Şimdi Ara

HEPSİ BURADA MAHDURİYETİ BOŞ POŞET VE PARA İADESİ ALAMAMAM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
416
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 14.06.2025 günü Hepsiburada'dan Fırsatdünyası adlı satıcıdan, 4561716846 sipariş numarası ile Dyson Airwrap™ Saç Şekillendirme ve Kurutma Seti (Vinca Mavisi ve Topaz) ürününü satın aldım. Evde amcam bulunduğu için kargoyu amcamın adına sipariş ettim. Satıcı, ürünü Kolay Gelsin firması ile göndermiş. Kargocu zile basmış, 'kargo var' deyip yukarı çıkmadan, teslim kodu istemeden kargoyu kapıya bırakıp gitmiş. Sonrasında ise boş kargo poşetiyle karşılaştık ve sistemde ürün teslim edilmiş olarak görünüyordu. 19.06.2025 tarihinde hemen Hepsiburada'yı aradım, talep açtılar. Kontrol ettiklerinde satıcının kayıtlı adresinin İstanbul olduğunu, ancak kargonun gönderildiği adresin Mardin Nusaybin olduğunu gördüler. Poşeti ve barkodu çektim, kargonun ağırlığı sistemde zaten 1 desi olarak gözükmekteydi. Koca kutusu olan bir ürün nasıl 1 desi olabilir? Artık satıcıya kesinlikle güvenmediğimi belirttim ve ürünün para iadesini istiyorum. Satıcı 'tekrar göndereceğim' dese de ben iade talebimi ilettim. 3 iş gününde çözülecek dediler. Bugün 25.06.2025, 4. iş günündeyiz ve hâlâ bana dönüş yapan yok.

    Hepsiburada gibi büyük bir firma nasıl olur da bünyesinde böyle satıcıları barındırabilir? 23 Ağustos'ta düğünüm var, nişanlıma hediye almıştım. Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.


    SATIŞ SÖZLEŞMESİNDE SATICININ BELİRTTİĞİ TELEFON BİLE BÖYLE BİR NUMARA BULUNAMAMAKTADIR DİYE KAPALI


    HEPSİ BURADA BÜNYESİNDE ARAŞTIRMADAN SATICI DÜKKANI AÇTIRTIYOR BELLİKİ



    HEPSİ BURADA MAHDURİYETİ BOŞ POŞET VE PARA İADESİ ALAMAMAM


    HEPSİ BURADA MAHDURİYETİ BOŞ POŞET VE PARA İADESİ ALAMAMAM


    HEPSİ BURADA MAHDURİYETİ BOŞ POŞET VE PARA İADESİ ALAMAMAM







  • Bu konu takip edilmesi gereken bir sürü soruna sahip.


    Teslimat yapanlar kafasına göre şu aldı bu aldı diye sisteme giriş yapabiliyor.

    Teslimat kodunu kendileri de görebiliyorsa bu kodun ne özelliği var?

    Kod veya imza olmadan kapıya atıp gidildiği zaman başka birinin alıp gitmeyeceği ne belli?

    Müşterilerin onay kodundan ziyade Hepsiburada gibi kanallarda siparişi teslim aldığını onaylayan bir sistemin olması lazım.

  • LesEnfantsTerribles kullanıcısına yanıt

    Yani düşün dostum adam kapıya geliyor zile basıyor bırakıyor sen kimden nereden geldiğini ( teslimat kodu istese anlayacaksın) anlamadan incelemeden basıyor gidiyor ve sen teslim almış sayılıyorsun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlgilenmesi gereken bir konu. Arkadaşımızı bildiğin mağdur etmişler .

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kod almadan, herhangi muhatapla iletişim kurmadan kargo bırakmak da neyin nesi. Hepsiburada satış sonrası müşterinin mağduriyetini gidermekle mükelleftir.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Rezilliğin danişkası.

  • Acil çözüm şart, büyük rezalet mevcut.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    hepsi burada iade
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bizim alışverişlerimiz ile büyüyen Hepsiburada gibi bir firma böyle bir mağduriyet yaratmamalı.

    Sorunun en kısa zamanda çözülmesi şart.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Poşet boş mu çıktı hocam? Yani içerisine hiçbir şey konulmadan sadece poşete etiket yapıştırılıp o şekilde mi gönderilmiş?

  • Teşekkürler evet aynen öyle evimiz müstakil kapıyı çalıyor kargocu kapıya bırakıyor gidiyor aşağı indiğinde amcam boş bir poşet bende bekliyorum iş yerinde benden kargo teslim kodu isteyecek amcam bende ona diyeceğim gelen ürünü iyi kontrol et diye bir baktım sistemde teslime düştü eve gelince şok

    sistemde kayıtlı satıcının gönderi adresi istanbul iken poşeti mardin den göndermişler hepsi buradaya diyorum ki kendileride diyor dyson ürünü bu poşete hem sığmaz hemde ağırlığı 1 desi yani 1 gr kayıtlı kargo sisteminde olamaz

    e diyorum zaten ben bu boş poşetide bilerek evet beklediğim dyson ürünüydü diye teslimde alacak değilim

    yani 3 iş günü içinde iade talebiniz tamamlanacak denilen süreç te 5. iş gününe girdik hala ses yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gün geçmiyor ki ülkemde rezaletsiz bir gün geçmesin. Çok geçmiş olsun hocam inşallah en kısa sürede mağduriyetiniz çözülür

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Haftasonuna kadar hepsi burada sorunu çözmezse mahkeme yolu gözükür. Her başvuranı satıcı mı yapıyorlar sanırım adamlar resmen dolandırıcıdan farksız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük rezillik resmen Hepsiburada Bünyesinde dolandırıcıları barındırıyor bukadar bariz ortadayken hala çözüm sunulmaması da büyük rezillik ne kullanırım nede kullandırırım çevreme bundan sonra

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ozi_41 kullanıcısına yanıt

    Tekrar geçmiş olsun hocam. Gelişmeleri aktarmayı ihmal etmeyin lütfen.

  • Teşekkür ederim hepsi burada üzerinden açılan 3 iş gününde sonuçlanacak denilen talebe 5. iş günü daha bugun bir Mt mesaj attı prosedüre bakın resmen yıldırma politikası ama sonuna kadar gidecem.Bugun kolay gelsin dende aradılar ben bu şekilde bırakılmış kargoyu ne bir imza ne teslimat kodu istenmeden kapıya at git kabul etmiyorum dedim
    HEPSİ BURADA MAHDURİYETİ BOŞ POŞET VE PARA İADESİ ALAMAMAM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozi_41 -- 26 Haziran 2025; 15:19:45 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • ozi_41 kullanıcısına yanıt
  • Kocaeli İl hakem heyetine gittim danıştım bir kaç gün daha bekleyin dedi HepsiBurada yı vereceğiz satış sözleşmesinde geçen satıcının ne tc si var ne telefon numarası çalışır durumda hiç birşeyide yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • ozi_41 kullanıcısına yanıt

    HEPSİ BURADA MAHDURİYETİ BOŞ POŞET VE PARA İADESİ ALAMAMAM 

  • Kolay gelsin den bugun aramışlardı durumu anlattım şimdide kolay gelsin kocaeli şubesi şefi Hamza bey aradı diyorki satıcı size ürün göndermemiş bizim ne suçumuz var yanlış ürün gönderimi diye demişsiniz

    Sizin suçunuz teslimat kodu veya imza dahi istemeden ki isteseniz biz kargoyu kontrol eder iadesini talep ederiz kapıya bırakıp gitmeniz daha büyük suç mu var dedim.Elemanıma tutanak düzenleyecem uyarıp dedi dedim benim sorunumun çözümüne etkisi ne bu durumun?Betül hanım (hepsiburada dan) irtibata geçmiş bana diyorki satıcıya ben ulaşırım dedim ulaş bakayım sistemde kayıtlı nosunu aradı böyle numara bulunmamaktadır dedim ne oldu

    Hepsiburada ya satıcının fake satıcı oldugunu alıcının bir suçu olmadıgını belirten mail atacağını söyledi bakalım etkisi ne olacak kendileride sistemde ürünün kargosunun 1 desi 1gr oldugunu görüyorlar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Pesini birakma mecbur her turlu yola gelecekler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.