Şimdi Ara

Golf 8'in üretimine 2019'da başlanıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
144
Cevap
2
Favori
8.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj

  • Görünen o ki Alman otomobil devi 2012 yılından bu yana satışta olan Golf 7 serisini artık mirasçısıyla değiştirmenin vakti geldiğini düşünüyor. Popüler hatch modelinin sekizinci jenerasyonunu 2019’un Haziran ayında üretmeye başlayacaklarını belirten Volkswagen, araç hakkında bazı ipuçları vermeyi de ihmal etmedi.


     

    Golf tamamen dijitalleşiyor 


     

    Golf 8, MQB (Modulare Querbaukasten yani Modüler Enine/Çapraz Kutu) platformunun bir evrimine dayanacak ve iç tasarımında köklü değişimlerle karşımıza çıkacak. Şirketin tasarım patronu Klaus Bischoff’un son haftalarda sürekli altını çizdiği gibi, yeni Golf’ün kabini analog bileşenlerden kurtularak tamamen dijital gösterge paneli ve diğer dijital özelliklerle baştan yaratılacak.


     


     

    Hafif hibrit teknolojisi geliyor 


    Kaputun altına baktığımızda ise Volkswagen, dizel benzeri bir yakıt ekonomisini elektrikten sağlamak amacıyla benzinli motor yelpazesine hafif hibrit teknolojisini de dahil edecek. Ancak bu açıklama tüm benzinli Golf modellerinin hafif hibrit desteğine sahip olacağı anlamına gelmiyor. Sadece bazı modellerin bu özelliği sunacağı düşünülüyor.


     

     

    Tasarımda keskin hatlara devam


     

    Yeni Golf’ün dış tasarımında ise Volkswagen’in Arteon da dahil olmak üzere pek çok yeni modelinde kullandığı keskin detayların kullanılması bekleniyor. Sekizinci jenerasyonda büyük farların yerini daha ince farlara bırakacağı ve ortada yatay çizgilerle devam eden detaylı bir ön ızgarayla kombine edileceği düşünülüyor.



     

    Yarı-otonom sürüş paketi gelebilir 


     

    Aracın sunacağı güvenlik teknolojisinin de Volkswagen’in pek çok yeni modelinde sunduğu ileri düzey sürücü yardım teknolojisinin gelişmiş bir versiyonu olması bekleniyor. Bu teknoloji paketi içerisinde 60 kms’in altında birçok işletim fonksiyonunu kontrol edebilen Trafik Sıkışıklığı Asistanı da yer alıyor. Ayrıca, şirketin yarı-otonom bir sürüş paketiyle de güvenlik teknolojilerini bir adım öteye taşıyacağı düşünülüyor.


     

    Yeni Golf 8’in 2019 Frankfurt Motor Show’da dünya prömiyerini gerçekleştirmesi bekleniyor.

     







  • Tok kapı sesi varsa hemen sıraya geçelim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qooqie -- 29 Ocak 2018; 20:34:54 >
  • Tasarımını bilmiyorum da muhtemelen
    Golf 8'in üretimine 2019'da başlanıyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bari habere temsili de olsa bir Golf 8 görseli koysaydınız

  • Yeni seri buzdolapları yolda, beyaz beyaz

    Golf 8'in üretimine 2019'da başlanıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skandalek -- 29 Ocak 2018; 21:55:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel bir elektrikli motor ve ya daha az yakan bir 150 lik 1.5 tsi koysalar da alsak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende resmini ekleyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buz dolabı tamamen dijital oluyor.







    Yok canım 3008 den daha güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasarımda keskin hatlara devam

    Tasarımda keskin hatlara devam

    Tasarımda keskin hatlara devam

    Tasarımda keskin hatlara devam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf 8, MQB (Modulare Querbaukasten yani Modüler Enine/Çapraz Kutu) platformunun bir evrimine dayanacak ve iç tasarımında köklü değişimlerle karşımıza çıkacak. Şirketin tasarım patronu Klaus Bischoff’un son haftalarda sürekli altını çizdiği gibi, yeni Golf’ün kabini analog bileşenlerden kurtularak tamamen dijital gösterge paneli ve diğer dijital özelliklerle baştan yaratılacak.



    Çok büyük marifet analog tuşlardan kurtul dokunmatik panel koy bitti gitti.



    Kardeşim 150 ile giderken ben klimanın sıcaklığını nasıl değiştireceğim? Veya radyonun sesini anında nasıl kapatacağım tık tıktık düğmeye dokunarak mı ? Geçininiz. Bu arada herkes golfü kötülemiş kötüleyenler kaç tane golf sahibi olduğunu yazarlarsa veya şuanda kullandıkları arabayı yazarlarsa sevinirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hani şu, bomboş 1.1 motoru 100 bin'in üstünde olan hint kumaşlı müthiş araba mı bu?

  • inanılmaz bir şey geliyor eminim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW teknolojiden anladığı analog gösterge yerine dijital ekran. Hafif değilde Adam gibi, Toyota gibi bir hybrit yapayım yok. Tesla gibi uzun menzilli elektrikli golf (E golf sadece 200km menzil) yapayım dersen o da yok.
  • Beğenseniz de beğenmeseniz de mühendislik anlamında her zaman zirvede Golf oluyor :)

  • Yine çok satacaktır. Hele Focus 4 ve rakipleri fiyasko olursa ezer geçer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    VW teknolojiden anladığı analog gösterge yerine dijital ekran. Hafif değilde Adam gibi, Toyota gibi bir hybrit yapayım yok. Tesla gibi uzun menzilli elektrikli golf (E golf sadece 200km menzil) yapayım dersen o da yok.

    Torsiyonlu yol tutuş fakiri dizeli 150 bin den satmak varken hybrid niye getirilsin

    Elektrikliye yatırım yaptık diyorlar Renault bile daha ilerde

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golfün şuanda sadece plug-in hybrid modeli var. Tamam çok ekonomik. Ama şarj yapma şansı olmayan kullanıcıların bu aracı tercih etmesi mümkün değil. Dizel motorun son demlerini taşadığı düşünülürse 1.4 tsi yada 1.0 tsi ile kombin edilecek hybrid bir model iş yapar. Bu konuda dünyada önde olan marka Toyota. Ama Toyota modellerinin diğer disiplinlerde çok rekabetçi ürünler olduğunu düşünmüyorum. Dayanıklılık kavramı artık otomobillerde aranan bir özellik değil. Gelişmiş ülkelerde beyaz eşya gibi alıp kullanıp atıyorsun otomobili. İkinci eli para etmeyen beyaz eşya mantığı var. Vw, ford, psa hatta italyan üreticiler bile hybrid model üretirlerse toyota'dan bu pazarda baya müşteri çalarlar.

    Vw markası 80 li yıllarda Alman dayanıklılığı en somut örneklerindendi. Çok sağlam araçlar ürettiler. 70 lerin sonlarından itibaren tüketicinin ihtiyaçlarını çok iyi tespit ettiler. 90'lı yıllar vw daha kırılgandı. Ürettiği ürünler eski sağlamlığından uzaktı. Taaki 97-98 yılına kadar. Ozamanlar Audi a4/a6 platformunda ortaya çıkan Passat ve arkasından 4. NESİL Golf ile Vw tekrardan ivme kazandı. 2000'li yıllarda gerçekten çok kaliteli iyi modeller ürettiler. 2010'lu yıllar ise aynı 90'lı yıllar gibi geçti. Dsg arızaları, emisyon skandalı vs. Vw'nin yeni nesil Golf'ünden umutluyum. Vw her kötü dönemden sonra iyi modeller çıkardı.




  • Yeni focus ve ceed nasıl olur bilmiyorum ama sınıf liderliğine oynarlar. Tabi yine en çok golf satar. Focus ve ceed dışında rakipleri ya mevcut kasayla piyasada olacak yada makyaj görecek, golf yeni kasa ile piyasada olacak. Dergilerin, test videoların meşhur karşılaştırmalı testlerinin geleneksel 1.si olmaya devam eder.



    Tdi dsg higline 2019 sonu 200 bin olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sinifinda citayi belirler yine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • golf bir zamanların nokiası gibi davranıyor,bakalım ileride ne olacak

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.