Şimdi Ara

[GÜNCEL]Akşam Saatlerinde Hız ve Ping Sorunu 1 Ay Sonra Tekrar Başladı. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
414
Cevap
2
Favori
11.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Tt den biriyle konuşmuştum aman Türknet için bölge için mesela 100gbit lik İnternet alıyor 100 kişi var 1gbit düşüyor ama kullanıcı ve kullanım oranı artınca İnternet hızı düşüyor demişti başta tt ye çekmeye çalışıyor dedim ne önerirsin dediğimde sol dedi bende şaşırdım.
  • FR13NDSLX kullanıcısına yanıt
    Sol nedir hocam
  • bende problem yok çok memnunum. hiç kesilme olmuyor.

  • 10 gun oldu su mesaji gondermeye utanmiyorsunuz dimi hala gercekten helal olsun cok yuzsuz calisanlariniz var. 10 gun be 10 her aksam hiz 1 megabit.

    "Merhaba, 24.11.2020 ve 25.11.2020 tarihlerinde bağlı olduğunuz santralde genel bir ağ sorunu nedeniyle bölgenizde internete erişim sorunu yaşanmıştır.
    Sorunu tespit ederek hızlıca müdahale ettik.
    Tekrarı olmaması için de çalışmalarımızı devam ettiriyoruz. Yaptığımız kontrollerde artık bir sorun kalmadığını gördük.
    Problemin bir şekilde devam ettiğini düşünüyorsanız öncelikle modeminizi kapatıp açmanızı öneriyoruz.
    Yine çözüm olmadıysa bu kaydı tekrar açabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür eder, sağlıklı günler dileriz."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuroxy -- 26 Kasım 2020; 13:13:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ölüyen Yürüler kullanıcısına yanıt
    [GÜNCEL]Akşam Saatlerinde Hız ve Ping Sorunu 1 Ay Sonra Tekrar Başladı.



    Tarihi değiştirip aynı cevabı yapıştırdılar tekrar. Herkes görsün turknet müşteri hizmetlerini

  • Final Getsuga Tenshou kullanıcısına yanıt

    Birebir ayni hocam tekrar actim sorunun cozulmedigini on gundur yasadigimi belirttim ayni cevabi yazip yine kapatmislar. Net Allah bunlari kahretsin su telekom isleri hizli halletse de kurtulsam lanet olsun boyle firmaya.


    Yazan kisi bile ayni bilgisiz arkadas.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuroxy -- 26 Kasım 2020; 15:2:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 gundur sorun var hala cozulmedi bir de hizlica mudahale ettik yaziyolar ya akillarini sevdiklerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oduncu28 kullanıcısına yanıt
    SüperOnLine
  • crypto.zzLocker kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşanan sorun ile ilgili network ekiplerimiz arka planda çalışma gerçekleştiriyor. Mümkün olan en kısa süre içerisinde sorunu kalıcı olarak çözümleyeceğiz.
  • Final Getsuga Tenshou kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Nuroxy kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bölgenizde yaşanan sorunu tespit ettik. Bu konuda network ekiplerimiz çalışma gerçekleştiriyor. En kısa süre içerisinde kalıcı olarak sorunu çözümleyeceğiz.
  • Eufrat kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu test sonuçları ile birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilir misiniz? Kayıt numarasını PM üzerinden iletmeniz durumunda network ekiplerimize ben ayrıca ileteceğim.
  • Merhaba, yaşadığınız sorunu test sonuçları ile birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilir misiniz? Teknik uzmanlarımız kontrol sağlayarak bilgi verecektir. Çözüm sürecinin uzaması durumunda PM üzerinden kayıt numarasını benimle paylaşabilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    10 gündür sürekli benzer şeyler söylüyorsunuz ama somut olarak ufacık bir şey bile yok sorunun çözülmediği apaçık ortadayken destek kayıtlarını otomatik mesajlarla kapatıyorsunuz sadece.

  • Ölüyen Yürüler kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu network ekiplerimize teknik uzmanlarımızdan bağımsız olarak iletebilmem için oluşturduğunuz kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Oduncu28 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bölgede yaşanan sorunu tespit ettik. Network ekiplerimiz en kısa süre içerisinde çalışmalarını tamamlayarak sorunu çözümleyecektir.
  • YedekSubay Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, donanım haber üzerinden abonelerimizden kayıt numarasını PM üzerinden alarak network ekiplerimize bölge bölge ileterek sorunu paylaşıyorum. Bu konuda arka planda network ekiplerimizde çalışma yapmaktadır. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğim.
  • onderweb kullanıcısına yanıt
    Merhaba, memnuniyetiniz bizi de çok mutlu etti. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, memnuniyetiniz bizi de çok mutlu etti. Keyifli kullanımlar dilerim.

    Adslden vdsl e gecis kac gun suruyor?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Paylaşsam da değişen birşey olmuyor, akşamları idare ediyoruz yapacak birşey yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.