< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anaconda41 -- 30 Aralık 2017; 11:15:56 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anaconda41 -- 30 Aralık 2017; 11:15:56 > |
Hocam bu konuda bir kaç video buldum. Öncelikle filtrenin iç mekanizmasını detaylı anlatan bir video:
Ayrıca filtre üzerinde bahsettiğimiz kapalı gibi duran delikler yağın filtreye giriş yaptığı yer. İçeride süzülen yağ da ortadaki büyük delikten motora gidiyor. Bazı markalarda açık bazılarında kapalı gözükmesinin sebebi bence tamamen kullanılan contaların renginden kaynaklı. Siyah olanlar sanki delik yokmuş gibi gösteriyor. Bir diğer videoda ise arkadaş aynı araç için 9 farklı markadan filtre alıp hepsinin kesip içini açmış. Gördüğünüz gibi hepsinde anti-drainback valfi mevcut. Hatta daha ilginci, videonun sonundaki her bir filtrenin toplam yüzey alanı değerlerinde. Orijinal marka filtre, bosch gibi bir markadan bile 500cm^2 daha fazla yüzey alanına sahip. Bu durumda bizim yan sanayi yerli malı filtreler ne durumda Allah bilir. Motorunu seven varsa filtresini orijinal alsın. |
en önemli etmen bence filtre kağıdı burda. deliklerin çapı, açık olup olmaması 2. planda kalıyor gibi geldi bana.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 30 Aralık 2017; 22:44:5 > |
|
|
|