Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (528. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
10.687
Cevap
119
Favori
823.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 526527528529530
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihntk

    Merhaba. Aracım 2012 model 125000 km. Bazı tavsiyeler isteyeceğim. Öncelikle yağ. Liqui moly kullanan varmı. Yoksa klasik mobil 5w 30 mu alayım. Kaç litre yağ koyuyorsunuz?4 litre yeter mi? Kaç km de bir bakım yaptiriyorsunuz?Yağı 5 litre koyarsam 15000 de bir olur mu? Mazot filtresini her bakımda degiştireyim mi?Genelde şehir içi kullanıyorum. Tam dolu depo ile kaç km yapıyorsunuz?
    Son olarak daha önce akü şarj elektrik besleme arızasıni alan oldu mu?
    Aracım 196bin kmde. 75binden beri bende (2. sahibiyim)
    Aracın üzerinde önerilen Total yağı kullandık sıfır km'den beri. Sanırım 4litreden biraz fazla alıyor emin değilim.
    15bin km'de bir bakımı var ama ben genelde 12-13binde gidiyorum. İlk başlarda senede 25bin km Yi bulmuştu kullanım o zaman senede 2 bakıma gidiyordum.
    Mazot filtresi sanırım 2 bakımda bir değişiyor. Yani 30binde bir.
    Şehir içi 800km'nin altına düşmüyor İstanbul yoğun olmayan trafikte. Depoda ortalama hız 25-30km.
    Bahsettiğiniz arızayı hiç almadım. Burada da görmedim. Akü azalmış olabilir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: carljohnson61

    Yardımınız için çok teşekkür ederim bu video sayesinde baya yol katettim ve gördüm ki kronik bir sorunmuş genellikle boruyu değiştirince sorun çözülüyormuş boruyuda modifiye etmişler videolarda daha sağlam gözüküyor. Borunun dışını balata spreyiyle güzelce temizleyip inceleme yapıcam ben hep kapaktaki küçük delikten kaçırdığını düşünüyordum..
    Sizde arabayı park ettikten 2-3 saat sonra aksiyoner yağ haznenizdeki yağ seviyesi kapağa kadar taşma yapıyor mu?
    Videoyu ben de izledim ancak oradaki motoru yönü ve şekli bana değişik geldi. Sizde videodaki gibi yola yağ damlama oldu mu?
    Bu tür şeyleri bilirsek iyi olur diye düşünüyorum.
    Ben de motor kapağını kaldırınca, aşağıda karter koruma görünür ya, o kısımlarda yağ lekeleri görüyorum. Ancak şanzımanla alakalı bir sorun yaşamadım.




  • bugun ogleden sonra esim yaninda cocuklarla tem'de giderken (ikinci kopruye girmeden anadolu yakasi istikametinde) klima fanindan duman (ya da buhar) cikmaya baslamis, ardindan arac motor isisinin cok yukseldigine dair sesli uyari vermis. esim hemen araci durdurup, motoru kapatip beni aradi.

    ben de hemen irem oto dogan usta'yi aradim. sagolsun hemen ilgilendi, araci calistirmamamizi ve kaskodan bir cekici cagirmamizi soyledi.

    bu esnada sansimiza oradan gecmekte olan bir dostumuz esimi gorup hemen durmus, ve hemen hisarustu'ndeki kendi ustasini aramis. usta cok kisa zamanda gelip, araca su ekleyip hisarustu'ndeki tamirhanesine getirmis bizimkileri. yapilan ilk muayenede kalorifer radyatorunun patlak oldugu ve degismesi gerektigini soylemis.

    arkadasimin ustayla benim adima yaptigi pazarlik sonucunda iscilik ve parca (kale radyator ve antifriz) toplam 830tl'ye anlasildi. usta baska bir problem cikmazsa yarin ogleden sonra teslim edebilecegini soyledi.

    arac 2008 model 115bin km.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skmg

    bugun ogleden sonra esim yaninda cocuklarla tem'de giderken (ikinci kopruye girmeden anadolu yakasi istikametinde) klima fanindan duman (ya da buhar) cikmaya baslamis, ardindan arac motor isisinin cok yukseldigine dair sesli uyari vermis. esim hemen araci durdurup, motoru kapatip beni aradi.

    ben de hemen irem oto dogan usta'yi aradim. sagolsun hemen ilgilendi, araci calistirmamamizi ve kaskodan bir cekici cagirmamizi soyledi.

    bu esnada sansimiza oradan gecmekte olan bir dostumuz esimi gorup hemen durmus, ve hemen hisarustu'ndeki kendi ustasini aramis. usta cok kisa zamanda gelip, araca su ekleyip hisarustu'ndeki tamirhanesine getirmis bizimkileri. yapilan ilk muayenede kalorifer radyatorunun patlak oldugu ve degismesi gerektigini soylemis.

    arkadasimin ustayla benim adima yaptigi pazarlik sonucunda iscilik ve parca (kale radyator ve antifriz) toplam 830tl'ye anlasildi. usta baska bir problem cikmazsa yarin ogleden sonra teslim edebilecegini soyledi.

    arac 2008 model 115bin km.
    Geçmiş olsun. İşçilik ve antifiriz için ne kadar aldı bilmiyorum ama Kale'nin bu madil ürünü internette kısa bir aramada 350TL'ye bulunabiliyor.

    Örnek Link:https://www.parcafilosu.com/urun/2061011ab-kale-motor-radyatoru/S65848M355?gclid=Cj0KCQiAiNnuBRD3ARIsAM8KmltGTfkNG5cmEfFYeRccCq-oNrDVtpYOKFoQJiYxohTe0PhFzLTyDD0aAgghEALw_wcB

    Radyator nasıl bozulmuş olabilir acaba? Acaba soğutma suyu azaldı veya özelliğini yitirdi ve gözden mi kaçtı?




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    kale radyator icin usta da ayni fiyati verdi. parcalar ve sarf malzemesi 430 tutar, iscilik cok zahmetli, normalde sadece isciligine 800tl istenir demis, bizim arkadasin tanidik olmasi ve biraz pazarlikla bu fiyata inmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ihntk İ kullanıcısına yanıt
    Benim yol bilgisayarı da elektrik devresi arızalı uyarısı veriyor ve akü ışığı yanıyor.Elektrikçi bilgisayara bağladı dinamo şarj ediyor ama elektrik basleme arızası veriyor dedi.Beyinle alakalı problem olabilir dedi.Benim aklıma esan marka akü geliyor.Çünkü akü dandik sanıyorum.Uyarıyı kafasına göre bazen veriyor bazen vermiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsayar

    Benim yol bilgisayarı da elektrik devresi arızalı uyarısı veriyor ve akü ışığı yanıyor.Elektrikçi bilgisayara bağladı dinamo şarj ediyor ama elektrik basleme arızası veriyor dedi.Beyinle alakalı problem olabilir dedi.Benim aklıma esan marka akü geliyor.Çünkü akü dandik sanıyorum.Uyarıyı kafasına göre bazen veriyor bazen vermiyor.
    Akü dandikligi ile alakası yok. Benim akü iyi. Ama akü kutusu felan olabilir dedi elektrikçi. Her usta ayrı bir sorun diyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle kullanan tüm arkadaşlara kazasız belasız arızasız kullanmak nasip olsun.
    Araç görsel olarak beğendiğim bi tarza sahip.İkinci el araştırıyorum satın almayı düşünüyorum.
    Bu aralar ikinci el araç piyasası yüksek seyrediyor.
    Bakıp değerlendirmek istediğim iki araç mevcut 1.6 1.6 THP benzinli model dizel fiyatları yüksek olması sebebiyle tercihim bu yönde.
    Değerlendirme yapmanızı rica etsem bu fiyata bu araçları almak doğru bi tercih olur mu ?
    LPG taktırmak mümkün olur mu ?https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-66000-km-de-2011-model-c4-grand-picasso-747663300/detayhttps://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-citroen-2011-kazasiz-c4-picasso-exclusive-otomatik-cam-tavan-full-758768858/detay




  • goldenlight17 kullanıcısına yanıt
    Ben hiç kullanan görmedim. Belirtmrk gerekirki benzinli versiyonun içi ve dışı piano black ile çok güzel duruyor. Ayrıca koltuklar daha güzel birde kararmalı dikiz aynası var. Yalnız benzin tüketimi düşük gözüküyor eski seri motorda bu şekilde az yakacağını düşünmüyorum bence daha fazla yakar gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ümraniye taraflarında hem lastiklerimi saklayacak hem de lastik değişimini olması gerektiği gibi yapacak bir lastikçi var mı bildiğiniz duydunuğunuz

    Edit : Libadiye hunter lastik



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stagemasterone -- 7 Aralık 2019; 15:13:7 >
  • Merhaba arkadaşlar.
    2011 Model 82 kw 110 hp Grand picasso sahibiyim
    Aracımın triger değişim zamanı geldi.
    İnternet üzerinde orijinal triger seti nereden bulabilirim yardımcı olur musunuz
  • Duyuk oto
    Citroën market

    Şase no vererek alabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araca eberspacher d2 park ısıtıcısı taktırdım. Çocuklar binmeden motordan bağımsız şekilde sıcacık oluyor araç. Artık kar buz kazımak tarih oldu :) İmkan varsa tavsiye ederim.
  • Hayırlı olsun fiyat?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zzoorroo kullanıcısına yanıt
    Bende merak edip bi baktım nete 2750 TL civarı. Kışı soğuk geçen yerler ve çocuklu aileler için tercih edilebilir bi ürün.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Selamlar. 2011 grand picassom var. 154 bin km de. Sürücü tarafındaki ayna ve cam kumandaları kafayı yedi. Bir camı açmak istediğimde otomatik olarak tüm camı indirme yapmıyor. Dahası camı biraz açtım diyelim sonra kapatmak istediğimde kapatmak yerine camı sonuna kadar indiriyor. Sonra kapatmak istediğimde de bir türlü kapanmıyor. Saçma bir şekilde çocuk kilidini aktif yapınca ya da aktif durumda ise kapatınca kumanda tekrar çalışıyor ve kapatabiliyorum. ayrıca ayna kumandaları da saçmaladı. mesela ayna switch inden sağ ya da sol aynayı seçtiğimde ya da ayna yön tuşları ile oynadığımda aynalar kapanıyor. Hatta bazen seyir halinde hiç bir müdahale olmadan aynalar kendi kendine kapanabiliyor. Kısacası o kumandalar tamamen kafasına göre takılıyor ve bu hem konfor hem güvenlik açısından büyük sorun olmaya başladı. tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı bunu düzelttirmek için? yetkili servise mi gitmeliyim?

    Bir de DPF hatası verdi geçende. Ben de yeni havalimanı yolunda bir süre 90-110 arası yaklaşık 40-50 km gittim geldim. Yolun başında habire aracı durdurun servise gidin falan diyordu. Ama sonra kesildi. Dün akşamda boğaz köprüsünden geçtikten sonra tekrar bir yanıp söndü. Bunun için de ne yapılması gerekiyor acaba.




  • Şöför tarafındaki cam kumanda paneli söküp temizleyin ve butonları tam temas etmesini sağlayın. Bununla ilgili hem forumda hem de başka yerlerde yapılan çalışmalar mevcut. Kolay gelsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2009 model grand picassoma paspas arayışındayım. Forumu ve google'ı uzun süre araştırdım fakat düzgün bir paspas bulamadım. Eli ayağı düzgün modeller 2013 sonrası Picassolar için.. Acaba 2013 sonrası paspaslar uyum sağlar mı ya da önerebileceğiniz bir paspas var mı?
  • http://www.otoerbaylar.com.tr/urun/citroen-c4-picasso-paspas-6li-nkpp187-p-543.html
    Ben bu ürünü aldım. 3. Sıra da mevcut. Birebir tam oluyor. Tüm ayrıntılar düşünülmüş. Arka ayak üfleyicilerin boşlukları dahi. Sadece şoför sol ayak dayama yeri mevcut değil. Deryaları aşıp derede boğulmuş. Oraya özel çözüm gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 526527528529530
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.