Şimdi Ara

Hepsiburada sorunu (*) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
1
Favori
9.234
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
344 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Unix3r U kullanıcısına yanıt
    sikayetvar.com kullanabilirsin sorunun çözülmese bile çoğu insan yaşadığın sıkıntıyı öğrenip almaktan cayabilir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kesinlikle gözümde hiç değeri olmayan bir firma.

    1- Ürünüm hasarlı geldi, tutanak yoksa biz karışmayız dediler.
    2- Aldığım ürünü bana teslim edemediler, paramı iade etmediler.
    3- Sürat kargo ile gönderim yapmayın, bulunduğum bölgeye dağıtım yapmadıkları için aktarmadan iade oluşturup geri yolluyorlar dedim, Sürat kargo ile ürünü gönderip geri iade aldılar, paramı 2 ay sonra yatırdılar.

    Bu böyle devam eder gider. Yüzlerce örnek yazabilirim.

    En son ürünü bana teslim etmeyi becerememelerine rağmen paramı iade etmediklerinde arayıp üyeliğimi iptal edin dedim. "Fakat siparişiniz, ürününüz var, isterseniz siparişiniz tamamlansın sonra iptal edelim" dediler.. Ürününüzü de iadenizi de istemiyorum! Zehir zıkkım olsun kapatın üyeliğimi! dedim ve üyeliğimi iptal ettirdim. 2 gün önce para iadesi yapmışlar, mail geldi. Üyeliği kapatalı 2 ay olmuştu. Daha önceki iadelerde eksik bedel yatırmışlardı.. Bu sefer o kadar nefret ettirdiler ki kontrol etmedim bile. Bir daha kullanmayacağım. Hepsiburada bitmiştir.

    Hepsiburada ucuz falan da değil ki tercih edilsin. Güvenirlilik deseniz sıfır. En az 50 siparişimde sorun yaşamışımdır, indirimli diye fiyatları yükseltip sözde indirim yaparak gene yüksek oranlarda para kazanıyorlar. Neden bu firmayı tercih edelim?

    Amazon kullanıyorum, ertesi gün, özenle paketlenmiş, darbe görmemiş bir kutu ile getiriyorlar. Çok güzel hizmetleri var. Saçma sapan firmalarla boğuşacağıma 3-4 lira kargo bedeli ödeyerek aynı gün ya da ertesi gün ürünümü teslim alıyorum. Hepsiburada'yı bıraktığımdan beri Amazon'dan yaklaşık 40 sipariş vermişimdir ve hiç sıkıntı yaşamadım. Kırılabilecek ürünlerden tutun, elektronik eşyaya kadar farklı ürünleri sorunsuz teslim aldım.

    Hepsiburada ücretsiz içi ürün dolu kamyon yığsa kapıya, polisi arar şikayet ederim şüpheli bir araç var diye. Uzak durun cukkaburada adlı firmadan.




  • teknoCat kullanıcısına yanıt
    Tamam emredersin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Üyeliğimi geçen hafta iptal ettirdim birşey alırsam namerdim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unix3r

    Tamam emredersin.
    Senin başın yanar ben uyardım.

    Dolandırıcılık ağır bir itham.

    İnstagram Dan yazdın mı? HKem heyetine gittin mi? Bütün yolları tüketmeden birde nr olduğunu bilmediğin şeyi söylemen komik.

    Ticari bir itilaf bu. Dolandırıcılık ağır bir suç.aç tck yı oku neymiş gör.

    Sana iPhone 11 satcam diyip 6 satmam dolandırıcılık olmuyor kanunen. Ticari dava açarsın en fazla. Sana sahte isimle sahtecilik ve kandırma ile iPhone diye salatalık satsam bu dolandırıcılık oluyor vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Hepsiburada'yi sildim. Elektronik ürün vs kesinlikle buradan almıyorum. Amazon com tr ve n11 kullanıyorum. Buralar da çok iyi değil ama Hepsiburada kadar rezil değiller. Trendyol'u en son her tarafa taciz eder gibi reklam verdiklerinde silmiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noldor86 -- 24 Mayıs 2020; 14:35:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yine bir hepsiburada vakası. arkadaş tiksindim artık. bi batmadılar monakkoluyum!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi josh_howard -- 24 Mayıs 2020; 14:39:4 >
  • teknoCat kullanıcısına yanıt
    "Dolandırıcılık suçu, failin hileli davranışlarla bir kimseyi aldatması, mağdurun veya başkasının zararına olarak kendisine veya başkasına yarar sağlamasıyla oluşur. " Siz sanırım nitelikli dolandırıcılıktan bahsediyorsunuz ki o tamamen farklı bir şey. Yani iphone 11 aldığımda,iphone 6 göndermeleri dolandırıcılık olmuyorsa zaten hiç bir konuda hakkımızı aramayalım ozaman.


    Uyarınız için teşekkür ederim ama sizin dediğinize göre hiç bir konuda hakkımızı aramamız gerekir.10 gündür bu işle uğraşıyorum facebook,kendi sistemleri üzerinden,telefondan ulaşmaya çalıştım. Savunmaları da basit;kurallarımıza uymuyor diye yayınlamıyoruz yorumları.Yani diyor ki beğenmekten başka şansın yok.Yine diyorum eğer tüketicinin olumsuz yorumlarını yayınlamayıp sadece olumlu yorumları yayınlıyorlar ise bunun adının ticari "ihtilaf" olamaz maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unix3r -- 24 Mayıs 2020; 14:46:6 >
  • İndirimdeyken 1119 TL olan kulaklık Bursa'ya sipariş verdiğimin günün ertesinde geldi ve elime ulaştı. Kullanılmış kulaklık gönderdiler, sarı sarı kadın saçları çıktı kulak yastıklarının içinden. Kafa bandının başladığı kısımlarda da çizik filan vardı zarar vermişler derhal iade talebi oluşturdum ve mümkünse değişim yapılmasını istedim. Hepsijet evimden aldı ve tam 10 gün sonra her gün canlı desteğe yazmam sonucunda teslim edildi altını çizeyim tekrar "Bursa'dan İstanbul'a 10 günde". 2 gün sonra da iade kabul edildi, Hepsiburada'nın prosedüründe olmadığı için değişim yapılmıyormuş. Neyse zaten ürün ellerine teslim edildiği gün kampanya bitti, kulaklık 1300 TL oldu . Müşteri hizmetlerini aradım böyle böyle sizin kargo firmanız yüzünden ben zarara girdim üstelik değişim istemiştim diye, bana verilen cevap "yapabileceğimiz birşey yok lütfen kampanyaları takip edin zaten iade işlemlerimiz için azami süre 14 gündür." Ee abi 2 gün içinde iade işlemleriniz sonuçlanır yazıyor sitenizde dalga mı geçiyorsunuz ?




  • N11 ve buranın bünyesinde bir sürü dolandırıcı çoğalmış. Buna benzer sorunu n11 ile yaşadık. Siparişler arttığı için hepsi sınıfta kalmıştır bir daha bu aracı kurumları kullanmam!
  • Ben o 4-5 yıldızlı yorumların botlar ve ücretle tutulmuş kişiler tarafından yapıldığına inanıyorum.Bir üründen hiç mi memnun olmayan yoktur kardeşim?

    Alışverişi keseli çok olmuştu zaten.Kararımın ne kadar doğru olduğuna tekrar tekrar seviniyorum.Alışveriş yapmayın-yaptırmayın
  • Aynısını yaşadım.Apple watch 3 saat aldım,ürün elime gelmeden kargoda çalındı.Hepsiburadanın kargo firmasından tazmin alması ve bana ücretimi iade etmesi gerekirken paramın üstüne yattı,ben de ona istinaden bir yorum yazdım ve tabii ki yorumum yayınlanmadı.Palavracının tekiler,anca reklam yapmayı biliyorlar.Şimdi hakkımı yasal yollardan arıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ürünü geri alıp paranı verdiler mi?
    Konu sadece yorum ise link verir misin burdan herkes yazsın ;) güzel olur.
    Yayımlamasalar bile ne oluyor diye bi afallarlar.
    Hepsiburada diğer siteler içinde en düzgün û idi taki su satıcı muhabbet ine geçene kadar.
    Çok iyi satıcılarda mevcut berbat olanlarda.
    Ve bunu anlatamıyorsunuz gerçekten.
    Hepsiburada satıldığından beri baya böyle konular gelmeye başladı. O yüzden ne zaman ürün iade etsem içine güzelce döşenmiş bir mektup bırakıyorum :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Daha önce alışveriş yaptım problem yaşamadım ama bu konuyu görünce şaşırdım açıkcası belki bizede aynısı olmuştur.Bundan sonra hepsiburadadab alışveriş yaparken kesin düşünür ve dikkat ederim.Yakışmamış bu anlaşmalı satıcısına ayarı verecek vermeli bu olmadı hepsiburada.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unix3r

    "Dolandırıcılık suçu, failin hileli davranışlarla bir kimseyi aldatması, mağdurun veya başkasının zararına olarak kendisine veya başkasına yarar sağlamasıyla oluşur. " Siz sanırım nitelikli dolandırıcılıktan bahsediyorsunuz ki o tamamen farklı bir şey. Yani iphone 11 aldığımda,iphone 6 göndermeleri dolandırıcılık olmuyorsa zaten hiç bir konuda hakkımızı aramayalım ozaman.


    Uyarınız için teşekkür ederim ama sizin dediğinize göre hiç bir konuda hakkımızı aramamız gerekir.10 gündür bu işle uğraşıyorum facebook,kendi sistemleri üzerinden,telefondan ulaşmaya çalıştım. Savunmaları da basit;kurallarımıza uymuyor diye yayınlamıyoruz yorumları.Yani diyor ki beğenmekten başka şansın yok.Yine diyorum eğer tüketicinin olumsuz yorumlarını yayınlamayıp sadece olumlu yorumları yayınlıyorlar ise bunun adının ticari "ihtilaf" olamaz maalesef.
    Dostum aldığın mal kaç para?

    Bu şirketi dolandırıcılık ile suçlaman bütün ticari işlerini zan altında bırakır sana dava açsa ispatlama yükümlüğü sende olacak. Bu 1.

    2. Olarak ticari hata yapılmış olabilir hakkını hakem heyetinde ara. Olmadı dava aç. Hakkını arama diyen yok.

    3. İnsanlar inşaat yaptırıyor 800 milyon dolara. Şu tarihte bitcek diye. 2 yıl uzuyor, o 2 sene de kira kaybı, faiz maliyeti ve artan inşaat maliyeti oluyor. Oluyor da oluyor... Kimse çıkıp dolandırıcı demiyor.

    Ne zaman ki inşaat yok hile ve kandırma var o zaman dolandırıcı olur. Mesela Jet Fadıl...

    Yoksa sana ev yapıcam diyip 3 sene sonra bitcek diyip 4 senede bitirmekte başına gelen durum belli

    Hukukta bunun ismi dolandırıcılık DEĞİL aç gerçek bir avukata sor. Hukuk okuyan dallamaya sorma o anca sallar.

    Bu edimin ifa edilememesi olur olurda olur. Sana yollanan cihaz bozuk bile gelebilir. Kırıldı ise kargocu yükümlüdür ancak paketi açmadan imza attıysam hukuken onayladım sorunsuz diyorsun. Çok dava var maalesef yolda kırılan bozulan cihaz eğer kargocu yanında açılıp tutanak tutulamazsa sigortadan faydalanmaz. Sonuçta kargocu senin mağduriyetini sigorta firmasından alacağı para ile giderecek. Sigorta firmalarının avukatları sana o parayı vermemek için kılı kırk yarcak.


    Mesela özel sigorta var yaşam boyu fln. Ölürsen ailene 500bin tl kalcak. Yolda trafik kazası geçirdin. O sigorta avukatı ve eksperi doktoru gelir araştıma yapar. Bir promil alkol çıksa kanında geçmiş olsun. Zırnık vermezler. :)

    Hayat maalesef böyle.

    Ben yıllardır hepsiburadan ürün aldım. Ssd alıp (satıcı HB değildi) hafıza kartı geldiği bile oldu. Olur bunlar. Hiç mağdur etmediler.

    Bir yanlış yapılmış.

    Yaz İnstagram Dan twitter dan. Hakem heyetine sonuç alamazsan git. En son ticari dava aç. Veya iddianı devam ettir sana göre dolandırıcymış bu firma ya.. Savcılığa ver.

    Ben olacağı söyleyim 1 ay içinde KYOK kağıfı gelir evine. Soruştutmaya yer yok kararı. İtiraz edersin en fazla ondan da sonuç çıkmaz

    N11 başka hepsiburada başka.

    Amazon dan sorna net en kaliteli servis HB.

    12 senedir üyesiyim.

    Sorun yaşadım hoo dolandırıcı demek komik. Yaşın kaç?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hepsiburada,n11 vb. pazar yerleri yerine bizzat güvendiğiniz satıcıların kendi sitelerinden alışveriş yapsanız böyle sorunlarla karşılaşmazsınız. Üstelik ürünleri daha ucuza alabilirsiniz böylelikle çünkü pazar yerlerinden aldığınız ürünlere satıcılar birde pazar yerlerinin aldığı komisyonu ekliyor ve doğal olarak fiyat artıyor.
  • Ğeçen gün micro USB aldım samsung evo plus ürünü sahte gönderdiler yorum yapmak istedim millet zarar görmesin diye benim yorumu mu da yayınlamadılar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aliexpresde bu kadar çakma ürün yok trendyol,hepsiburada,gittigidiyor,n11 alayı çakma satıyor bit pazarı gibi

    Hepsiburada dan aldığım head shoulders şampuan bile çakma merdiven altı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi radko -- 24 Mayıs 2020; 15:47:57 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de yıllardır alışveriş yapıyorum bir şarj cihazı aldım sorunluydu şarj etmiyordu firma da sorunu bir türlü kabul etmedi neyse ben olumsuz yorum yazdım durumu anlattım şarj etmiyor tavsiye etmem dedim yorum yayınlanmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.