Şimdi Ara

Hepsiburada.com Almayın Aldırtmayın

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
1
Favori
2.118
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada.com altında game ekstra adı ile satış yapan firmadan Logitech g230 kulaklık sipariş verdim daha sonra vazgeçtim ve ürün kargo firmasına gelir gelmez evime bile gelmeden şubeden geri iade ettim bırakın ürünün paketini açmayı görmedim bile kargo poşeti bile açılmadı ki firmada bunu biliyor fakat geri iade gönderdiğimde ürünün paketi hasar gördüğünden alınamaz demişler böyle rezillik yok
    Edit:Gameekstrayla görüştüm ürünü teslim aldığınızda hasar kaydı tutturmalısınız dediler peki ben geri yollarken hasar görürse dedim ondada siz suçlusunuz dediler(hırsızın hiç suçu yokmu ) yani sonuç olarak iade gönderirken pakete dahi bişey olsa ne kargo firması ne anlaşmalı firma suçlu tek suçlu sizsiniz çünki hepsiburada.com dan alışveriş yaptınız !

    ikinci edit:Müşteri hizmetlerinide boşa aramayın sayfalarda yazılı metinlerin dışına çıkamıyorlar bilgisayardan farkları yok hiçbişeyi halledemedim bugüne kadar !

    SON EDİT : Gameekstra ve hepsiburada.com ile görüşmelerimde sonuç alamadım şikayetvar.com ile şikayetimi bildirdim tahminimce hepsiburada.com firmayı sıkıştırdı ve iadeyi kabul ettiler para iadem 1 gün içinde yapılacakmış sakın geri adım atmayın sonuna kadar gidin haklı olduğunuzu düşünüyorsanız !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kubi5897 -- 15 Mart 2016; 15:43:45 >







  • Anladığım kadarıyla önce teslim aldınız hemen akabinde iade ettiniz? Keşke hiç teslim almadan kargoyu kabul etmiyorum deseydiniz. Hb bu pazar yeri uygulamasına geçti ya, çok prestij kaybedecek, son zamanlarda bütün sorunlu alışverişler hb üzerinden satış yapan firmalardan çıkıyor.
  • Bir kaç gün önce verdiğim siparişte farklı satıcılardan olan ürünler vardı.
    Gelen ürünlerden 3 ürün, sipariş ettiğim ürünlerden farklı geldi.

    Müşteri temsilcisine saydırdım. Ağzını bile açamadı. Haklısınız dedi.
    Sabah tüm ürünleri iade ettim.
    Bakalım benim ürünlerin akıbeti ne olacak.
  • @kubi5897 siz haklısınız her türlü, suçu kargo firmasında aramaları lazım satıcının. Hatta kanıt iste, ispatlasın ürünun kutusunun hasarlı olduğunu. Tutanak tutturması gerekirdi onların da.
  • internet üzerinden pahalı bir şey almayacaksın, hele hele kurumsal olmayan satıcılardan asla.. ben bunu öğrendim.
  • Hepsiburada dan satın alırken satıcının hepsiburada olmasına özellikle dikkat ediyorum. Bu N11 tarzı yapılanmayı hiç beğenmedim bende. Ne idüğü belirsiz bir sürü mağaza açıldı.
  • adamlara bak oh ne güzel. sana kargodan kırık ürün çıksa tutanak tuttursaydın banane derler. onlara kargodan kırık ürün çıkınca suçu yine sana atıyorlar.
    ne güzel yol tutturmuşlar valla, her şekilde tüketici suçlu.

    tüketiciyi sağmal inek olarak gördükleri sürece malesef bu böyle gidiyor

    geçmiş olsun
  • bu forumda okumuştum yine, birisi taa ebay ya da alibaba'ya ürün iadesi yapmış. biz burada carrefour'a, hepsiburada'ya iade yapamıyoruz.
  • Büyük talihsizlik yaşamışsınız hocam geçmiş olsun. Bende yıllardır hepsiburada müşterisiyim. Bugüne kadar hiçbir alışverişimde ve iade talebimde sıkıntı yaşamadım. Ama bu pazaryeri işi iyi olmadı bence de. Keza n11 den benimde acı tecrübelerim var. Bende bundan sonra sadece satıcının HB olduğu ürünlerden devam ederim. Umarım her ne sebeple olursa olsun başka hiçbir müşterisine bu sıkıntıları yaşatmaz ve kendi adını da yıpratmaz HB.
  • Geçmiş olsun devamlı olarak kullanırım eksik ürün gönderildi iade işlemlerim oldu fakat hepsi sorunsuz bir şekilde halledilmişti, talihsizlik sanırım sizinki biraz :)
  • bana da ayıplı ürün gönderdiler resimlerini falan gönderdim tutanak olmazsa bir şey yapamayız dediler. Böyle adi bir site işte.
  • gameekstra'dan 2 yıl önce steelseries 6gv2 klavye almıştım. Ürün aldığım gün arızalıydı kullandıktan hemen sonra geri yolladım. Adamlar klavyenin arızalı olduğunu ve yenisinin 3 ay sonra geleceğini dediler ve hediye çeki ön görmüşlerdi. Tabi ben ısrarla o klavyeyi istediğim için hediye çeki istemedim ve ağzımıı açarak tüketici hakları diye bas bas bağırdıktan sonra paramı geri almaya ikna ettim. Para iadesini hafta içi yapcaz diyip yaklaşık 3 hafta beklemiştim. Hiç tavsiye etmem.. Steelseries ile görüşüp adamlar mağduriyetimi duyup bana hediye 500TL'lik klavyeyi kargo ve gümrük ödenmiş şekilde yolladılar. Aradaki farka bakın. Biri paranı 3 haftada zar zor iade ediyor, diğer taraftan ürünün amerikadaki satış temsilcisi bana bu mağduriyetten dolayı markayı lekelememek adına 500TL lik ürün yolluyor..

    Uzak durun o siteden uzak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SaLiVa -- 16 Mart 2016; 3:53:06 >
  • kubi5897 K kullanıcısına yanıt
    hocam sordunmu onlara tutanak tutturmuşlar mı?
  • 3-5 liradan kaçıpta aptal aptal adamlarla uğraşmaya değmez. N11'den alışveriş yapmıştım adam başkasının faturasını fotoğraf çekerek bana yollamış. Bilgisayar sarf malzemesi olduğu içinde ürünü açmıştım adam kabul etmiyor. Vergi dairesine kadar şikayet etmiştim. N11 aranızda halledin diyordu.
  • Satıcı hepsiburada değilse kesinlikle alışveriş yapmıyorum hepsiburadadaki satıcılardan,sizlerede onu tavsiye ederim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaLiVa

    gameekstra'dan 2 yıl önce steelseries 6gv2 klavye almıştım. Ürün aldığım gün arızalıydı kullandıktan hemen sonra geri yolladım. Adamlar klavyenin arızalı olduğunu ve yenisinin 3 ay sonra geleceğini dediler ve hediye çeki ön görmüşlerdi. Tabi ben ısrarla o klavyeyi istediğim için hediye çeki istemedim ve ağzımıı açarak tüketici hakları diye bas bas bağırdıktan sonra paramı geri almaya ikna ettim. Para iadesini hafta içi yapcaz diyip yaklaşık 3 hafta beklemiştim. Hiç tavsiye etmem.. Steelseries ile görüşüp adamlar mağduriyetimi duyup bana hediye 500TL'lik klavyeyi kargo ve gümrük ödenmiş şekilde yolladılar. Aradaki farka bakın. Biri paranı 3 haftada zar zor iade ediyor, diğer taraftan ürünün amerikadaki satış temsilcisi bana bu mağduriyetten dolayı markayı lekelememek adına 500TL lik ürün yolluyor..

    Uzak durun o siteden uzak..

    aynen hocam, diyorum ya millet dünyanın bir ucundan ebay'e ürün iadesi yapıyor. biz burada carrefour'a iade yapamıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jerryh -- 16 Mart 2016; 9:45:19 >




  • Hepsiburada iyice amazona özendi. Amazonun en azindan fullfilment özelliği var baska firma olsa bile.hb de artik şansına kalmış bu işler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüksek fiyatlı ürünler ya bilindik kurumsallığı ön planda tutan firmadan ya da gittigidiyor üzerinden %100 güvenilirlik kazanmış kişiler dışında almamaya özen gösteriyorum.
  • hb'den bazı durumlarda alışveriş yapıyorum,size de tavsiye ederim;
    - puanı harcamak için
    - hatalı fiyat girilmiştir, çek kazanmak için
    - çek kampanyası var, altında da geçerli ise , alırım

    kapitalisti tek acıtacak şey malıdır, ben de malıyla vuruyorum
  • hepsiburada iyidir ama satıcısı sadece hepsiburada olarak alırsanız iyidir.

    satıcısı başka olan firmaların ürünlerine bakmıyorum bile.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.