Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (179. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 177178179180181
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: N-T

    Arkadaşlar aracın bakımını yaptıktan sonra yakıt tüketimi arttı daha önce düşerdi .yazın 6-7 lt aaralığındayken şimdi 9 lt gösteriyor araç neden olabilir acaba ? fikriniz var mı ?

    1- Hava filtresi (yeni eski farketmez) tıkalı olabilir.
    2- Frenler sıkıyor olabilir.
    3- Km'nizi bilemiyorum ama bujilerle oynanmış olabilir.
    4- Bunlar dışında yakıtı arttıracak bir müdahale olmamalı. Enjektör, enjektör pompası gibi bölgeler zaten beyince kumanda ediliyor. Siz yukarıdakilere baktırın.

    3. seçenekten kaynaklı bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Dizel motorda buji olmadığı nedeniyle.




  • N-T N kullanıcısına yanıt
    Aklıma belirtilenlerin dışında yakıttan kaynaklı olabileceği geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkdemir

    Bu cam çıtası meselesine kafayı taktım ve nihayet Orjinal Çıtayı buldum!!!
    Ama Almanyada
    Almanyadaki citroen yetkili servisinden yedek parça olarak alıyor. Fiyatı vergi dahil 125 € ya geliyor. Plastik çıta çıkıyor yerine bu takılıyor.

    Almanyadaki biraderim alacak, sipariş etti, bir hafta sonra elindeymiş. Bu ay sonunda Türkiyeye geliyor, gelirken getirecek. İsteyen olursa yardımcı olurum. Ama en geç yarın akşama kadar haber verin ki gelmesi 1 hafta sürüyormuş. Yola çıkmadan elinde olsun.


    Hani ilk önce malı bir görelim denirya Siz uygulamayı yaptıktan sonra detaylı bir paylaşım yaparsanız talep kapısını daha da bir aralamış olursunuz diye düşünüyorum.




  • Günaydın arkadaşlar,

    Bu aralar yine yollardayim hatta yaylalardayim pek ugrayamadim buralara..

    Bizim gpye nazar degdi sanırım. Her gittiğimiz yerde araç hakkında muhabbet açıldı. . Evvelki gün eşim bagaj düğmesine nasıl güç uyguladı ise bagaj kapağı kapandı 1 gün açılmadı. .

    Ertesi gün karabukte bir kilitciye gittim adam elini bi attı kilit açıldı.

    Ancak daha önce de konusu geçen düğme switch inin basılı kalması gibi birşey oldu sanırım artık kumanda dan kapıları açınca kapı direk açılıyor. Yolda durdugumuzda kapilardan biri açılırsa bagaj da tık açılıyor

    Google da arattigimda bunun dokunmatik bagaj düğmesi olan pek çok marka modelin sorunu olduğunu öğrendim. C4 forumlarında da sıkça yaşayan var.

    Neyse kilitci abimiz hocam hiç kurcalama istanbul'a kadar böyle idare et orada tecrübeli biri soksun ben hiç bu aracın kilidini sokmedim dedi ve geri döndüm.

    Bir diğer mesele de 2dir başıma geliyor. Bir kere bolu ankara yolunda olmuştu, araç ile 100 ile giderken tam yerini kestiremedigim bi noktadan uguldama sesi geliyor. Dün akşam da 100le giderken kaymak asfaltta eşim sesi duydu ve yol sesi mi yoksa biryerden mi geliyor ankayamadik. Belki de tekerlek bilyasi bilmiyorum.

    Bu 2 olay sonrası da stop ettikten sonra motordan Çakmak Çakar gibi sesler geldi..

    Fikri olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: N-T

    Arkadaşlar aracın bakımını yaptıktan sonra yakıt tüketimi arttı daha önce düşerdi .yazın 6-7 lt aaralığındayken şimdi 9 lt gösteriyor araç neden olabilir acaba ? fikriniz var mı ?

    1- Hava filtresi (yeni eski farketmez) tıkalı olabilir.
    2- Frenler sıkıyor olabilir.
    3- Km'nizi bilemiyorum ama bujilerle oynanmış olabilir.
    4- Bunlar dışında yakıtı arttıracak bir müdahale olmamalı. Enjektör, enjektör pompası gibi bölgeler zaten beyince kumanda ediliyor. Siz yukarıdakilere baktırın.

    3. seçenekten kaynaklı bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Dizel motorda buji olmadığı nedeniyle.

    Servise tekrar götürdüm. bilgisayara bağladılar. Hataları sildiler ve test sürüşüne çıktık.
    3. viteste yüksek devir yaptı.(manuele alarak).nedenini anlamadım bilen varsa yazarsa sevinirim.
    Sorun düzeldi dedi ama düzelnmedi tekrar devam ediyor.Aradım adamı pazartesi tekrar gidecem haberdar ederim.
    Ama aracın çekişi düştü bunla alakalı olabileceğini düşünüyorum.

    hava filtresi yeni değişti tıkalı olabileceğini düşünmüyorum
    Değerli cevaplarınız için teşekkürler.




  • N-T N kullanıcısına yanıt
    Aklıma ilk gelen yazılımsal bir problem olacağı yada ona bağlı bir aparat arızası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: N-T

    Arkadaşlar aracın bakımını yaptıktan sonra yakıt tüketimi arttı daha önce düşerdi .yazın 6-7 lt aaralığındayken şimdi 9 lt gösteriyor araç neden olabilir acaba ? fikriniz var mı ?

    1- Hava filtresi (yeni eski farketmez) tıkalı olabilir.
    2- Frenler sıkıyor olabilir.
    3- Km'nizi bilemiyorum ama bujilerle oynanmış olabilir.
    4- Bunlar dışında yakıtı arttıracak bir müdahale olmamalı. Enjektör, enjektör pompası gibi bölgeler zaten beyince kumanda ediliyor. Siz yukarıdakilere baktırın.

    3. seçenekten kaynaklı bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Dizel motorda buji olmadığı nedeniyle.

    Afedersiniz, benzinli motorla karıştırmışım tabiiki buji yok.




  • Cok kararsiz kaldim arkadaslar.
    2008 model 115 binde bi arac buldum alip almama konusunda gidip geliyorum.32,500 tl fiyat bictiler.servis bakimli
    Bu aracta temelde nelere dikkat etmeliyim. En cok sorun cikaran parca nedir.Bu km de ki bir arac Almak hatami? Kullanan sizler genel anlamda memnun musunuz
    Robotik sanziman bu km de sorun cikarirmi malum diger tam otomatik sanzimani sabikali

    Daha onceki araclarim 206 ve 307 idi gruba pek uzak sayilmam.

    Bilgi icin simdiden tesekkurler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Slm ffiyatcok iyi ama bu kadar ucuz olmasi bende kusku uyandirdi serviste mutlaka expertiz yaptirin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • maybel M kullanıcısına yanıt
    ilk gittiğimde yağ soğutucusunu değiştirdik şimdi de 3. kez gidecem nasip olursa ilk 2 sinde yağ gelmişti motorda biriken yağlardır dediler 3 .kez yıkattırıp bakacam motor içini bakalım sonuç ne olacak olmazsa conta ya bakacaz inşallah öle bişi çıkmaz
  • 2 sefer götürdüm bulamadılar 3. yü götürecem bakalım ne olacak bide turbonun üstünde siyah tozlar gördüm böle is gibi sizce nedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emule79

    Cok kararsiz kaldim arkadaslar.
    2008 model 115 binde bi arac buldum alip almama konusunda gidip geliyorum.32,500 tl fiyat bictiler.servis bakimli
    Bu aracta temelde nelere dikkat etmeliyim. En cok sorun cikaran parca nedir.Bu km de ki bir arac Almak hatami? Kullanan sizler genel anlamda memnun musunuz
    Robotik sanziman bu km de sorun cikarirmi malum diger tam otomatik sanzimani sabikali

    Daha onceki araclarim 206 ve 307 idi gruba pek uzak sayilmam.

    Bilgi icin simdiden tesekkurler

    Çok dikkatli olun o paraya kolay kolay vermezler düzgün arabayı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalnız2007

    ilk gittiğimde yağ soğutucusunu değiştirdik şimdi de 3. kez gidecem nasip olursa ilk 2 sinde yağ gelmişti motorda biriken yağlardır dediler 3 .kez yıkattırıp bakacam motor içini bakalım sonuç ne olacak olmazsa conta ya bakacaz inşallah öle bişi çıkmaz

    Contadaki lastikten yağ kaçırabilir eğer öyleyse sıkıntı olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emule79

    Cok kararsiz kaldim arkadaslar.
    2008 model 115 binde bi arac buldum alip almama konusunda gidip geliyorum.32,500 tl fiyat bictiler.servis bakimli
    Bu aracta temelde nelere dikkat etmeliyim. En cok sorun cikaran parca nedir.Bu km de ki bir arac Almak hatami? Kullanan sizler genel anlamda memnun musunuz
    Robotik sanziman bu km de sorun cikarirmi malum diger tam otomatik sanzimani sabikali

    Daha onceki araclarim 206 ve 307 idi gruba pek uzak sayilmam.

    Bilgi icin simdiden tesekkurler

    Servise gosterecegim ancak bu km bi aac alinirmi ozellikle masraf cikaracak noktalar nelerdir arkadaslar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emule79


    quote:

    Orijinalden alıntı: emule79

    Cok kararsiz kaldim arkadaslar.
    2008 model 115 binde bi arac buldum alip almama konusunda gidip geliyorum.32,500 tl fiyat bictiler.servis bakimli
    Bu aracta temelde nelere dikkat etmeliyim. En cok sorun cikaran parca nedir.Bu km de ki bir arac Almak hatami? Kullanan sizler genel anlamda memnun musunuz
    Robotik sanziman bu km de sorun cikarirmi malum diger tam otomatik sanzimani sabikali

    Daha onceki araclarim 206 ve 307 idi gruba pek uzak sayilmam.

    Bilgi icin simdiden tesekkurler

    Servise gosterecegim ancak bu km bi aac alinirmi ozellikle masraf cikaracak noktalar nelerdir arkadaslar

    Merhaba,

    2008 model 115000 km araç neden alınmasın? Bakımları muntazam olarak yapılmışsa, içi dışı nispeten temizse(kaporta, döşeme..), kayıtları da temizse alınabilir.

    Kayıtlardan kastım. Rehinli mi, borcu var mı, muayenesi yapılmış mı, tabii ki en önemlisi de plakadan ve şasi numarasından sorgulandığında Tramer'de kaza kaydı var mı yok mu? İkinci el araç alırken hiç kazası olmayan araç bulmak çok zor. Üretim aşamasında bile liftte zarar görüp sonradan tamir edilip sıfır satılan araçlar varken ikinci elde kaza ve hasar olması muhtemeldir ama kazanın mahiyeti ve büyüklüğü önemlidir.

    Araç C4 Picasso mu yoksa C4 Grand Picasso mu?

    Sahibinden mi(sahibindense kaçıncı sahibi) yoksa Galeriden mi?

    Şasi ve plakayı sahibinden isteyip aşağıdaki linklerden kaza ve hasar sorgulayabilirsiniz.

    www.sbm.org.tr
    Anasayfa - Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi
    http://www.sbm.org.tr/?p=application&objectId=23

    www.sbm.org.tr
    Anasayfa - Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi
    http://www.sbm.org.tr/?p=services&content=sms

    http://otokontrol5664.com/

    115000 kmde ise muhtemelen son bakımı siz yaptıracaksınız! Lastiklerin durumu nedir? Stepne kullanılmış mı?

    Araçla ilgili herşey muntazam ve doğru gözüküyor olsada yetkili serviste ekspertiz yaptırmanızı tavsiye ederim. İçiniz rahat olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mergink -- 22 Temmuz 2013; 10:41:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mergink

    quote:

    Orijinalden alıntı: mergink

    Merhaba arkadaşlar,

    Aracımdaki lastikler, Continental 215/55R16 97W TL Conti Premium Contact 2 (2012 başı üretimi, diş derinlikleri 6mm, lastik havaları da 35 psi)

    Yol sesi biraz fazla hissediliyor.

    Acaba sizlerde durum nedir?

    Arkadaşlar lastik-yol sesi konusunda sizlerden yorum alamadım ama bu defa da bakımla ilgili bir konu hakkında fikirlerinizi rica ediyorum.


    2008 model 60500 km'de Grand Picasso aracıma bakım yaptırmak istiyorum. Yalnız şöyle bir durum var.

    Son bakım 52000 km'de yetkili servisinde Şubat 2012'de yaptırılmış (mazot filtresi de değiştirilmiş). Normal bakım kilometresi 15000'de bir olduğundan bir sonraki bakım 67000'de olmalı. Fakat Şubat 2012'den Temmuz 2013'e kadar 17 ay geçtiğinden 1 yılı doldurmuş ve geçmiş bulunmaktadır. Bilgisayar da 4000 km önce bakıma girmeliydi uyarısı veriyor. İlk sahibi 2500 km ilk kontrolünden bu yana 15000 km'yi baz alarak yetkili servisinde bakımlarını yaptırmış.

    Bakım tavsiye eder misiniz? Yoksa yazı geçirip 67000 kilometreyi doldurmaya yakın kış bakımına mı götüreyim aracı?

    İyi günler.




    Merhaba arkadaşlar,

    Yetkili serviste yaptırıp yaptırmamak konusunda çok düşündükten sonra 60000 km bakımını özel serviste yaptırdım.

    İrem Oto Doğan Ustanın Avrupa Yakası muadili Erc Otomotiv İbrahim Usta. Doğan Usta ve ibrahim Usta tanışıyorlarmış. Ayrıca beraberde çalışmışlar.


    60000 bakım yapılan işlemler (170 TL)


    Bilgisyara bağlanarak LEXIA 3 programı ile kontrol.
    Motor Yağı (TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W-30) (3,75 Litre)

    Not: Önce şu yağ geldi. TOTAL QUARTZ 9000 NFC 5W30. Uyarım ile yukarıdaki yağ ile değiştirildi. Kullanılacak olan ya ACEA C2/C3 uluslararası standartı karşılamalı.

    Yağ Filtresi
    Karter Tapa Contası(İyi durumdaydı, değişmedi.)
    Polen Filtresi
    Hava Filtresi
    Bakıma dahil diğer kontroller(Cam suyu v.s.)
    Yol bilgisayarı bakım göstergesi de sıfırlandı.

    **********************************

    Arka fren balataları değişti. TRW Balata+İşçilik (115 TL)

    **********************************

    V Kayışı Gergi Kütüğü ve Rulmanları + V Kayışı(Continental) + İşçilik (235 TL)

    Aracı alırken yetkili serviste ekspertiz yaptırdığımda neredeyse tek sorun olarak Triger'den ses geliyor raporu vermişlerdi. Bakıma gittiğimde kontrol edildi ve ses dinlenildi. Triger olmadığı V kayışından olduğu tespit edildi. Motor soğukken sabah ilk çalıştırmada ara sıra titreyerek çalışıyordu.

    **********************************

    Bijon şifresi kırıldı ve yerine 4 adet Fransız malı bijon takıldı. (30 TL)

    Şifrenin kaybolma ihtimaline karşı ayrıca içindeki pimlerinin kırılarak sonrasında yolda mağduriyet yaşamamak adına (ki pimlerden ikisi kırıktı şifrenin içinde ama bijonları sökmede sorun çıkartmıyordu) şifreli bijonlar kırıldı ve değiştirildi.

    **********************************

    Sağ arka davlumbaz koruma döşemesinin çok ufak bir kısmı plastik çamurluktan ayrı duruyordu. Plastik vida atılarak sorun giderildi.

    **********************************

    Ödeme : Yapılan iskonto sonrası ki bakım zaten kampanyalı olarak yapıldı. 500 TL, 5 ay erteleme ve 10 taksit + hediye olarak güzel bir citroen anahtarlık + eskiyen plakalıklar da değiştirildi + yapılan işlemler içinde işlem formu verildi + sinyal/far koluna da bakım kmsi ve değişen filtrelerin yazıldığı hatırlatma kartı asıldı.


    Serviste müşterileri Burcu Hanım karşılıyor. Ben erken gittiğimden kendisi daha sonra geldi. İbrahim Usta servisin sahibi ve Adem Usta yardımcısı. Herkesin yaklaşımı iyi. Araç için yorumlarını sorduğumda aldığım fiyatı çok iyi ve aracıda piyasaya göre çok temiz buldu İbrahim Usta. Mekanik, Elektirik/Elektronik servis hizmetleri yanında kaporta tamir ve boya işlemleri de yapılmaya başlanacakmış. Ben gittiğimde fırın kurulmuş ve işin ehli ustalar ile anlaşılmıştı. Temizlik yapılıyordu.

    Cumartesi günü gitmiştim. Biraz yoğunlardı. Bu sebeple işlemler yaklaşık olarak 3,5-4 saat sürdü. ERC Otomotiv'e yapılan işlemler ile ilgi ve alakaları için tekrar teşekkür ederim.


    ERC OTOMOTİV


    İyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mergink -- 22 Temmuz 2013; 13:17:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalnız2007

    2 sefer götürdüm bulamadılar 3. yü götürecem bakalım ne olacak bide turbonun üstünde siyah tozlar gördüm böle is gibi sizce nedir

    Turbo kapalı çalışan bir parça. Dolayısıyla içindeki herhangi bir aşınmadan kaynaklı tozlar dışına çıkmaz diye düşünüyorum. Başka yerden gelip ona yapışan tozlardır.
  • Merhabalar,
    geçen gece arabayla yol yapımı olan bir yerden geçtim. toz toprak taş ne ararsanız vardı yolda. eve gelene kadar müzik açıktı ve camlar kapalıydı. eve yaklaştığımda sesi tamamen kıstım ve camı açtım. ne duyayım; aracın peşine boş bir zeytin yağı tenekesi takılmış gibi bir ses. Bir tangırtı, tungurtu ile giderken aracı durdurup altını yokladım herhangi bir şey göremedim. Eve geldim aracı park ederken dikkat ettim, geri geri giderken daha bir artıyor ses. ilk aklıma gelen disk ile diskin metal muhafazası arasına bir taş girmiş olabileceğiydi. Ama bu kadar tangırtı küçük bir taştan kaynaklanmış olabilir mi ki?
  • Arkadaşlar bu aralar aracımın fanı çok çalışıyor gibi 10km yol gidiyorum 1km kadarı rampa araba fan açıyor saatte 21.00 normal mi arabada 2 kişiyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Slm kklimaacikken mi oluyor normalde havalar sicakken normal bence bulundugunuz yer neresi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 177178179180181
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.