Şimdi Ara

HARPY NASSI KESİLİR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar harpi partilerinde yapılan çok basit hatalardan dolayı,bu yazıyı yazma gereği duydum, kesmeyi bilen arkadaşlarada çok büyük yararı olacaktır, çünkü tek bir kişi bile partiyi dağıtmaya yetebilir :) lütfen ukalalık olarak algılamayın

    harpy nedir?
    harpiler 5 lik ler halinde genelde arada biraz mesafesi bulunan ancak 2 spot yapılabilen yaratıklar.atakları 300-600 arasında değişebilir(defansınıza göre) ve zehir atma özellikleri vardır.lvl 60 biri,bir harpiden yaklaşık 10500 ex kazanabilir, partileri gerçekten çok heyecanlıdır,hem kesip hem muhabet edilebilir :)

    harpiden ne düşer?

    güzel miktarlarda para ve MIRAGE( TABİ BİRİ DISBAND YAPMASSA)

    harpi kesme için kimler gerekir?
    genelde 6 mage(en az biri ice)(yerine göre lvl 60 sadece iki mage(ice+flame) harpi dönebilirler)
    1 ranger
    1 buffer-healer



    mageler lvl 45 ten sonra alan büyüleriyle bu partilere katılabilirler,ancak partide novacı olması kesimi gayet kolaylaştırır
    ranger,sw vermek kutu toplamakla görevli
    bufferda ise en az 1200 veya 1500 buffer olması iyi olcaktır

    rangerların dikkat etmeleri gerekenler?

    kesim sırasında sw bitebilir her an sw vermeye hazır olun
    magelerle harpilerin arasında durmayın (magelerin en sinir oldukları şeylerden biri :) )
    mümkünse!! mirage için disband yapmayın,birileri adınızı aklında tutabilir!

    buffer-healer ın dikkat etmesi gerekenler?

    mageleri yandan yada arkalarında takip edin,her an heal yada buf ihtiyacı olabilir

    magelerin dikkat etmesi gerekenler?

    buf veya sw isterken 30 kere yazmayın,sizle birlikte buf ya da sw isteyen birinin yazdıkları yukarda kalıp görünmeyebilir. + ve sw şeklinde yazarsak daha dikkat çekici olacaktır



    harpi nassı kesilir?

    ilk atak her zaman buzcunun dur,ardından flame ne light çı arkadaşlar atak yapabilir,en çok yapılan hata iki spotun birleştirilmesi sırasında,ortaya vurmamak!!,unutmayın 2 spot birbirine yaklaştığı an alan büyümüzü değsin yada değmesin mutlaka tam ortalarına vurmalıyız,peki bu neyi sağlar? bunu yaptığımız taktirde harpiler vurduğumuz noktaya yönlenecek ve birbirlerine yaklaşıcaklardır.peki birbirlerine yaklaşmaları neyi sağlar? buda attığımız alan büyülerinİn daha çok harpiye değmesi içindir.öteki önemli nokta ise magelerin birbirlerine yakın durması.sağdan veya soldan vurmak harpilerin dağılmasına sebep verir,o yüzden mageler sürekli tek bir çizgi halinde ilerlemelidir

    iyi bir harpi partisi nassı olur?

    buf ve sw zamanları bellidir,herkese aynı anda verilir
    sürekli partiye girip çıkanlar olmaz
    miraj çıkınca disband olayı olmaz
    harpiler sürekli birbirine yakın durur
    ve tabi çok iyi muhabetler döner

    aklıma geldikçe ekleme yapıcam

    yazı alıntı değildir...
    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helluri -- 3 Mayıs 2006; 15:23:35 >







  • İmzan Yanlış Olmuş Ve Yeni Başlayan Mageler e Faydası olur ama tepki Alabilirsin
    İmzanın Doğrusuda Böyle


    Ha Kutuplarda Bir Eskimo Genci......
  • tabiki yeni başlayanlar için yazdım ama,kesmeyi bilmeyen arkadaşlar partileri dağıtıkları için,bilen arkaşlarada yardımcı olcaktır şeklinde düşündüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi helluri -- 28 Nisan 2006; 15:15:59 >
  • hiçbirine değmese bile 2 spot'un ortasına alan atmanın onları birbirine yaklaştıracağını bilmiyordum.. paylaşım için sağol..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: helluri

    arkadaşlar harpi partilerinde yapılan çok basit hatalardan dolayı,bu yazıyı yazma gereği duydum, kesmeyi bilen arkadaşlarada çok büyük yararı olacaktır, çünkü tek bir kişi bile partiyi dağıtmaya yetebilir :) lütfen ukalalık olarak algılamayın

    harpy nedir?
    harpiler 5 lik ler halinde genelde arada biraz mesafesi bulunan ancak 2 spot yapılabilen yaratıklar.atakları 300-600 arasında değişebilir(defansınıza göre) ve zehir atma özellikleri vardır.lvl 60 biri,bir harpiden yaklaşık 10500 ex kazanabilir, partileri gerçekten çok heyecanlıdır,hem kesip hem muhabet edilebilir :)

    harpiden ne düşer?

    güzel miktarlarda para ve MIRAGE( TABİ BİRİ DISBAND YAPMASSA)

    harpi kesme için kimler gerekir?
    genelde 6 mage(en az biri ice)
    1 ranger
    1 buffer-healer

    mageler lvl 45 ten sonra alan büyüleriyle bu partilere katılabilirler,ancak partide novacı olması kesimi gayet kolaylaştırır
    ranger,sw vermek kutu toplamakla görevli
    bufferda ise en az 1200 veya 1500 buffer olması iyi olcaktır

    yerine göre lvl 60 sadece iki mage(ice+flame) harpi dönebilirler

    harpi nassı kesilir?

    ilk atak her zaman buzcunun dur,ardından flame ne light çı arkadaşlar atak yapabilir,en çok yapılan hata iki spotun birleştirilmesi sırasında,ortaya vurmamak!!,unutmayın 2 spot birbirine yaklaştığı an alan büyümüzü değsin yada değmesin mutlaka tam ortalarına vurmalıyız,peki bu neyi sağlar? bunu yaptığımız taktirde harpiler vurduğumuz noktaya yönlenecek ve birbirlerine yaklaşıcaklardır.peki birbirlerine yaklaşmaları neyi sağlar? buda attığımız alan büyülerinİn daha çok harpiye değmesi içindir.öteki önemli nokta ise magelerin birbirlerine yakın durması.sağdan veya soldan vurmak harpilerin dağılmasına sebep verir,o yüzden mageler sürekli tek bir çizgi halinde ilerlemelidir

    iyi bir harpi partisi nassı olur?

    buf ve sw zamanları bellidir,herkese aynı anda verilir
    sürekli partiye girip çıkanlar olmaz
    miraj çıkınca disband olayı olmaz
    harpiler sürekli birbirine yakın durur
    ve tabi çok iyi muhabetler döner

    yazı alıntı değildir...
    saygılar



    bak bunu bilmiyordumyine paylaşım için saol.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: undomiel

    hiçbirine değmese bile 2 spot'un ortasına alan atmanın onları birbirine yaklaştıracağını bilmiyordum.. paylaşım için sağol..

    +99999
  • Harpye Lightning mageler alınmaz. Lightning kimi harpyi dondurur kimisini donduramaz. harpyler dağılır. ben bunu biliyorum.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    enion bow + kaçta yanar?
    18 yıl önce açıldı
    PaTHos Adream İçeri
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HollowKing

    Harpye Lightning mageler alınmaz. Lightning kimi harpyi dondurur kimisini donduramaz. harpyler dağılır. ben bunu biliyorum.

    dogru soluyo brafoo
    +1905
  • quote:

    Orjinalden alıntı: HollowKing

    Harpye Lightning mageler alınmaz. Lightning kimi harpyi dondurur kimisini donduramaz. harpyler dağılır. ben bunu biliyorum.



    söylediğin bi yerde mantıklı ancak light yedi diye 10 m geriden gelen harpi ben görmedim
  • Bir kaç ufak ayrıntıda benden.

    1. Genelde buz ( Yavaşlatma ) tek sefer atılır, etkisi bir süre sonra geçeceğinden uzun sürebilecek kesimlerde CW yada RH partilerinde bir den çok kez kullanılması gerekebilir.

    2. Kutular toplanmadan slotun dibine kadar gidilmez, giderseniz size item gelmeyebilir. ( Eğer mesafe çok ise )

    3. Atışlar genelde belirli bir mesafeden yapılır, ve alan büyüleri genelde harplerin tam dibine değil bir miktar önüne atılmalıdır. Siz atana kadar mesafe kat edecekleri için, sizde skill tamamlanana kadar bir süre geçeceği için olası problemler ile karşılaşabilirsiniz.

    4. 2 Slot ( Deneyimlerimden sadece +60 bir parti için ve sadece harpylerde geçerli olmak üzere ) birleştirilip kesilirse mana potu harcamazsınız.

    5. Arkanızda buffer yada healer a güvenmeyin, kesinlikle zorunlu hallerde HP pot kullanmaktan çekinmeyin.

    6. Eğer bir şekilde harpy ler dağılır ise güvenli bir mesafeye çekilerek harpylerin yerlerine dönmesini bekleyin. Erkeklik yapıp öldürmeye kalkmayın, arkanızı her zaman göremezsiniz.

    7. Lag vb olabilecek problemlerde gözünüz bir yandan da parti arkadaşlarınızda ve göstergelerinde olsun, teklikeli olabilecek durumlarda onları güvenli bir yere tleport etmekten çekinmeyin.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: X Files

    Bir kaç ufak ayrıntıda benden.

    1. Genelde buz ( Yavaşlatma ) tek sefer atılır, etkisi bir süre sonra geçeceğinden uzun sürebilecek kesimlerde CW yada RH partilerinde bir den çok kez kullanılması gerekebilir.

    2. Kutular toplanmadan slotun dibine kadar gidilmez, giderseniz size item gelmeyebilir. ( Eğer mesafe çok ise )

    3. Atışlar genelde belirli bir mesafeden yapılır, ve alan büyüleri genelde harplerin tam dibine değil bir miktar önüne atılmalıdır. Siz atana kadar mesafe kat edecekleri için, sizde skill tamamlanana kadar bir süre geçeceği için olası problemler ile karşılaşabilirsiniz.

    4. 2 Slot ( Deneyimlerimden sadece +60 bir parti için ve sadece harpylerde geçerli olmak üzere ) birleştirilip kesilirse mana potu harcamazsınız.

    5. Arkanızda buffer yada healer a güvenmeyin, kesinlikle zorunlu hallerde HP pot kullanmaktan çekinmeyin.

    6. Eğer bir şekilde harpy ler dağılır ise güvenli bir mesafeye çekilerek harpylerin yerlerine dönmesini bekleyin. Erkeklik yapıp öldürmeye kalkmayın, arkanızı her zaman göremezsiniz.

    7. Lag vb olabilecek problemlerde gözünüz bir yandan da parti arkadaşlarınızda ve göstergelerinde olsun, teklikeli olabilecek durumlarda onları güvenli bir yere tleport etmekten çekinmeyin.


    yine paylaşım için saol




  • güzel bi topic ellerine sağlık
  • evet güsel topic olmuş ii bilgi sagladıgın için saol artık ben harpy partylerinde party diye Beklemeyeceğim
    warriorumda
  • konun bi kaç kişiye daha ulaşması için özür diliyerek YUKARI yapıyorum
  • Paylaşım için Saol güzel Bilgiler
  • 2 sporu birleştirme olayını ilk kez senden duydm.
    2 sinin arasına alan atılınca harpyler 1-1 ine yanaşmaz benim bildiğim, snn üzerine gelir, sana doğru açılı bi şekilde geldikleri için birleşirler..
    2. spotu çekmek flame magenin işidir, inferno atıp harpylern dğer spota hızla gelmesni sağlar. glacierde 2 sini birden yawaşlatır.

    3 tane 62+ mageyle harpy keyfi bir başkadır :D
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SPaCeLoRD

    2 sporu birleştirme olayını ilk kez senden duydm.
    2 sinin arasına alan atılınca harpyler 1-1 ine yanaşmaz benim bildiğim, snn üzerine gelir, sana doğru açılı bi şekilde geldikleri için birleşirler..
    2. spotu çekmek flame magenin işidir, inferno atıp harpylern dğer spota hızla gelmesni sağlar. glacierde 2 sini birden yawaşlatır.

    3 tane 62+ mageyle harpy keyfi bir başkadır :D


    1-dediğin gibi tabiki direk olarak birleşmiyolar ancak birleşmeleri daha çabuk oluyo açıcan dolayı..
    2-lvl 60 buzcu arkadaşımla iki kişi çok rahat kesebiliyoruz,biraz pot harcıyoruz ama baya ex ve para geliyo
  • kardşe eslnatta bütün warirorlar harpy kesiyo tds gene varirorlar adpost deru gene wairorlar biz mageler ne kesicez bilmiyoruzzz !!
  • İlave

    Kesinlikle HP set giyin ve defansınızı arttırabilecek ( Mümkün ise ) Uniq takılar kullanın.
    Sill barınızı dizerken ( Benim tercihim Paper bir Flame mage için )

    1- HP Pot ( 720 )
    2- MP Pot ( 960 ) 960 kullanmamın nedeni şu, sürekli mana seviyesinin yüksek durması için potu sık kullanırım. 1920 kullanırsanız mana boşa gitmesin diye MP seviyeniz bir anda Skill atabilecek seviyenin altına düşebilir.
    3- Frost Hızlanan yada sürüden ayrılan Harpler için
    4- Flame 33 ( Dolma süresi olmadığı için ve alan büyüsü )
    5- Inferno ( 45 )
    6- Nova ( 60 )
    7- Summon ( Parti içindekileri Teleport Edebilmek için )
    8- Gate ( Sadece kendim Town a gidebilmem için )

    2. Skill Bar

    1- HP Pot
    2- MP Pot
    3- 51
    4- 57
    5- Summon ( Parti içindekileri Teleport Edebilmek için )
    6- Tüm party yi bulunduğunuz yere toplayan bir skill ( Sundiries te kağıdı satılıyor )
    7- Gate
    8- Escape ( Tüm Party yi town a taşır )

    Ve Sağ Tuş Absolute

    Genelde Harpy de

    Önce bir kez 60 ve geriye gitmeden 45, Geriye giderek 33 biraz geri 33 biraz geri 33 Ve Nova dolar ( Gerekiyor ise aynen tekrarlarım )
    Eğer tek kalan olursa yada harpyler dağıulmış ise bir şekilde ( Ks yapan yada yine çekenler için ) 2. Skill bara geçerim. İlk tercihim eğer Harpyler dağıl mış ise güvenli bir yere geçerek 6 yı kullanırım. ( Tüm partiyi güvenli bir yere çekerim ) Eğer halen Harpylere saldıran olur ise duruma göre Town yada Escape kullandığım zamanlar oluyor.

    Eğer partide tek +60 ben isem kesinlikle çıkarım. ( Bütün yük size biner, durmadan nova atmam için harpylerin önüne çekiverirler )
    Eğer Harpy ler ciddi biçimde 2. ye dağılmışsa yine çıkarım. Mutlaka 1. de uyarmışımdır. ( Gerekli bilgileri vermişimdir )
    Eğer partide daha önce mirage için yada item için party disband ettiğini bildiğim birisi yada party bozmak için oyunculara trade atan, başka yaratık çeken yada ks yapan birisi var ise kesinlikle nedenini nazikçe belirtir, daha sonra o kişi partiye devam ediyor ise ben ayrılırım. ( Genelde bildiğim yada tanıdım kişiler ile Party yaptığım için bu güne kadar % 99 belirttiğim kişiler partilerden atılmıştır. )
    Eğer partiden birisi iyi oynadığı fakat leveli yüzünden atılmışsa o partiyi terk ederim. 8 kişilik bir partide 1 hatta 2 tane - 60 olabilir. Zamanında bizde - 60 idik. Unutmamak gerekiyor. ( Ancak Raven yada CW olur ise -60 bir player olmasını bende istemem ama atın diye de ısrar etmem. )




  • quote:

    Orjinalden alıntı: X Files

    İlave

    Kesinlikle HP set giyin ve defansınızı arttırabilecek ( Mümkün ise ) Uniq takılar kullanın.
    Sill barınızı dizerken ( Benim tercihim Paper bir Flame mage için )

    1- HP Pot ( 720 )
    2- MP Pot ( 960 ) 960 kullanmamın nedeni şu, sürekli mana seviyesinin yüksek durması için potu sık kullanırım. 1920 kullanırsanız mana boşa gitmesin diye MP seviyeniz bir anda Skill atabilecek seviyenin altına düşebilir.
    3- Frost Hızlanan yada sürüden ayrılan Harpler için
    4- Flame 33 ( Dolma süresi olmadığı için ve alan büyüsü )
    5- Inferno ( 45 )
    6- Nova ( 60 )
    7- Summon ( Parti içindekileri Teleport Edebilmek için )
    8- Gate ( Sadece kendim Town a gidebilmem için )

    2. Skill Bar

    1- HP Pot
    2- MP Pot
    3- 51
    4- 57
    5- Summon ( Parti içindekileri Teleport Edebilmek için )
    6- Tüm party yi bulunduğunuz yere toplayan bir skill ( Sundiries te kağıdı satılıyor )
    7- Gate
    8- Escape ( Tüm Party yi town a taşır )

    Ve Sağ Tuş Absolute

    Genelde Harpy de

    Önce bir kez 60 ve geriye gitmeden 45, Geriye giderek 33 biraz geri 33 biraz geri 33 Ve Nova dolar ( Gerekiyor ise aynen tekrarlarım )
    Eğer tek kalan olursa yada harpyler dağıulmış ise bir şekilde ( Ks yapan yada yine çekenler için ) 2. Skill bara geçerim. İlk tercihim eğer Harpyler dağıl mış ise güvenli bir yere geçerek 6 yı kullanırım. ( Tüm partiyi güvenli bir yere çekerim ) Eğer halen Harpylere saldıran olur ise duruma göre Town yada Escape kullandığım zamanlar oluyor.

    Eğer partide tek +60 ben isem kesinlikle çıkarım. ( Bütün yük size biner, durmadan nova atmam için harpylerin önüne çekiverirler )
    Eğer Harpy ler ciddi biçimde 2. ye dağılmışsa yine çıkarım. Mutlaka 1. de uyarmışımdır. ( Gerekli bilgileri vermişimdir )
    Eğer partide daha önce mirage için yada item için party disband ettiğini bildiğim birisi yada party bozmak için oyunculara trade atan, başka yaratık çeken yada ks yapan birisi var ise kesinlikle nedenini nazikçe belirtir, daha sonra o kişi partiye devam ediyor ise ben ayrılırım. ( Genelde bildiğim yada tanıdım kişiler ile Party yaptığım için bu güne kadar % 99 belirttiğim kişiler partilerden atılmıştır. )
    Eğer partiden birisi iyi oynadığı fakat leveli yüzünden atılmışsa o partiyi terk ederim. 8 kişilik bir partide 1 hatta 2 tane - 60 olabilir. Zamanında bizde - 60 idik. Unutmamak gerekiyor. ( Ancak Raven yada CW olur ise -60 bir player olmasını bende istemem ama atın diye de ısrar etmem. )






    tbrikler




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.