M

Onbaşı
02 Nisan 2017
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
0 üye
Görüntülenme
Toplam: 1 (Bu ay: 0)
Gönderileri
Merhaba arkadaşlar ve abilerim; bu sene 10. Sınıf'a geçtim. TEOG puanım nispeten yüksek. Bir Anadolu Lisesi'nde okuyorum ancak havacılığa ilgim var ve Avcılar'da bir lisede Sivil Havacılık Alanı var. Size sormak istediğim konu şu; son düzenleme ile meslek liselerinden direkt geçiş zaten kaldırıldı. Benim bulunduğum Anadolu Lisesi'nden Sivil Havacılık Alanı'na geçmemin bir faydası olur mu ?

Eskişehir Anadolu Üniversitesi Hava Trafik Kontrolörlüğü istediğim bölüm. Lütfen; "meslek lisesi" etiketi yapıştırmadan "Sivil Havacılık Alanı"nın bana bu bölümü kazanırken yardımcı olup olmayacağı hakkında yorum yapın lütfen. Çünkü okula daha önce gittim ve Sivil Havacılık Alanı'nda cidden öğrenci olarak iyi ve genel olarak gezi vs. de yapılıyor havalimanlarına.

İnsan okuyacak diyerek tek cümlede özetleyeyim; Lise'de Sivil Havacılık Alanı'na nakil geçmemin ileride Hava Trafik Kontrolörlüğü'nü kazanmamda bir faydası olur mu ?
Merhabalar, 29.12.2016 tarihinde hepsiburada.com dan Xiaomi Mi Band 2 Akıllı Bileklik aldım ve 22 Mart'a kadar sorunsuz kullanabilmekteydim. Ancak 22 Mart tarihinde bilekliğimin telefon ile bağlantısı koptu ve bir daha bağlanmadı. Eşleşme sonlandırıp eşleştirmeyi denedim ancak farklı telefonlarda da denememe rağmen bilekliğe bağlanamayınca garantiye göndermeye karar verdim.

İnternette benzer bir konu olmayınca benden sonra sorun yaşayacaklar için bir rehber olsun amacıyla da yazıyorum bu konuyu. İlerledikçe güncelleyeceğim.

22.03.2017: Bilekliğin telefonla bağlantısı koptu. Eşleşmedi farklı telefonlarla denendi sonuç alınamadı.

26.03.2017: Şarjını bitirdim şarja takıp eşleştirmeyi denedim yine sonuç alamadım.

28.03.2017: Ürün kutusundaki garanti belgesindeki Sanal İletişim firması ile görüştüm bana eşleştirme sonlandırmamı, telefonu kapatıp açmamı, bileklik şarjdayken bağlamayı denemem gibi önerilerde bulundu.

29.03.2017: Tekrar arayıp onarım hizmeti istediğimi söyledim teknik servis hizmeti veremediklerini, ancak ürünü kendilerine yollayabileceğimi söyledi telefondaki bayan. Teşekkür edip kapattım.

31.03.2017-09.51: hepsiburada.com üzerinden arıza bildirimi yaparak "Ürünümün onarılmasını istiyorum" dedim.

01.04.2017-13.01: hepsiburada.com ürünü Yurtiçi Kargo ile ücretsiz göndermem için gereken kargo kodunu bana mail olarak gönderdi. Ben dışarıda kutusu evde olduğundan gönderemedim.

02.04.2017: Yakın bir zamandaki HB alışverişimden kalan küçük (0.5 desilik) kutuya içine fatura ve garanti belgesinin fotokopisini koyduğum bilekliği kutuyu yerleştirdim ve güzelce bantladım. (Hem kendi kutusunu hemde hepsiburada kutusunu.)

Bakalım yarın okul çıkışı kargoya vereceğim nasıl bir macera olacak.

03.04.2017-16.49: İade kargo kodu ile kargoyu Yurtiçi'ne "D-MARKET ELEKTRONİK HİZM" adına gönderdim. Ayrıca bana bir de taahhütname imzalatıldı.

04.04.2017-11.11: Ürün YK tarafından hepsiburada'ya R.B. adına teslim edildi.

04.04.2017-12.42: hepsiburada'dan Y.E. adından gönderilen bir mail ile ürünün teslim alındığı bildirildi.
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 5 yıl
Mesaj Sayısı: 17
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 23
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 858 (Bu ay: 1)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.