Şimdi Ara

Hepsiburada.com rezalet mi dolandırıcılık mı siz karar verin ! (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
258
Cevap
3
Favori
18.225
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada sitesinden alıntı ;

    Urun iade



    1. Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde hepsiburada.com’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz.

    2. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekir.

    3.Cayma hakkı kullanılamayacak ürünler şunlardır:

    · Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler,

    · Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler,

    · Tüketicinin istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler,

    · Gazete, dergi gibi süreli yayınlar,

    · Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler,

    · Basılı ürünler (Kitap, vb)

    4.Satın alınan ürünlerin "Cayma Hakkı" dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve içerisinde bulunan ambalajlara zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte hasarsız ve eksiksiz gönderilmesi gerekmektedir.

    5.Satın alınan yazılım ve/veya oyun CD'si ile beraber satılan ürün paketlerinin içindeki yazılım/oyun CD'sinin açılması halinde cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır.

    6.Kurulum gerektiren ürünler mutlaka Yetkili Servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili Servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilmektedir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilmektedir.

    7.Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır:

    · Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı, mayo, kozmetik, kulaklık vb) ürünler iade alınamamaktadır.

    · Her türlü yazılım ve programlar

    · DVD, VCD, CD ve kasetler

    · Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)

    · Telefon kontör siparişleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 26 Mart 2017; 7:21:35 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Buda Arızalı urun için olan





    Yetkili servis ağı bulunan, yetkili servislerin kurulumunu yapması gereken ürünlerin işlemleri yine yetkili servisler tarafından yapılmaktadır. Bu tip ürünlerin hepsiburada.com'a gönderilmesi yerine, tüketicinin kendisi tarafından yetkili servise yönlendirilmesi tüketiciye zaman kazandıracaktır.



    • Yetkili servis ağı bulunmayan ürünler ile ilgili işlemleriniz için ürününüzü hepsiburada.com'a gönderebilirsiniz. Tarafımıza gönderilen ürünler gerekli incelemenin yapılması için yetkili teknik servise yönlendirilecektir. Şikayetiniz yetkili servise iletilerek ürünün inceleme süreci başlatılır. Üründe kullanımdan dolayı bir arıza yoksa yetkili servis raporuna uygun olarak onarım/iade/değişim işlemi yapılır.



    • Ürünleri orijinal ambalajında ve bütün aksesuarları ile birlikte, “aldığınız gibi olmak kaydı” ile göndermeniz gerekir. Orijinal ambalajında etiket, bant, yazı vb. olmamalıdır.





    • Üyelik sayfanızda yer alan “Siparişlerim” bölümündeki “Kolay iade” başlığı altında "Ürünüm onarılmasını istiyorum “ başvuru formu bulunmaktadır. Buradan ürününüz için başvuru formunu doldurmanızı rica ederiz. Başvurunuz bize ulaştıktan sonra 1 iş günü içinde kontrol edilecek ve size kargo gönderi numarası mail yoluyla iletilecektir. Kargo gönderi numaranıza “Başvuru Takibi” sayfasından da ulaşabilirsiniz. Bu kod ile ürünü Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak gönderebileceksiniz.



    • Form doldurma işlemini tamamladıktan sonra, işlemlerinizin takibini üyeliğiniz üzerinden " HESABIM / KOLAY İADE /BAŞVURU TAKİBİ” bölümünden takip edebilirsiniz. Başvurunuz sırasında sorun yaşamanız durumunda; Üyeliğiniz üzerinde "Bize sorun" sayfasından/ Webchat uygulaması aracılığıyla online olarak/ 0850 252 40 00 (Çağrı Merkezi)/ Müşteri Hizmetlerimize ulaşarak da yardım alabilirsiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.hepsiburada.com/Liste/MyPage/FAQDetail.aspx?id=89



    Bu linkten gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz ha bu dediklerini yapmıyor sa hepsiburda tüketici mahkemesine basvurun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben memnunun açıkçası yani neden böyle yaptılar anlam veremiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakın zamanda MSI RX470 ekran kartı almayı düşünüyordum da bu konuyu gördüğüm iyi oldu. 100-200 lira fazla verir daha sağlam bir yerden alırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 hafta kullanip hosuma gitmedigi icin batarya iade ettim

    3 gun kagit makinesini kullandim iyi kesmiyordu surekli kagit sıkışıyordu iade ettim

    Hepsiburada.com dan yaptigim alisverislerde problem yasamadim

    Siz urun arizali yerine hosuna gitmediginizi daha ust model laptop alicanizi belirten mesaj atip iade etmeye calisin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cemal CEMİL


    quote:

    Orijinalden alıntı: congenial_boy

    Şimdi uzak durun diyor ya HB'den, yarın çok sağlam bir indirim yapsa HB yine ilk alan kendisi olur. Hani ara ara diplomatik kriz yaşadığımız ülkelere ambargo uygulayalım ürünleri tüketmeyelim diyip 1 ay sonra tekrar kullanmaya başlıyoruz ya aha işte o mantık. Noldu Fransız ürünleri kullanmayacaktık, İsrail ürünleri kullanmayacaktık. Unutuldu gitti :D

    aynen işte bende buna kızıyorum :)
    yahu bu forumda her hafta asgari bu firmayı kötüleyen konu açılıyor ,peki bunlar bu konuları hiç okumadan mı alıyorlar ?
    buraya gelip yerden yere vuruyorlar ,sonra bakmışsın birkaç ay sonra hb.den uzak durun diye konu açmış :)
    hayır yani nereden alacağımızı da söylemiyorlar

    çünkü her firma için benzer sorunlar ve konular var
    hb.den uzak dur ,vatandan uzak dur ,teknosadan uzak dur ,n11 ve gg.dan uzak dur vs.vs.

    söyleyin artık arkadaş ya ,bunlardan uzak durup nereden alalım ?

    Amazondan alın hocam




  • D&R dami versek acaba hazir konu acilmisken zaten sahipleri ayni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kelebek Avcısı


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atesbaz

    Kusura bakmayın ama haklı değilsiniz.Üründe bir sorun olduğunu hissettiyseniz eğer cihaza mudahale etmeden hemen geri göndermeniz gerekirdi.Siz bir de içini açmışsınız:) İçini açmadan nasıl bileceğim diyorsunuz ama niye bileceksiniz ki zaten sorun varsa gönderin yenisi gelsin.Cihazın içini açtığınız an o artık farklı değerlendiriliyor.

    Hocam titanyum kasayı nasıl açayım ? Açmaktan kasıt bilgisayar sıfır geliyor, düğmesine ilk basıldığında bilgisayar için isim şifre vb. şeyleri tanımlamak. Bunlar tanımlandıktan sonra ürün 2. el sayılıyor. 6bin küsur fiyatı olan bilgisayarı açıp kurcalayacak kadar delirmedik henüz

    Kardeşim açıkça söylemişler işte açılan ürünü iade alabilmek için önce servise yollamanız gerekiyor servis ürünün kasasının açılmadığına dair rapor verip o şekilde iade alabileceklerini söylüyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • aerosoldreams kullanıcısına yanıt
    Hocam söylediklerinize katılıyorum fakat cayma hakkıyla ilgili söylediğinize katılmıyorum. Örnek verecek olursak siz pc yi aldınız diyelim. Kutuyu açtınız baktınız ekranda ya da kasada çizik var, ne yapacaksınız ? Ben bunun kutusunu açtım iade hakkım bitti mi diyeceksiniz ? Aynı şekilde ürünün hasarlı olduğunu kutu üzerinden mi anlayacaksınız ? Cayma hakkı dediğiniz şey;

    Mesafeli sözleşmeler
    (Yönetmeliği)
    Mesafeli sözleşme, satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir sistem çerçevesinde, taraflar arasında sözleşmenin kurulduğu ana kadar ve kurulduğu an da dâhil olmak üzere uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan sözleşmelerdir.
    Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
    (Kanunun 48.Maddesi)
    (Yönetmeliğin 9.Maddesi)

    See more at:http://www.tuketicihaklari.org.tr/mevzuat/tuketici.kanunundaki.cayma.haklari.html#sthash.LKcX4Ynx.dpuf

    Burada da olduğu gibi alırsınız bakarsınız yasal süre içerisinde iade edersiniz. He iade edeceğiniz şey eğer bir cep telefonu tarzı, sinyal alındığında garantisi başlayan bir elektronik eşya ise o süre boyunca sim kart takmamanız, aktif kullanmamanız gerekir.

    Eminim bunları sizde biliyorsunuz, ben sizin fikrinizin son kısmına neden katılmadığımı anlatmaya çalıştım. Bir kusurum olduysa affola, iyi forumlar.




  • Geçen sene farklı zamanlarda 2 farklı marka telefon aldım hizlial'dan, ikisini de ortalama 1 hafta kullandım. Beklentimi karşılamadıkları için ikisini de beğenmedim diyip iade ettim. Adamlar hiç sıkıntı çıkarmadan iade aldılar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • konunun tamamını okumadım ilk mesajdan yola çıkıyorum arızayı geçtim mesafeli satış değilmi bu nasıl iade olmuyor anlayamadım

    hepsiburadanını iade almamak için sunduğu nedenler biraz artniyetli geldi bana

    ürünü direk hepsiburada dan mı yoksa ordaki bir satıcıdanmı satın aldınız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyidebanane13

    Hocam söylediklerinize katılıyorum fakat cayma hakkıyla ilgili söylediğinize katılmıyorum. Örnek verecek olursak siz pc yi aldınız diyelim. Kutuyu açtınız baktınız ekranda ya da kasada çizik var, ne yapacaksınız ? Ben bunun kutusunu açtım iade hakkım bitti mi diyeceksiniz ? Aynı şekilde ürünün hasarlı olduğunu kutu üzerinden mi anlayacaksınız ? Cayma hakkı dediğiniz şey;

    Mesafeli sözleşmeler
    (Yönetmeliği)
    Mesafeli sözleşme, satıcı veya sağlayıcı ile tüketicinin eş zamanlı fiziksel varlığı olmaksızın, mal veya hizmetlerin uzaktan pazarlanmasına yönelik olarak oluşturulmuş bir sistem çerçevesinde, taraflar arasında sözleşmenin kurulduğu ana kadar ve kurulduğu an da dâhil olmak üzere uzaktan iletişim araçlarının kullanılması suretiyle kurulan sözleşmelerdir.
    Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
    (Kanunun 48.Maddesi)
    (Yönetmeliğin 9.Maddesi)

    See more at:http://www.tuketicihaklari.org.tr/mevzuat/tuketici.kanunundaki.cayma.haklari.html#sthash.LKcX4Ynx.dpuf

    Burada da olduğu gibi alırsınız bakarsınız yasal süre içerisinde iade edersiniz. He iade edeceğiniz şey eğer bir cep telefonu tarzı, sinyal alındığında garantisi başlayan bir elektronik eşya ise o süre boyunca sim kart takmamanız, aktif kullanmamanız gerekir.

    Eminim bunları sizde biliyorsunuz, ben sizin fikrinizin son kısmına neden katılmadığımı anlatmaya çalıştım. Bir kusurum olduysa affola, iyi forumlar.

    Haklısınız hocam tüketici kanununda da belirtilmiş zaten. Benim paylaştığım cayma hakkı ile ilgili bilgi yanlış.



    Düzeltmiş olayım.





    (4) Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğini ispat etmekle yükümlüdür. Tüketici, cayma hakkı konusunda gerektiği şekilde bilgilendirilmezse, cayma hakkını kullanmak için on dört günlük süreyle bağlı değildir. Her hâlükârda bu süre cayma süresinin bittiği tarihten itibaren bir yıl sonra sona erer. Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir.





    http://tuketici.gtb.gov.tr/data/5297033e487c8e8094be65cd/6502_SAYILI_TUKETICININ_KORUNMASI_HAKKINDA_KANUN.pdf



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aerosoldreams -- 26 Mart 2017; 13:21:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aynı muhabbet 3 ay önce banada oldu. samsung galaxy s5 telefon aldım. sonra ertesi gün iade ettim. teli çalıştırmışsınız geri iade rededildi dediler. sim kart takmışsınız dediler. ulan teli çalıştırmadan iyimi kotumu çalışıyor varmı arızası nasıl bilecem mg. reddeddi şerolar.
  • Dondurması düşen çocuk gibisiniz pastanenin önüne oturup paramı verin diye aglamadiginiz kalmış sadece.



    Satıcı adam servis onayı olmadan o Laptop I hangi akla hizmet alacak hiç düşünmeden sallıyorsunuz firmaya. Hadi diyelim içinde nvidia gtx1080 ekran kartı var, söktüm yeri dandik bişe taktım gönderdim geri alın bunu dedim. Onlar da keriz aldılar hemen.



    Birde son 1 ay alışveriş yapanlar iade edecekmiş ve diye erkeklik taslamalar var. Hem iade süresinden haberiniz yok hem de pire için yorganciya daliyorsunuz.



    Paşa paşa servise gönderip arızalı raporu alacaksın. Ondan sonra sana ya tamir edip verelim ya da para iadesi diyecekler sen de ona göre seçim yapacaksın.



    Koskoca firmaya da durduk yere mok atmayacaksın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok benzer bir durumu da ben yaşadım. 1 Ocak günü HP laptop siparişi verdim. Ürün geldi, touchpad çalışmıyordu. Geri gönderdim, ürün açılıp kurulum yapıldığı gerekçesi ile kabul etmediler.

    MH ile görüştüm, "Servis raporu almanız lazım." dediler.
    Bulunduğum yerde HP servisi yok. Ya ürünü kargolayacağım ya da git gel ulaşım masrafı olacak ve servis, raporu ücretli mi yoksa ücretsiz mi verir belli değil. Bu çekincelerimi müşteri hizmetlerine ilettim. Bu masrafları telafi edip etmeyeceklerini sordum, masrafların bana ait olduğunu ve telafi edemeyeceklerini söylediler.

    Kaldı ki kanuna göre ürünün ayıplı olmadığının ispatı SATICIYA aittir. HB, kendi sorumluluğunu haksız bir şekilde alıcıya yüklüyor.

    Neyse, sonra HP müşteri hizmetlerini aradım, sağolsunlar, uzaktan bağlanıp birkaç şeyi test ettikten sonra ürünün yetkili serviste incelenmesi gerektiğini ifade eden bir rapor gönderdiler. Bu raporla beraber bilgisayarı tekrar HB'ye gönderdim. Bu sefer kabul ettiler ve 16 Ocak'ta yetkili servise gönderdiler.

    Ben de bu arada Teknosa'dan başka bir HP laptop aldım. Benzer bir durum yaşanırsa diye Teknosa'ya ayıplı ürün olması durumunda ne yapmam gerektiğini sordum. Teknosa'nın cevabı " HP müşteri hizmetleri ile görüşüp ücretsiz kargo ile yetkili servise ürünü gönderebilirsiniz. Raporunuz ücretsiz verilir." oldu.

    HB bu arada benim iade ettiğim ürünü bana sormadan tamire gönderdi. Ben bu duruma biraz geç uyandım. Ayıplı bilgisayar yetkili servise ulaştıktan 10-15 gün sonra tamir değil, ücret iadesi istediğimi söyledim. İade talebimi ilettikten yaklaşık 2 hafta-20 gün, ürünü ilk aldıktan ise yaklaşık 2 ay sonra ücret iadesi alabildim.

    Bu yüzden ben de HB'den yüksek ücretli, teknolojik ürün almıyorum artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_gazi -- 26 Mart 2017; 14:50:29 >




  • Hb ne yapsin adamlar urunu alıyor bir şey yokken kafasına göre iade edenler yüzünden gerçek sorunu olan kişilere olan oluyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SouL InvictuS

    Dondurması düşen çocuk gibisiniz pastanenin önüne oturup paramı verin diye aglamadiginiz kalmış sadece.



    Satıcı adam servis onayı olmadan o Laptop I hangi akla hizmet alacak hiç düşünmeden sallıyorsunuz firmaya. Hadi diyelim içinde nvidia gtx1080 ekran kartı var, söktüm yeri dandik bişe taktım gönderdim geri alın bunu dedim. Onlar da keriz aldılar hemen.



    Birde son 1 ay alışveriş yapanlar iade edecekmiş ve diye erkeklik taslamalar var. Hem iade süresinden haberiniz yok hem de pire için yorganciya daliyorsunuz.



    Paşa paşa servise gönderip arızalı raporu alacaksın. Ondan sonra sana ya tamir edip verelim ya da para iadesi diyecekler sen de ona göre seçim yapacaksın.



    Koskoca firmaya da durduk yere mok atmayacaksın.

    Ulan okumaz gelir cevap yazar senden başlıyorum ama aynısını yazan herkes üzerine alınsın, birader salak mısınız? Ben zaten rapor alınmasına karşı değilim msi rapor versin iade etsinler ama adamlar ürünü servise rapor alması için gönderdik dediler ertesi sabah kargo bana geldi. Ben miyim servis? Ben mi rapor vereyim? Hadi meaajları okumuyorsun bari ilk mesajdaki resme bak be arkadaş adamlar değişim yada iade hakkı sunmuyor sadece tamir seçeneği var. Okumaya gelince yok yazmaya gelince herkes Victor Hugo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bazıları şikayetvar'a ne yazdın demiş ilk mesajımdaki ilk cümleyi googleda arayın zaten bulursunuz şikayetvar linkini. Herkes bilmiş gibi yorum yapmaya bayılıyor anasını sattığımın yerinde.



    İlk konuya da ekleyim şunları:

    Satıcı : siparişimde satıcı hepsiburadaydı şimdi aynı üründe satıcı başka bir firma gözüküyo ama siparişte hala hepsiburada.



    Rapor: ürünün sağlamlığını kanıtlamak onların problemi beni alakadar etmemeli. Ürünün servise gönderildiğini söylediler ama ne hikmetse sabah bana geldi kargo.



    İade değişim: resimi zahmet edip okursanız adamların iade hakkı vermediğini görürsünüz onarım diye tutturdular.



    Bunca şeye rağmen ben güveniyorum diyerek ürün alacak varsa alsın arkadaşlar benim e ticaret sitem yok satışlarını baltalamak gibi bir amacım olmasına gerek yok yani. Ben tüketici olarak sizleri bilgilendiriyorum dikkate alıp almamak size kalmış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kelebek Avcısı K kullanıcısına yanıt
    Hocam haklısınız zamanında ben çok monitor yazıcı ekran karti gibi ürünler aldım ve açıp kullandim sorunlu çıkanlar oldu iade forumu doldurup gönderdim ve kargo onlara ulaştığı gün iade edildi içlerinde monitörler ekran kartları dahil kutuları açılmıştı hiç sorun yaşamadım ama demekki artık sorun çıkartıyorlar bence cikartmalarinin sebebi adam ürünü alıyor kullanıyor beğenmedim deyip sorunsuz ürünü iade ediyor



    Sizin konunuza gelince tamam iade almıyorsun servise gonderirsin bakarlar değişimse doa raporu verip gönderirler böylede olması gerekiyor zaten ama servise deyip size geri göndermeleri garip geldi yanlıslık mi yaptılar bilgisiz birimi gönderdi acaba

    Son durum nedir halen tamir edelim diyemi diretiyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.