Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (182. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 180181182183184
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizakl

    2007 model 65000 de 42500 tlye aldim.ankara alanya arası 215 tl mazotla 1150 km yol yaptım ortalama 100 km de 3.8 lt

    Hayırlı olsun aracınız, güle güle kullanın. Fiyat bana biraz pahalı gibi geldi, sahibinden.com u açıp baktım hakikaten fiyatlar yukarı doğru uçmuş.

    1 ay önce 46.500'e almıştım GP 2011 Dynamic makyajlı kasayı, şimdi ilanlarda en düşük satan 55000. şaştım kaldım.



    ewt banada uçuk geldi
    bende 2008 gp 105,000 de 33,000 tl almıştım nisan ayında

    arkadaımın " 2007 " yazdığı modeli hatalı girdiğini ümit ediyorum :)

    neyse allah kazasız belasız güzel günlerde kullanma nasip etsin
    gerisi çokda önemli değil

    keyfini çıkar hocam




  • model 2007 doğru yanlış yazmadım :) ... araç Ankara plaka olunca 2500 lira kafadan artıyor birde km 65000 olunca fiyat biraz daha arttı vs vs.. 100000 üstü aracı 37-38000 vereceğime bu mantıklı geldi .iyi niyetleriniz için ayrıca tşkler
  • ayrıca kullananlar bilir zaten ama kullanmayanlar için söylüyorum araba değil bu yer uçağı. ferah ,aydınlık ,rahat, güven duygusu 10 numara. uzun yolda ayarla 90-100 neyse kendi gidiyor zaten. 3 çocuk hanım ve ben oldukça rahat ettik uzun yolda. bagaj zaten süper doldur doldurabildiğin kadar . eski scenic arabama 2 bebek arabası zor sığıyordu . buna 2 bebek arabası . 1 büyük bavul 3 ufak bavul . 2 seyahat çantası ıvır zıvır neredeyse evi koyacaktık içine. yakıtı da cabası. bu paraya bu donanım araba zor. tek eksiği keşke tavan açılır olsaymış tadından yenmezmiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizakl

    2007 model 65000 de 42500 tlye aldim.ankara alanya arası 215 tl mazotla 1150 km yol yaptım ortalama 100 km de 3.8 lt


    quote:

    Orijinalden alıntı: denizakl

    model 2007 doğru yanlış yazmadım :) ... araç Ankara plaka olunca 2500 lira kafadan artıyor birde km 65000 olunca fiyat biraz daha arttı vs vs.. 100000 üstü aracı 37-38000 vereceğime bu mantıklı geldi .iyi niyetleriniz için ayrıca tşkler

    Merhaba,

    Hayırlı olsun. İyi günlerde kazasız belasız kullanmanızı dilerim.

    Bende daha önceki mesajlarda aşağıdaki gibi bilgilerini paylaştığım 2008 model 60000 km aracı 38000 TL'ye almıştım 1 ay önce.

    Bencede kmsi düşük olması çok önemli. Fiyat biraz yüksek olsada piyasa da zaten yavaş yavaş artmaya başladı.

    Siz memnunsanız, içiniz rahatsa gerişi boş. Keyfini çıkarın ailece.

    "İlk sahibinden, 2008 model, 60000 km, lastikler Continental 215/55R16 97W TL Conti Premium Contact 2, 2012 başı üretimi, diş derinlikleri 6mm ve 2000 km yol yapmış, araç oldukça temiz (yine de Sonax benzeri bir iç-dış uygulama yaptırmak gerekecek). Yetkili servis, ekspertiz sonucunda sadece 60000 km bakımı öngördü (mazot filtresi 45000 km'de değiştirilmiş). Ekspertiz, test sürüşü dahil 1 saat 15 dakika sürdü. 2 adet küçük hasar kaydı var.(Sol dikiz aynası kırılmış ve sol arka stop ile tampon kısmından bir araç düşük süratle çarpmış.) Bu hasarlar da Yetkili serviste yaptırılmış. Önceki bakımları da Yetkili serviste yaptırılmış. Sahibi de yarın aracın muayenesini yaptıracak. Fiyat 38000 TL.

    Satan kişiler çok hoş sohbet ve tüm nazıma da katlandılar zaman ayırıp Yenibosna'ya kadar gittik ve aracı ekspertize soktuk. Öncesinde konuşmalarımız da olmuştu. Ufak tefek kaporta çizik ve iç döşeme kusurlarını da görmemek lazım. Bu ufak kusurlardan ötürü de fiyatı çok kurcalamak istemedim. 1-2 gün içinde kısmetse satışı yapacağız."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mergink -- 26 Temmuz 2013; 15:46:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TpT Celebi

    quote:

    Orijinalden alıntı: erkdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizakl

    2007 model 65000 de 42500 tlye aldim.ankara alanya arası 215 tl mazotla 1150 km yol yaptım ortalama 100 km de 3.8 lt

    Hayırlı olsun aracınız, güle güle kullanın. Fiyat bana biraz pahalı gibi geldi, sahibinden.com u açıp baktım hakikaten fiyatlar yukarı doğru uçmuş.

    1 ay önce 46.500'e almıştım GP 2011 Dynamic makyajlı kasayı, şimdi ilanlarda en düşük satan 55000. şaştım kaldım.



    ewt banada uçuk geldi
    bende 2008 gp 105,000 de 33,000 tl almıştım nisan ayında

    arkadaımın " 2007 " yazdığı modeli hatalı girdiğini ümit ediyorum :)

    neyse allah kazasız belasız güzel günlerde kullanma nasip etsin
    gerisi çokda önemli değil

    keyfini çıkar hocam

    Sizde gerçekten çok uyguna almışsınız. Nisan ayı, piyasanın yavaş yavaş hareketlenmeye başladığı zamanlar. Biraz da kmsi yüksek. Ama araç temizse fiyat çok iyi. Güle güle, kazasız belasız kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mergink -- 26 Temmuz 2013; 15:51:43 >




  • Hayirli olsun kazasiz belasin surusler nasip olsun.bu arada yakit degeriniz gayet guzel hiz limitiniz neydi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tşk ederim. 90 km sabit hızda bu değeri aldım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ArasTuna -- 26 Temmuz 2013; 21:02:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizakl

    tşk ederim. 90 km sabit hızda bu değeri aldım


    Anlık değer mi? yoksa belirli bir km. ortalaması mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizakl

    tşk ederim. 90 km sabit hızda bu değeri aldım


    Anlık değer mi? yoksa belirli bir km. ortalaması mı?



    quote:

    Orijinalden alıntı: denizakl

    2007 model 65000 de 42500 tlye aldim.ankara alanya arası 215 tl mazotla 1150 km yol yaptım ortalama 100 km de 3.8 lt


    Dikkatinizden kaçmış olmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mergink -- 27 Temmuz 2013; 9:57:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mergink

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizakl

    tşk ederim. 90 km sabit hızda bu değeri aldım


    Anlık değer mi? yoksa belirli bir km. ortalaması mı?



    quote:

    Orijinalden alıntı: denizakl

    2007 model 65000 de 42500 tlye aldim.ankara alanya arası 215 tl mazotla 1150 km yol yaptım ortalama 100 km de 3.8 lt


    Dikkatinizden kaçmış olmalı.

    Aynı yolu bende ay başı gideceğim 5 Lt yakar diye düşünüyordum ama siz böyle deyince bunu 4.5'a çekeyim ben bütün yolu 90 sabit gitmeyi düşünüyorum .




  • Şuan doğan usta dayım. 90bin bakımını hallediyoruz. Filtreler değişti motor temizlendi. Usta test sürüşün çıktı.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ya arkadaşlar gerçekten dediğiniz değerlere ulaşabiliyor musunuz? Daha önce haziran ayında 5 kişilik picassomu İstanbul'dan teslim almaya gideceğimi, uzun dönüş yolculuğumda ki araçla ilgili izlenimlerimi sizlerle paylaşacağımı söylemiştim. dönüş yolumda işimle ilgili aldığım olumsuz haberler sonucu büyük bir yoğunluğun içinde kaldığım için konuyu ancak takip edebilmiştim. ancak 3,8 gibi tüketim rakamlarını görünce yazmadan edemedim. Aracım makyajlı kasa 2011 model km si biraz fazlaca 60000 de. ancak araç yıpranmamış kız gibi tabiri caiz ise. ve 60000 bakımıda şubat ayında yapılmış o günden beri sadece 1000 km yapmıştı. aracı İstanbul'dan teslim aldığımda saat 16 gibi Antalya'ya doğru yola çıktım. 2 kişi ve bagajımda sadece 4 adet yazlık lastik lastik vardı. kış lastikleri ile yola çıktım. İzmit ten sonra yanlışlıkla Yalova yönüne saptığım için Karamürsel den, dağ yoluna sapıp 1,5 saatlik düşük hızlı yolculukla İznik'e oradan da gitmem gereken yola girdim kaybettiğim zamanı tolere etmek adına 140-150 km hızlarla ilerledim zaman zaman yağışlı bir havada hakimdi. Afyonda direksiyonu arkadaşıma teslim ettim. ve zaman zaman Antalya'ya kadar 160-170 li hızlarla gittiğimizi görebildim. buradan da ara vermeden Isparta'ya geçtim. o yorgunluğun üzerine Plaka değişikliği işleri ile ilgilendim, oğlumun ilk karnesini aldık ve lastikleri yazlıklar ile değiştirdim. bu yolculuk sonunda ort. yakıt tüketimi 7,7 lt idi. ertesini gün ailecek 1500 km lik Isparta- Doğubeyazıt yolculuğuna çıktık. Dolu bagaj 2 yetişkin 1 ufaklık. genelde hızım 120 civarları idi zaman zaman hız sabitleyiciyi devreye aldım ancak hız sabitleyicinin yol düz olmadıktan sonra çok yaktığı kanaatinde olduğumdan, sadece Konya -Aksaray arasındaki yolda kullandım çünkü, Rampa iner ve çıkarken hız sabitleyicinin gereksiz yere hızı sabitlediğini, çıkışta hızın 5-10 km düşmesinin rampa aşağı 10-20 km artmasının aracın kendi dinamikleri ile gerçekleştirmesinin yakıta faydası olduğunu düşünüyorum. neyse o gece Göremede konakladıktan sonra, ertesi gün, Sivas Erzurum üzerinden Doğubeyazıt'a ulaştım. ufaklıkla yolculuk etmenin sıkıntısı sıksık mola vermek olduğu için, hava kararmaya yaklaştıkça hızımı yolculuğun sonlarına doğru doğal reflex olarak 140-150 lere artırmam sonucu doğurdu. yollarında maşaallah neredeyse tamamı duble yol. hedefe ulaştığımda 1500 km lik yolda ortlama tüketim değeri 6,8 idi. bundan sonra yine 2 kez Doğubeyazıt Erzurum arası yolculuğum oldu. km yi 110 a sabitleyim canım sıkıla sıkıla geleyim dedim. 5,3 ün altına düşemedim. elbette 90 km hıza sabitleyim düz yolda yakıt tasarrufu yapmaya çalışsam belki 5,00 ve 4,8 i görürüm ancak daha altına ulaşabileceğimi sanmıyorum. Madem o kadar yazdım Picasso cu olmayı planlayan arkadaşlara ışık tutması için biraz da araçtan bahsedeyim. Araca ilk bindiğimde kendimi Helikopter plotu gibi hissettim. Her yer cam akvaryumun içindeymiş hissi veriyor. Yol tutşa sözüm yok tipinden beklenmeyecek kadar güzel devirlenme tatmin edici. hızlı kullanmayı sevmem ama 90-110 lu km ler aracın verdiği sürüş konforu sayesinde sıkıcı geliyor. iç mekan geniş bagaj tatminkar kulanılan malzeme donanım diğecek bişey yok. ancak forumda aracın yol sesi almadığını okumuştum sanki ama benim aracımda 80-90km den sonra kelebek camından yoğun bir rüzgar sesi sızıyor. bu arada belirteyim aracım kazasız. acaba anahtar manahtar unutup içeride, kapıyımı üstten falan zorlamışlar diye düşünüyorum. bunun dışında şikayetim yok. ufak tefek detaylara takılırsan her arabada herşey bulursun ama beni tatmin etti fazlası ile alacaklara şiddetle tavsiye ederim. vites konusundaki eleştirilerede kısa cevap vereyim. ilk bindiğinizde geçişleri yadırgayabilirsiniz bune böyle diye ancak gaz pedalı hassasiyetinizi ayarlayınca geçişler sorun olmaktan çıkıyor. fikir vermesi açısından söyleyeyim. işim gereği bir çok araç kullanıyorum. işyerimdeki aracım fluence, ve isuzu d-max bunun haricinde daha önceki şahsi araçlarım, son kasa makyajlı vectra, linea, eski kasa vectra, almera idi. özellikle vectranın konforunu ararmıyım hesabı yaparken sürüş pozisyonu, ve mazleme kalitesi olarak beni tatmin etti.

    konu nerden açıldı? mazot tüketimi konusunda aracımda mı sorun var yoksa yüksek hızdamı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmrc05

    Ya arkadaşlar gerçekten dediğiniz değerlere ulaşabiliyor musunuz? Daha önce haziran ayında 5 kişilik picassomu İstanbul'dan teslim almaya gideceğimi, uzun dönüş yolculuğumda ki araçla ilgili izlenimlerimi sizlerle paylaşacağımı söylemiştim. dönüş yolumda işimle ilgili aldığım olumsuz haberler sonucu büyük bir yoğunluğun içinde kaldığım için konuyu ancak takip edebilmiştim. ancak 3,8 gibi tüketim rakamlarını görünce yazmadan edemedim. Aracım makyajlı kasa 2011 model km si biraz fazlaca 60000 de. ancak araç yıpranmamış kız gibi tabiri caiz ise. ve 60000 bakımıda şubat ayında yapılmış o günden beri sadece 1000 km yapmıştı. aracı İstanbul'dan teslim aldığımda saat 16 gibi Antalya'ya doğru yola çıktım. 2 kişi ve bagajımda sadece 4 adet yazlık lastik lastik vardı. kış lastikleri ile yola çıktım. İzmit ten sonra yanlışlıkla Yalova yönüne saptığım için Karamürsel den, dağ yoluna sapıp 1,5 saatlik düşük hızlı yolculukla İznik'e oradan da gitmem gereken yola girdim kaybettiğim zamanı tolere etmek adına 140-150 km hızlarla ilerledim zaman zaman yağışlı bir havada hakimdi. Afyonda direksiyonu arkadaşıma teslim ettim. ve zaman zaman Antalya'ya kadar 160-170 li hızlarla gittiğimizi görebildim. buradan da ara vermeden Isparta'ya geçtim. o yorgunluğun üzerine Plaka değişikliği işleri ile ilgilendim, oğlumun ilk karnesini aldık ve lastikleri yazlıklar ile değiştirdim. bu yolculuk sonunda ort. yakıt tüketimi 7,7 lt idi. ertesini gün ailecek 1500 km lik Isparta- Doğubeyazıt yolculuğuna çıktık. Dolu bagaj 2 yetişkin 1 ufaklık. genelde hızım 120 civarları idi zaman zaman hız sabitleyiciyi devreye aldım ancak hız sabitleyicinin yol düz olmadıktan sonra çok yaktığı kanaatinde olduğumdan, sadece Konya -Aksaray arasındaki yolda kullandım çünkü, Rampa iner ve çıkarken hız sabitleyicinin gereksiz yere hızı sabitlediğini, çıkışta hızın 5-10 km düşmesinin rampa aşağı 10-20 km artmasının aracın kendi dinamikleri ile gerçekleştirmesinin yakıta faydası olduğunu düşünüyorum. neyse o gece Göremede konakladıktan sonra, ertesi gün, Sivas Erzurum üzerinden Doğubeyazıt'a ulaştım. ufaklıkla yolculuk etmenin sıkıntısı sıksık mola vermek olduğu için, hava kararmaya yaklaştıkça hızımı yolculuğun sonlarına doğru doğal reflex olarak 140-150 lere artırmam sonucu doğurdu. yollarında maşaallah neredeyse tamamı duble yol. hedefe ulaştığımda 1500 km lik yolda ortlama tüketim değeri 6,8 idi. bundan sonra yine 2 kez Doğubeyazıt Erzurum arası yolculuğum oldu. km yi 110 a sabitleyim canım sıkıla sıkıla geleyim dedim. 5,3 ün altına düşemedim. elbette 90 km hıza sabitleyim düz yolda yakıt tasarrufu yapmaya çalışsam belki 5,00 ve 4,8 i görürüm ancak daha altına ulaşabileceğimi sanmıyorum. Madem o kadar yazdım Picasso cu olmayı planlayan arkadaşlara ışık tutması için biraz da araçtan bahsedeyim. Araca ilk bindiğimde kendimi Helikopter plotu gibi hissettim. Her yer cam akvaryumun içindeymiş hissi veriyor. Yol tutşa sözüm yok tipinden beklenmeyecek kadar güzel devirlenme tatmin edici. hızlı kullanmayı sevmem ama 90-110 lu km ler aracın verdiği sürüş konforu sayesinde sıkıcı geliyor. iç mekan geniş bagaj tatminkar kulanılan malzeme donanım diğecek bişey yok. ancak forumda aracın yol sesi almadığını okumuştum sanki ama benim aracımda 80-90km den sonra kelebek camından yoğun bir rüzgar sesi sızıyor. bu arada belirteyim aracım kazasız. acaba anahtar manahtar unutup içeride, kapıyımı üstten falan zorlamışlar diye düşünüyorum. bunun dışında şikayetim yok. ufak tefek detaylara takılırsan her arabada herşey bulursun ama beni tatmin etti fazlası ile alacaklara şiddetle tavsiye ederim. vites konusundaki eleştirilerede kısa cevap vereyim. ilk bindiğinizde geçişleri yadırgayabilirsiniz bune böyle diye ancak gaz pedalı hassasiyetinizi ayarlayınca geçişler sorun olmaktan çıkıyor. fikir vermesi açısından söyleyeyim. işim gereği bir çok araç kullanıyorum. işyerimdeki aracım fluence, ve isuzu d-max bunun haricinde daha önceki şahsi araçlarım, son kasa makyajlı vectra, linea, eski kasa vectra, almera idi. özellikle vectranın konforunu ararmıyım hesabı yaparken sürüş pozisyonu, ve mazleme kalitesi olarak beni tatmin etti.

    konu nerden açıldı? mazot tüketimi konusunda aracımda mı sorun var yoksa yüksek hızdamı :)

    Bence hızdan kaynaklı 170'lerden bahsedip 7.7 yakması normal bence sedan bir araç olsa oda bu hızlarda 7 den aşağı yakmaz heralde ben aracımı aldığımdan bu yana;

    full şehir içi genel ortalamam 7,0 Lt (4000 Km)
    son 400 Km 6,3 (ilk bakımdan sonra)
    genelde 100 tl mazot alır 300 350 arası yol yaparım her mazot aldığımda sıfılarım ortalamamda 7 den aşağı düşmezdi.
    ama aracı emekli gibi kullanırım rampa gördüm mü vitesi 6 ya atarım hep otomatik ve eco açık kullanırım aracın içinde minimum 5 kişi vardır genelde 3-5 km yapar stop ederim
    hal bu olunca benim için 7 normal diyorum 6.3'e düştü iyi diyorum. uzun yol kısmetse 1 hafta sonra detaylı yazı yazarım ben yol sesinden rahatsız değilim camlar kapalı sanki hiç ses yok gibi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmrc05

    Ya arkadaşlar gerçekten dediğiniz değerlere ulaşabiliyor musunuz? Daha önce haziran ayında 5 kişilik picassomu İstanbul'dan teslim almaya gideceğimi, uzun dönüş yolculuğumda ki araçla ilgili izlenimlerimi sizlerle paylaşacağımı söylemiştim. dönüş yolumda işimle ilgili aldığım olumsuz haberler sonucu büyük bir yoğunluğun içinde kaldığım için konuyu ancak takip edebilmiştim. ancak 3,8 gibi tüketim rakamlarını görünce yazmadan edemedim. Aracım makyajlı kasa 2011 model km si biraz fazlaca 60000 de. ancak araç yıpranmamış kız gibi tabiri caiz ise. ve 60000 bakımıda şubat ayında yapılmış o günden beri sadece 1000 km yapmıştı. aracı İstanbul'dan teslim aldığımda saat 16 gibi Antalya'ya doğru yola çıktım. 2 kişi ve bagajımda sadece 4 adet yazlık lastik lastik vardı. kış lastikleri ile yola çıktım. İzmit ten sonra yanlışlıkla Yalova yönüne saptığım için Karamürsel den, dağ yoluna sapıp 1,5 saatlik düşük hızlı yolculukla İznik'e oradan da gitmem gereken yola girdim kaybettiğim zamanı tolere etmek adına 140-150 km hızlarla ilerledim zaman zaman yağışlı bir havada hakimdi. Afyonda direksiyonu arkadaşıma teslim ettim. ve zaman zaman Antalya'ya kadar 160-170 li hızlarla gittiğimizi görebildim. buradan da ara vermeden Isparta'ya geçtim. o yorgunluğun üzerine Plaka değişikliği işleri ile ilgilendim, oğlumun ilk karnesini aldık ve lastikleri yazlıklar ile değiştirdim. bu yolculuk sonunda ort. yakıt tüketimi 7,7 lt idi. ertesini gün ailecek 1500 km lik Isparta- Doğubeyazıt yolculuğuna çıktık. Dolu bagaj 2 yetişkin 1 ufaklık. genelde hızım 120 civarları idi zaman zaman hız sabitleyiciyi devreye aldım ancak hız sabitleyicinin yol düz olmadıktan sonra çok yaktığı kanaatinde olduğumdan, sadece Konya -Aksaray arasındaki yolda kullandım çünkü, Rampa iner ve çıkarken hız sabitleyicinin gereksiz yere hızı sabitlediğini, çıkışta hızın 5-10 km düşmesinin rampa aşağı 10-20 km artmasının aracın kendi dinamikleri ile gerçekleştirmesinin yakıta faydası olduğunu düşünüyorum. neyse o gece Göremede konakladıktan sonra, ertesi gün, Sivas Erzurum üzerinden Doğubeyazıt'a ulaştım. ufaklıkla yolculuk etmenin sıkıntısı sıksık mola vermek olduğu için, hava kararmaya yaklaştıkça hızımı yolculuğun sonlarına doğru doğal reflex olarak 140-150 lere artırmam sonucu doğurdu. yollarında maşaallah neredeyse tamamı duble yol. hedefe ulaştığımda 1500 km lik yolda ortlama tüketim değeri 6,8 idi. bundan sonra yine 2 kez Doğubeyazıt Erzurum arası yolculuğum oldu. km yi 110 a sabitleyim canım sıkıla sıkıla geleyim dedim. 5,3 ün altına düşemedim. elbette 90 km hıza sabitleyim düz yolda yakıt tasarrufu yapmaya çalışsam belki 5,00 ve 4,8 i görürüm ancak daha altına ulaşabileceğimi sanmıyorum. Madem o kadar yazdım Picasso cu olmayı planlayan arkadaşlara ışık tutması için biraz da araçtan bahsedeyim. Araca ilk bindiğimde kendimi Helikopter plotu gibi hissettim. Her yer cam akvaryumun içindeymiş hissi veriyor. Yol tutşa sözüm yok tipinden beklenmeyecek kadar güzel devirlenme tatmin edici. hızlı kullanmayı sevmem ama 90-110 lu km ler aracın verdiği sürüş konforu sayesinde sıkıcı geliyor. iç mekan geniş bagaj tatminkar kulanılan malzeme donanım diğecek bişey yok. ancak forumda aracın yol sesi almadığını okumuştum sanki ama benim aracımda 80-90km den sonra kelebek camından yoğun bir rüzgar sesi sızıyor. bu arada belirteyim aracım kazasız. acaba anahtar manahtar unutup içeride, kapıyımı üstten falan zorlamışlar diye düşünüyorum. bunun dışında şikayetim yok. ufak tefek detaylara takılırsan her arabada herşey bulursun ama beni tatmin etti fazlası ile alacaklara şiddetle tavsiye ederim. vites konusundaki eleştirilerede kısa cevap vereyim. ilk bindiğinizde geçişleri yadırgayabilirsiniz bune böyle diye ancak gaz pedalı hassasiyetinizi ayarlayınca geçişler sorun olmaktan çıkıyor. fikir vermesi açısından söyleyeyim. işim gereği bir çok araç kullanıyorum. işyerimdeki aracım fluence, ve isuzu d-max bunun haricinde daha önceki şahsi araçlarım, son kasa makyajlı vectra, linea, eski kasa vectra, almera idi. özellikle vectranın konforunu ararmıyım hesabı yaparken sürüş pozisyonu, ve mazleme kalitesi olarak beni tatmin etti.

    konu nerden açıldı? mazot tüketimi konusunda aracımda mı sorun var yoksa yüksek hızdamı :)

    Bende de makyajlı 2011 var. Km 27binde. Geçenlerde istanbul'dan Edirne'ye gittim, 3 yetişkin iki çocuk . Git gel 430 km yaptım. 30 km kadarı şehir içi ve sıkışık trafik. 110-120 arası hız sabitleme yaptım, sonuç 5.5 lt.
    110 km sonrasında yakıt sarfiyatı katlamalı olarak artıyor. 110 ile 140 km arasında 100 km de 1,5 lt. Farkeder diye düşünüyorum.
    Bu arada ön cam / kelebek camı arasında ki rüzgar sesi konusunda haklısında, ben de de var aynı ses.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O ses ben dede varrr. Aynalar buyuk ondan geliyor dediler doğruysa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belirtiklerinize katiliyorum.110 km ile gittiginizde 5 ile 5.5 ortalama yakalanabiliyr.yalniz ibre yukariya ciktikca yakit degeri de hatri sayilir sekilde 7 ve uzerine dogru gidiyor. Kabaca tahminr gore yuksek hizde sarfiyat 2 katina yakin cikabikir diye dusunuyorum.Ekonomik adina 90 ile 110 km hiz tercih edilmeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • Arkadaşlar direksiyon üzerinde sağda ve solda yer alan parlak kısımları nereden temin edebiliriz. Benimkilerde kısmi soyulma mevcut.
  • Arkadaşlar bagaj kilidimde bir sorundan bahsetmiştim. Bagaj kapısı önce kilitli kalmıştı sonra da sanki açma düğmesine basılı kalmış gibi anahtardan kilit açılınca kapı kendiliğinden açılıyor du. Bu yüzden kilit her açıldığında arabadan inip bagaji aç kapa yapmam gerekiyordu.

    Bugün dogan usta baktı ve switch bozulmuş dedi. Mecbur switch olan parça degismesi gerek demişti. Serviste bu parça 130-170 arası birşey.

    Ben de maslakta bir kilitciye gösterdim. O mekanizma sokuldu ve switch çıkartıldı. Başka bir kilitden switch takıldı. 50tl ödedim. O bastigimiz dugmenin altında ekleyecegim resimdeki switcin aynisindan var. Ömrü bitmişti. O değişti sorun düzeldi.



    Aslında arızanın sebebi düğme mekanizmasini tutan arka citanin içinden iki tirnagin kırılması. Bu nedenle düğmeye basınca gereğinden fazla düğme içeri giriyor. Biz o tırnakları da yerlerine yapistirdik. Böylece switche fazla yük gelmesini önledik. İşlemi yapan yer maslak oto sanayide 1. Kısım 41. Sokaktaki Camcı muzaffer. Oradaki genç kadir usta yarım saatte işi tamamladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mergink

    quote:

    Orijinalden alıntı: bedevi1903

    quote:

    Orijinalden alıntı: denizakl

    tşk ederim. 90 km sabit hızda bu değeri aldım


    Anlık değer mi? yoksa belirli bir km. ortalaması mı?



    quote:

    Orijinalden alıntı: denizakl

    2007 model 65000 de 42500 tlye aldim.ankara alanya arası 215 tl mazotla 1150 km yol yaptım ortalama 100 km de 3.8 lt


    Dikkatinizden kaçmış olmalı.

    Hesabınızda bir yanlışlık olmasın hocam, dediğiniz yakıt ve km ile ortalamada 4.3 gibi bir değer çıkıyor, yanılmıyorsam.

    215 TL / 4.39 / 11.5 = ~4.3 lt/100km




  • Bugün 90bin bakımını yaparken forumda konuşulan bazı konuları sordum.

    1. Dizel Partikül Filtresi zaman zaman kendini temizliyor. . Nasıl oluyor? Ne yapmak lazım?

    Bir kere bu işlem araçta güç gereksinimi az iken oluyor. Yani yüksek devire çıkmak gerek lafları hurafe. Benim başıma hep 110 -120 uzun süre sabit gittiğimde gelmişti. Bu tezi doğruluyor.

    Araç örneğin 2000dd de giderken bir süre sizi izliyor sonra Dpf teki kurumu yakmak için ısıyı yükseltiyor. Bu sırada baya bir güç gerekiyor. Elektrik gücünden bahsediyorum. Usta diyor ki siz farketmeden arka cam rezistansi bile devreye girebilir. Araç stop ettiğinde sistem kapanıyor. Sebebi ise egzos tan çok yüksek ısı çıkması.

    İşlem başladığında arka koltukların altından ugultu sesi gelebilir. Araç stop ettiğinde motor soğuma sesleri daha belirgin olabilir. Fan falan devrede olabilir.

    Sollama nedeni ile yüksek devire cikikdiginda sistem hemen kapanıyor. 3000ddin üstünde sistem devreye girmiyor.

    Kısaca sakin sürerken bu işlem oluyor.

    2. DPF temizleme sıvısı nedir ücreti ne kadar?

    Kimyasal bir serum. Deposu sağ arka kapı hizasinda. 3lt hacmi var bizim araçta. 1lt 50bin km kadar götürüyor. Litresi 150 civarı.

    3.DPF filtresi pahalı mı?

    Evet ancak değişme şart değil. Temizliği de mümkün. Zirkon gibi bir maddeden yapılmış ve çeşitli kimyasallar ile temizlenip tekrar kullanilabiliyor.

    4. DPFyi devreden çıkartmak için Egryi iptal etsek.

    Bu durumda araç fazla yakacaktir. Çevreyi de daha çok kirletecektir.

    Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 180181182183184
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.