Şimdi Ara

Hafta içinde Ndiaye ve Fernando kendi arasında maç yapsın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
2.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
7 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar biz bu ikiliyi hafta sonundan hafta sonuna nasıl bekleyeceğiz?

    Hafta içi bi en azından 45 dk falan maç yapsalar da izlesek kendi aralarında japon kale bir maç yapsalar güzel olmaz mı?

    Vallahi aşırı Ndiaye sevgisinden uyuyamıyorum geceleri.



    _____________________________
    İnsanlar neden domino'nun yıkılışını izlemeyi sever ve ya küçük düzeneklerin birbirini tetiklemesini izlemeyi sever,neyini sever hiç düşündünüz mü?İnsanın içinde hiç bilmediği bi yeri dürter çünkü.Tanrı olmayı hissetmeyi, bir şeylerin sonunu bilerek ayarlamayı ve izlemeyi.Her şeyi yönetebilirsiniz ve uğraştıkça ustalaştığınızı göreceksiniz,insanlığın geçmiş bilgeliğinden faydalanın.Kontrol edilerek değil ederek yaşamayı öğrenin.
  • İnşallah sadece 1 maçlık değildir bu performans. Senin kadar olmasa da bende böyleyim.
    _____________________________
  • Dikine oynayan takım görünce benim de içim içime sığmıyor. Eski takımda sadece bruma o tarz oynardı. Ndiaye tam bir savaşçı.



    Örnek olarak geçen sezonda ileriye çok yavaş çıkıp yan paslar geri paslarla pozisyonları öldüren bir takım vardı. En basit Anadolu takımlarının defanslarını bile geçemiyorduk.



    Pas organizasyonumuzu daha da geliştirip forvetleri iyi beslersek her maç en az 3 4 tane sallarız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • yaş?
    _____________________________
  • beşiktaş taraftarı gs taraftarının şımarıklığı yanında yüzde 1 kalır
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurkan19

    beşiktaş taraftarı gs taraftarının şımarıklığı yanında yüzde 1 kalır

    gs taraftarının şımarık olmasında ne sorun var ki, zaten her şeyin sahibi bir takım istediği kadar şımarıklık yapabilir, beşiktaştaki olay sonradan görmelik olduğu için göze çok batıyor, 2 sene sonra beşiktaşlılar bile beşiktaşın 2 sene üst üste şampiyon olduğunu hatırlamayacaklar, o yüzden şu anki halleri göze çok batıyor. gsliler istediği kadar şımarabilirler çünkü kenetlendiği anda önünde durabilecek bir kulüp yok gs'nin. bu her zaman böyle olmuştur. hamza yetersizini bile şampiyon yapabilmiş şeydir senin o şımarıklık dediğin şey, olacak olacak sözlerinin getirdiği şampiyonluktur ve galatasaray istediği kadar şımarabilir çünkü zaten her şeyin sahibidir.
    _____________________________
    İnsanlar neden domino'nun yıkılışını izlemeyi sever ve ya küçük düzeneklerin birbirini tetiklemesini izlemeyi sever,neyini sever hiç düşündünüz mü?İnsanın içinde hiç bilmediği bi yeri dürter çünkü.Tanrı olmayı hissetmeyi, bir şeylerin sonunu bilerek ayarlamayı ve izlemeyi.Her şeyi yönetebilirsiniz ve uğraştıkça ustalaştığınızı göreceksiniz,insanlığın geçmiş bilgeliğinden faydalanın.Kontrol edilerek değil ederek yaşamayı öğrenin.




  • N'Diaye'nin ufak bir problemi var; çevresine tam hakim değil. Arkasından oyuncular gelip bozabiliyor, birkaç top kaybetti bu şekilde.
    Fernando'nun çevre kontrolüyse mükemmeldi geçen maç. Kafası çalışıyor bayağı, etrafında neler dönüyor tam olarak farkında. Ayağına topu alınca kaybetmiyor, basit ve risksiz oynamasına karşın pozisyon yaratıyor.
    N'Diaye bu konuda Fernando'dan bir şeyler kapabilirse aman ya rabbi diyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noel Gallagher -- 16 Ağustos 2017; 16:8:42 >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • abi fernandoya bittim ben ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurkan19

    beşiktaş taraftarı gs taraftarının şımarıklığı yanında yüzde 1 kalır

    drogbalar sneijderler görmüş takımın taraftarı neden şımarsın. Gelen oyuncular da 2 senelik çöp futboldan sonra eski Galatasarayı hissettirmeye başladı sevinmeyelim mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Fernando kalite kokuyor. Melo'nun üzerine çıkar bu adam.
    _____________________________
  • ndiaye ve rodrigues deki enerji toplamı nükleer santralde yok.
    _____________________________
    BMW 320i First edition M Sport
  • yazık...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Murat A.

    yazık...

    hahahaa okuyun okuyun sonra sessizliğe bürüneceksiniz
    _____________________________
  • Aynen kazanan sonraki maçta Selçuk ile beraber oynasın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Abi bi sakin olun. Şu takımı bi deplasmanda da görek sonra konusun. İçimizden geçmesinler
    _____________________________
  • GoralıArif kullanıcısına yanıt
    alıntı yaptığınızı diyorum hocam boş verin gitsin
    _____________________________
  • yeniden
    _____________________________
    İnsanlar neden domino'nun yıkılışını izlemeyi sever ve ya küçük düzeneklerin birbirini tetiklemesini izlemeyi sever,neyini sever hiç düşündünüz mü?İnsanın içinde hiç bilmediği bi yeri dürter çünkü.Tanrı olmayı hissetmeyi, bir şeylerin sonunu bilerek ayarlamayı ve izlemeyi.Her şeyi yönetebilirsiniz ve uğraştıkça ustalaştığınızı göreceksiniz,insanlığın geçmiş bilgeliğinden faydalanın.Kontrol edilerek değil ederek yaşamayı öğrenin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurkan19

    beşiktaş taraftarı gs taraftarının şımarıklığı yanında yüzde 1 kalır

    Bu hangi seviye

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.