esnafı kılıklı dolandırıcılar bitmedikçe, müşteri eticaret kavramını iyice anlamadıkça bu sıkıntılar düzelmez..
  • H A N kullanıcısına yanıt
    "Bir insan bir ürünü iade ediyorsa o üründe bir şey vardır "

    Yanılıyorsunuz hocam. Cayma hakkı kanunlarınca 14 gün koşulsuz iade hakkı mevcut (özelleştirilmiş veya özel kullanımı olan , bozulabilecek, hijyen açısından sıkıntılı ürünler hariç)
    Müşteri beğenmedim, vazgeçtim diyip iade edebiliyor. Adam kıyafet almış, özel gününde kullanmış sonra vazgeçtim diye iade ediyor.
    İç çamaşırını kullanıp iade etmeye çalışan var, ötesi yok yani

    diğer konuda ama kesinlikle katılıyorum "ürünleri kontrol dahi etmeden bir başkasına yollamak akıl kârı değil."
  • Rekabet Kurumu'na online olarak şikayette bulunun bir avukat olarak söylüyorum
  • WuLKaS kullanıcısına yanıt
    Doğru hocam o durumlar da mevcut a iade talebi oluştururken site soruyor iade sebebini. Ki keyfi iade dahi olsa açıp kontrol edilmeli bu insan bu ürüne zarar verdi mi, kullandı mı diye..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aynı siteden üç sene önce led gündüz lambası istemiştim dalga geçer gibi çin malı dandirik bir dikiz aynası yollamışlardı. üzerinde de ledler çalışmıyor yazan bir kağıt iade ettim tabiki. paramı da geri aldım. para iadesi alamasaydım tüketici mahkemesine gidecektim.

    o günden beri de hepsiburada'dan alışveriş yapmam. n11'den yaparım. n11'de şimdiye kadar hiç sorun yaşamadık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeremy Klakson -- 24 Mayıs 2020; 12:54:36 >
  • şu yorumu dahi yayınlamamışlar ya pes
    Hepsiburada  sorunu (*)
  • Merhaba banada 22.05.2020 cuma günü k2 marka sarjlı ampul siparim geldi içini açtığımda farklı ve dandik bir marka koymuşlar çarşamba bende iadesini yapacağım adamlara ulaşmak imkansız
  • Hepsiburadayı yıllardır kullanırım.2018nisan ayında hepsiburada satıcısından araç akü şarj cihazı almıştım.2020 şubat ayında bozuldu.müşteri hizmetlerinş arayıp durumu bildirdim. Verdikleri kargo kodu ile tamire gönderdim. Tamir olmadan 10 gün içinde geri geldi. Durumu öğrenmek için tekrar aradım, karışıklık oldu ksura bakmayın deyip bir daha göndermemi istediler. Aynı şekilde çalışmadan 10 gün içinde tekrar geri gönderdiler. Bir daha aradım birdaha gönderdim, tekrar çalışmadan gönderdiler

    Sonra öğrendimki ürünün türkiye distribütörü değişmiş, hepsiburada beni bu yüzde sallıyormuş.
    Hepsiburada satıcısından aldığım halde garanti falan hikaye oldu.
    Coronada çıkınca peşini bıraktım.
    Hepsiburadayla olan durumumu şikayet var tarzı sitelere yazdım. 10 gündür hepsiburada durumumla ilgileniyormuş...
    Ha bit pazarından almışınız ha hepsiburada'dan
    İşlerine gelmezse hepsi aynı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O kadar pc firması varken neden ?
  • Hepsiburadadan akvaryum sehpası almıştım . Kargodan geldiğinde şok oldum ki kargonun eve gelme süresi zaten rezillik, her neyse paketi açtığımda bariz ürün daha önceden kurulmaya çalışılmış başkası tarafından ve iade edilmiş sanırım . Çivilerin filan çoğu yamuk vs. Kargodan dolayıda yıpranmış suntaların uçları. Geri bildirim oluşturup iade etmek istedim ve ürün tarafıma tekrar iade edilerek kusuru bende buldular. Satıcıyı arıyorum açmıyor hepsiburayada ulaşamıyorum. 2.gelen ürünün paketini hiç açmadan fotoğraflarını çekerek dilekçe ile tüketici mahkemesine başvurdum . Sonuçta param iade edildi (edilmemesi halindr icra için avukata verip avukatlık ücretide talep edecektik) üründe bende paketli halde hala duruyor ne arayan ne soran var .

    Hepsiburada  sorunu (*)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Güç kaynağı almak için bende makelsan ve tunçmatik almak istedim . Ürünleri hepsiburada ya da diğer alışveriş sitelerinden değil kendi fabrikalarından ya da kendi satış mağazalarından almak istedim. 2 firmayıda aradım malesef direk satışları yok . Bana numara verdiler mecidiyeköyde bir bayileriymiş sözde , aradım oda toptan satıyormuş , tek tek satmıyormuş .
    Yani biz enayiyiz 200 liralık malı önce toptancı alıyor üstüne %20-30-40 para koyup satıcıya satıyor , sonra hepsiburada gibi alışveriş sitelerindeki satıcılarda üstüne para koyuyor , oda yetmiyor alışveriş siteside üstüne komisyonu koyuyor ve 200 liralık ürünü 400-500 liraya alıyoruz .
    Sizin başınıza gelen makelsanda benimde başıma geldi n11 de teknoraks mağazasında 2x9 ah yazmışlar sipariş verdim gelen ürün farklı bir model ve 2x7ah geldi hemen iade edip satıcıya ve n11 e bildirdim durumu . Çünkü o modelin ya da yolladığı modelin 2x9ah modeli yoktu bile makelsanın sitesinde . Yanlışlıkla yazmışız düzelticeğiz dedi satıcı şu an baktım 1 ayı geçmiş hala 2x9ah yazıyor ve yollanan üründe bir alt modeli .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Bu Hepsiburada şey değil mi hani %50 indirim var diye ortalığı ayağa kaldıran sonra da tedarik edilemiyor diye haber vermeksizin siparişleri iptal eden alışveriş şeysi.

    80 TL tutan siparişimi iptal edip 79.99 TL iade gerçekleştiren rezalet firma. Bedava deseler yine de girmem o platforma.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazonu tek gecerim. Ikinci el urun gonderdiler yorumumu yayinladilar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye e-ticaret çöplüğü oldu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.