Önceki modelde ayna ayarlama düğmesi görünen yerdeydi ve ortasında metal bir halka vardı kalite hissi vardı ki golfü golf yapan,görünür ve elle dokunduğumuz yerdeki malzemenin kalite hissiydi .
Yeni kasa imperession da ayna ayarlama düğmesi görünmeyen bir konuma alınmış ve ortasındaki metal halka çıkarılmış gayet basit ucuz duruyor.Gerçekten bu metal halkadan üretici ne kadar kar edebilir çok merak ediyorum. |
Golf'ün Ayna Ayarlama Düğmesindeki Metal Halkanın Maliyeti
-
-
1 halka 1 işçi,
1 işçi 1 araba,
1 araba 1 filo,
1 filo 1 fabrika,
1 fabrika 1 patron kurtarır.
-
-
Allah başka dert vermesin. -
Kullanıcı deneyimi açısından kendinzice haklısınız, fakat lojistik açıdan öyle düşündüğünüz gibi değil.
Meraknızı için buyrun;
Dakika 15 ile 20 arası bahsettiğiniz konu.
DMAX TurkiyeyoutubeRichard Hammond, dünyadaki en dev insan yapımı yapıları ziyaret ederek, bu mühendislik harikalarının hikayesini ekrana getiriyor. DMAX Türkiye Kanalına Abone Olmak İçin: https://bit.ly/2Hvit5J Web: https://www.dmax.com.tr/program/richard-hammond-ile-dev-yapilar #DMAX #RichardHammond #DevYapılarhttps://www.youtube.com/watch?v=4mgLxU6NEFc -
Ben bu ayrıntılara takıyorum maalesef .Bir ara fiesta kullanmıştım mesala sinyal kolu tak diye atıyordu sol aynasının konumuda sağ aynaya göre daha aşağıdaydı ,eski polonun aynaları çok küçüktü ,eski golflerin poloların yine trendline modelinde direksiyonun kromu yoktu ,mesala yeni corsa da c sutunlardkai hoporlör yerleri çok kaba ,yeni city'nin aynaları çok kaba,yeni focusun ,pumanın aynaları çok küçük ,eski honda civic'in arka camının ortasından geçen şerit .Yeni golf de mekanik klima düğmesi olmaması ,yeni audi a3 ün kol dayama önündeki plastiğin kalitesiz gözükmesi beni rahatsız ediyor :)
-
Golf 8 bariz bir şekilde 7.5 dan kalitesiz duruyor leğen plastiği gibi -
Karoseri 7.5 kadar tok değil ayrıca.
Cıvımış araç. -
Tedarik tooling kısmını ilgilendiren bir tasarruf öğesi, çok az da olsa bir maliyet düşüşü sağlıyor ki yapılmış. Golf 8 her detayı ile ciddi maliyet kasılmış bir araç olduğu (eski Golf'lerden farklı olarak) genelde bu tip tasarrufların toplamına bakılır, tekil olarak çok önemli değil.
-
Onun gibi 100 yerden kıssa, maliyetini 100 dolar düşürse yeter adamlara. Milyonlarca araç satılıyor.
Bu işler için görevli onlarca malzeme mühendisleri, kimya mühendisleri falan var. Her parçayı tek tek inceliyor, alternatif parçalar üzerinde çalışıyor. Seri üretim birçok üründe geçerli.
-
Yaşasın liberal ekonomi. -
Aynısını sanayide yaptırıp bilezik gibi geçirebilirsiniz.
Sonra da VW mail atın lütfen. Kıstığınız şu detayı ben 100 liraya hallettim, yazıklar olsun gibisinden. Çok isterim bunun yaşanmasını
-
Aracı almadım alırsam yapılabilirse yaptırırım :) Tabii sanayi ye de güven olmuyor .10 yıl önce mazda 3 araç almıştım arkadan bakınca altı gözüküyor diye o zamanın meşhur Karlıkçı Halil'e tampon altına bir parça yaptırmıştık çok kötü olmuştu :)
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Golf 8 bariz bir şekilde 7.5 dan kalitesiz duruyor leğen plastiği gibi
|
1 halka 1 işçi, 1 işçi 1 araba, 1 araba 1 filo, 1 filo 1 fabrika, 1 fabrika 1 patron kurtarır. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X