Şimdi Ara

Hepsiburada.com REZALETİ --- SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
544
Cevap
5
Favori
39.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
740 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada olmayan satıcıdan bir şey almadım almam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, umarım bir an önce çözüme kavuşur sorununuz. Çok yazık gerçekten böyle bir firmaya güvenip alışveriş yapıyoruz ve yaşananlara bakın. Dün gece 3200TL civarında PC bileşeni siparişi geçtim, anakart ve ramlerin satıcısı farklıydı. Konuyu görünce tedirgin olmadım desem yalan olur. Açıldığından beri irili ufaklı müşterisiyimdir, sırf kargo ücreti saçmalığı bile tek başına insanı soğutuyor. Neyse, konuyu öne çıkaralım, bugün seni mağdur eden yarın beni mağdur eder.
  • çok geçmiş olsun hocam umarım yardımcı olurlar
  • Çok geçmiş olsun.hepsiburda.com dan ürün alacaktım almıyorum. Kepazelik diz boyu. Hakkınızı arayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun varmı gelişme

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada'dan yazın bir vantilatör almıştım. Vantilatöre göre ucuz bir şey de değildi; kaliteli alayım da uzun yıllar kullanırım diye almıştım. Satıcı da hepsiburada idi.

    Vantilatör geldi (güya süper hızlı gönderiydi ama hızını da göremedik; 1 haftada gelmişti). Kutuyu açtım; bildiğin kullanılmış ürün yollamışlar sağ olsunlar. Vantilatörün alt plastik kısmı bayağı bir pislik toplamış, kumandası kırık (kargo paketinde hiçbir hasar yoktu), gövdesi cam tipi bir malzemeydi ki bir kimyasalla silindiği/temizlendiği belliydi (cam tipi malzemeleri bir kimyasalla silince bir çeşit leke oluşur ya, onun gibi lekeler vardı). Vantilatör parçaları komik bir şekilde paketlenmişti ve bir kısmı hazır monte gelmişti :) Vantilatör gövdesine bir poşet geçirip koli bandıyla çevrelemişler :) Yahu ben de kullanacağım, az buçuk kullanılmış olması umurumda olmazdı ama kumandası kırılmış ürüne de ne kadar güveneyim? Bir de ürünü neden sıfır fiyatına alayım o zaman? Giderim ikinci el alırım eğer ikinci el almak istesem; niye sana sıfır parası vereyim? Sen niye bunu sıfır gibi satıyorsun?

    Tabii ki hemen geri yolladım; neyse ki sorun çıkartmadan aldılar. Yollamadan önce bütün fotoğraflarını falan çektim, müşteri hizmetlerine de uzun bir yazı yazdım Gittigidiyor'dan bir satıcıdan başka bir vantilatör aldım; hiçbir problem çıkmadan kullandım. Bundan sonra da zaten hepsiburada'dan bir şey alacağımı sanmıyorum.

    Geçmiş olsun. Umarım sorun en kısa sürede çözülür. Aslında tüketici mahkemesiyle illa ki çözülür de paranızı geri almanız uzun sürer maalesef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TMoE -- 4 Ekim 2017; 14:32:28 >




  • hepsiburada dan yıllardır alışveriş yaparım. iyi kötü anılarımız oldu. taa ki 1 sene önce 3 tane Osaka marka Led ampül alana kadar.
    bu ampüllerin üçü de 5 ay sonra aynı hafta içinde bozuldu. böyle saçma iş mi olur bunlar üretim hatası olan ürünleri size kakalıyorlar gibisinden en az 5-6 kez arka arkaya olumsuz yorum yazdım. ısrarla "kural dışı yorum" bahaneleri ile yorumlarım yayınlanmadı. dalga geçtiler resmen. o zamandan beri HB nın sitesine bile girmiyorum.
    çok geçmiş olsun. HB, n11, GG gibi yerlerden TV ve benzeri ürün almak resmen kumar. gerekirse 200-300 lira fazla verip yetkili bayilerden almak gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -HKN- -- 4 Ekim 2017; 14:29:6 >
  • Up. Ülkede ne doğruki tüketici hakları adaletli işlensin , umarım en kısa sürede çözüm yolu bulursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Televizyon riskli bir ürün İnternetten almak hatta bilinmeyen bir satıcıdan almak çok riskli. Senin hiçbir suçun yok. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yasal haklarını anlatırsa çok iyi olur. Kutuyu servis açmış sonuçta ve kargo tutanağı var. Yasal olarak her şey senden yana.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu firmaya aslında güzel bir oyun oynamak lazım havale seçeneğiyle naylon siparişler mi oluştursak?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sirf buyuzden bende kargoyla degilde ayni tvyi 250tl daha fazlaya media marktan aldikkargoda kirildi falan kimse pek bakmiyor 2ay oldu alali



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYLAS -- 4 Ekim 2017; 14:37:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ürünleri nasıl geri almıyorlar anlamıyorum. Bende daha doğrusu bizim firma, yan iş kolu olarak Evidea, hepsiburada, gittigidiyor, n11 siteleri üzerinden satış yapıyor. Sözleşmeye göre zaten para direkt bize gelmiyor. Belli bir vadesi var. Kaldı ki iade gelen ürünlere itiraz hakkımız bile yok. Kargodan doğrudan bize geliyor.

    Bazen ürünleri kullanıcılar kırıp gönderiyor, bazen kargo'da kırılıyor ama her şekilde geri alıyoruz. Almama şansımız zaten yok. Almazsak ürün kargoda kalır ama firmalar ödemeyi yapmaz.

    Satışımız öyle ufak, tefek değil. Bu satıcılar nasıl kırık, hasarlı ürünü almıyorlar anladım.

    İnşallah kısa süre halledersiniz.
  • Yıllardır binlerce TL lik alışveriş yaptığın HB dan uzun zamandır bir şey almıyorum. Son aldıklarımda basit şeyler, kitap, bebek bezi vs.
    3 olay anlatacağım;

    1- HB dan bir kaç kitap almıştım, hepsi tek koliye koymuşlar en üsttekinin kapağının bir kısmı hasat olmuş şekilde geldi.
    Kitaplara aşırı özen gösteren biriyim, okuduğum kitapları "sıfır" diye satabilirim "technoplus" gibi ama zor fark edersiniz.
    Siteye yazdım, fotoğrafları gönderdim ama nafile. Bir kitabı bile değiştirmediler.

    2- Yine HB dan 3 sene kadar önce aldığım sandisk dual bellek 1 sene kadar önce bozulmuştu. Fiyatı uygun ve HB ile uğraşmak istemediğimden yenisini aldım ama bozuk olanı atmadım. Geçenlerde forumda okudum, bozuk belleğini sandisk e ( yurtdışına) gönderip yenisi ile değiştirenler varmış, ben de iletişime geçtim. Fatura fotoğraf vs istediler. Gönderdikten sonra cevap olarak cihazın garanti kapsamında olduğunu ve göndermemi istediler. Gönderi kodu verdiler, kargoyu aradım gelip aldılar kargoyu. 3 gün sonra kargo şirkete ulaşmıştı ve yazı geldi bize ulaştı diye, inceleyip haber vereceğiz dediler. 1-2 gün sonra yeni belleği gönderdik diye yazı geldi. Ben kargoyu teslim ettikten 10 gün sonra yeni bellek Tr ye geldi, evde olmadığımdan bugün (az önce) teslim aldım. İki şirketi karşılaştırmak için yazacak çok şey var ama sadece şunu yazayım. Kargo masrafı ile o bellekten bir kaç tane alınabilir herhalde.

    3- Geçen hafta N11 den "enuygunmama" adlı mağazadan dophin c1000 dış filtre aldım, gelen kargoyu açınca hortum girişlerinin hasarlı olduğunu fark ettim. Hemen siteden mağazaya yazdım, bana bir tel numarası vererek fotoğrafları ve şikayetimi oraya yazmamı söylediler. Yazıştığım kişi inanılmaz kibar ve anlayışlıydı. Mağdur kalmayacağımı ve sorunu çözeceklerini söyledi.
    Önce sadece hasarlı kısmı değiştirebilecek parçaları göndereceğini söylediler ama kargoyu gönderdikten sonra komple motor kısmını gönderdiklerini öğrendim. Dün paket elime ulaştı, sıfır motor göndermişler. Bana hasarlı motoru göndermem gerektiğini söylediler, tamam dedim ancak sonra " bende yedek parça olarak kalsa olur mu" diye sordum, tereddütsüz kabul ettiler. İlgilenenler bilir, komple filtre ile sadece motor arasında çok cüzzi bir fiyat farkı var.

    Sonuçta müşterisine hala böyle inanılmaz değer veren bir mağaza (üstelik sanal) ile karşılaştığım için çok şanslıyım.
    Bu başlık altında da paylaşma imkanı buldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lowradiation -- 4 Ekim 2017; 14:44:3 >




  • kardeş aynısını yaşadım normalde üyeliğim var ama girmiyordum buraya ama senin için girdim şimdi 3500 tl lik tv de ben almıştım başka yerden 2 4ay her gün uğraştım strese girdim her ay bozuk tv ye taksit ödedim ama yılmadım böyle yerlere haddini bildirmek için yazıyorum toplanın :
    Önce siteden hepsi burada ya her gün 3 4 mail mesaj yaz soru sor onları güzelce bir bunalt tehdit etme haklarını söyle haklarından haberdar olduğunu bilsinler.
    Daha sonra şikayetvar.com bu siteden üye ol profil resmin olsun aynı şekilde ama değişik mesajlarla şikayet et birden fazla yapamasın ama yinede yap
    sonra BTK nın sitesine gir üye ol oradan da üslubu bozmadan uzun bir şekilde yaz şikayetini her yere uzun yaz kısa kısa şeyler yazma sakın.
    daha sonra hepsi buradanın ceo larına ulaş ben öyle yaptım firmanın ceolarına yazdım tabi bu arada da telefonla ara durumu anlat kendilerine son olarakta hiç bekleme 15 gün içerisinde tüketici hakem heyetine başvuru yap evraklarla her şey var elinde 3 ya sürer sonuçlanması ama olsun şimdiden başvur uğraşma daha sonra süreç uzun sürüyor bu şekilde yaparsan onları ağlatırsın kardeş hediye de alırsın baştacı olursun




  • Yakın zamanda hepsiburada dan derin dondurucu almıştım, yaşadığım şehre epey uzak bir yoldan ürün kargolandı, gelmesi 1 hafta sürdü, ürün geldi ancak ağır eşya olduğu için kolinin sağını solunu kontrol etmemiz çok zordu, servisi aradık kurulum için, kutuyu ilk onlar açtı, fişi taktı gitti, ardından bi baktık dolabın arkaya doğru dönen köşesi kırık göçükhemen koliyi kontrol ettik orada da aynı iz var, muhtemelen nakliye sırasında çok atıldı sağa sola, hemen teknik servisi arayıp tekrar çağırdık, aynı zamanda da hepsiburadaya hasarlı ürün bildirimi için başvuru yapayım dedim, o sırada servis yeniden eve geldi rapor tutmak için, dedim birsürü şeyle uğraş dur şimdi, servis dedi arçelik müşterisini bu gibi durumlarda mağdur etmez, hemen tutanak tutup hasarlı ürünü aldı gitti, yeni sıfır ürün tarafınıza gönderilecek dedi, bir kaç gün geçti, arçelik aradı, sizin ürününüz üretimden kalktığı için fabrikadan temin edemedik dedi ve 3 gün sonra hepsiburada dan aldığım ürünün bedel iadesini arçelik yaptı




  • Artık fiziki mağaza kullanıyorum. 20 lira kâr edeceğiz diye iade ve garanti haklarımdan vazgeçemem. Hem kargo firmaları artık kanser etmiyor. Sadece fiziki mağazada olmayan şeylerde ve kitapta eticarete başvuruyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Visa ve Mastercard kanunları gereği, dolandırıcılık olarak nitelenebileceğinden dolayı, bankanızı arayınız.

    Bankanız karşı tarafa ödemeyi durduracak veta re charge yapacaktır. Bunun için dilekçe yazıyorsunuz.

    İLK Önce bankanızdan başlayınız.

    Daha önce netten bir alışverişim olmuştu, ödemeyi yaptım ama ürün gelmedi, direkt bankayı aradım dolandırılma ihtimalim var dedim. Dilekçe yazdım ve ürün gelmeden 2 gün içinde para kredi kartıma iade oldu. Sonra ürün geldi ama teslim almadım.

    Elinizdeki belgeler ile Banka hukuk bölümüne başvurun. Visa ve Mastercard bu konularda çok iyidir.

    Türkiye'de alışveriş yapıp Amerikada parasını iade alan insanlar var...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aliexpress amazon vb olsa daha hızlı çözülürdü. Sonrada neden yurtdışı alışverişi diye ağlıyorlar. Kardeş senin yapacağın tek şey tüketici hakem heyeti. zaman kaybetmeden başvurunu yap bekle. Benzer bir olay yaşadım, bir ay sürmedi kazandım, sonra tıpış tıpış değişim yaptılar. Muhatap olma ilgili firmalarla, sinirlenmeden sakince işini hakem heyetinden hallet. İnşallah mevzu çok uzamadan hallolur.
  • Arkadaşlar ürün bozuk,kırık vs. olmasa bile 14 gün iade hakkı yok mu zaten nasıl reddediyorlar ?
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.