Şimdi Ara

Giulietta Kadar Güzel Bir Araç Neden Az Satılıyor ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
0
Favori
8.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Zamaninda ciddi ciddi dusundugum bir arac. Fakat egri oturalim duz konusalim. Bmw, audi, mercedes bir tarafta, giulietta bir tarafta. En basitinden su ortadaki egea kadar ugrasilmis mmi sisteme bakin. Egeadan 2 gun fazla ugrasmamistir muhendisler o ekrani oraya yerlestirmek icin. Bunun yaninda da bence bir cok eksigi var aracin. Bir kere kasasi cok eski, artik yeni kasa istiyor. Donanimi kotu degil ama gunumuz kosullarinda ilkel bir arac gibi kaliyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man

    ben premium olmayı satış adetleri belirler demiyorum. Şimdi premium demek lüks demek. Lüks deyince c sınıfında akla a serisi, 1 serisi geliyor. Fiyati uygun olsa bile Giulietta gelmiyor. Ben algı yönünden konuşuyorum. Passat in çok satıyor olması ayrı birşey. Çünkü konumuz c sınıfı premiumlar

    Premium demek en azından C segmentinde lüks demek değil. C segmentinde premium demek, markanın kendi ismini pazarlaması demek.

    Üzerinde kocaman marka ismi yazan tişörtler gibi resmen. Çuvalla para verip tişört alıyorsun, iki yıkamada rengi değişiyor. Ama amaç kalite değil, o markaya sahip olabildiğini göstermek olduğu için sıkıntı olmuyor. Sonuçta marka belki de kendisinden 4-5 kat ucuza satılan tişörtten daha az kalite sunuyor ama ismi ve müşterinin istekleri sayesinde parayı götürüyor.

    Premium C segmentinde premium sıfatını hak etmeye yakın tek araç A3, diğerleri üzerinde kocaman marka ismi yazan tişört mantığında araçlar.

    O yüzden fiyatla satış arasında doğrudan ilişki kurmak mantıklı değil. Özellikle Türkiye gibi etiketçi insanların yoğunlukta olduğu bir pazarda ürün değil, marka satar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ne golf ne gulietta premium değildir.



    C segmentinde premium 4 model vardır. Volvo v40. Mercedes A Bmw 1 ve AudiA3. Bunlardan birinin içine hiç oturmadıysanız premium ne demek bilmezsiniz. Oturduysanız zayen doblo direksiyonu olan bi araca premium demezsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel araba fakat fiat çıkışlı ve izleri belli klima tuşları bile tıkır tıkır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sanırım parça olarakta el yakan bir araba. bu yüzdende fazla tercih edilmiyor olabilir.
  • Araçla test Sürüşüne çıktığında almaktan vaz geçersin. Kullanılan malzemeler kötü deniyorya hani , hah iste bunu aracın her yerinden anlayabiliyorsun . Kullanilan plastikler incecik , hemen esiyor. 10 gün güneşte kalsa trim sesinden geçilmez. Ses sistemi berbat oğlu berbat. Her markanın opsiyonel ses sistemi var ama hiçbiri bu kadar ucuz standart Sistem sunmuyor .

    Otomobili üretmeden önce hiç adam akıllı test Sürüşü yapmamislar. Sadece aracın dengesini, performansını test etmişler. Günlük kullanım dusunulmemis. Ulen bir tane eşya gözü olmaz mı. Telefon cüzdan ya kapı içine ya da yan koltuğa. O bardakligi kimse kullanmaz , anca arka koltuktakiler yetişebilir.

    Multiair modeli çok eglenceli ama çekilmiyor. Acayip gürültülü, kafa ütülüyor. Motor sesi duyulsun diye intercooler borusunu konsol altindan gecirmisler. Bu ses bana uygun değildi. Eminim bu olayı sevecek kitle çok az olur. Neticede aracı 20 km den uzun kullananlar için işkence demek.

    Yani guli premium ile ilgisi olmayan, tamamen para kaygısıyla üretilmiş ve üretim aşamasında günlük kullanım dusunulmeden piyasaya sürülmüş vasat bir otomobil. Bana kalırsa satis rakamlari hakettiği noktada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ambleminde haç var diye herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dışı paris, içi esenyurt.
  • Adını söylemiyor millet o yüzden satılmıyor. Ben cuguli alıcam. Ne alıcaksın? Jigoli, jigolo. Amann neyse ya ver ordan bi linea.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok beğendiğim bir araç, almak için çok gittim ama her seferinde iç mekanı beni vazgeçirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Piyasası yok. Bu ülkenin de yarını yok. Esas sorgulanması gereken, bunlara rağmen nasıl satabildiğidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfa Romeo genelde araçlarını alakasız şekilde yüksek fiyatlıyor.

    Böyle olunca da doğru düzgün satmıyor.

    Mesela yeni çıkan Giulia da mantıksız kazık fiyatla pazara girdi.

    Passat gibi araç varken kimse almaz. 90000TL'den Passat satılırken, Giulia 1.4 Turbo 170 PS motor ile 79000TL olsa ayda 50-100 adet satılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 14 Haziran 2017; 10:35:10 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir golfün direksiyonuna otur ; aracın içinde 1 dk geçir,
    bir de alfanın direksiyonuna otur ; oturduğun gibi kalkıyorsun zaten.

    BMW 1 diyenler var ; çöp oğlu çöptür bu araç. Golf bin kere daha iyidir, açık ve net.
    a3 kabülümdür. mercedes A ; nötr'üm.

    C segmentte ; günlük kullanımda ve diğer tüm özellikler ortalama olarak 10 üzerinden 8 ve üzeri notu olan canavar gibi bir araçtır Golf. İkinci eli hızlı ; parça kaygısı olmayan bir araçtır. Astra pejo mejo diyor millet ; gülüyorum
  • Özal döneminde PTT'nin bedava dağıttığı tuşlu telefon görünümlü on konsol ile iç mekanda, Kia Ceed SW tasarımı ile dış mekanda oldukça güzeldir V40. İddiası olmayan motoruyla da tatlı tatlı gidersiniz. Cok yakıyor şikayeti duyarsanız, kasası ağır dersiniz.

    Stopları uzatarak Polo görünümünden kurtulmayı yine başaramayan, pabuç, muhtar kasketi isimlendirmelerine maruz kalan 1 serisi; zf şanzuman ve iyi motorla bilinirken, 3 silindir ve düşük beygirli motorlara geçerek yarattığı hayal kırıklığını önden çekişe de geçerek tamamlayacak. Ha bu arada, mercedesin tabletleri bmw'de de başladı.

    Tasarım olarak güzel, tableti ve iç mekan kalitesizliği ile olsun yıldızı yeter a serisi de renault motoru ile mutlu eder sahibini. Ama en çok da megane, fluence kullananları mutlu eder.

    a3 zayıf motorları ve dillere destan iç mekan kalitesiyle meşhurdur. Leon ile aynı parçaları kullanır ama olsun, o bir Audi! A3'un koltuk kalitesizliginden haberleri yok. Gidin galeriye görün: Maslak Audi 😊

    Başlangıç fiyatlarına bakarsın, hepsinin başlangıç fiyatlarının tasarım, içmekan, motor durumlarını karşılaştıktan sonra Giulietta'ya çamur atarsın anlarım. Milyon kere cevaplandı, adam hala Doblo direksiyon yazıyor. Spor paketlerin koltukları harika diyorsun, fiyatı artıyor diyor. Sanki Audi, Mercedes, BMW, Volvo bedava veriyor.

    Yukarıda yapılan yorumlara baktıkça Alfa ve tabii ki Giulietta sahiplerinin neden kendi forumlarında kaldıklarını çok daha iyi anlıyorum. Az satıyormuş premium değilmiş. Giulietta motoruyla Egea Mayısta 4.000 adedi geçti. O zaman en kral premium Egea. Golf sahibi bir tayfa da nerede Giulietta sohbeti görse Golfe methiyeler düzüyor. Ben Golf almak istesem Arçelik 'e gider pınarlı olanından bir buzdolabı alırım ve çok daha mutlu olurum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orhan Hoca -- 14 Haziran 2017; 12:58:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • A380 kullanıcısına yanıt
    Konunun jettayla ya da vw ile alakası ne kardeş? Gözünüzü bu kadar mı nefret bürüdü ya? Hayatında kaç defa jettaya bindin de takoz diyorsun? Ha doğru Meksika'da üretildi ya çakma vw hatta parçaları filan da Burkina Faso'dan geliyo dimi?

    Aracın fiyat performans oranı belli, piyasadaki fiyat açısından en iyi alternatiflerden biriyken nedir bu forumda bu aracı karalama sebebi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • macropolo kullanıcısına yanıt
    Hepsine oturdum v40 hariç hepsini kullandım. A3 ve mercedes A serisini uzun uzun kullandım.

    Haciz gelmiş konsoluyla, kaportayı kaldırsan leondan farkını VAG ceo'sunun anlayamayacağı A3 premium'sa giulietta 10 kere premium'dur.

    A serisi güzel deniyor da amg olanı güzel, amg fiyatına kadar doldurunca iç mekanı saray gibi oluyor giuliettanın.

    Giulietta Kadar Güzel Bir Araç Neden Az Satılıyor ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPECIALIZED


    quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Gidin A-Class'a binin, 1 serisine binin, A3'e binin sonra bide Guilietta'ya binin ne demek istediğimi anlayacaksınız. Guilietta'nın iç tasarımını ve malzeme kalitesini ben dahil çoğu kişi beğenmiyor. Kaldı ki otomobil inceleyen insanları takip edin ama bizim ülkemizdeki 3 kuruşluk yumuşak plastiğe tav olanları değil, bu işte artık otorite kabul edilen kişileri, hepsinin söylediği şey aynı. Mesela Jeremy Clarkson bahsettiğim gibi bu işte otorite olmuş bir isim aynı zamanda da Alfa fanı ancak Mito ve Guilietta'nın Alfa ruhundan uzak maliyet kaygısı taşıyan araçlar olduğunu sık sık söylüyor. En son Guilia incelemesini izleyin orada da üzerine basa basa söylüyor. Aynı şekilde Cris Harris'de Guilietta ve Mito'nun Alfa arması taşımayı haketmediğini söylüyor.



    Son olarak ben Alfa premium bir markadır demedim, özel bir markadır dedim. Alfa'nın 159, Brera, Guilia gibi modelleri de premium kabul edilen araçlara(mesela Guilia vs 4 serisi) denk yada onlardan üstündür bu da Alfa'nın belirttiğim modellerini premium yapıyor.

    Hocam tamam da aynı şeyleri Mercedes A serisi gibi Premium markaların kompakt serilerine de söyleyen bolca kişi mevcut.

    A serisi ve 1 serisinin çokça maruz kaldığı eleştiri araçların MB ve BMW kalitesinden yoksun olmaları. Yoksa bugün A serisini koyun Golf'den ve Astra'dan daha kaliteli bir araç aynısı 1 serisi için de geçerli. Kaldı ki A serisinin top modeline bakalım A45 AMG yada 1 serisinin top modeline bakalım M1.35i yada A3'ün top modeline bakalım S3. Bu araçların VW, Opel, Ford, Honda vs... gibi markalarda rakibi yok. Öte yandan Guilietta'ya bakın. Guilietta, Golf karşısında 3 kalemde üstünse, Golf Guilietta karşısında 5 kalemde üstün. Farkı anlatabildim mi?

    A serisi Merc kalitesinden yoksun(kısmen) bir araç aynı şey 1 serisi için de geçerli. A serisi premium değil demek yanlış olur ki bahsettiğiniz kişilerin iddiası bu değil. Bahsettiğiniz kişilerin iddiası A serisinin Merc kalitesinde olmaması. Yani hocam sizin olay elmayla armut meselesi. Burda konuşulan konu Guilietta'nın premium olup olmadığı, A serisinin Merc kalitesinde bir araç olup olmadığı değil.

    Edit: İmla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Duellist -- 14 Haziran 2017; 14:34:8 >




  • Golf, A3 falan diyenler olmuş da. Kardeşim direksiyonun malzemesi bile seni bu kadar rahatsız ediyorsa niçin bunların 20 yıl geride kalmış torsiyon çubuğu etmiyor. 2 yıl da bir revize ettik deyip her seferin patlayan DSG, her jenerasyonunda ayrı sorun çıkaran TSI motor??

    Mercedesin A'nın hitler motora dönen 1.6 156 bg motoru, çubukla tutturulan amortisörsüz kaputu niçin etmiyor.

    Neden az satıldığı belli. Alfanın sunduğu artılar Dünyada ortalama müşteri için anlam ifade etmezken aracı sürmeden içine oturup puan verenler için bir çok eksik noktası mevcut.

    Kendi adıma aynı fiyata 0-100 7.7 sn olan , iyi yol tutan, spor karakterli başka araç bulamadığım için son 2 aracım Giulietta oldu. İç mekan sorununu ise spor paket alarak geçtim. Bu paketle koltuk, göğüs tavan döşemesi, pedal takımına kadar 2 seviye daha kaliteli malzeme oluyor. hatta bir kaç kez sanayide, detailing esnasında bu segment araçta kullanılan deri koltuğun kalitesine şaşıranlar olmuştu.




  • insomnia__ kullanıcısına yanıt
    Şimdi şu koyduğunuz foto sizin tabirinizle "saray gibi iç mekan" ise, susuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orhan Hoca kullanıcısına yanıt
    Maşallah, giulietta övmek için bütün premiumları gömmüşsünüz, biraz da aracınızın eksiklerini yazsaydınız keşke.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.