Şimdi Ara

**GÜNCELLENDİ**İncehesap Pişmanlıktır Ben Yandım Siz Yanmayın(LÜTFEN DESTEK) (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
424
Cevap
4
Favori
37.759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
674 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rezn0v.dll

    Hocam MSI Türkiye de Servis Point denilen bir özel servisle çalışıyor. Şikayet vara bakın. Servise Rtx 2060 gönderip farklı bir model kart teslim alanlar var tekrar kargodan. Tek kelimeyle skandal. Koskoca MSI kimlerle çalışıyor

    Alıntıları Göster
    3. Ve 4. Ram slotu bozuk anakarti yolladim. Bana calisiyor diye urunu geri yollamislar ve adam telefonda hala inatla video cektik calisiyor vs diyordu. Halbuki cesitli ramlerle ve islemci ile denedim sonuc ayni idi.

    Servispoint pismanliktir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı firmadan hazır sistem almıştım .
    2 ay sonra RX 580 ekran kartı aynı sorunları vermeye başladı.Videosunu çektim firma ile iletişime geçtim.Kartı gönderdim 1 haftaya yenisini gönderdiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ` quaD.

    3. Ve 4. Ram slotu bozuk anakarti yolladim. Bana calisiyor diye urunu geri yollamislar ve adam telefonda hala inatla video cektik calisiyor vs diyordu. Halbuki cesitli ramlerle ve islemci ile denedim sonuc ayni idi.

    Servispoint pismanliktir.

    Alıntıları Göster
    Simdi hala 3. ve 4. Ram slotu calısmıyor mu?Servispoint arızalı anakartı aynen geri mi yolladı?

    MSI Register olup iletisime gecin video ve resim de koyun ,Servispoint ide soyleyin yapmadan geri gonderdi.Bakalım MSI ne diyecek?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Simdi hala 3. ve 4. Ram slotu calısmıyor mu?Servispoint arızalı anakartı aynen geri mi yolladı?

    MSI Register olup iletisime gecin video ve resim de koyun ,Servispoint ide soyleyin yapmadan geri gonderdi.Bakalım MSI ne diyecek?

    Alıntıları Göster
    Geri gonderdik size dediler dun. Ama kargoda suan gozukmuyor. Video cektik dediler bide. Izlerim videolarini. Buyuk ihtimal calismayacak bende urun gelince. Bende aynen video ceker yollarim. Msi icin nereye mesaj atmaliyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ` quaD.

    Geri gonderdik size dediler dun. Ama kargoda suan gozukmuyor. Video cektik dediler bide. Izlerim videolarini. Buyuk ihtimal calismayacak bende urun gelince. Bende aynen video ceker yollarim. Msi icin nereye mesaj atmaliyim

    Alıntıları Göster
    MSI sitesine kayıt olup Register oraya yazın.
  • Her hafta yeni konu açılıyor
    Yok bu sayfa pişmanlık
    Yok şu sayfa pişmanlık

    Nereden alalım ki artık?
  • En guzeli kendin toplamak ya da anlayan bir arkadasına rica edip toplatmak ben 20 gun 1 ay hayatta bekleyemem kendi adıma , Sonra kasa geldi Ekran kartı yok,Ekran kartı geldi Kutular yok, Telefonlara cevap veren yok,Dukkanlarına gittim kapı kapalı,Kargo takip no yok.
    Urunu aldım ama PSU patlar mı?Hangi kasayı onerirsiniz kasa degistiricem?İlk 10 dayım ama Hediyelerim yok.

    Bu konuda en guzeli Hepsiburada idi.Bİraz pahalı da alsan seciyordun HepsiJeti,moto Kuryeyi aynı gun geliyordu.Ya da oradan da sikayet ediliyor ama teknobiyotik de cabuk gonderiyordu.
  • Hocam öne çıkardım inşallah çözersiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    MSI sitesine kayıt olup Register oraya yazın.

    Alıntıları Göster
    Onlarda yine servise yollayin derler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İncehesaptan hala 12 nisanda verdiğim siparişin iadesini bekliyorum kargoyu almadim geri gitti 27 nisanda onlar teslim aldi hala bugün yarin diyorlar 3 iş günü içerisinde olmuyor mu bu iadeler
    He bu arada kargoyu yollamayin vazgectim dememe ragmen yolladilar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alkımm kullanıcısına yanıt
    bilgilendirme için teşekkürler cidden rezillik şu olay ne müşteri bilgilendirme var ne de başka bir şey olayın üstüne gidilmese ürün öyle kalacak, çıkıp da forumda yetkilisi açıklama yapamıyor sonradan yok indirimmiş yok gaming cuma imiş neyse incehesap.com'da kara listeye alındı artık, rtx 2060'ı 2000 liraya verseniz de yine almam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İncehesap.com'dan 16.04.2020 tarihinde Steelseries Arctis 3 marka kulaklık satın aldım. Ertesi hafta kargomu beklerken karantinaya rağmen evde bulamadık mesajı geldi, tabi bi hışımla aras kargonun ilgili şubesine hemen telefon ettim. Ürünlerde karışıklık olmuş, kurye de farketmiş bunu, biz ürünü geri yollucaz dediler tamam dedik insanlık halidir olabilir. Zaten benim ürünümün gittiği kişi farkedip haber vermiş durumu.

    Üzerinden 2 hafta geçti tabi bu süre içerisinde müşteri hizmetleriyle elli defa konuştum. Ürünün elimize ulaşmasını bekliyoruz dediler bir süre. Geçtiğimiz Çarşamba ürün elimize ulaştı bugün tekrardan kargoya vericez dediler. Cuma oldu baktım hala takip numarası mesajı gelmedi tekrar aradım müşteri hizmetlerini. Bana dedikleri güya aras kargonun geri gönderilen ürünler listesinde ürünüm görünüyomuş ama ürünü hala yollamamışlar hala daha aras kargonun elindeymiş. Bu süreçte bir kaç kez stoklarında aynı üründen olduğunu ve daha fazla mağdur olmamak için bu kadar beklemektense stoktan bi başka ürün yollamalarını da rica ettim ama mümkün olmadığını söyleyip geçiştirdiler durumu.

    Bugün sipariş vereli 20 gün oldu. Sabah tekrar telefon ettim ürün hala daha aras kargonun elinde. Güya iade prosedürleri uzun sürüyomuş sanki ortada bi iade var. Söylediklerinden anlaşılan bi kaç gün daha aras kargoda kalıcak gibi ürün. Tabi araya bi de haftasonu sokağa çıkma yasağı falan girince onu da bahane edip bi 10 gün daha sarkıtıcaklar galiba durumu.

    Uzun lafın kısası İncehesap.com'dan ilk ve son alışverişim olur bu. Hatalar her firmada olabilir ama önemli olan böyle durumlarda nasıl bi tavır sergilendiği. O yüzden dostlar siz siz olun bu siteden uzak durun. İncehesap.com PİŞMANLIKTIR.




  • extagon kullanıcısına yanıt
    evet servis point tam bir facia kendilerini bulunmaz hint kuması yaptıran zihniyete üzülüyorum
  • hala cevap yazmamaları ilginç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezn0v.dll kullanıcısına yanıt
    kardeş kusura bakma da bunca süre servisle iletişime geçmediysen kabahat senin. incehesaptakiler ne anlasın adamlar takmıştır görüntü var mı var, geri göndermişlerdir

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ulan bir kere de şaşırtsın lan yerli bi firma. Bir kere lan dişimi kırıcam kardeşim ya!

    Tabanca alırız sorun çıkarır tamire yollarız: Sorun bizde değil ücret lazım

    Laptop alırız sorun çıkarır tamire yollarız: Bataryayı yanlış kullanmışsınız ondan şarjı bitmeden kapanıyor

    Televizyon alırız kumandaya basınca TV kapanır: Yeni kumanda veremiyoruz önce TV'nin bize gelmesi gerekli ve yolda birşey olursa sorumluluk bizim değil

    Araba aküsü alırız durduk yere biter en yakın bayiyi ararız: İnternetten alınan akülere destek vermiyoruz der suratıma kapatır

    Lg G3 telefon alırız durduk yerde mavi ekran verir kapanır: Tamir edildi geri dönderildi derler geri gelir 2 saat sonra aynı sorun

    Lan en basitinden muhabbet kuşu alırım yıllardır da beslerim bilirim ne nedir, aldıktan iki gün sonra kendi kendine ölür aldığım yere söylerim bizim kuşlarımız hasta değil siz hasta ettiniz.

    Ulan bir kere de şaşırtın bir kere kardeşim ya. Ananıza avradınıza küfür yemeyi niye bu kadar seviyorsunuz anlamadım gitti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tam incehesaptan ssd alıyordum şu anda beklemedeyim bu post yüzünden 😞

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ` quaD. kullanıcısına yanıt
    Benzer bir durum benim de başıma geldi sorunun nerede olduğunu dahil söyledim fakat tek yaptıkları lehimleyip geri göndermek oldu sorunum düzelmedi.
    Global MSI'da kayıt oluşturdum ilgilenen olmadı , bende çözümü MSI'dan uzak durmakta aldım. Servispoint'e iki defa ürün gönderdim ikisinde de sorunumu çözemediler.
  • Sorunun bukadar bariz olmasi ve halen degisim yapilmamasi , bu gibi firmalarin bu urunleri ucuza getirmek icin aldigi urunlerin iadesi olmayan urunler olmasini benim aklima getiriyor. 3-5 lira fazla verip koklu firmalardan almak cok daha mantikli .

    Cogu insanda konuya sizin kadar hakim olmaz ve sinerdi.
    Tutumunuzu taktir ettim. Bu gibi durumlarda yapilabilecek tum kurumlara sikayet iletmek onemli. Baskasina da yapilmamasi icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu firmalar toplama bilgisaylari , 2.el cikma veya tamir edilmis urunlerle mi topluyor ki , cabucak arizalaniyor
    Devletin kesin el atmasi lazim. Gida da yapilan incelemelerin . Teknoloji sektorundede olmasi lazim.
    Belki sifir diye topladiklari sistemler . 2. El kim aldigi pc nin icini acip bakiyor ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.