Şimdi Ara

**GÜNCELLENDİ**İncehesap Pişmanlıktır Ben Yandım Siz Yanmayın(LÜTFEN DESTEK) (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
424
Cevap
4
Favori
37.761
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
674 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İncehesap sanırım sanırım bu ürünleri ithalatçı garantisi ile satıyor. Çünkü gönderdiğinizde kendileri müdahele ediyor. Aslında direk MSI yetkili servisi kimse ona göndermelidir. Benim lenovo laptopuma ' da kendileri müdahele etmişti. Ben 1.5 yıl önce amazon.com'dan rx 580 almıştım. Üründe coil whine çıktı. Amazona iade ettim üstelik ürünü 15 gün kullandıktan sonra. Amerikaya gittiği için 180 tl kargo ücretini kendileri ödediler. Benden özür dileyip hesabıma 30 dolar hediye çeki tanımladılar. Rx 580 o dönem oyun hediye ediyordu 2 tane onlarda bende kaldı yeni oyunlardı. Neyse sonra amazondan hediye çekiyle beraber 2000tl'ye Zotac RTX 2060 Twin fan aldım sorunsuz kullanıyorum. Elin amerikalısı taaa oradan buraya beni alışverişten soğutmuyor ama ülkemin tüccarları hiçbir şekilde müşteri memnuniyetini önemsemiyor.
  • 2 sene evvel bu firmadan 5 adet MSI GeForce 1080Ti AERO satın almıştım.2 tanesi arızalı çıktı hiç çalışmadı (bios görmüyordu kartı).Telefon açtım durumu anlattım, sorunun ne olduğunu yazan bir kağıt ve faturanın fotokopisiyle beraber MSI servise gönderin dediler kartları.
    Gönderdim 1 hafta sonra garantiden değişim raporu çıktı servisten ama incehesap ellerinde aynı karttan başka olmadığı için birebir değişim değil ancak ücret iadesi yapabileceğini söyledi.Ben de kabul ettim ve aynı kartları gittim başka bir satıcıdan aldım.
    Kısacası bu firmayla 5-6 alışverişim oldu ve şimdiye kadar bir sorun yaşamadım.Açıkcası senin adına da üzüldüm, umarım en kısa sürede sorunun çözülür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon.de den kfx 1080 almıştım. Ürünü kullandım ve fazla ısındığını düşündüğüm için beğenmedim deyip geri gönderdim. Hiç bir şart koşul aramadan ürünü kabul ettiler, Paramı ve 50 dolarlık kargo ücretini bile hesabıma ürün kendilerine ulaşmadan yatırdılar. Ne yazık ki ülkemizde tüketici hakları kağıt üstünde. Bu konuda caydırıcı cezalar olmalı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Alkımm kullanıcısına yanıt
    sizin olay epey aksiyonlu olmuş
  • Garantisine güvenmediğin kartı almayacaksın MSI, Asus, Gigabyte servis konusunda forumda bir çok şikayet bulabileceğin firmalar. Kısaca incehesapta kendi açıp bakmıyor servisine yolluyor servis ne derse onu kabul ediyor firma. İncehesapı savunduğum yok ama ben burada incehesapın bir hatasını göremiyorum burada sıkıntılı olan MSI servisi. Tüketici hakem heyeti paklar sanırım sizin durumu.
  • İnce hesaptan Toshiba ssd aldım hiçbir sıkıntı yok kullanıyorum ve memnunum ancak ssd ile ilgili piyasada fazla bilgi yoktu ve bende IOPS değerleriyle ilgili inceleme yorum yaptım İnce hesap yorumumu sildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Keşke insanlar sadece sorun yaşadıkları zaman sağa sola konu açmayı, şikayet etmesi dışında bir sorun yaşamadığı zaman memnun olduğu zamanda konular açılsa da her firmayı 10 kere düşünmesek. Zaten şikayetvara ve buralara bakarsak hiç bir yerden bir şey almamamız gerekiyor. Her yer kötü her yer kazıkçı her yer kullanılmış ikinci el ürün gönderiyor her yerin kanı bozuk.
  • Ben de incehesaptan DH Epic almıştım ve çok sancılı bir süreç yaşamıştım. Sistem geldi ancak benim RX 5700'de de şu aralar benzer sorunlar mevcut. Bu arada konunuzun silineceğini düşünüyorum, malum DonanımHaber'in Donanım Sponsoru İncehesap. Geçmiş olsun. Haklarınızı sonuna kadar arayın.
  • SYLAS S kullanıcısına yanıt
    Oksid bilisimi biliyorum sislide küçük bir yerleri var gozume cok kurumsal gozukmediler tekrardan 👎👎

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aslında olan şu; Müşteri kapasiteleri arttıkça, kaliteleri de düşüyuor. Bu yüzden Firmalar tanındıkça, büyümeye ve yeniliğe de odaklanmalı. Yoksa incehesap.com gibi sınıfta kalırlar.
    Türkiye de çoğu firma böyledir. Adamların bin tane müşterisi var ama çalışanları az. Hangi birine yetişsinler. Bi saatten sonra çalışanlara gına gelmiştir veya paraya doymuşlardır, yani koyvermiştirler. Merkezleri zaten (az önce baktım) Mecidiyeköy de Halim Meriç İş merkezin de, Yorumlarda gördüğüm kadarıyla, Bu kadar meşhur bi firmanın aslında artık bi tesisi filan olması lazım. Şahsen ben böyle yerlerden almak yerine küçük esnafı tercih ederim.
    Küçük esnaf candır. Hem her yerdedir, hem de paranın Kapitalist düzen gibi tek bir güçte toplanmasını engeller.

    (Küçük esnaf parayı, başka bi esnafta harcar (çoğu kez), kapitalistlerse parayı isveçteki banka hesaplarına aktarırlar.)




  • Aslında sizin ürünün servise gitmesi gerekiyor. İncehesap 'ın da direkt bunu yapması lazımdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Makaseller10

    Teknosadan tv aldım servisi aradım gelip kontrol ettiler azda olsa kusurlu olduğunu kabul ettiler philips tv gölgeler vardı normalde birebir değişim yada tamir olacakken teknosa para iadesi yaptı işte tedarikçi bu durumlarda kendi duruşunu belli ediyor


    Ve bu gibi durumlar bana bir kaç kez daha oldu kusurlu ürünü gidip iade ettim ve teknosa tanamen tüketici odaklı çalışıyor

    Şimdi ince hesapta nak satıyor Teknosada.
    Servis kontrol etmeden teknosa ürünü kabul edip iade alsa dediğiniz doğru. Ama muhtemelen servis teknosaya iade almalarını söyledi. Bunun üzerine teknosa ürünü iade alıp parayı iade etti. Teknosa dan aldığım tv için elimde iade formum var şu an. Bundan dolayı teknosa paramı iade edecek. Şimdi bunun teknosanın müşteri memnuniyetinden dolayı olduğunu söylesem doğru olmaz.




  • Rezn0v.dll kullanıcısına yanıt
    Online başvuru için eimzanız olması gerekiyor. Yoksa belgeleri imzalı bir şekilde elden teslim etmeniz lazım. Kısacası aynı hesap oluyor e imzasız. Tabi korona dolayısı ile sistem değişti ise bilemeyeceğim. Bir telefon açık isterseniz bağlı olduğunuz thh ye.
    https://www.mevzuat.gov.tr/MevzuatMetin/1.5.6502.pdf


    İlgili kanunlara bir göz atın derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 5 Mayıs 2020; 16:51:37 >
  • İncehesap ile ilgili şu vatandaşın şikayeti de çok can sıkıcı.
    Videoyu izleyin;
    Hasan Kipelyoutube
    PC HOCASI Ve İNCE HESAP REZİLLİKLERİ ! PCH F CLASS 1.0 (SİSTEM ALAMADAN KESİNLİKLE İZLE)
    https://www.youtube.com/watch?v=7ua0JVAVgKE&lc=z23xcpuhfv3wcvxrf04t1aokgov1ugkedajvovjecwekrk0h00410


    Ben bu videodan önce yaklaşık 17 bin liralık sipariş verecektim ince hesaptan, fiyatlar uygun diye. Fakat bu videoyu izledikten sonra direk vazgeçtim. Neyime gerek hiç uğraşamam. Adam ne kadar bıktıysa youtubea video yüklemiş.




  • LivinLaVida kullanıcısına yanıt
    Bu gibi durumlarda 14 gün iade süreci önemli. Baktın çözüm yolu yok direk iade edeceksin. Hiç beklemeyeceksin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skywaterr

    İncehesap sanırım sanırım bu ürünleri ithalatçı garantisi ile satıyor. Çünkü gönderdiğinizde kendileri müdahele ediyor. Aslında direk MSI yetkili servisi kimse ona göndermelidir. Benim lenovo laptopuma ' da kendileri müdahele etmişti. Ben 1.5 yıl önce amazon.com'dan rx 580 almıştım. Üründe coil whine çıktı. Amazona iade ettim üstelik ürünü 15 gün kullandıktan sonra. Amerikaya gittiği için 180 tl kargo ücretini kendileri ödediler. Benden özür dileyip hesabıma 30 dolar hediye çeki tanımladılar. Rx 580 o dönem oyun hediye ediyordu 2 tane onlarda bende kaldı yeni oyunlardı. Neyse sonra amazondan hediye çekiyle beraber 2000tl'ye Zotac RTX 2060 Twin fan aldım sorunsuz kullanıyorum. Elin amerikalısı taaa oradan buraya beni alışverişten soğutmuyor ama ülkemin tüccarları hiçbir şekilde müşteri memnuniyetini önemsemiyor.
    Bilmediğiniz şeyler hakkında yorum yapmak hoşunuza gidiyor sanırım. Kara cuma indirimlerinde incehesap üzerinden bir adet msi 2070super gaming trio x ve gigabyte 2080 aorus x aldım ikiside Türkiye yetkili servis garantili olarak geldi.


    Burada kimse hiç bir firmayı savunmuyor ancak konu sahibi arkadaşı da ben anlamadım ürün zaten incehesap tarafından servise gönderilmiş sanki kendileri bios atıp göndermişler gibi bir ifade kullanmış. İncehesap'a geri gönderilen servisteki ürününüz servis tarafından sorunlu görülmemiş ise incehesap buna ne yapabilir bana da söylerseniz bizde bundan sonra sorun oldugunda onu yapalım. 18 yıldır msi ile iş yaparım kendi evimde de iş yerinede sürekli msi alıyoruz. Benim bir çok ürünüm servispointe gitti z68lerden tutun r390 hepsini servispointe yolladım bir kere bu sorunsuz deyip geri göndermediler.




  • yapmayın şu sitelerden alışveriş hocam. ben çok iyi akıllandım. 100-200 tl ucuz diye burnumuzdan getiriyorlar ama her yere şikayet ettim/edeceğim daha. siz de edin CİMER ve Tüketici Hakem Heyetine.

    buyurun benim durum burda:
    https://forum.donanimhaber.com/itopya-com-dan-neden-bir-daha-alisveris-yapmayacagim--143262929-2#143278244

    geçmiş olsun..
  • rammizdayyi kullanıcısına yanıt
    kendi yazılımıyla test ettik sorun yok diye yollamışlar hddyi calısmıyor biel artık nasıl olduysa. Önceden üzerine wındows kurdummu acılırdı yavastı mavi ekran verirdi simdi hiç çalısmıyor.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.