Şimdi Ara

GURUR DUYDUM :AUTO BILD Süpersportwagen ''Etox Zafer'' (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
102
Cevap
0
Favori
21.634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Screamer


    quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz


    quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik


    Murat, bunlar iç mekan değil iç Megane fotoğrafları.

    Ekleme: Gerekirse kendimi unuturum ama vitese tesbih asmayı unutmam.


    Offf espiriye geeeeel.



    @Polemik
    Bugün pek bi neşeliyiz hocam


    Dostum lisans kariyerimin son finaline girdim bugün, daha ne olsun.

    Darısı hepinizin başına. Ben de bu arada yüksek lisanstan devam ederim umarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polemik -- 10 Haziran 2009; 0:04:38 >
    _____________________________
    oçkd fiao ifrs stat çgu iüd nnu ir n
    Kim ulan bu Erol Egemen?




  • Olay ne şimdi

    Biri kısaca özetleyebilirmi ?

    Türkler arabamı yapmışlar?

    Auto bild ana sayfaya koyarak bizle dalga mı geçiiyor ?

    Ne oluyo ?
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik

    Dostum lisans kariyerimin son finaline girdim bugün, daha ne olsun.

    Hayırlı olsun ve geçmiş olsun diyelim o zaman
    _____________________________
  • Eyvallah.

    Dört yıl ne kadar çabuk geçebilirmiş, onu anladım.
    _____________________________
    oçkd fiao ifrs stat çgu iüd nnu ir n
    Kim ulan bu Erol Egemen?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik

    Eyvallah.

    Dört yıl ne kadar çabuk geçebilirmiş, onu anladım.

    hayırlı olsun polemik. bende haftaya finallere duruma göre bütlere 3 derse filan giricem ve benimde bitmiş olacak
    _____________________________
    www.youtube.com/c/jdmspiritturkey
  • Eyvallah.

    Balıkesir'e erken gelirsem tanışmak isterim. Erken gelme durumum olursa mutlaka haber veririm.
    _____________________________
    oçkd fiao ifrs stat çgu iüd nnu ir n
    Kim ulan bu Erol Egemen?
  • temmuz ortasına kadar balıkesirdeyim zaten geç bile geleblirsin
    _____________________________
    www.youtube.com/c/jdmspiritturkey
  • hayırlı olsun onur çok sevindim
    okulu bitirmek ne güzel olsa gerek
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    hayırlı olsun onur çok sevindim
    okulu bitirmek ne güzel olsa gerek



    Senin başın belada sanki.Öyle gibi konuştun
    _____________________________
  • Aslında karışık duygular içindeyim Murat.

    Öğrencilik rahat aslında. Sorumluluk yok. Giy kotu tişörtü altına Convers'i, kirli sakalla okula git. Dersten erken çık git Nevizade'ye, ufaktan demlen. Demi fazla kaçırırsan sabah derse gitme, bir güzel uyu. Final dönemi psikopata bağla, kitap oku oku bitmesin, anlama falan...

    Yarın sabah iş görüşmem var, takım elbiseyi hazırladım. Çok sevdiğim kirli sakala elveda dedim, sinekkaydı traş oldum. Kösele ayakkabılar falan...

    Öğrencilik meslek olsun, asgari ücrete razıyım.
    _____________________________
    oçkd fiao ifrs stat çgu iüd nnu ir n
    Kim ulan bu Erol Egemen?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Var mı öyle isteyene şu şu motoru koymak gibi birşey? Komik olmayın beyler. Kolay mı bir araca bir motoru yerleştirmek? Saçmalıktan başka birşey değil.

    Detaya inmek istemiyorum ama en azından arkadan itişli bir aracın şanzımanını motorunu, 1.5 dizel önden çekişli motor kullanılmış ona göre şanzımanı olan bir araca nasıl yerleştirebilirsiniz? Akıl var mantık var. Bu kadar salakça birşey duymadım.


    sitesinde güncel yazan şu;225 ve 300 hp dizel araçlar için fiyat çalışmamız devam etmektedir.

    demekki adamlar yapıyor sende bukadar hor görme yani.


    Hor görmeyle alakası yok.

    Ürün geliştirme ve tasarım denen bir olay var. Sen bir araba yapıp ona şak diye 2-3 kişi kafa kafaya verip 3 farklı motor önden arkadan çekiş koyamazsın. O kadar kolay birşey olsaydı bütün firmalar isteğe bağlı hem önden çeker hem arkadan iter araçlar sunarlardı piyasaya.

    Akıl var mantık var. Bir obje kullanım amacına ve kullanılacağı yere göre tasarlanır ve geliştirilir. Kafana göre orada burada kullanamazsın.
    _____________________________






  • Bu konu içerisinde ETOX'u yerlere vurarak eleştiren ve bir an otomobil otoritesi kesilip "orası olmamış, burası olmamış, şöyle motor konulmaz, vs." diyerek bir anda otomobil dizaynırı kesilip yorumda bulunan arkadaşları %100 TÜRK MALI OTOMOBİL tasarlayıp, üretmeye davet ediyorum.

    Haydi bakalım atıp tutmak, karalamak, yerin dibine geçirircesine aşağılamak çok kolay. Üstelik forum da yazı yazmak en kolayı. Haydi hepiniz fikirlerinizi birleştirin ve %100 TÜRK MALI arabayı da tasarlayıp üretin.
    Benim öyle profesyonelce tasarım bilgim, vs. yok. 34 yıldır, doğduğum günden beri arabalar ile amatör'ce ilgileniyorum. Arabalar benim için bir tutkudur. Ancak, Cherry firmasının da Fiat'a motor ürettiğini de biliyorum sayın Ünal KORKMAZ.

    ETOX denen bu arabaya tapmıyorum, görür görmez aşık da olmadım. Arabanın özellikle motorunun ve iç tasarımının Megane olduğunu da gayet iyi biliyorum ve tabiki hoş bir şey değil. Ama yine de birisi girişimde bulunup yapmış.
    Dedim ya, bizler kadar kendi yaptığını aşağılayan millet yoktur. ETOX'un X harfine takarız ama sokağa çıktığımız da adım başı içleri tıka basa dolu olan STARBUCKS ve GLORIA JEANS vb. gibi yerleri, FAST FOOD tarzı Avrupaya özgü yerleri de doldururuz. Çünkü oradan gelen her şeye taparız. Gidin bir alış veriş merkezine bakın, bir Allah'ın kulu da Türkçe müzik çalmaz. Ama gelip burada X harfine takarız.
    Emin olun, şu ETOX'u her hangi bir Alman veya Amerikan ya da Japon vs. otomobil üreticisi üretseydi varya, MÜKEMMEL olmuş derdiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 10 Haziran 2009; 8:50:16 >
    _____________________________

    2005 Renault Clio Symbol 1.4 8V-75 HP - A.C/Authantique
    İstanbul - 1975




  • O Türkçe müzik çalmayanları teşvik etmeye çalışıyoruz işte. Özentiden kurtaralım diye eleştiriyoruz. Biz bu adama destek versek aynısını yapmaya devam edecek. Millet bunu farkettiği zaman ne olacak? Dalga konusuna vurulacak.

    Yahu madem bişeyler araklayacaksın Türk olan bişeyler koy, Ya koy Doğan'ın 100 beygirlik motorunu. Yaksın gitmesin ama o motor bizim diyelim.

    Neden spor araba? Ferari ile sidik mi yarıştıracak bu adam. Neden Fİat, Ford, Opel, Honda gibi araçlara hadi onbları geçtim büyük lokma gelir de Chery Geely gibi arabalarla sidik yarıştırmaya çalışmıyorda direk spor segmente giriyor. Kusura bakmayın ama bu arabayı Kızılay'da gördüm hiç sporluk bi havası yok. Hangi spor araba hayvan gibi, manda gibi bir kasaya sahip. Çünkü tüm parçalar başka araca ait olduğu için.

    Lamborghini gibi Ferrari'ye gidip ben bi araba alcam dediğinde yok sana araba vermiyoruz diyip mi ETOX denen çakmayı yapmış. Lamborghini bile kendi imkanları dahilinde üretmeye çalışmış. Ferari parçalarını alıp üstüne farklı karoser geliştirmemiş yani.
    _____________________________




  • %100 Türk Malı Devrim'den başka bir araç ne zaman olacak bu ülkede
    _____________________________
    "Erdemlerimiz ve kusurlarımız birbirinden ayrılamaz, güç ve madde gibi. Onlar ayrıldığında insan bir hiçtir." - Nikola Tesla

    "Zekanın gerçek göstergesi bilgi değil hayal gücüdür. İnsanlık umudunu yitirmedikçe ve hayal ettikçe başaramayacağı hiçbir şey yoktur."
    System.out.print("Beşiktaş JK");
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ünal Korkmaz

    O Türkçe müzik çalmayanları teşvik etmeye çalışıyoruz işte. Özentiden kurtaralım diye eleştiriyoruz. Biz bu adama destek versek aynısını yapmaya devam edecek. Millet bunu farkettiği zaman ne olacak? Dalga konusuna vurulacak.

    Yahu madem bişeyler araklayacaksın Türk olan bişeyler koy, Ya koy Doğan'ın 100 beygirlik motorunu. Yaksın gitmesin ama o motor bizim diyelim.

    Neden spor araba? Ferari ile sidik mi yarıştıracak bu adam. Neden Fİat, Ford, Opel, Honda gibi araçlara hadi onbları geçtim büyük lokma gelir de Chery Geely gibi arabalarla sidik yarıştırmaya çalışmıyorda direk spor segmente giriyor. Kusura bakmayın ama bu arabayı Kızılay'da gördüm hiç sporluk bi havası yok. Hangi spor araba hayvan gibi, manda gibi bir kasaya sahip. Çünkü tüm parçalar başka araca ait olduğu için.

    Lamborghini gibi Ferrari'ye gidip ben bi araba alcam dediğinde yok sana araba vermiyoruz diyip mi ETOX denen çakmayı yapmış. Lamborghini bile kendi imkanları dahilinde üretmeye çalışmış. Ferari parçalarını alıp üstüne farklı karoser geliştirmemiş yani.


    İşte ona bende karşıyım. Neden tek kapılı spor araba? Yap şunu dört kapılı sedan. Sonra kendini geliştirdikçe spor model de üretirsin. Ama öncelik, halka hitap eden model ile olmalı.
    _____________________________

    2005 Renault Clio Symbol 1.4 8V-75 HP - A.C/Authantique
    İstanbul - 1975




  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orjinalden alıntı: forbest


    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Var mı öyle isteyene şu şu motoru koymak gibi birşey? Komik olmayın beyler. Kolay mı bir araca bir motoru yerleştirmek? Saçmalıktan başka birşey değil.

    Detaya inmek istemiyorum ama en azından arkadan itişli bir aracın şanzımanını motorunu, 1.5 dizel önden çekişli motor kullanılmış ona göre şanzımanı olan bir araca nasıl yerleştirebilirsiniz? Akıl var mantık var. Bu kadar salakça birşey duymadım.


    sitesinde güncel yazan şu;225 ve 300 hp dizel araçlar için fiyat çalışmamız devam etmektedir.

    demekki adamlar yapıyor sende bukadar hor görme yani.


    Hor görmeyle alakası yok.

    Ürün geliştirme ve tasarım denen bir olay var. Sen bir araba yapıp ona şak diye 2-3 kişi kafa kafaya verip 3 farklı motor önden arkadan çekiş koyamazsın. O kadar kolay birşey olsaydı bütün firmalar isteğe bağlı hem önden çeker hem arkadan iter araçlar sunarlardı piyasaya.

    Akıl var mantık var. Bir obje kullanım amacına ve kullanılacağı yere göre tasarlanır ve geliştirilir. Kafana göre orada burada kullanamazsın.


    Bunu onlar düşünemiyormu sence?
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Polemik

    Aslında karışık duygular içindeyim Murat.

    Öğrencilik rahat aslında. Sorumluluk yok. Giy kotu tişörtü altına Convers'i, kirli sakalla okula git. Dersten erken çık git Nevizade'ye, ufaktan demlen. Demi fazla kaçırırsan sabah derse gitme, bir güzel uyu. Final dönemi psikopata bağla, kitap oku oku bitmesin, anlama falan...

    Yarın sabah iş görüşmem var, takım elbiseyi hazırladım. Çok sevdiğim kirli sakala elveda dedim, sinekkaydı traş oldum. Kösele ayakkabılar falan...

    Öğrencilik meslek olsun, asgari ücrete razıyım.

    hadi hayırlı olsun işi kopar da gel

    öğrencilik evet rahat falanda okul bayıyo beni... iş hayatında sorunlarla uğraşmak daha iyi rutin gelmiyor en azından...

    @screamer
    Allah büyük
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    Bu konu içerisinde ETOX'u yerlere vurarak eleştiren ve bir an otomobil otoritesi kesilip "orası olmamış, burası olmamış, şöyle motor konulmaz, vs." diyerek bir anda otomobil dizaynırı kesilip yorumda bulunan arkadaşları %100 TÜRK MALI OTOMOBİL tasarlayıp, üretmeye davet ediyorum.

    Haydi bakalım atıp tutmak, karalamak, yerin dibine geçirircesine aşağılamak çok kolay. Üstelik forum da yazı yazmak en kolayı. Haydi hepiniz fikirlerinizi birleştirin ve %100 TÜRK MALI arabayı da tasarlayıp üretin.
    Benim öyle profesyonelce tasarım bilgim, vs. yok. 34 yıldır, doğduğum günden beri arabalar ile amatör'ce ilgileniyorum. Arabalar benim için bir tutkudur. Ancak, Cherry firmasının da Fiat'a motor ürettiğini de biliyorum sayın Ünal KORKMAZ.

    ETOX denen bu arabaya tapmıyorum, görür görmez aşık da olmadım. Arabanın özellikle motorunun ve iç tasarımının Megane olduğunu da gayet iyi biliyorum ve tabiki hoş bir şey değil. Ama yine de birisi girişimde bulunup yapmış.
    Dedim ya, bizler kadar kendi yaptığını aşağılayan millet yoktur. ETOX'un X harfine takarız ama sokağa çıktığımız da adım başı içleri tıka basa dolu olan STARBUCKS ve GLORIA JEANS vb. gibi yerleri, FAST FOOD tarzı Avrupaya özgü yerleri de doldururuz. Çünkü oradan gelen her şeye taparız. Gidin bir alış veriş merkezine bakın, bir Allah'ın kulu da Türkçe müzik çalmaz. Ama gelip burada X harfine takarız.
    Emin olun, şu ETOX'u her hangi bir Alman veya Amerikan ya da Japon vs. otomobil üreticisi üretseydi varya, MÜKEMMEL olmuş derdiniz.



    bu konu hakkında fikirlerinizi değiştiren nedir acaba? yanlış anlamayın meraktan soruyorum eskiden böyle diyordunuz şimdi başka v.s. değil ?

    brkcad34 -> Cevap: ETOX (19 Mart 2009; 13:09:00)

    "
    İçini ilk kez burada görüyorum. Motorun Megane motoru olduğunu biliyordum ama içinin resmen Megane olduğunu bilmiyordum. İlk kez burada gördüm ve iyiki de yalan oldu diyorum. Birde o zamanlar fiyatının 85 bin lira olacağı söyleniyordu. "

    Biz bu üstteki düşünceniz doğrultusunda eleştrili yapıyoruz birinin araba üretmesine asla karşı değiliz...
    ancak sanayideki ustalarımız bundan daha iyisini yaparlar... en azından o işçilikten çok daha iyisini yapıcak yerler var...
    aşırı pahalı bulduğum bir fiyat... tasarımı arak olan 1.5 dizel motorlu bir spor araç gibi birşey....
    85 000 ytl yi o bagajdaki boru ya rağmen isteyebiliyorlar... kim bilir aracın dinamikleri nasıldır....
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911


    quote:

    Orjinalden alıntı: brkcad34

    Bu konu içerisinde ETOX'u yerlere vurarak eleştiren ve bir an otomobil otoritesi kesilip "orası olmamış, burası olmamış, şöyle motor konulmaz, vs." diyerek bir anda otomobil dizaynırı kesilip yorumda bulunan arkadaşları %100 TÜRK MALI OTOMOBİL tasarlayıp, üretmeye davet ediyorum.

    Haydi bakalım atıp tutmak, karalamak, yerin dibine geçirircesine aşağılamak çok kolay. Üstelik forum da yazı yazmak en kolayı. Haydi hepiniz fikirlerinizi birleştirin ve %100 TÜRK MALI arabayı da tasarlayıp üretin.
    Benim öyle profesyonelce tasarım bilgim, vs. yok. 34 yıldır, doğduğum günden beri arabalar ile amatör'ce ilgileniyorum. Arabalar benim için bir tutkudur. Ancak, Cherry firmasının da Fiat'a motor ürettiğini de biliyorum sayın Ünal KORKMAZ.

    ETOX denen bu arabaya tapmıyorum, görür görmez aşık da olmadım. Arabanın özellikle motorunun ve iç tasarımının Megane olduğunu da gayet iyi biliyorum ve tabiki hoş bir şey değil. Ama yine de birisi girişimde bulunup yapmış.
    Dedim ya, bizler kadar kendi yaptığını aşağılayan millet yoktur. ETOX'un X harfine takarız ama sokağa çıktığımız da adım başı içleri tıka basa dolu olan STARBUCKS ve GLORIA JEANS vb. gibi yerleri, FAST FOOD tarzı Avrupaya özgü yerleri de doldururuz. Çünkü oradan gelen her şeye taparız. Gidin bir alış veriş merkezine bakın, bir Allah'ın kulu da Türkçe müzik çalmaz. Ama gelip burada X harfine takarız.
    Emin olun, şu ETOX'u her hangi bir Alman veya Amerikan ya da Japon vs. otomobil üreticisi üretseydi varya, MÜKEMMEL olmuş derdiniz.



    bu konu hakkında fikirlerinizi değiştiren nedir acaba? yanlış anlamayın meraktan soruyorum eskiden böyle diyordunuz şimdi başka v.s. değil ?

    brkcad34 -> Cevap: ETOX (19 Mart 2009; 13:09:00)

    "
    İçini ilk kez burada görüyorum. Motorun Megane motoru olduğunu biliyordum ama içinin resmen Megane olduğunu bilmiyordum. İlk kez burada gördüm ve iyiki de yalan oldu diyorum. Birde o zamanlar fiyatının 85 bin lira olacağı söyleniyordu. "

    Biz bu üstteki düşünceniz doğrultusunda eleştrili yapıyoruz birinin araba üretmesine asla karşı değiliz...
    ancak sanayideki ustalarımız bundan daha iyisini yaparlar... en azından o işçilikten çok daha iyisini yapıcak yerler var...
    aşırı pahalı bulduğum bir fiyat... tasarımı arak olan 1.5 dizel motorlu bir spor araç gibi birşey....
    85 000 ytl yi o bagajdaki boru ya rağmen isteyebiliyorlar... kim bilir aracın dinamikleri nasıldır....


    Teşekkürler Whisper 911. Bende aylar önce yazdığım bu yorumu arıyordum ama bulamadım. Sağol, bulup alıntı yapıp eklediğin iyi olmuş.
    İlk yaptığım yorumun da arkasaındayım ve sabah bu konuya yaptığım son yorumun da arkasındayım. Sadece, bu kadar da çok ağır eleştiriler ve yorumlar yapılmamalı. Demek istediğim bu.
    Bu arabayı bir kaç yıl önce ilk gördüğümde, web sitelerine mail atmıştım. Ve motoru eleştirmiştim. Madem spor bir araba yaptınız keşke Megane motoru değil de kendine has bir motor ile üretseydiniz demiştim. Onlardan da bana sadece ilgi ve alakanıza teşekkürler cevaplı mail gelmişti.
    Bagajın görüntüsü tabiki de kötü. Koca yangın tüpü sanki ofis koridorunda durur gibi duruyor. Benzin deposu boruları salkım saçak meydanda. Ama belki de bu daha ilk olduğu için, veya kendi tanıtım arabaları olduğu için o şekil olabilir. Hoş, öyle de olsa gözükmemeli tabi ama ne bileyim, yine de bir şeyler yapmışlar.
    Aslında ERTEX firmasına motor ve özellikle arabanın içi için "şöyle olsa iyi olur, burası olmamış, şunu böyle yapın" şeklinde mailler atılsa belki de adamlar bir şeyleri değiştirecekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 10 Haziran 2009; 14:40:25 >
    _____________________________

    2005 Renault Clio Symbol 1.4 8V-75 HP - A.C/Authantique
    İstanbul - 1975




  • Lanse edilecek arabaları genelde firmalar full+full+full araç yapıyorlar.

    Siz hiç jant kapaklı tanıtım yapılan sensörleri olmayan araç gördünüz mü? Chery diye kötülediğimiz Taxim ticari araçta bile otomatik yanan farların olduğunu ve bunların Xenon olduğunu kaçımız biliyorduk. Ben test ettim öğrendim.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.