Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (181. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 179180181182183
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkürler Dün Bayraktar Maltepeyi aradım normal dediler. isterseniz bi suyu seviyesini kontrol edin (kontrol ettim max'ın çok az altında) dediler. en kısa zamanda da uğrayın kontrol edelim dediler. devirdaim çalışsın diye fan çalışırken demek ki rolantide biraz bekleyeceğiz.

    Motor çalışmadıkça devirdaim (su pompası) çalışmayacağından, stop etmek üzereyken fan çalışır durumda ise motor bloğunun soğutulması için biraz rölantide beklemekte fayda vardır, hele hele aşırı dur kalk trafikten geldiyseniz. Bunun dışında fan ne kadar çalışırsa çalışsın, araç hızla giderken radyatörün soğuduğu oranda iyi soğutma yapması zordur. Fan çalıştığında, dışarıdaki havanın radyatör peteklerinin arasından emilerek geçmesini sağladığından radyatör içindeki liflere ayrılmış su kısmen soğutulur. Fanın çalıştığından çektiği hava debisi hiçbir zaman hızla giderken radyatöre vuran hava debisi ile aynı şiddette olamaz. Bu sebeple sıkışık trafikte kalanlar trafikten çıktıktan sonra mümkün olduğunca rüzgar alarak gitmeye çalışsınlar.

    Benim problem netleşti dpf temizliği başladığı anda ben stop ediyorum egsoz aşırı sıcak olduğundan fan soğutuyor neden derseniz aracın bağajına gittiğimda arka tarafa öyle bir sıcak geliyor ki başka sebebi olamaz Benim aracımda dpf'nin dolması için bütün geçerli sebepler var kısa mesafede gidip gelme 2000 devir üstüne hiç çıkmama aklınızda olsun aracınızda rolanti yüksek ise aracınızı stop etmeyin aracınızı 2500 devirlerde bi 5-10 dk kullanın o sıra araç dpf temizliği yapmak için egzosu 450 derece sıcaklığa çıkarıyor benim gibi ya niye fan çalışıyor deyip arabayı öyle bırakırsanız dpf daha çok dolar ve ömrü kısalır tabi bizim araçta dpf sıvı takviyeli ucuz diye biliyorum ama çok nette bildiğim söylenemez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkürler Dün Bayraktar Maltepeyi aradım normal dediler. isterseniz bi suyu seviyesini kontrol edin (kontrol ettim max'ın çok az altında) dediler. en kısa zamanda da uğrayın kontrol edelim dediler. devirdaim çalışsın diye fan çalışırken demek ki rolantide biraz bekleyeceğiz.

    Motor çalışmadıkça devirdaim (su pompası) çalışmayacağından, stop etmek üzereyken fan çalışır durumda ise motor bloğunun soğutulması için biraz rölantide beklemekte fayda vardır, hele hele aşırı dur kalk trafikten geldiyseniz. Bunun dışında fan ne kadar çalışırsa çalışsın, araç hızla giderken radyatörün soğuduğu oranda iyi soğutma yapması zordur. Fan çalıştığında, dışarıdaki havanın radyatör peteklerinin arasından emilerek geçmesini sağladığından radyatör içindeki liflere ayrılmış su kısmen soğutulur. Fanın çalıştığından çektiği hava debisi hiçbir zaman hızla giderken radyatöre vuran hava debisi ile aynı şiddette olamaz. Bu sebeple sıkışık trafikte kalanlar trafikten çıktıktan sonra mümkün olduğunca rüzgar alarak gitmeye çalışsınlar.

    Benim problem netleşti dpf temizliği başladığı anda ben stop ediyorum egsoz aşırı sıcak olduğundan fan soğutuyor neden derseniz aracın bağajına gittiğimda arka tarafa öyle bir sıcak geliyor ki başka sebebi olamaz Benim aracımda dpf'nin dolması için bütün geçerli sebepler var kısa mesafede gidip gelme 2000 devir üstüne hiç çıkmama aklınızda olsun aracınızda rolanti yüksek ise aracınızı stop etmeyin aracınızı 2500 devirlerde bi 5-10 dk kullanın o sıra araç dpf temizliği yapmak için egzosu 450 derece sıcaklığa çıkarıyor benim gibi ya niye fan çalışıyor deyip arabayı öyle bırakırsanız dpf daha çok dolar ve ömrü kısalır tabi bizim araçta dpf sıvı takviyeli ucuz diye biliyorum ama çok nette bildiğim söylenemez.

    Ucuz değil hocam, bildiğim kadarıyla DPF temizleme sıvısı 750 TL idi, yanılıyor olabilirim.
    DPF için özen göstermek cebimize faydalı olacaktır




  • Slm dpf ne demek bilgilendirmwniz mumkunmu tskler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Slm dpf ne demek ne ise yariyor bilgilendirmeniz mumkunmu tskler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmeteyibilir kullanıcısına yanıt
    Partikül filtresi galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maybel

    quote:

    Orijinalden alıntı: yalnız2007


    quote:

    Orijinalden alıntı: maybel


    quote:

    Orijinalden alıntı: yalnız2007

    ilk gittiğimde yağ soğutucusunu değiştirdik şimdi de 3. kez gidecem nasip olursa ilk 2 sinde yağ gelmişti motorda biriken yağlardır dediler 3 .kez yıkattırıp bakacam motor içini bakalım sonuç ne olacak olmazsa conta ya bakacaz inşallah öle bişi çıkmaz

    Contadaki lastikten yağ kaçırabilir eğer öyleyse sıkıntı olmaz

    İşte o safhaya gelmek istemiyorum cok fazla cep yakar bugun tekrar goturdum tekrar temizlettim yine yag geldi bide mazotla yikadilar motorun icini birazdaha binip gene gidecegim yikarken eskisi gibi koyu degil yag belki kalanlardir dediler. Eger kapak acilirsa cebim yanacak

    eniştemin dizel laguna aracında aynı sorun olmuştu.sadece lastik değişmişti fazla bir masraf çıkmadı diye biliyorum.allah kolaylık versın.

    tekrar gittiğimde kapak contası olursa biraz yüklü tutar dediler ondan tırsıyorum motoru açacaklar ya biyerden araya sıkıştıracaklar ücreti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmeteyibilir

    Slm dpf ne demek ne ise yariyor bilgilendirmeniz mumkunmu tskler

    Dizel partikül filtresi. Forumda bununla ilgili bir başlıkta var.
    http://forum.donanimhaber.com/m_61657050/tm.htm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkürler Dün Bayraktar Maltepeyi aradım normal dediler. isterseniz bi suyu seviyesini kontrol edin (kontrol ettim max'ın çok az altında) dediler. en kısa zamanda da uğrayın kontrol edelim dediler. devirdaim çalışsın diye fan çalışırken demek ki rolantide biraz bekleyeceğiz.

    Motor çalışmadıkça devirdaim (su pompası) çalışmayacağından, stop etmek üzereyken fan çalışır durumda ise motor bloğunun soğutulması için biraz rölantide beklemekte fayda vardır, hele hele aşırı dur kalk trafikten geldiyseniz. Bunun dışında fan ne kadar çalışırsa çalışsın, araç hızla giderken radyatörün soğuduğu oranda iyi soğutma yapması zordur. Fan çalıştığında, dışarıdaki havanın radyatör peteklerinin arasından emilerek geçmesini sağladığından radyatör içindeki liflere ayrılmış su kısmen soğutulur. Fanın çalıştığından çektiği hava debisi hiçbir zaman hızla giderken radyatöre vuran hava debisi ile aynı şiddette olamaz. Bu sebeple sıkışık trafikte kalanlar trafikten çıktıktan sonra mümkün olduğunca rüzgar alarak gitmeye çalışsınlar.

    Benim problem netleşti dpf temizliği başladığı anda ben stop ediyorum egsoz aşırı sıcak olduğundan fan soğutuyor neden derseniz aracın bağajına gittiğimda arka tarafa öyle bir sıcak geliyor ki başka sebebi olamaz Benim aracımda dpf'nin dolması için bütün geçerli sebepler var kısa mesafede gidip gelme 2000 devir üstüne hiç çıkmama aklınızda olsun aracınızda rolanti yüksek ise aracınızı stop etmeyin aracınızı 2500 devirlerde bi 5-10 dk kullanın o sıra araç dpf temizliği yapmak için egzosu 450 derece sıcaklığa çıkarıyor benim gibi ya niye fan çalışıyor deyip arabayı öyle bırakırsanız dpf daha çok dolar ve ömrü kısalır tabi bizim araçta dpf sıvı takviyeli ucuz diye biliyorum ama çok nette bildiğim söylenemez.

    Ucuz değil hocam, bildiğim kadarıyla DPF temizleme sıvısı 750 TL idi, yanılıyor olabilirim.
    DPF için özen göstermek cebimize faydalı olacaktır

    ekleme yapılmayan dpf ye göre mesala Dacia Duster'in 2050 TL+ kdv Wv 20TDİ 5000+ kdv gibi fiyatlar varken ekleme olayı ucuza geliyor

    DPF Dizel Partikül Filtresi emme manifoldundan çıkan çevreye zararlı gazlar bu filtrede toplanıp belirli aralıklarla 450 - 600 C sıcaklıklarda yakılıyor. Euro 5 motor olabilmesi için zorunlu bir parça C4 hdi için 2900+ kdv



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bedevi1903 -- 25 Temmuz 2013; 8:58:46 >




  • Bu arada aracımın bilgisayar verisine göre son 450 km şehir içi ortalamam 6.2 gösteriyor 4000 km genel ortalamam 7.0 (aracım 4000 km'de) bana gayet düşük geldi birde aracımı %80 7 + alabildiğine bağaj dolu kullanıyorum ECO mod sürekli açık klima kullanımı %20 şimdiden ağustos başı gibi konya üzerinden antalya yolculuğumıu düşünüyorum heralde 5 L yakarım bu da bir depoya gidip gelebilirim diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkürler Dün Bayraktar Maltepeyi aradım normal dediler. isterseniz bi suyu seviyesini kontrol edin (kontrol ettim max'ın çok az altında) dediler. en kısa zamanda da uğrayın kontrol edelim dediler. devirdaim çalışsın diye fan çalışırken demek ki rolantide biraz bekleyeceğiz.

    Motor çalışmadıkça devirdaim (su pompası) çalışmayacağından, stop etmek üzereyken fan çalışır durumda ise motor bloğunun soğutulması için biraz rölantide beklemekte fayda vardır, hele hele aşırı dur kalk trafikten geldiyseniz. Bunun dışında fan ne kadar çalışırsa çalışsın, araç hızla giderken radyatörün soğuduğu oranda iyi soğutma yapması zordur. Fan çalıştığında, dışarıdaki havanın radyatör peteklerinin arasından emilerek geçmesini sağladığından radyatör içindeki liflere ayrılmış su kısmen soğutulur. Fanın çalıştığından çektiği hava debisi hiçbir zaman hızla giderken radyatöre vuran hava debisi ile aynı şiddette olamaz. Bu sebeple sıkışık trafikte kalanlar trafikten çıktıktan sonra mümkün olduğunca rüzgar alarak gitmeye çalışsınlar.

    Benim problem netleşti dpf temizliği başladığı anda ben stop ediyorum egsoz aşırı sıcak olduğundan fan soğutuyor neden derseniz aracın bağajına gittiğimda arka tarafa öyle bir sıcak geliyor ki başka sebebi olamaz Benim aracımda dpf'nin dolması için bütün geçerli sebepler var kısa mesafede gidip gelme 2000 devir üstüne hiç çıkmama aklınızda olsun aracınızda rolanti yüksek ise aracınızı stop etmeyin aracınızı 2500 devirlerde bi 5-10 dk kullanın o sıra araç dpf temizliği yapmak için egzosu 450 derece sıcaklığa çıkarıyor benim gibi ya niye fan çalışıyor deyip arabayı öyle bırakırsanız dpf daha çok dolar ve ömrü kısalır tabi bizim araçta dpf sıvı takviyeli ucuz diye biliyorum ama çok nette bildiğim söylenemez.

    Ucuz değil hocam, bildiğim kadarıyla DPF temizleme sıvısı 750 TL idi, yanılıyor olabilirim.
    DPF için özen göstermek cebimize faydalı olacaktır

    ekleme yapılmayan dpf ye göre mesala Dacia Duster'in 2050 TL+ kdv Wv 20TDİ 5000+ kdv gibi fiyatlar varken ekleme olayı ucuza geliyor

    DPF Dizel Partikül Filtresi emme manifoldundan çıkan çevreye zararlı gazlar bu filtrede toplanıp belirli aralıklarla 450 - 600 C sıcaklıklarda yakılıyor. Euro 5 motor olabilmesi için zorunlu bir parça C4 hdi için 2900+ kdv

    Tabi bir de DPF'yi tamamen iptal etme seçeneğiniz var. Bunun aracınıza bir zararı olmaz ama çevreye olacağı muhakkak.

    Aşağıdaki linkte bunu yapan bir vatandaş var. Konunun biraz daha anlaşılabilmesi için koydum linki. DPF'nin ne olduğunu iyi anlatmış. Merak edenler için.


    Citroen C4 Picasso 1.6 HDI için DPF Dizel Partkül Filtresi İptal
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-citroen-c4-picasso-1.6-hdi-icin-dpf-dizel-partkul-filtresi-iptal-71694320/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkürler Dün Bayraktar Maltepeyi aradım normal dediler. isterseniz bi suyu seviyesini kontrol edin (kontrol ettim max'ın çok az altında) dediler. en kısa zamanda da uğrayın kontrol edelim dediler. devirdaim çalışsın diye fan çalışırken demek ki rolantide biraz bekleyeceğiz.

    Motor çalışmadıkça devirdaim (su pompası) çalışmayacağından, stop etmek üzereyken fan çalışır durumda ise motor bloğunun soğutulması için biraz rölantide beklemekte fayda vardır, hele hele aşırı dur kalk trafikten geldiyseniz. Bunun dışında fan ne kadar çalışırsa çalışsın, araç hızla giderken radyatörün soğuduğu oranda iyi soğutma yapması zordur. Fan çalıştığında, dışarıdaki havanın radyatör peteklerinin arasından emilerek geçmesini sağladığından radyatör içindeki liflere ayrılmış su kısmen soğutulur. Fanın çalıştığından çektiği hava debisi hiçbir zaman hızla giderken radyatöre vuran hava debisi ile aynı şiddette olamaz. Bu sebeple sıkışık trafikte kalanlar trafikten çıktıktan sonra mümkün olduğunca rüzgar alarak gitmeye çalışsınlar.

    Benim problem netleşti dpf temizliği başladığı anda ben stop ediyorum egsoz aşırı sıcak olduğundan fan soğutuyor neden derseniz aracın bağajına gittiğimda arka tarafa öyle bir sıcak geliyor ki başka sebebi olamaz Benim aracımda dpf'nin dolması için bütün geçerli sebepler var kısa mesafede gidip gelme 2000 devir üstüne hiç çıkmama aklınızda olsun aracınızda rolanti yüksek ise aracınızı stop etmeyin aracınızı 2500 devirlerde bi 5-10 dk kullanın o sıra araç dpf temizliği yapmak için egzosu 450 derece sıcaklığa çıkarıyor benim gibi ya niye fan çalışıyor deyip arabayı öyle bırakırsanız dpf daha çok dolar ve ömrü kısalır tabi bizim araçta dpf sıvı takviyeli ucuz diye biliyorum ama çok nette bildiğim söylenemez.

    Ucuz değil hocam, bildiğim kadarıyla DPF temizleme sıvısı 750 TL idi, yanılıyor olabilirim.
    DPF için özen göstermek cebimize faydalı olacaktır

    ekleme yapılmayan dpf ye göre mesala Dacia Duster'in 2050 TL+ kdv Wv 20TDİ 5000+ kdv gibi fiyatlar varken ekleme olayı ucuza geliyor

    DPF Dizel Partikül Filtresi emme manifoldundan çıkan çevreye zararlı gazlar bu filtrede toplanıp belirli aralıklarla 450 - 600 C sıcaklıklarda yakılıyor. Euro 5 motor olabilmesi için zorunlu bir parça C4 hdi için 2900+ kdv

    Tabi bir de DPF'yi tamamen iptal etme seçeneğiniz var. Bunun aracınıza bir zararı olmaz ama çevreye olacağı muhakkak.

    Aşağıdaki linkte bunu yapan bir vatandaş var. Konunun biraz daha anlaşılabilmesi için koydum linki. DPF'nin ne olduğunu iyi anlatmış. Merak edenler için.


    Citroen C4 Picasso 1.6 HDI için DPF Dizel Partkül Filtresi İptal
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-citroen-c4-picasso-1.6-hdi-icin-dpf-dizel-partkul-filtresi-iptal-71694320/detay/

    Ben kesinlikle iptal etmeyi düşünmem daha önce benzinli aracımda katalitik konvektörü iptal ettirdim aracım çalışırken arakasında inanın rahatsız oluyordum sadece kendimizi düşünmemek lazım bence . Yakıt tasarrufuna dikkat eden biri olarak çevreyi kirleterek gelecek tasaaruf benden uzak dursun Ayrıca ortalıkta araçların vergisinin CO2 salınımına göre belirleneceği söylentisi dolaşırken keza böyle birşey olursa maddi zararı daha fazla olur .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bedevi1903 -- 25 Temmuz 2013; 12:30:20 >




  • Katiliyorum efenim mirasci degil emanetciyiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soskay -- 25 Temmuz 2013; 20:30:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizim kilit meselesi arada kaynadi ben de konuyu resimlerle senlendireyim :) arabanın üzerinde 2cm toz -toprak var :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2007 model 65000 de 42500 tlye aldim.ankara alanya arası 215 tl mazotla 1150 km yol yaptım ortalama 100 km de 3.8 lt
  • 100 km 3.8 lt




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkürler Dün Bayraktar Maltepeyi aradım normal dediler. isterseniz bi suyu seviyesini kontrol edin (kontrol ettim max'ın çok az altında) dediler. en kısa zamanda da uğrayın kontrol edelim dediler. devirdaim çalışsın diye fan çalışırken demek ki rolantide biraz bekleyeceğiz.

    Motor çalışmadıkça devirdaim (su pompası) çalışmayacağından, stop etmek üzereyken fan çalışır durumda ise motor bloğunun soğutulması için biraz rölantide beklemekte fayda vardır, hele hele aşırı dur kalk trafikten geldiyseniz. Bunun dışında fan ne kadar çalışırsa çalışsın, araç hızla giderken radyatörün soğuduğu oranda iyi soğutma yapması zordur. Fan çalıştığında, dışarıdaki havanın radyatör peteklerinin arasından emilerek geçmesini sağladığından radyatör içindeki liflere ayrılmış su kısmen soğutulur. Fanın çalıştığından çektiği hava debisi hiçbir zaman hızla giderken radyatöre vuran hava debisi ile aynı şiddette olamaz. Bu sebeple sıkışık trafikte kalanlar trafikten çıktıktan sonra mümkün olduğunca rüzgar alarak gitmeye çalışsınlar.

    Benim problem netleşti dpf temizliği başladığı anda ben stop ediyorum egsoz aşırı sıcak olduğundan fan soğutuyor neden derseniz aracın bağajına gittiğimda arka tarafa öyle bir sıcak geliyor ki başka sebebi olamaz Benim aracımda dpf'nin dolması için bütün geçerli sebepler var kısa mesafede gidip gelme 2000 devir üstüne hiç çıkmama aklınızda olsun aracınızda rolanti yüksek ise aracınızı stop etmeyin aracınızı 2500 devirlerde bi 5-10 dk kullanın o sıra araç dpf temizliği yapmak için egzosu 450 derece sıcaklığa çıkarıyor benim gibi ya niye fan çalışıyor deyip arabayı öyle bırakırsanız dpf daha çok dolar ve ömrü kısalır tabi bizim araçta dpf sıvı takviyeli ucuz diye biliyorum ama çok nette bildiğim söylenemez.

    Ucuz değil hocam, bildiğim kadarıyla DPF temizleme sıvısı 750 TL idi, yanılıyor olabilirim.
    DPF için özen göstermek cebimize faydalı olacaktır

    ekleme yapılmayan dpf ye göre mesala Dacia Duster'in 2050 TL+ kdv Wv 20TDİ 5000+ kdv gibi fiyatlar varken ekleme olayı ucuza geliyor

    DPF Dizel Partikül Filtresi emme manifoldundan çıkan çevreye zararlı gazlar bu filtrede toplanıp belirli aralıklarla 450 - 600 C sıcaklıklarda yakılıyor. Euro 5 motor olabilmesi için zorunlu bir parça C4 hdi için 2900+ kdv

    Tabi bir de DPF'yi tamamen iptal etme seçeneğiniz var. Bunun aracınıza bir zararı olmaz ama çevreye olacağı muhakkak.

    Aşağıdaki linkte bunu yapan bir vatandaş var. Konunun biraz daha anlaşılabilmesi için koydum linki. DPF'nin ne olduğunu iyi anlatmış. Merak edenler için.


    Citroen C4 Picasso 1.6 HDI için DPF Dizel Partkül Filtresi İptal
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-citroen-c4-picasso-1.6-hdi-icin-dpf-dizel-partkul-filtresi-iptal-71694320/detay/

    Ben kesinlikle iptal etmeyi düşünmem daha önce benzinli aracımda katalitik konvektörü iptal ettirdim aracım çalışırken arakasında inanın rahatsız oluyordum sadece kendimizi düşünmemek lazım bence . Yakıt tasarrufuna dikkat eden biri olarak çevreyi kirleterek gelecek tasaaruf benden uzak dursun Ayrıca ortalıkta araçların vergisinin CO2 salınımına göre belirleneceği söylentisi dolaşırken keza böyle birşey olursa maddi zararı daha fazla olur .

    Arkadaşlar bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim.Bizim bu araçlarda dpf nin dolduğunu nasıl anlayacağız birde bir arkadaş yazmış 2000 devirde 5_10 dk sürün tamamda hangi viteste sanki ikinci vites diye aklımda kalmış..Şimdiden tşkler.(Yani dpf dolu ise)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akdeniz52

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: hserdark

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    Arkadaşlar cevaplarınız için teşekkürler Dün Bayraktar Maltepeyi aradım normal dediler. isterseniz bi suyu seviyesini kontrol edin (kontrol ettim max'ın çok az altında) dediler. en kısa zamanda da uğrayın kontrol edelim dediler. devirdaim çalışsın diye fan çalışırken demek ki rolantide biraz bekleyeceğiz.

    Motor çalışmadıkça devirdaim (su pompası) çalışmayacağından, stop etmek üzereyken fan çalışır durumda ise motor bloğunun soğutulması için biraz rölantide beklemekte fayda vardır, hele hele aşırı dur kalk trafikten geldiyseniz. Bunun dışında fan ne kadar çalışırsa çalışsın, araç hızla giderken radyatörün soğuduğu oranda iyi soğutma yapması zordur. Fan çalıştığında, dışarıdaki havanın radyatör peteklerinin arasından emilerek geçmesini sağladığından radyatör içindeki liflere ayrılmış su kısmen soğutulur. Fanın çalıştığından çektiği hava debisi hiçbir zaman hızla giderken radyatöre vuran hava debisi ile aynı şiddette olamaz. Bu sebeple sıkışık trafikte kalanlar trafikten çıktıktan sonra mümkün olduğunca rüzgar alarak gitmeye çalışsınlar.

    Benim problem netleşti dpf temizliği başladığı anda ben stop ediyorum egsoz aşırı sıcak olduğundan fan soğutuyor neden derseniz aracın bağajına gittiğimda arka tarafa öyle bir sıcak geliyor ki başka sebebi olamaz Benim aracımda dpf'nin dolması için bütün geçerli sebepler var kısa mesafede gidip gelme 2000 devir üstüne hiç çıkmama aklınızda olsun aracınızda rolanti yüksek ise aracınızı stop etmeyin aracınızı 2500 devirlerde bi 5-10 dk kullanın o sıra araç dpf temizliği yapmak için egzosu 450 derece sıcaklığa çıkarıyor benim gibi ya niye fan çalışıyor deyip arabayı öyle bırakırsanız dpf daha çok dolar ve ömrü kısalır tabi bizim araçta dpf sıvı takviyeli ucuz diye biliyorum ama çok nette bildiğim söylenemez.

    Ucuz değil hocam, bildiğim kadarıyla DPF temizleme sıvısı 750 TL idi, yanılıyor olabilirim.
    DPF için özen göstermek cebimize faydalı olacaktır

    ekleme yapılmayan dpf ye göre mesala Dacia Duster'in 2050 TL+ kdv Wv 20TDİ 5000+ kdv gibi fiyatlar varken ekleme olayı ucuza geliyor

    DPF Dizel Partikül Filtresi emme manifoldundan çıkan çevreye zararlı gazlar bu filtrede toplanıp belirli aralıklarla 450 - 600 C sıcaklıklarda yakılıyor. Euro 5 motor olabilmesi için zorunlu bir parça C4 hdi için 2900+ kdv

    Tabi bir de DPF'yi tamamen iptal etme seçeneğiniz var. Bunun aracınıza bir zararı olmaz ama çevreye olacağı muhakkak.

    Aşağıdaki linkte bunu yapan bir vatandaş var. Konunun biraz daha anlaşılabilmesi için koydum linki. DPF'nin ne olduğunu iyi anlatmış. Merak edenler için.


    Citroen C4 Picasso 1.6 HDI için DPF Dizel Partkül Filtresi İptal
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-otomobil-arazi-araci-citroen-c4-picasso-1.6-hdi-icin-dpf-dizel-partkul-filtresi-iptal-71694320/detay/

    Ben kesinlikle iptal etmeyi düşünmem daha önce benzinli aracımda katalitik konvektörü iptal ettirdim aracım çalışırken arakasında inanın rahatsız oluyordum sadece kendimizi düşünmemek lazım bence . Yakıt tasarrufuna dikkat eden biri olarak çevreyi kirleterek gelecek tasaaruf benden uzak dursun Ayrıca ortalıkta araçların vergisinin CO2 salınımına göre belirleneceği söylentisi dolaşırken keza böyle birşey olursa maddi zararı daha fazla olur .

    Arkadaşlar bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim.Bizim bu araçlarda dpf nin dolduğunu nasıl anlayacağız birde bir arkadaş yazmış 2000 devirde 5_10 dk sürün tamamda hangi viteste sanki ikinci vites diye aklımda kalmış..Şimdiden tşkler.(Yani dpf dolu ise)

    Euro 5 motorların hepsinde var hdi'leri bilmiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer





    Bizim kilit meselesi arada kaynadi ben de konuyu resimlerle senlendireyim :) arabanın üzerinde 2cm toz -toprak var :)

    Paylaşım için teşekkürler Synthesizer, sabah sabah içimizi açtın.

    GP ile ilk uzun yolculuğum bayramla birlikte İstanbul-Sivas-Mersin-İstanbul olacak. Yaklaşık 3000 km yol yapacağım. Yola çıkmak için sabırsızlanıyorum.

    Bu arada GP'de 16' lastik için en verimli uzun yol hava basıncı nedir? Bilen yazarsa sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizakl

    2007 model 65000 de 42500 tlye aldim.ankara alanya arası 215 tl mazotla 1150 km yol yaptım ortalama 100 km de 3.8 lt

    Hayırlı olsun aracınız, güle güle kullanın. Fiyat bana biraz pahalı gibi geldi, sahibinden.com u açıp baktım hakikaten fiyatlar yukarı doğru uçmuş.

    1 ay önce 46.500'e almıştım GP 2011 Dynamic makyajlı kasayı, şimdi ilanlarda en düşük satan 55000. şaştım kaldım.
  • Bugün bu haberi gördüm milliyet internette. İçim cız etti valla, nasıl da hunharca yüklemişler kocaoğlanı çekiciye. Çekici alamamış zaten kocaoğlanı, kıçı dışarda kalmış garibimin

    Haberin detayı ;






  • 
Sayfa: önceki 179180181182183
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.