Şimdi Ara

Giulietta Kadar Güzel Bir Araç Neden Az Satılıyor ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
0
Favori
8.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: the.professor


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomnia__

    Hepsine oturdum v40 hariç hepsini kullandım. A3 ve mercedes A serisini uzun uzun kullandım.

    Haciz gelmiş konsoluyla, kaportayı kaldırsan leondan farkını VAG ceo'sunun anlayamayacağı A3 premium'sa giulietta 10 kere premium'dur.

    A serisi güzel deniyor da amg olanı güzel, amg fiyatına kadar doldurunca iç mekanı saray gibi oluyor giuliettanın.

    Giulietta Kadar Güzel Bir Araç Neden Az Satılıyor ?

    A3 le leon arasındaki kalite farkını 30 sn içinde anlamayan araba konusunda bir cacık bikmiyordur net. Alfa alfa diye yüceltilen araba fiat bantlarında ve bir çok ortak parçayla üretilen bir balondur. 4-5 senede salar kendini

    Fiatla ortak dediğin giulietta'nın şase, direksiyon sistemi, süspansiyon ve şanzımanı bravodan farklı. 30 sn'de farkı anlaşılır dediğin A3 ve leon torsiyon çubuklu süspansiyonundan patlak DSG'sine, yağ yakan TSI motoruna kadar aynı parçaları kullanıyor
    İyisi mi sen hiç ortak parça muhabbetine girme. Dünyada ortak parça işinin suyunu çıkaran 50 binlik arabasıyla 500 binlik arabasında aynı parçayı kullanan firma VAG grubudur.

    şase, şanzıman aynı olsun, o mesele değil. gidip te misal bir 147 ile stilo'da aynı kol dayamayı kullandılar mı. işte o zaman sıkıntı. a3 ve leon'un süspansiyonunun aynı olduğunu sanmam. ikisinin de torsiyon çubuklu olması aynı kalitede olduğunu göstermez. golf'le leon arasındaki kalite farkı bile çok kolayca hissedilir düzeyde değil a3.

    Çok teşekkürler böylece herkese arabalara bakış açını göstermiş oldun. Biri diğerinin 2 katı fiyatına satılan 2 aracın aynı saşe ve şanzıman, motor kullanması önemli değil ama kol dayama önemli yani.
    Ayrıca Leon ve A3deki torsiyon aynı zaten farklı olsa ne olurdu ki? Bu devirde 150 bine satılan sözde premium araçta torsiyon var. Aracın yol tutuşunu konforunu hatta fren mesafesini bile etkileyen bir unsur. Virajda seni kol dayama kurtarmayacak. Tek farkı söyleyim A3'ün 1.4 tfsi motorlarında bağımsız süspansiyon var. Dizeller, 1.0 ve 1.2'ler birebir leon.

    Vay arkadaş ya desene 20 küsur yıldır kelle koltukta gittik. Abartmayalım. Torsiyonlu da bağımsız da kullandık.



    Leonla a3 aynı diyen biriyle neyi tartışıyorum ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orhan Hoca

    Bende banlisin. Ne yazdıysan da umrumda değil. Isine bak.

    Ey Yönetim! Bütün çabama rağmen Forumda üyeliğimi sonlandıramadım. Bu forumda adıma yazı yazılması, adımın geçmesi dahi bana itici geliyor. Çalışmayan tek tuşunuz nedense uzaklaşma tuşu.

    Lütfen üyeliğimi iptal edin ve adımı silin. Buradan yazmamın sebebi de; tüm aramalarıma rağmen üyeliğimi sonlandiramamam ve son can sıkıntısının da yukarıdaki ifadelerime rağmen yaşanan gelişmeler üzerine gerçekleşmesi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orhan Hoca -- 24 Temmuz 2017; 23:30:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tutulmuyor



    Focus Golf peynir ekmek gibi satılıyor ama bunu alan Yok çünkü 2. Eli sıkıntılı



    Kısır döngü var



    Algılar olguların önündedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alfa Romeo sadece ülkemizde değil avrupa'da da almanlara göre az satar. Genel olarak güvenilir olmayan bir marka algısı var. Oysa giulietta modeli ise güvenilir bir araç.

    Ben benzinli 2016 model giulietta kullanıyorum. 2. el bakarken inanılmaz uygun bir fiyata mengerlerden 0km alma şansına sahip oldum.

    Artılarına gelirsek, öncelikle tasarım olarak eşsiz bir araba. Tamamen özgün, hem klasik hem modern bir görünüşü var. Tasarım kişisel bir zevk meselesi ama hakkını vermek lazım diğer arabalar giu'dan tasarım öğelerini çalmıştır ama giu tamamen özgün. Özellikle benzinli motoru çok iyi ve gerçekten ekonomik. Ama ben gaza basarım derseniz de yakar ancak hakkını verir. Sürüş zevki dersek araba için mükemmel diyemem ama sürmesi çok keyifli, yola çok iyi oturuyor, dengeli ve güvenli. Yol tutuş mükemmel, şasi mükemmel. Bravo şasisi ile alakası yok tamamen başka bir platform. Genelde bu konuda yanlış bir kanı var. Okuyup araştırmamaktan, ezbere konuşmaktan kaynaklanıyor. Diğer alfa modellerine göre son derece sorunsuz bir araç. Hiç bir kronik sorunu yok. Son derece güvenilir bir araç. Çoğu rakibinden de iyi.

    İç mekan kalitesine gelirsek evet malzeme çok iyi değil ancak içindeyken bir rahatsızlık hissettirmiyor. Kesinlikle dandik bir havası yok. Bir fiat gibi asla değil, bu çok açık ve net. Trim sesi problemi de olmadı bende. Ancak keşke kapılarda ve vites konsolunun olduğu bölgede biraz yumuşak hisli plastik kullanılsaymış. Kalite algısı artardı.

    Direksiyonu büyük, ancak sürüş konusunda herkesin atladığı nokta her iki yöne sadece 405 derece dönecek şekilde ayarlanmış. Süperspor araba değeri bu. Çoğu arabada bu 500-540 derecedir. Bu şu demek oluyor, direksiyonu fazla çevirmenize gerek kalmadan araba keskin bir şekilde dönüyor. Sokaklarda dönerken bile yarım tur çevirmeye gerek kalmıyor. iki elinizi de direksiyondan ayırmanıza gerek kalmıyor. Şerit değiştirmek ise inanılmaz kolay. Büyük olmasının dezavantajı kalmıyor böylelikle.Hatta direksiyon komutları rakiplerinden daha zevkli.

    Konfor konusuna gelirsek, bendeki spor paketli araç biraz sert. Aslında süspansiyon sert olmasına rağmen iyi ayarlanmış ancak üstünde gelen turanza lastikler aşırı konforsuz. Başka bir lastiğe geçin araba pamuk gibi oluyor.

    Özetle şunu söyleyebilirim. İyisi kötüsü bir yana sürüş zevki olarak çok iyi bir araç. Amaç konfor ise kesinlikle golf alın derim. Onu da kullandım çok daha rahat bir araç. Ancak keyif almak için kesinlikle Giulietta.




  • içi fiat egea
  • İlk 2 sene fena satmadı burada da Avrupa'da da, zaten ilk çıktığında en iyi araçlardan biriydi o sınıfta. Sonra satışlar düştü çünkü bütün rakipleri yenilendi ve rekabet çok çetin bu sınıfta, 147 zamanında bir A3 birde 147 vardı premium hatchback, 1 serisi sonradan gelip satışlardan çalmaya başladı. (Mpv gibi A'yı saymıyorum). Şimdi 3 alman premium araç var, açık olmak gerekirse hepsinin de algısı, imajı ve kalite hissi Giulietta'dan çok üstün. İnsanlar da bu sınıfta ilk önce buna bakıyor, direksiyon keskinlğiymiş, Dna'ymış, italyan tasarımmış falan pek umurlarında değil.

    Ayrıca Giulietta'da yaşlı bir araç ve 2014 makyajında yapılan iç mekan güncellemesi maliyetten kaçacaz diye resmen iç mekanı herhangi bir Fiat grubu mamülüne çevirdi. İlk modelde şalterler, üstte gizlenebilen nvigasyon opsiyonu, sadece hatları belli çok şık bir teyp vardı (o dönem için). Makyajla Fiat'ın berbat 5 inç ekranını gömüp geçtiler, şalterler kalktı plastik düğmeler geldi zaten bir kıyıdan bir Fiatlık hissi vardı, hepten gözümüze soktular makyajla. 2016 makyajı biraz toparladı ama haliyle acil değişim istiyor artık araba.

    Yine de 2016 makyajlı, lüks spor paket Giulietta'lar gerçekten seksi duruyor. Fiyat çok artıyor o paketle ama değer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orhan Hoca

    Özal döneminde PTT'nin bedava dağıttığı tuşlu telefon görünümlü on konsol ile iç mekanda, Kia Ceed SW tasarımı ile dış mekanda oldukça güzeldir V40. İddiası olmayan motoruyla da tatlı tatlı gidersiniz. Cok yakıyor şikayeti duyarsanız, kasası ağır dersiniz.

    Stopları uzatarak Polo görünümünden kurtulmayı yine başaramayan, pabuç, muhtar kasketi isimlendirmelerine maruz kalan 1 serisi; zf şanzuman ve iyi motorla bilinirken, 3 silindir ve düşük beygirli motorlara geçerek yarattığı hayal kırıklığını önden çekişe de geçerek tamamlayacak. Ha bu arada, mercedesin tabletleri bmw'de de başladı.

    Tasarım olarak güzel, tableti ve iç mekan kalitesizliği ile olsun yıldızı yeter a serisi de renault motoru ile mutlu eder sahibini. Ama en çok da megane, fluence kullananları mutlu eder.

    a3 zayıf motorları ve dillere destan iç mekan kalitesiyle meşhurdur. Leon ile aynı parçaları kullanır ama olsun, o bir Audi! A3'un koltuk kalitesizliginden haberleri yok. Gidin galeriye görün: Maslak Audi &#128522;

    Başlangıç fiyatlarına bakarsın, hepsinin başlangıç fiyatlarının tasarım, içmekan, motor durumlarını karşılaştıktan sonra Giulietta'ya çamur atarsın anlarım. Milyon kere cevaplandı, adam hala Doblo direksiyon yazıyor. Spor paketlerin koltukları harika diyorsun, fiyatı artıyor diyor. Sanki Audi, Mercedes, BMW, Volvo bedava veriyor.

    Yukarıda yapılan yorumlara baktıkça Alfa ve tabii ki Giulietta sahiplerinin neden kendi forumlarında kaldıklarını çok daha iyi anlıyorum. Az satıyormuş premium değilmiş. Giulietta motoruyla Egea Mayısta 4.000 adedi geçti. O zaman en kral premium Egea. Golf sahibi bir tayfa da nerede Giulietta sohbeti görse Golfe methiyeler düzüyor. Ben Golf almak istesem Arçelik 'e gider pınarlı olanından bir buzdolabı alırım ve çok daha mutlu olurum.





    Sirf gommek icin ne yazmissiniz be hocam. Valla dilinize saglik emek var. Simdi sakin olup sahibindene giriyoruz ve audi a3'lere bakiyoruz. Satilan araclarin %25'e yakininin ambition paket oldugunu goruyoruz ve ardindan asagidaki ambition pakette standart olan koltuklara bir goz atiyoruz.



    Yanal destekleri ve kademeli diz destegi olan bu koltuklar tabiki recaro degil. Ama zaten bu da bir pist araci olmadigindan sizi fazlasiyla tatmin ediyor. Ha derseniz ben en bos modelleri kiyasliyorum diye o sizin bileceginiz is (bu arada ambition orta dolulukta bir model).



    Ha bir de fotografi yakinlastirdigimizda cok basit bir fark goruyoruz a3'u golf ve leon'dan ayiran. O koltuk kaldirmak icin kullanilan kisimda koltuga yapisik bir plastik parca goruyoruz. İlerde plastik aksam kendini salarsa koltugun sert plastigine carpip ses yapmamasi icin konan cok basit bir parca aslinda. Ha audinin süsü diyebilirsiniz buna da pek tabii ama bu en basidi..

    https://static.auto-online.ch/car_pictures/34/2356434/AUDI-A3-2-0-TDI-Ambition-2356434-6-1.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _AsDeRf_ -- 28 Kasım 2017; 10:2:17 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarbay olmuşsun, Giulietta neden tutmuyor diye soru soruyorsun yaa. Pess yani ))
  • bu forumda neden tüm araçlar golf ile kıyaslanır? demekki golf>diğer otomobiller
  • _AsDeRf_ _ kullanıcısına yanıt
    Gerçi ben yazalı bayağı olmuştu ama yine de fikirlerim değişmedi tabii ki. O zaman sık sık uğradığım Maslak Alfa Romeo'dan sonra bazen Doğuş Oto'ya da giderdim. Yeni yerine geçen Audi bayiini de bayağı bir gezmiştim. Orada siyah bir dizel a3 görüp inceledim ve koltuklarının iğrenç bir ekose desenli patiska görünümü ile karşılaşınca bayağı bir soğumuştum. Muhtemelen yine benzer koltuk duruyordur donanımsız olanında.

    a5'i severim ama yine orada 10 tane a5 varsa biri 2.0 dizeldi ve 9 tanesi 1.4 benzinli idi. Koskoca kasalı araca zibil gibi 1.4 motor koymak da bana ters gelmişti. Demek ki adamların çok satmak dışında ikinci üçüncü bir politikaları kalmamış.

    Bu arada alacağım araçta koltuk, yumuşak plastik, vs önceliğim olsa; hiç düşünmem ve Ceed ya da Cerato alırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orhan Hoca -- 28 Kasım 2017; 11:39:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crea1903

    bu forumda neden tüm araçlar golf ile kıyaslanır? demekki golf>diğer otomobiller

    Haksız sayılmazsınız ancak; her c hb araç konusunda Golfcü arkadaşların varlıklarını belli etme telâşını da unutmamalı 😎

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • davulun sesi uzaktan hoş gelir, içine otur bi sürüş yap 1000 km incele güzel güzel bakayım o zaman beğeniyor musun
  • Alfisti.turkey'de yazdığım ve burada da paylaşırsam iyi olacağını düşündüğüm yazımı alıntılıyorum:



    Temmuz ortalarında dizel giulietta aracımla 4 kişi, Istanbul Side yolculuğu yaparken Ankara yolunu kullanayım dedim ve malum Akseki virajlı yollarına geldim. Ama normal mod dinamik moduna göre keyifsiz olduğu için Seydişehir sonrası d'ye aldım ve seri bir şekilde yokuş çıkıp düz yolda basmadan ilerledim. Ne de olsa düz yolda d modunda gaz pedalına daha az basılınca diğer mod kadar ekonomik de oluyor. Ama asıl yarar frene erken yaklaşma olayı tabi. Akseki'ye yaklaşmışken uzun bir düzlük girişinde geçtiğim araçlar ile aradaki farkı da açmıştım Allah'tan. Sol karşı şeritte de virajdan çıkmakta olan 10-15 araçlık kuyruk vardı. Iclerinden biri -ki soğuk dolaplı geniş bir market aracı- sıradan ayrılıp benim 30 m. kadar önümde solundaki tali yola aniden dönüverdi. Ben hariç herkes ölmek üzere olan insan çığlıklariyla bağırıyordu. Hızımı bilmiyorum ama 100-110 sanki. d modunun önceden fren kavrama özelliği sayesinde kurtardım. Frene bastım ve hızı asla sıfırlayacak şekilde basmadım. Yavaşlamam 110'dan 30'a hızlı bir şekilde olduğu için o kazmanın sürdüğü araç kılpayı tamamen geçti ve ben soldaki sıradaki araçla kamyonun arasından hafif sola da kaçarak iğne deliğinden geçer gibi geçtim (Araçta çizik dahi olmadı). Hatta 200-300 m. sonra güvenli bir alan buluncaya kadar da durmadım. Yolcularım böyle bir seyi nasıl yapar diye o kazmaya hayret ederlerken, bilmiyorum hakettim mi; bana hiçbir suçumun olmadığını ve şoförlüğümun çok iyi olduğu, hayatlarını kurtardığımı söylüyorlardı. Onlara d modunun n modundan buradaki farkını anlatıp aractaki bu farkın bizi ölümden kurtardığını anlattım ve yol üzeri durduğum soldaki mısır + çay ocağında 2 saat akşam vakti şoku atlatmak için oyalandık. Şunu da onlara söyledim; Giulietta eşdeğeri c hb araçlardan biri olsaydı aracım, biz ölmüştük.

    Sonuca gelirsek; d modunu abanmak için kullanmamak şartıyla tehlikeli yollarda ve ozellikle de inişlerde mutlaka kullanınız. Düz yolda gaza az basmaktan, aşağı inerken de frende kalmaktan dolayı fazla yakmaz ama HAYAT KURTARIR!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orhan Hoca

    Özal döneminde PTT'nin bedava dağıttığı tuşlu telefon görünümlü on konsol ile iç mekanda, Kia Ceed SW tasarımı ile dış mekanda oldukça güzeldir V40. İddiası olmayan motoruyla da tatlı tatlı gidersiniz. Cok yakıyor şikayeti duyarsanız, kasası ağır dersiniz.

    Stopları uzatarak Polo görünümünden kurtulmayı yine başaramayan, pabuç, muhtar kasketi isimlendirmelerine maruz kalan 1 serisi; zf şanzuman ve iyi motorla bilinirken, 3 silindir ve düşük beygirli motorlara geçerek yarattığı hayal kırıklığını önden çekişe de geçerek tamamlayacak. Ha bu arada, mercedesin tabletleri bmw'de de başladı.

    Tasarım olarak güzel, tableti ve iç mekan kalitesizliği ile olsun yıldızı yeter a serisi de renault motoru ile mutlu eder sahibini. Ama en çok da megane, fluence kullananları mutlu eder.

    a3 zayıf motorları ve dillere destan iç mekan kalitesiyle meşhurdur. Leon ile aynı parçaları kullanır ama olsun, o bir Audi! A3'un koltuk kalitesizliginden haberleri yok. Gidin galeriye görün: Maslak Audi 😊

    Başlangıç fiyatlarına bakarsın, hepsinin başlangıç fiyatlarının tasarım, içmekan, motor durumlarını karşılaştıktan sonra Giulietta'ya çamur atarsın anlarım. Milyon kere cevaplandı, adam hala Doblo direksiyon yazıyor. Spor paketlerin koltukları harika diyorsun, fiyatı artıyor diyor. Sanki Audi, Mercedes, BMW, Volvo bedava veriyor.

    Yukarıda yapılan yorumlara baktıkça Alfa ve tabii ki Giulietta sahiplerinin neden kendi forumlarında kaldıklarını çok daha iyi anlıyorum. Az satıyormuş premium değilmiş. Giulietta motoruyla Egea Mayısta 4.000 adedi geçti. O zaman en kral premium Egea. Golf sahibi bir tayfa da nerede Giulietta sohbeti görse Golfe methiyeler düzüyor. Ben Golf almak istesem Arçelik 'e gider pınarlı olanından bir buzdolabı alırım ve çok daha mutlu olurum.





    kusura bakmayın da içi ağır çöp arabanın dışı on numara ama içi lineadean hallica




  • İtalyan çöpü olduğu için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crea1903

    bu forumda neden tüm araçlar golf ile kıyaslanır? demekki golf>diğer otomobiller

    Golf bu segmentin kurucusu ve referans noktasıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orhan Hoca

    Gerçi ben yazalı bayağı olmuştu ama yine de fikirlerim değişmedi tabii ki. O zaman sık sık uğradığım Maslak Alfa Romeo'dan sonra bazen Doğuş Oto'ya da giderdim. Yeni yerine geçen Audi bayiini de bayağı bir gezmiştim. Orada siyah bir dizel a3 görüp inceledim ve koltuklarının iğrenç bir ekose desenli patiska görünümü ile karşılaşınca bayağı bir soğumuştum. Muhtemelen yine benzer koltuk duruyordur donanımsız olanında.

    a5'i severim ama yine orada 10 tane a5 varsa biri 2.0 dizeldi ve 9 tanesi 1.4 benzinli idi. Koskoca kasalı araca zibil gibi 1.4 motor koymak da bana ters gelmişti. Demek ki adamların çok satmak dışında ikinci üçüncü bir politikaları kalmamış.

    Bu arada alacağım araçta koltuk, yumuşak plastik, vs önceliğim olsa; hiç düşünmem ve Ceed ya da Cerato alırım.

    Hocam dogus oto maslak artik markalasmis. Haliyle sadece yuksek kar marjli araclari satiyorlar. Mesela ben arac alirken (2015 mart) maslak dogus otodaki audi (o siralar eski yerindeydi) ambition donanimli araclarin turkiyeye getirilmedigini, alinsa bile 2.el de deger kaybinin sert suspansiyondan dolayi cok daha fazla olacagi ve hatta elde kalacagini one surmuslerdi. Bunda ki sebepte asagida listeledigim sebepler:



    - ambiante'nin en ust donanim olarak konumlandirilmasina ragmen pahali bir donanima sahip olmamasi,

    - spor arac arayisindaki insanlara sunulam ambition ve sline donanimlarinin s-line da sirketin cok daha fazla kar marjinin olmasi ve hatta siparis ile getirmesi gibi olaylar.



    Ambiante de baz donanima ek:

    - Baz paketle ayni koltugun kumas degisimi ve yari deri olmasi

    - 3 boyutlu tasarim adi altinda ucuz pleksi trimler

    - maliyeti cok da yuksek olmayan ve krom paket olarak gecen cam cerceveleri vb.

    - serviste 900 liraya takilan cruise control



    Ambition'in baza ek donanimlari

    - 3 kollu spor direksiyon

    - s-line ile ayni ama kumas koltuklari diz destekli

    - 17" jantlari

    - ve spor suspansiyonlar

    - arka led on bi-xenon farlar



    Ambition ambianteden daha pahali donanimlar icermesine ragmen ambiante daha uste konumlandirilmis ve dogus bu paketi getiriyordu maslaga baz disinda.



    Akabinde Avek oto bas kosede 2 audi a3 sedan konumlandirmisti. İkisi de audi exclusiveden siparis gecilmis ozel metalic renk ve ozel koltuk kumaslarina sahipti. Birisi koyu kirmizi ve kirmizi siyah koltuklu, digeri ise lacivert ve lacivert siyah koltukluydu.





    Bu arada son mesajinizdaki d ve n modlari dynamic ve normal midir? Dediginiz olay gazdan ayaginizi cekince kompresyona dusmesi midir? Giulietta disinda diger araclarin sizi oldurucek olmasinin sebebi fren mesafesi midir, yol tutusu mudur nedir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Kimse birbirini kandirmasin.tutmamasinin primer sebebi 2. El algisi



    Ic kalitesi felan deniyorda.cok satilan japonlarin renolarin ic malzeme kalitesi kalite akiyor sanki



    Turkiyedeki araclarin cogu almadan satmak hesaplanarak aliniyor



    Suzuki vitara arac aldim 2. El.yemedigim zilgit kalmadi yakin arkadaslarimdan.o para suzukiye verilirmi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _AsDeRf_ _ kullanıcısına yanıt
    Evet d: dinamik, n: normal/natural mod. Hem fren mesafesi hem de tutunma vardır ancak; sözünü ettiğim d modunda kaliper tekerleğe yaklaştırılır ve pedala basarken zaman kaybı olmadan araç frenlemeye başlar. Yani anlık tepki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Orhan Hoca -- 28 Kasım 2017; 14:43:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Orhan Hoca

    Evet d: dinamik, n: normal/natural mod. Hem fren mesafesi hem de tutunma vardır ancak; sözünü ettiğim d modunda kaliper tekerleğe yaklaştırılır ve pedala basarken zaman kaybı olmadan araç frenlemeye başlar. Yani anlık tepki.

    Hocam sizin Giulietta, Brembo Fren olan modeldendi galiba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SPECIALIZED -- 1 Aralık 2017; 12:23:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.