Şimdi Ara

Hangi internet sağlayıcıya geçsem karar veremedim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
345
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şu an Telekom 35 mbit 80 liraya kullanıyorum fakat 1 hafta sonra taahhüt sürem bitiyor ve aynı paketi 110 liraya teklif ediyorlar. En uygunda 90 liraya 20 mbit teklif ediyorlar. 35den 20'ye düşmekte istemiyorum. Bu 2 senedir telekomla alakalı pek sıkıntı yaşamadım memnunum yani ama bu fiyatlar bana yüksek geldi. Diğer operatörlere baktım onlarda da fiyatlar hep yüksek. Türknet, Milenicom'da fiyatlar uygun ama onlarla alâkalı da çok fazla memnun olmayan insan var. Hızla alâkalı sıkıntı yaşamak istemiyorum hadi oldu yaşadım diyelim anında çözüm olması gerekiyor. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
    Ek olarak bu Telekomun verdiği Tplink 9970 model modemi diğer operatörlerde kullanabilir miyim?
    Daha önce dsmartın airties modemini telekomda kullanamamıştım. O sıkıntı eskide mi kaldı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Altyapınız iyiyse turknete geçin fakat geçerken hattınız kapattirmayin direk aktarma yapın. Bu sayede hem hızlı bağlantı olur hem portunuzu kaybetmemiş olursunuz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • karaniler kullanıcısına yanıt
    Altyapı ne durumda bilmiyorum ama 35 mbit sıkıntısız kullanıyorum. Diğer operatörlerde sorgulama yaptığımda da desteklenen hız 35 çıkıyor hep.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Modem konusunda sıkıntı olmaz. Modemden kullanıcı adı ve şifreni değişireceksin sadece. Millenicom ve TurkNet'teki sıkıntıların çoğu TT altyapısıyla ilgili. Sıkıntılar genellikle sıfır kurulumlarda çıkıyor. TT'nin fiyatlara abanmasından sonra genelde Millenicom ve TurkNet'e geçildiğinden şikayet sayısı çok gibi gözüküyor. Halbu ki son bir yılda TurkNet kullanıcı sayısını %40 arttırmış. Büyük ihtimalle Millenicomda bu rakama yakın arttırmıştır amamutlu olan kimse foruma gelip çok mutluyum diye konu açmıyor.

    Bir sene sonra SAYE denilen bir erişim yöntemini alternatifler kullanmaya başlayabilir. Tabi maliyetleri kurtarırsa. Bu tarz şeylerde kurtlu firma TurkNet olduğundan ve IPV6'yı Türkiye'de ilk devreye sokan firma olmak istediklerinden ben TurkNet'e geçerdim. Kısa vadede ikiside aynı şey senin için...

    Eğer SAYE ne la diyorsan burayı okumalısın.




  • Aynı hızı daha uygun fiyata Netspeed'ten alabilirsin.
    https://netspeed.com.tr/kampanyalar/

    Hangi internet sağlayıcıya geçsem karar veremedim




  • Türknet öneririm 2 yıldır kullanıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türksat kablotv alt yapınız varsa uydunet öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. Türknet mantıklı gibi görünüyor. Taahhütüm ayın 12sinde bitiyor. Taahhüt bittikten sonra mı yapsam yoksa bitmeden taşıma mı yapsam. Taahhüt bitmeden yapınca port kaybetmeden daha hızlı geçiş oluyormuş. Telekom son 1 haftada cayma bedeli çıkartır mı?
    Ayrıca geçiş işlemi taahhüt süresi bittikten sonraya uzarsa telekom bana taahhütsüz kullanım faturası çıkartacak. Yarın basvursam Türknet'e geçiş ayın 12'sine kadar gerçekleşir mi? Yoksa işler biraz karışmış olacak. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ona da baktım ama altyapı yokmuş bulunduğum konumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gezfotek

    Hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. Türknet mantıklı gibi görünüyor. Taahhütüm ayın 12sinde bitiyor. Taahhüt bittikten sonra mı yapsam yoksa bitmeden taşıma mı yapsam. Taahhüt bitmeden yapınca port kaybetmeden daha hızlı geçiş oluyormuş. Telekom son 1 haftada cayma bedeli çıkartır mı?
    Ayrıca geçiş işlemi taahhüt süresi bittikten sonraya uzarsa telekom bana taahhütsüz kullanım faturası çıkartacak. Yarın basvursam Türknet'e geçiş ayın 12'sine kadar gerçekleşir mi? Yoksa işler biraz karışmış olacak. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
    Turknet te müşteri hizmetleri yok. bu yüzden çok kişi sorun yaşıyor bizde yaşadık interneti dondurmuştu kardeşim tekrar açmak istediğinde online işlemlerden aktif ediliyormuş oradan aktif hale getirdi fakat internet gelmedi bu durumda arıza bildirim yapıyorsunuz ama ordaki seçeneklerde yeterli değil malesef 3-4 gün sonra türknet yetkilisi aradı ama sistemleri sıkıntı olduğundan anlayıp çözemedi arıza var ondan dedi 3-4 görüşme daha oldu sonuç çıkmadı hattı değiştirmek istedi ama hattın aktif olması lazımmış onuda yapamadı en son şikayetvar a yazdı ondan sonra çözdüler. Türknet biraz sorunlu bir firma. firma büyüdü ama firmadaki zihniyet büyümedi bu yüzden müşterilerin sorunlarına çözüm getiremiyorlar. çok fazla sorun yaşayan kişi var. en son interneti tekrar dondurmak istediler ama başaramadı iptal edip milenicoma geçti daha yeni geçti milenicom nasıl bilmiyorum benimde 6. ayda Türk telekom ile sözleşmem bitiyor bende milenicom a geçmeyi düşünüyorum. ben yazayımda madem bu kadar sorun vardı neden kimse uyarmadı olmasın.




  • 19yusuf05 kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetleri ile çağrı merkezi aynı şey değildir. ÇAğrı merkezi şikayetini sisteme not düşer. Bahsettiğiniz örnekte de çağrı merkezi olsa da sorun daha kısa değil daha uzun zamanda çözülürdü.
  • gezfotek G kullanıcısına yanıt
    TT'den son faturan çıktıysa hemen geçiş yap. Belgeler onlara ulaştıktan 3 gün içerisinde seni taşırlar. 5-10 gün daha kullanırım hesabını yapma. Zaten internetin geçiş yaptıktan sonra modem kullanıcı adını şifreni değiştirirsen en fazla 5 dk gidecek. TurkNet'i kira öder gibi ödüyorsun. Ayın başında faturalandırılıyorsun. Genellikle onundan sonra fatura ödemeye açılıyor. İlk aydan sonra yarım kullandığın ay ve gelecek ayın faturası şeklinde 2 fatura çıkacak şaşırma. Sıkıntı yok.


    Kodun yoksa QYM19NF12CQC kodunu ver geçiş yaparken ilk iki faturanı zamanında ödersen sonraki ay sana fatura çıkmaz, bir ay bedava kullanırsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BilimselProgramci

    Müşteri hizmetleri ile çağrı merkezi aynı şey değildir. ÇAğrı merkezi şikayetini sisteme not düşer. Bahsettiğiniz örnekte de çağrı merkezi olsa da sorun daha kısa değil daha uzun zamanda çözülürdü.
    ne söylediğimi biliyorum. türknet de müşteri hizmetleri yok aradığında ulaşabildiğin satış temsilcileri var sadece satış yapıyorlar Türknet bağlatma ile ilgileniyorlar sadece vede arıza bildirimi yaptığında çözümlemeye çalışıp sorunun ne olduğunu bile anlayamayan teknik birimleri var. müşteri hizmetleri yok. belki bu mesajı yönlendiren biri vardır varsada ona müşteri hizmetleri denemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 19yusuf05 kullanıcısına yanıt
    Birader illa babamın firması gibi bana TurkNet'i savunduracaksınız. TurkNet genel merkezine kullanıcı buluşması kapsamında giden bir olarak söylüyorum; bazı teknik destek çalışanlarından bende verim alamasam da orada kanlı canlı müşteri hizmetleri ekibini gözümle gördüm. Telefonla ilk aramanızda ulaştığınız kişi müşteri hizmetleri değildir. Çağrı merkezidir. Çağrı merkezindeki kişinin kabloları kontrol edin deme dışından yapabileceği çok büyük fazla şey yoktur, şikayetinizi yazar teknik birimlere aktarır. Teknik birim diye tarif ettiğiniz yer zaten müşteri hizmetleridir.

    TürkNet'in satış kısmı dışında telefonla direk konuşabileceğin birisi yoktur. Sen arıza kaydını açtığında anlaşılmayan bir durum varsa 24 saat içerisinde arıyorlar zaten.

    Aradığınızda karşınıza konuşabileceğiniz biri çıkmasını istiyorsanız sevgili edinin, internet almayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BilimselProgramci -- 4 Mart 2020; 0:24:10 >
  • Ben türknet tavsiye ederim. Hem altyapının desteklediği en yüksek hızı veriyor. Hem taahhütsüz, beğenmezseniz iptal edersiniz. Hem de 1 ay bedava. Eğer karar verirseniz. Bana yazarsanız işlemlerde yardımcı olurum.

    Bir ay ücretsiz kullanım için;

    ✓Davet kodu: UUE71TN49PMS

    ✓Başvuru linki:
    turk.net
    Beni referans göster, bir ay ücretsiz internet kazan!
    https://turk.net/p/UUE71TN49PMS

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BilimselProgramci

    Birader illa babamın firması gibi bana TurkNet'i savunduracaksınız. TurkNet genel merkezine kullanıcı buluşması kapsamında giden bir olarak söylüyorum; bazı teknik destek çalışanlarından bende verim alamasam da orada kanlı canlı müşteri hizmetleri ekibini gözümle gördüm. Telefonla ilk aramanızda ulaştığınız kişi müşteri hizmetleri değildir. Çağrı merkezidir. Çağrı merkezindeki kişinin kabloları kontrol edin deme dışından yapabileceği çok büyük fazla şey yoktur, şikayetinizi yazar teknik birimlere aktarır. Teknik birim diye tarif ettiğiniz yer zaten müşteri hizmetleridir.

    TürkNet'in satış kısmı dışında telefonla direk konuşabileceğin birisi yoktur. Sen arıza kaydını açtığında anlaşılmayan bir durum varsa 24 saat içerisinde arıyorlar zaten.

    Aradığınızda karşınıza konuşabileceğiniz biri çıkmasını istiyorsanız sevgili edinin, internet almayın.
    babanın firması gibi savunuyorsun zaten. çağrı merkezi ile müşteri hizmetleri aynı şeydir zaten. aç bak firmalarda bazıları çağrı merkezi bazıları müşteri hizmetleri yazar.
    www.digiturk.com.tr
    Bize Ulaşın - Digiturk
    https://www.digiturk.com.tr/iletisim
    www.milleni.com.tr
    İletişim Bilgileri - Bize Ulaşın | Millenicom
    https://www.milleni.com.tr/iletisim
    www.turktelekom.com.tr
    İletişim > Destek > Türk Telekom
    https://www.turktelekom.com.tr/destek/sayfalar/iletisim.aspx

    senin söylediğin teknik birimleri. istediğin bütün firmaları arayabilirsin Türk Telekom, vodafone , turkcell, digiturk, ve diğerleri. bazılarında müşteri hizmetleri yazar bazılarında çağrı merkezi bağlandığın yer aynıdır. ara de ki ben müşteri hizmetlerini aradım burası çağrı merkzi beni müşteri hizmetlerine yönlendirin. sana verecekleri cevap burası müşteri hizmetleridir. çünkü müşteri hizmetleri ile çağrı merkezi zaten aynı şeydir. istediğin tüm firmaları araya bilirsin sonuç değişmez.turknet çağrı merkezi demiş. müşteri hizmetleri demiş farketmez. senin o gördüğün kişiler teknik birim bankalar dahil tüm firmalar da var zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19yusuf05 -- 4 Mart 2020; 9:6:38 >




  • kardeş sen türknetin destek konusu var orayı incelemeden bence Türknet alma ciddi sorunlu bir firmadır.https://forum.donanimhaber.com/turknet-destek-burada--129746005 orayı inceledikten sonra kendin karar ver. sorun yaşama ihtimalin %50/50 dir bence. bizim bir arkadaşta kullanıyordu oyun oynarken ping i filan sürekli fırlıyordu. interneti ciddi sorunluydu. kardeşimde sorun yaşadı yaşamayanlar da var. ama bir sorun yaşarsan müşteri hizmetleri olmadığı için sorunun çözülmüyor uzuyor da uzuyor. ama bağlattığında sorun çıkmazsa sıkıntısızda kullana bilirsin. çok memnun olnlarda var.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.