Şimdi Ara

Giulietta Kadar Güzel Bir Araç Neden Az Satılıyor ? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
0
Favori
8.771
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Gidin, içine oturun ve sadece klima kumandalarını çevirin. O zaman anlayacaksınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    Değil maalesef 😐

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Markanın aşırı tüketime yıllarca aldırış etmemesi ve golf gibi doktorun da öğrencinin de hoşuna gidecek kadar yumuşak bir tasarım yerine iddialı çizimleri yüzünden bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Giu'daki dizel dct kombinasyonu egea'dakinin aynısı mı?

    1.6 dizel 120 hp dct ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sorununun cevabını aramadan önce



    1. “Premium” nedir ?



    2. “Premium” araç markaları nelerdir ?



    Bu soruların cevabını alın. Ancak istediğiniz sorudan başlayabilirsiniz kilişesine uymadan önce 1 sonra 2. soruya cevap bulun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • SPECIALIZED kullanıcısına yanıt
    C sınıfından ne tür bi premium beklentin var ki ?



    C sınıfı orta sınıftır konforlu sessiz yeterli boyutta araç arayanlara hitap eder



    D segment daha büyük geniş ve konforludur



    E F segmentlerde lükstür.



    B segment şehir içi gidip geleyim segmentidir ama yeni polo ile vs oda artık daha iyi bir seviyede.



    A class a gelince a class zaten lüks değil

    A cla gla vs orta sınıf araçlar

    C ile premiuma adım atıyor

    E ve üstüde tam premium yani lüks



    Guiletta ya gelirsek iç mekanı c sınıfına göre çokkalitesiz ve çirkin insanlarda iç mekan kalitesi ferahlığı vs dikkat ettiğinden golf a3 vs tercih ediyor

    Vw nin avrupada çok satma sebebide bu kaliteli iç mekanlar sunuyor yoksa motor olarak peugeot ve reno daha iyi

    Sürüş keyfi yola tutunmada ford daha iyi

    Süspansiyonda peugeot citroen iyi

    Yalıtımda ve iç mekan kalitesi işlevselliğinde vw iyi.

    Sorunsuzluk sağlamlık konusunda toyota başarılı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 3 aydır 170hp tct giulietta kullanıyorum. Yaşım genç olduğu için arabanın konforsuz olması beni rahatsız etmiyor, ancak gerek içine aldığı motor sesi, gerekse sert süspansiyoları ve sert direksiyonu çoğu kullanıcıyı rahatsız edecektir. 2016 model auris çok daha konforlu bir araçtı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence marka algisindan kaynaklaniyor; 4-5 sene oncesine kadar alfa super arac ama pahalidir derdim sonra bi baktim golf den az ucuz ya da onun gibiydi fiyati, sonra 2. Konu alfanin yedek parcasinin pahali olacagi dusuncesi, toplumumuzda bu konu cok onemli diger onemli husus alirsam satcagim zaman 2. Eli var mi kolay satabilirmiyim? Bu sorular alfadan uzaklastiriyo, ama guilattanindis tasarimi hala bi cok arabadan guzel olmakla birlikte ic tasaramini ben de begenmeyenlerdenim kaldi ki motor sesi alma ve konforsuzluk soylemleri de almamakta etkili olan oögeler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 9888 9 kullanıcısına yanıt
    Klima kumandaları belki de bu arabanın içindeki en düzgün yer.

    Buradaki sorun, her otomobile alman arabası mükemmeliyetçiliğinde olması şart gibi yaklaşıp, klima kumandası çevirerek, kokpit plastiğini mıncıklayarak, kaportaya takır tukur vurarak bir otomobilin mahiyetini anlamaya çalışan insanlardadır, senin gibi. Alfa Romeo bir italyan otomobili ve araçlarını almanlar gibi klinik bir şekilde imal etmiyor, edemiyor. Öncelikle tasarım, estetik ve sürüş. İnce detaylar plastikler, işçilik asla çok kötü değil ama almanlardaki aşırı titizlik yok, öncelik başka yerlerde.

    Bu alman müptezelliği yüzünden otomobillerde markalarda karakter kalmadı. Citroen almanları taklit ediyor, Cadillac almanları taklit ediyor, en son italyanlar bunu yaptı Stilo ile ne olduğunu gördük. Otomobiller mükemmeliyet peşinde koşulması gereken beyaz eşyalar, çamaşır bulaşık makinaları değildir, hepsinin kendine has bir karakteri, eksiği fazlası özelliği, orjinaliği olması gerekir. Her otomobil alman aracı gibi soğuk bir titizlikle, gelenekselcilikle üretilmiş olsa otomobilin insana keyif veren tarafı kalmaz.




  • eski guiletta yeni golf sahibi bir kullanıcı golf forumunda yazmış isteyen girip okuyabilir.



    http://www.golftutkusu.com/topic/3621-golf-16-tdi-allstar-karbon-çelik-grisi/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dandik olmasından dolayı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Haklısınız hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MKVll

    eski guiletta yeni golf sahibi bir kullanıcı golf forumunda yazmış isteyen girip okuyabilir.



    http://www.golftutkusu.com/topic/3621-golf-16-tdi-allstar-karbon-çelik-grisi/

    Bence okumasınlar



    Hakikaten biraz abartmış ama arkadaş, 3 kere test sürüşü yaptım şu golfle, arkadaşımın aracını uzun kilometreler kullandım, ben neyi göremedim, böyle etkilenmedim anlamadım, halbuki etkilenmeye hazırdım




    İllaha o kadar para bağlayıp almak mı gerekiyor acaba...

    Ama bir de şöyle birşey var, karakter olarak zıt araçlar, insanın ne istediği önem kazanıyor bu durumda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 4 Aralık 2017; 1:52:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu sınıfta uzun soluklu olarak peş peşe 2010 Civic Elegance Otm. (35.000 km), Astra 1.4T Sport Sedan (21.000 km), Golf 6 Higline TDI (7.000 km) kullanmış biri olarak geçtiğimiz Nisan ayında Giulietta'm ile tanıştım. 6 Nisan'dan bu yana tam olarak 20 bin kilometre görmüşüm.

    Evet yalıtım çok başarılı değil. Golf'de olduğu gibi göğüs yumuşacık değil veya o tokluk hissi yok. FD6 Civic gibi (içi krem rengiydi ve sunroof vardı) ferah değil. Ama içlerinde beni en çok memnun edeni Giulietta oldu. Aracım Distinctive + Spor 2 paket (dış beyaz döşemeler kırmızı) ve ek olarak cam tavanım var.

    İçlerinde sürüş dinamikleri açısından en iyi olan tartışmasız Giulietta. Bu sınıfta Focus sahibi olmadım belki ama kullanmışlığım çoktur. Arkadan itiş olmasının avantajı ve %50-%50 ağırlık dağılımıyla belki 1 serisi bir parça daha iyi gelmişti Giulietta'dan. Ama onun karşısında kesinlikle ezilmez. Direksiyon tepkileri çok güzel ufacık bir oynatmaya gayet net tepkiler veriyor. Aşırıya kaçılmadıkça gayet dengeli buluyorum. Yukarıda uzun süreli saydıklarımın hepsinden daha dengeli bir araç. Dediğim gibi belki biraz motor sesi alıyor. 110 km/h sonrasında aynalardan ufak tefek rüzgar sesleri gelmeye başlıyor. Ses sitemi Golf'ün standart sistemi kadar iyi değil. Ama yaşınız gençse ve direksiyona geçtiğinizde isteğiniz farklı olmak, aracınızla iletişim kurmaksa ortalama bir bütçeyle alabileceğiniz en güzel araç Gayet keyifle kullanıyorum. Daha iyileri olmayanların olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Giu'daki dizel dct kombinasyonu egea'dakinin aynısı mı?

    1.6 dizel 120 hp dct ?

    Hayır hocam, giuliettadaki TCT. DCT değil yani :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: humerus06

    Şu mesaja hele de üçüncü paragrafa imzamı atarım. Giulietta aşırı beğendiğim ve istediğim bir modeldi benim için. Golf'üm varken artık vaktinin geldiğini düşünerek ciddi ciddi bakmaya başladım. Hatta Ankara'daki özel servislerinden biri olan Alfin'e gittim satılık Giulietta'larından birine bakmak için. İçine ilk kez oturuşumu anlatamam. Çok büyük hayal kırıklığı olmuştu benim için. Golf'ten sonra kapıların kapanırken çıkardığı ses olsun çoğu kısmı sert plastikten ve tıkırdamaya müsait iç mekanı olsun ciddi anlamda hayal kırıklığı yaşatmıştı bende. Hatta bakmaya arkadaşımla gitmiştik o bile Golf'ten inip Giulietta'ya baktığımızda benimle benzer şeyler yaşamıştı.



    Ama kader kısmet diyelim ertesi gün gözü karartıp ikinci el aracını satacak biriyle görüşmeye gittim. Dedim benim Golf'ün kaporasını aldım Giulietta bakıyorum. Mühendis bir arkadaştı sağolsun uzun uzadıya anlattı. Sonra gel bir tur atalım dedi. İşte o an yaşadığım hayal kırıklığı tamamen son buldu diyebilirim. Uzun süreli ilişkim yeni bitmiş depresyondaydım gülmeyi unutmuştum diyebilirim. Ama o Giu'nun sağ ön koltuğundayken attığım kahkahayı aldığım keyfi anlatamam sanırım.



    İşte o an anladım benim beklentim tok kapı sesi ya da yumuşacık plastik ve hatta yalıtım değilmiş. Sonrasında da çok şükür istediğim bir ayarda Giulietta buldum. Allah daha iyisini isteyen herkese nasip etsin İnşallah

    Aracın fotoları var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    ben hiç giuliettaya binmedim bu yüzden yorum yapmam doğru olmaz fakat büyük çoğunluk araçlarımızı a noktasından b noktasına konforlu bir şekilde, yakıt tüketimini gözeterek ulaşmak için kullanıyoruz. eminimki burada yol tutuştan direksiyon tepkisinden bahsedenler şehirler arası yolda 100ü geçmez. bu yüzden ben totalde sportiflikten ziyade konfora yönelmeyi tercih ederim. örneğin bmw 1 serisi sürüş pozisyonundan dolayı durduğu yerde bile insanı mest edebilecek bir araçken daciadan hallice standart ses sitemi, uyduruk döşemesi, 90 km de başlayan rüzgar sesi, her durakladığımda frene basılı bekleyecek olmam sebebiyle tercih etmezdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok var ama forum lanetinden dolayı hiç paylaşmadım burda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım burası bir forum ve amacı tartışmak zaten sıkıldıysan yazma o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.