Şimdi Ara

Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU] (207. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.539
Cevap
57
Favori
147.792
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 205206207208209
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Keenetic extra dsl modemmi kullanıyorum?Kararlı sürüm yüklü.


    Saha dolabına mesafe 267 m gözüküyor.


    DSL ek hat ayarlarını sra açık/kapalı vs deneme yanılma ilemi yapılıyor?


    Türknet vdsl 100 mbps kullanırkan alt yapı nedeniyle 64 mbps alıyordum.Comnette vdsl 35 mbps de ayarlarda gürültü marjı,sinyal gücü seviyesi,sinyal zayıflaması pek değişmiyor.Comnet türk telekom alt yapısını kullanıyor.Modemde optimum ayarlar nasıl olmalı?



    Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]
    Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]


    Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]


    Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]
    Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cimbom38 -- 14 Mayıs 2022; 13:22:44 >




  • herhangi bir ayar yapmana gerek yok fakat bu değerlere rağmen veri alışverişinde kopma veya dalgalanma oluyorsa ve bunu genelde wifi ağında yaşıyorsan modem kanal ayarını manuel olarak 13 yapın (bu ve üstü kanallar yeni jenerasyon modemlerde mevcut fakat 11 üstü kanalı görmeyen modemlerde var) modemin kanal ayarını oto kullandığınızda modeminiz 1-6-11 gibi şehir efsanesi olmuş kanallara geçiş yapıyor genelde siz ve komşularınızda bu kanalları kullandığı için inanılmaz bir ağ kirliliği yaşanıyor.buda ev içinde sağlıklı bir wifi ağı kullanmanıza engel oluyor.bir sorunda 5ghz kaynaklı olabiliyor 5 ghz destekli modemleriniz kısa mesafede yüksek bağlantı hızı sağlarken uzak odalarda veri bağlantısı ve veri akışı sorunlarına neden olabiliyor.buna birde cep telefonlarının anakarta bağlı yetersiz 5ghz desteği eklenince siz netinizde bir sorun var zannediyorsunuz.modeminize uzak bağlantılarınızı genelde 2.4 ghz olarak sağlayın yakın bağlantılarda 5ghz kullanın zaten bu özellik her modemde ve her ev cihazlarında yok olmayan için sorunda yok zaten geriye kalan aksaklıkları bir üst yazılarımda açıklamaya çalıştım bunlara dikkat edersek bağlantınızla ilgili sonuçlara kısa sürede ulaşmak için sizlere epey bir yardımcı olacaktır.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hadebe16 -- 14 Mayıs 2022; 15:33:56 >




  • Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]

    Değerlere yorum yaparmısınız arkadaşlar.interneti direkten alıyorum türktelekom.modem tplink kendi modemleri.2-3 güne bir bağlantı kopuyor modemi aç kapa yapınca düzeliyor.bazende reset atmak zorunda kalıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mvlt42 kullanıcısına yanıt
    75 mbps ye kadar kullanabilirsiniz kopma sorunu modem kaynaklı olabilir

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • arsinli61900 A kullanıcısına yanıt

    Diğer değerler nasıl hocam normal midir? Bu benim 2. modemim. İlki asus ac750 bozuk dediler değiştirdim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mvlt42 kullanıcısına yanıt
    Değerlerin iyi benimde daha önce Asus 17u vardı onda da bazen kopmalar olurdu

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,

    Önceki mesajlarımı görmüşssünüzdür. Benim hat değerlerim son bu şekilde oldu. Telekom saha dolabından bana kadar olan kabloları değiştirdi, kablolar yılların kablosuymuş.. Saha dolabıda otomatik 16mbps' e attı beni.

    Max kaç alabilirim sağlıklı şekilde?


    Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]
  • fat304h kullanıcısına yanıt

    100 mbps hız rahat alırsın,netspeed 100 mbps vdsl paketine geçiş yapabilirsiniz.

  • Zamanında santralde görevli kişiyle konuştuğumda, hattınızın değerleri çok iyi, 100 mbiti rahat alırsınız demişti. 100 mbit'e geçtim ama en fazla 80 mbit alabiliyorum. Demek ki ya hat yeterince iyi değil, ya da başka sorunlardan dolayı , neyse artık 80 de yeterli olur, belki ileride artar.



    Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]
  • Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]

    Bu göstergeler nasıl. İç tesisatımı cat5 ile degistirdim. Modem yeni. Vodafone iss 50mbs hızım.
    Ama her olcumde cok farklı değerler alıyorum. Bazen 5, 20 40

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • fat304h kullanıcısına yanıt

    Yani eğer çok yüksek hıza ihtiyacınız yoksa 75mbps daha iyi olur sanki. 100 alabilirsiniz muhtemelen. Ama değerler yine sınırda olur gibi.

  • srvngrc S kullanıcısına yanıt
    300mt dolaba olan mesafe. 54 maksimum hız diyor ama 75 ve 100 verebilirler mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • K@R@D@VUT kullanıcısına yanıt
    Modemde alınabilecek hız çok fazla. Belli ki yapılan çalışmanın neticesinde hat iyileşmiş ancak bu henüz sorgulama ekranına yansımamış. O ekranda bende 80 gösteriyor. Ama 35 alsam öpüp başıma koyacağım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • srvngrc S kullanıcısına yanıt
    Tam anlayamadım
    Yukaridaki değerlerde 50 taahhütlü 47-48 alabiliyoum.
    Hat değerleri ve mesafeye göre daha yükseğini alabilir miyim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben orada yukarıdaki arkadaştan @fat304h alıntı yapmıştım. Onun hat değerleri için yazdım 75i sizin için değil 😊



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi srvngrc -- 25 Mayıs 2022; 14:29:52 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • srvngrc S kullanıcısına yanıt
    Sıra bize geldi o zaman 😁

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • K@R@D@VUT kullanıcısına yanıt

    Ben de çok ciddi bilgi sahibi değilim ancak sizin değerleriniz normal gibi duruyor. Eğer hız testinde düşük hız alıyorsanız sorun wifi kaynaklı da olabilir. Kablo ile bağlı olmanıza ve o esnada internet kullanılmıyor olmasına rağmen bu kadar dalgalı hız alıyorsanız sorun ne olabilir hiç fikrim yok.

  • daha once alt yapı sorguladıgımda 75 alabiliyordum. kopma olmaması için 65'e sabitlemiştik bugun birden hız 20'lere düştü alt yapı sorguladıgımda hiç 45'e düştü neden kaynaklanır? bina için de ki tüm daireler'de 45 gözüküyor ne kaynakalı olabilir?



    Hat Değerlerini Yorumlayalım [ANA KONU]
  • berkay1074 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bizden hizmet alıyorsanız oim üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz?
  • TTnet altyapısını kullanan sağlayıcılara yüksek hızlar veremesin saha dolabında aşırı yoğunluk olmasın diye dslam kilidi koyuyor yada alabileceğiniz hızı normal bir değere sabitliyor başvurularda bile süreç çok yavaş işliyor fiyat politikasının epey bir yüksek olmasının yanı sıra diğer sağlayıcılardan ucuza hizmet almasınlar ,port yok ,altyapınız yetersiz ,bina içi tesisatınız eski gibi bahanelerle kendilerine taahhütlü tarifelere geçmeye zorluyorlar sanki zannedersiniz dünyanın en mükemmel internet hizmetini bunlar veriyorlar.hiç etik bir davranış olmasada iş ahlakı gerektiren ama hiç olmayan altyapının mülkiyetide kendilerinde olduğu için maalesefki işler böyle yürüyor.

  • 
Sayfa: önceki 205206207208209
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.