Şimdi Ara

Hepsiburada.com rezalet mi dolandırıcılık mı siz karar verin ! (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
258
Cevap
3
Favori
18.224
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Evet, satıcı Hepsişurada firmasıymış.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende telefon almıştım ilk gün gönderdim sadece telefonu açtım beğenmedim üstündeki jelatini dahi çıkartmadım iade almadılar geri geldi kutusu açılmış dediler mecbur kullanmaya başladım o gün 3-4 müşteri temsilcisiyle görüşmüştüm artık telefon ve bilgisayarlarda kutusu açılınca iade alınmıyor falan demişti. Hakem heyetine falan gidin hocam hepsiburadanın iade edeceğini sanmıyorum ne koparırsak kâr modundalar eski hepsiburada yok artık
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Satıcı da HB imiş
  • "Ayıplı vs. ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir.
    Cayma hakkı dışında kalan 14 ile 6 ay arası iade talepleri için, ürünün teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir."

    Kural nettir arkadaşlar MSI yetkili servisine gideceksin bu ürün DOA ürünü diyeceksin yeni aldım ahanda faturası diyeceksin doa raporu talep ediyorum diyeceksin en fazla 1-2 güne sana verecekler raporu sende raporlar HB'ye gönderecen ve yenisini alacaksın. Yeni alınan üründe tamir diye birşey yok arkadaşlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: operator22

    bende telefon almıştım ilk gün gönderdim sadece telefonu açtım beğenmedim üstündeki jelatini dahi çıkartmadım iade almadılar geri geldi kutusu açılmış dediler mecbur kullanmaya başladım o gün 3-4 müşteri temsilcisiyle görüşmüştüm artık telefon ve bilgisayarlarda kutusu açılınca iade alınmıyor falan demişti. Hakem heyetine falan gidin hocam hepsiburadanın iade edeceğini sanmıyorum ne koparırsak kâr modundalar eski hepsiburada yok artık

    Telefon konusunda cayma hakkında ciddi maddeler var okumanı tavsiye ediyorum. sim taktıysan yada wi-fi bağlantısı gerçekleştirdiysen iade edemezsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bloodrap


    quote:

    Orijinalden alıntı: operator22

    bende telefon almıştım ilk gün gönderdim sadece telefonu açtım beğenmedim üstündeki jelatini dahi çıkartmadım iade almadılar geri geldi kutusu açılmış dediler mecbur kullanmaya başladım o gün 3-4 müşteri temsilcisiyle görüşmüştüm artık telefon ve bilgisayarlarda kutusu açılınca iade alınmıyor falan demişti. Hakem heyetine falan gidin hocam hepsiburadanın iade edeceğini sanmıyorum ne koparırsak kâr modundalar eski hepsiburada yok artık

    Telefon konusunda cayma hakkında ciddi maddeler var okumanı tavsiye ediyorum. sim taktıysan yada wi-fi bağlantısı gerçekleştirdiysen iade edemezsin

    ne sim taktım ne wifiye bağlandım önce servise yollayacakmışım 1 ay içerisinde bana iade edilebilir kağıdı vereceklermiş ( belki ) sonra iade alabiliriz gibi şeyler söylediler direk iade edilmiyor artık telefon ve bilgisayar




  • geçmiş olsun,
    mesafeli satış sözleşmesinde açık yazar 14 günlük yasal iade hakkınız var. Hb buna yanaşmıyorsa direk tüketici hakem heyetine başvurun koskoca ülkenin tüketici koruma yasaları var. buna uymak zorundalar.

    şu ana kadar hb'den baya alışveriş yaptım ama şu olayları görünce açıkcası bundan sonra alışveriş yaparken 2 defa düşüneceğim
  • Bu gibi durumlarda iade edin. Arızalı filan demeyin. Daha hızlı sonuç alırsınız



    Satıcı Hepsiburada mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gönder garantiye düzelir olmadı yenisini gönderirler illa iade etcem diyosan ayrı tabi.
  • Hocam öncelikle geçmiş olsun benzer konu benimde başıma gelecek gibi bende geçen hafta KDV indirimi sırasında MSI GE72 7RD(Apache)-042XTR modelini satın aldım. Ürün geldiğinde ekran çerçevesinin çıkmış olduğunu gördüm. MSI servisine garantiye değişim için gönderdim. Değişim olmazsa hepsiburada'ya iade talebinde bulunacağım. Çözüm olmadığı takdirde direkt tüketici hakları mahkemesine başvuracağım. Hepimize geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeyazMabel -- 24 Mart 2017; 14:8:33 >
  • Arkadaşlar Ürünün açınca sorunlu çıkıyor ise iade prosedürünü doldurun gönderin satıcı hepsinburdaysa sorgusuz sualsiz aliyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazmışlar edevletten şikayet edin,bimere yazın,tüketici haklarına verin,bakanlığa şikayet edin bunu yazanlar unutuyo galiba burası Türkiye !

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dava acin arkadaslar belki herkese ayni seyi yapiyolardir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acmadan anlamaniz lazim arkadaslar burasi Turkiye hukukndevleti. Medyum buyucu ermis birini bulup ondan havadis alip urun bozukmus diyip paketi acmadan iade edeceksiniz burda kural bu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • helsloot kullanıcısına yanıt
    İhtarnameyi kendiside çekebilir üstelik çok daha ucuza gelir avukat şart değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam sen cayma hakkını kullanmışsın zaten bırak almasınlar, servise gönder parça değişsin gelsin sen ürünü kullanmaya devam et, ayrıca evraklarını hazırla mahkemeye ver. hem cayma hakkı kullandırılmaması hemde ayıplı maldan ötürü, Mahkeme gerekli incelemeleri yapıp ürünün iadesini sağlar.

    6502 sayılı kanunun Mesafeli sözleşmeler başlıklı 48. Maddesinde; (4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür.



    6502 Sayılı Kanunun İspat yükü başlıklı 10.maddesinde “ (1) Teslim tarihinden itibaren altı ay içinde ortaya çıkan ayıpların, teslim tarihinde var olduğu kabul edilir. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz. (2) Tüketicinin, sözleşmenin kurulduğu tarihte ayıptan haberdar olduğu veya haberdar olmasının kendisinden beklendiği hâllerde, sözleşmeye aykırılık söz konusu olmaz. Bunların dışındaki ayıplara karşı tüketicinin seçimlik hakları saklıdır.” denilmiştir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Karargahx -- 24 Mart 2017; 16:7:2 >




  • bu kansızlar banada farklı bir sorun yaşatmışlardır benden tavsiye 15günlük sürecede dolmadan tüketici haklarına başvur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaf3r89

    bu kansızlar banada farklı bir sorun yaşatmışlardır benden tavsiye 15günlük sürecede dolmadan tüketici haklarına başvur

    4.000 TL tutardan ötürü anca tüketici mahkemesine başvurabilir. Ben mantıklı olanı söyledim umarım uygular :)
  • hocam konuyu okudum ve sonuna kadar haklı olduğunuz kanaatindeyim. yalnız wifi-bluetooth kartı kolay değiştirilen bir donanım. o sebeple eğer ürünü değerinden uyguna aldıysanız, paranız iade bile geldiğinde daha iyisini daha fazla ödeyerek alacaksanız garantideki değişime güvenmenizi tavsiye ederim. çünkü (MSI marka demişsiniz laptop'a sanırım) servispoint'e ne zaman işim düştüyse en iyi şekilde ilgilendiler. gönderdiğim ürünleri en iyi şekilde hallettiler. hallederken ekstra sıkıntı çıktığında tekrar uğraştılar. sonuçta elinizdeki cihaz 2-3 sene garantili olacak.

    ama konunun özünde haklısınız, sıfır olarak aldığınız cihazın sorunlu çıkması hem de konu ile ilgili işlemlerden sizin sorumlu tutulmanız can sıkıcı bir hal oluşturuyor. iade istiyorsanız da sonuna kadar size paranızı geri vermeliler.
    sonuçta cayma hakkınızı kullanmak istiyorsunuz ve yasalar kapsamında da bu müşteriye hak olarak verilmiş durumda.




  • Öncelikle ben hepsiburadayı kullanırken, magazanın da hepsiburada olmasına dikkat ediyorum. Sizin magaza hepsiburada mıydı? (Yorumların hepsini okuyamadım)
    Direk cayma hakkını kullanmanızı öneririm ben de aşmadıysanız süreyi.. Tüketici haklarına gidin direk uğraşın derim..
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.