|
14.06.2025 günü Hepsiburada'dan Fırsatdünyası adlı satıcıdan, 4561716846 sipariş numarası ile Dyson Airwrap™ Saç Şekillendirme ve Kurutma Seti (Vinca Mavisi ve Topaz) ürününü satın aldım. Evde amcam bulunduğu için kargoyu amcamın adına sipariş ettim. Satıcı, ürünü Kolay Gelsin firması ile göndermiş. Kargocu zile basmış, 'kargo var' deyip yukarı çıkmadan, teslim kodu istemeden kargoyu kapıya bırakıp gitmiş. Sonrasında ise boş kargo poşetiyle karşılaştık ve sistemde ürün teslim edilmiş olarak görünüyordu. 19.06.2025 tarihinde hemen Hepsiburada'yı aradım, talep açtılar. Kontrol ettiklerinde satıcının kayıtlı adresinin İstanbul olduğunu, ancak kargonun gönderildiği adresin Mardin Nusaybin olduğunu gördüler. Poşeti ve barkodu çektim, kargonun ağırlığı sistemde zaten 1 desi olarak gözükmekteydi. Koca kutusu olan bir ürün nasıl 1 desi olabilir? Artık satıcıya kesinlikle güvenmediğimi belirttim ve ürünün para iadesini istiyorum. Satıcı 'tekrar göndereceğim' dese de ben iade talebimi ilettim. 3 iş gününde çözülecek dediler. Bugün 25.06.2025, 4. iş günündeyiz ve hâlâ bana dönüş yapan yok. Hepsiburada gibi büyük bir firma nasıl olur da bünyesinde böyle satıcıları barındırabilir? 23 Ağustos'ta düğünüm var, nişanlıma hediye almıştım. Mağduriyetimin giderilmesini istiyorum. SATIŞ SÖZLEŞMESİNDE SATICININ BELİRTTİĞİ TELEFON BİLE BÖYLE BİR NUMARA BULUNAMAMAKTADIR DİYE KAPALI HEPSİ BURADA BÜNYESİNDE ARAŞTIRMADAN SATICI DÜKKANI AÇTIRTIYOR BELLİKİ ![]() ![]() ![]() |
|
_____________________________
Sanayide 2 somun ekmek az mercimek çorba (gamepass)
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler





kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt


Hızlı






