Şimdi Ara

GİTTİGİDİYOR PROFİLİ İYİ OLAN SATICIYA OLUMSUZ PUAN VERİNCE SAÇMALIYOR (ceppaketten uzak durun) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
2.006
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eskiden bilinçsiz tüketici derdik şimdi ortalık bilinçsiz satıcı dolu. Bir ürün satıyorlar ama özellikleri ne bilmiyor oradan buradan kopyala yapıştır metinlerle hatta google çeviri ile çevrilmiş metinlerle satışa çıkıyorlar. Telefon ürünleri özellikle, aliexpress görselleri dolup hep. Hiç biri de zahmet edip elindeki ürünerin bire bir fotoğrafını koymuyor. Uzun süredir internetten alışveriş yapmıyorum çünkü gelen ürünlerin hepsi hayal kırıklığı oldu geçmişte
  • bu konularda satıcılar kadar alıcıların da suçu var
    alım yapmadan önce sorun kardeşim (fiyatında mutlaka bir tuhaflık vardır)
    hb. gibi bir firma dahi sürekli fiyat hatası yapıyor ve gg. yada n11 gibi yerlerde ki satıcılar da hatalı bilgi girebilir

    ayrıca madem hatalı bilgi verildi o zaman niye iade etmiyorsunuz (bana önceden biliyorsunuz gibi geldi)
    normal olan iade iken, kimse sadece kötü yorum yazabilmek için iadeden vazgeçmez

    alınsanız da ,kızsanız da bu durum bana fazla inandırıcı gelmedi :)
  • İki ay evvel ana sayfasında antep fıstığı gördüm, fiyatı cazipti. Ürün tanıtım sayfasında adam Antep'ten birinci kalite diye yağlayıp ballamış.. Sipariş verdim. İkinci veya üçüncü kalite hileli ürün geldi. Benim bir huyum vardır, öyle adamı kolay kolay yerin dibine geçirmeyi sevmem.. Usturuplu, orta halli bir yorum yazdım, objektif davrandım.. Konu sahibinin bahsettiği şekilde benim yorumum haftalar sonra yayınlandı. Sanırım bazı satıcılar daha fazla ürün satabilmek için ana sayfaya çıkmalarına karşılık siteye daha fazla komisyon ve ödeme yapıyorlar ki o nedenle bu şekilde korunup kollanıyorlar.. Özellikle ana sayfadaki vitrindeki ürünlere ve bu ürünlerin satıcılarına karşı temkinli olun ve çok dikkat edin..
  • Yıllardır amazon.com ve co.uk daki yorumlara göre alışveriş yaparım. En kötü puanları okur, saçma vs. değilse o malı gözü kapalı alırım şimdiye kadar yanıldığım bi ürün çıkmadı.

    Bir ara oradada ücretsiz ürün karşılığı + yorum saçmalığı başladı. Bu şikayet edilince, ondan sonra bu yorumu ücretsiz ürün karşılığında yazdım diyenler türedi. Oda olumlu, HUKUK VAR VE İNSANLAR BUNDAN KORKUP KURALLARA UYUYOR. zaten fake olduğu anlaşılan yorumlar oluyor, üzerine buda onayı oluyor.

    Gittigidiyora gelince, satıcı ile problem yaşadın diyelim, sorunlu ürün gönderimi yaptı. Ürünün parasının aktarılmasını geciktirmek için onaylamıyorsun, verilen süreden sonra Gittigidiyor bunu kendisi onaylıyor ve o andan itibaren olumu-olumsuz yorum yapamıyorsun.

    Bu da buradaki HUKUK - GÜÇLÜ OLANIN (SİTENİN) KAZANDIĞI HUKUK SİSTEMİ. ŞİKAYET Mİ? ODA NE =)

    Herkes Avrupadan emekli olup Türkiye'ye yerleşeyim der (ki oda eskidendi şimdi çoğu çoluk çocuk bahane edip kısa süreli kalıp geri dönüyor) bense burada yeterli miktarda birikim yapıp Avrupada yaşamayı düşünüyorum.


    Bugün 3 yaşına yaklaşan oğlumla belkide ilk defa şehirçinde yürüdüm, karşıdan karşıya geçmem gerekti, yaya geçidi vardı fakat ışıkları çalışmıyordu.

    Oğlum elimde, yolun ortasına kadar yürüdük, yolun ortasında karşı şeritten gelen türbanlı bir bayan durmadan yoluna devam etti ( adım atsak kesin çarpacak), sonra aradan fırsat bulup karşı şeride geçebildim. Ülkenin vehameti bu şekilde..

    Buda BONUSu!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Discovery_ -- 7 Şubat 2017; 22:31:52 >




  • Ben de daha önce olumsuz yorum yazdım. 1 ay boyunca uğraştım 10 defa mail attım kayıt açtırdım. Ama olumsuz yorumu yayınlamadılar. N11 den çok daha beterler. N11 de en azından ne yazsan yayınlanıyor.
  • Dostum sana şahsi bir düşüncem yok.



    Fakat burada çok konu açılır oldu. Geçen biri ürün kalitesiz diye konu açmıştı iade şansı varken etmemiş.



    Ss yok, mesaj kopyası yok konunda... Sağlam bir zihin iki taraflı bilip fikir beyan etmeli, en azından ben öyleyim. Tek taraflı dinleyerek karar almam.



    Keşke iade etseymişsiniz.



    Bak ben 2006 yılından beri gittigidiyoru kullanıyorum. Birçok sorun yaşadım. %99 u çözüldü.



    Hoşgörü ve iyi niyetli yaklaşım her şeyi çözer. Fakat hiçbir done konuya eklemeden sana hak vermemi bekleme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soyken -- 7 Şubat 2017; 22:49:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GG eski 10-15 yıl önceki GG değil. İlk açıldığı zamanlar, çok daha samimi sıcak güvenilir bir ortamı vardı. Sonra o kadar anlamsız, haksız ve agresif bir tavır almaya başladı ki yönetim ve MH. bir ürün alacaktım neydi unuttum yıllar oldu, satıcıya mesaj yazıp dedim ki detaylı fotolarını çekip şu maile atar mısın? Bak her şey net, amaç belli, gizleme saklama art niyet yok. Alacağım eşyanın detayını görmek istemem yanlış mı? MH den hemen ertesinde uyarı mesajı geldi, bu şekilde kişisel mail adresi içeren mesaj atamazsınız, bir daha olursa üyeliğiniz iptal edilecektir. Sanki daha önce de böyle birkaç vukuatım olmuş artık iş üyelik iptaline gelmiş. Alıcılara bu şekilde şarlayan, azarlayan, paranoyakça yaklaşan yönetim nedense aynı paranoyaklığı satıcı tarafında göstermedi yıllardır. Görüyoruz okuyoruz işte paylaşmış arkadaşlar. Yıllarca çakma sahte ürün satışını göz ardı ettiler. İnanın o zamanki o çakma ürün satıcıları bile daha dürüsttü. Çakma ürünler bile kaliteli idi, hesaplı idi. Her neyse, sonuçta şimdi neresinden tutsan elinde kalıyor. O yüzden ilk açıldığı yıllarda 1 yılda 100-150 işlem yapan ben, şu son 10 yılda toplasan 10 tane işlemim yoktur. Çok çok mecbur kalmazsam, hiçbir yerde yok GG de var olan bir ürün değilse, fiyat farkı bile olsa GG yi tercih etmiyorum. Satıcının satış sonrası olaya yaklaşımı için yorum yapmayacağım çünkü durumu tam olarak çözemedim. Ama bugüne kadar çeşit çeşit satıcı gördüm, olay ticaret ahlakında ve vicdanda bitiyor. Yeri geldi aldığım ürün bozuk ve kötü çıktı, geri bildirim yaptım satıcı tüm masrafları üstlenerek ilk gönderdiğini bile istemeden yenisini gönderdi. Yeri geldi aldığım ürünün çakma olduğunu çok sonra öğrendim, öğrendiğimde satıcı çoktan ortadan kaybolmuştu. Tabi iyi niyeti suistimal etmek tek taraflı olmuyor, bazı insanlar da kendilerine sunulan hakları sonuna kadar şerefsizce sömürüyor. Örneğin internetten alınan bir ürünün 15 gün sonra iade edilebilmesi hakkını aynı mağazadan birçok ürün alıp kısa süreli kullanıp kullanıp iade eden şahıslar. Vardı forumda da bir tip, bir ara yazıp yazıp hava atıyordu, şu telefonları aldım kullandım iade ettim diye. Sonuç, alıcı veya satıcı, insanın içinde ahlak, vicdan, dürüstlük gibi erdemler yoksa, bizim konuşmamız da anlamsız ve boş. Ki maalesef bu yozlaşmış pis gömleği, her geçen gün her kesimden daha fazla insan giymeye başladı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marjinal01 -- 7 Şubat 2017; 23:49:19 >




  • Dediğin satıcıdan bu sene 3 adet ayrı zamanlarda telefon aldım hiçbir sorun yaşamadım ve çokta hızlıydılar.
  • GG çöp uzun süredir yanaşmıyorum n11 de aratmıyor zaten, alışveriş yapmayın bu kadar basit, uzun vadede sonu sanalpazar dan farksız zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihancndn -- 8 Şubat 2017; 0:7:30 >
  • soyken kullanıcısına yanıt
    bu forumda tuhaf bir algı var ,sanki alıcılar dost kuvvet ,satıcılar düşman kuvvetmiş gibi (çoğu kişide)
    ben şimdiye kadar iki tarafında haksız olduğu çok konu gördüm
    ancak burada satıcıları kötülerseniz herkes sizi seviyor ,ancak satıcının haklı olduğu konuları anlatırsanız herkes düşman oluyor :)

    bu sebepten dolayı son birkaç gündür çok sayıda eleştiri alıyorum (satıcıları koruyorsun diye) :)

    oysa ki hiç birisi babamın oğlu değil ve ben şimdiye kadar hiçbir yerde bir ürün falan satmadım ,zaten satamam da (kabiliyetim yok) :)

    yaşam ilkem : yanlış olduğunu bildiğim babam olsa ,babamı dahi korumam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soyken

    Satış profilim var iki yüzü geçti son hesabım %100 şuanda. Son 1 senede iki olumsuz aldım, alıcıya rica ettim ve kusuru düzelttim olumluya çevirdi.

    İkincisi art niyetli bir insandı, elimde olmayan bir sebeple sistem hatasından dolayı olumsuz verdi. Müşteri temsilcisine yazdım ve olumsuz yorumu sildiler.

    Yorumda aşırılık ve haksızlık varsa talep üzerine siliniyor arkadaşlar.

    Şimdi konu sahibi arkadaşta art niyet sezdim. Aldığınız telefonun 1,5 ve 2 gb modelleri var arada da 200 lira civarı fark var hadi iyi niyetlisiniz anlamadınız.

    Sonra ürün listelerken yaygınlaşmış kalıplar var. Listeleme yaparken özelliklerde swçebileceğiniz 1,5 gb ram yok(sistem açığı) şimdi adam burada ne yapsın.

    Üçüncüsü açıklamada 1,5 gb ram yazdığına görmesemde eminim.

    Dördüncüsü iade hakkınızı kullanmayıp, yoruma yönelmeniz telefonu 1,5 gb ram diye aldığınızı gösteriyor.

    İade almayan satıcı için her türlü küfrü ederim ama sizin durumunuz farklı.

    Aynı satıcıya bundan 3-4 ay evvel başka bir cihazdaki RAM miktarını ben düzelttirdim desem




  • Gittigidiyor ne rezalet site olmuş arkadaş görmeyeli.Gittigidiyor iletişim den adamlara yazıyorum ilan numarasını veriyorum

    "adam siparişi ürün bayat diye iptal ediyor farklı ilanla yeniden açıyor. 20 liralık kuponumu yaktı adam. Şuna uyarı verin ürünün son kullanım tarihini açıklamaya yazsın kafasına göre iptal edemesin" diyorum.

    Bana gelen yanıt

    1- Yaşamış olduğunuz durumdan dolayı üzgünüm. Fakat kuponunuz kullanılmış sayıldığından tekrar bir tanımlama yapamayacağımı üzülerek belirtmek isterim.

    2 - lütfen "ürünü rapor et" kısmından bize ulaşınız....


    bu adamlar bu kafayla devam ederlerse N11 in anca arka tamponunu ezberlerler

    şu müşteri hizmetlerine zeki olduğunu anlayabileceğimiz iş bitirici yetenekli zatları koysunlar.
  • cep-ten isimli mağazaya orjinal yedek parça olarak satılan telefon ekranının kaç inç olduğunu mesaj atarak sordum,ben cevap beklerken adam beni engellemiş
    Hata!
    Satıcı, kendisinden ürün almanızı engellediği için bu ürünü sepetinize ekleyemezsiniz.

    muhtemelen diğer orjinal diyip diğer sattıkları da yan sanayi, alışveriş yapacaklar dikkat etsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chatlaxs -- 8 Şubat 2017; 4:6:40 >




  • Sistemde görünenden farklı kargo firmasıyla geldiği için ürünü kapıda kabul etmeyip iade ettim. Daha sonra durumu anlatıp para iadesi istedim. Satıcı 10 liralık kargo parasını iade etmek istemediği için Gittigidiyor.com paramı 22 gün sonra iade etti.
  • arkadaş tamam da bir bakıyorum millet n11'e verip veriştiriyor
    sonra başka bölüme bakıyorum herkes gg. veryansın ediyor ve n11'e övgüler yağdırıyor
    hb. için öyle ,vatan için öyle

    bunları okuyup bilmeyen birisi internetten soğur ve gider mağazadan alır :)

    gg.'dan 101 tane ürün almışım ve bu güne kadar hiçbir sorun yaşamadım ,bu sorunlar hep size mi denk geliyor :)
    en son bir ürün almıştım bir sebeple iade ettim ,para anında hesabıma aktarıldı (sorgusuz sualsiz)
    hatta bu gece dahi 1 ürün aldım ,bakalım bir sorun çıkacak mı :)

    ha hiç sorun yaşamadım derken misal satıcı ürünü zamanından 1 gün sonra falan yolladığı oldu ama bu tip sorunlar her yerde var
  • haydaa şimdi aklıma geldi ,yıllar önce sanki ben bu firmadan bir telefon almaya kalktığımda stokta yok diyerek göndermemişti :)

    tabi firmayı yanlış hatırlamıyorsam

    ama ben o zaman yanılmıyorsam kendi internet sitelerinden almıştım
    birde bu mağazanın doğanlarla ilgisi var mı ,bilen var mı ?

    ayrıca bu firma hemen her yerde satışı olan bir firmaymış



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.CEMİL -- 8 Şubat 2017; 5:24:20 >
  • soyken kullanıcısına yanıt
    sende satıcı olduğun için böyle düşünmen normal. yalnız gözden kaçırdığın asıl konu ceppaket yani satıcıdan ziyade gg nin yaptığından şikayetçiyim. bunu atlama. dünya malı dünyada kalır. mala tamah etmem. o çakal beni kandırdığını sanır ama kendisi kaybeder. gg ise benim gözümde satıcıları soyan bir şirkettir. %10-15 kesinti yapıyor ve oturduğu yerden para basıyor. karşılığında hizmet yok. alıcıyı koruma yok. neyse saymakla bitmez.
  • realistspary kullanıcısına yanıt
    _CarpeDiem_ _ kullanıcısına yanıt
    neden gitmesin? belki bakınca küçük rakam 1 kişi için ama ondan 6 başkasından 6 diye ve millet nasılsa arkasını aramaz vakti yoktur uğraşmaz diye bir mantıkla hareket ediyorsa bu satıcı ve bu şekilde birikim yapıyorsa ? helal olsun ki bu arkadaşa işin peşini bırakmaya niyeti yok
  • ben 2007 den beri gg den ürün alırım. 528 alışveriş. birkaç eski telefon sattığımda oldu. alışverişlerin %99 una olumlu puan verdim. yani 500 alışverişte 5 tane olumsuz puanım vardır. bunuda satıcı haketmiştir. eskiden iade etseniz dahi puan hakkınız vardı şimdi yok. gg politikası eskisi gibi değil.
  • Ben de yakın zaman da bir ürün aldım, aynı satıcıdan başka bir ürünü ekledim kapıdan teslim alırken iki ayrı paket ve iki ayrı ücret ödemek zorunda kaldım. Bu arada iki ürün de zarf içerisin de geldi yani aynı zarfa eklenebilirdi. Bunun için olumsuz görüş bildirdim akabinde satıcı tarafından arandım ve olumsuz görüşü düzeltilip nötre çevirmem rica edildi. Çevirmezsem 20 gün içerisin de sitenin bunlara yaptırımı oluyormuş gibilerinden bir şeyler söyledi. Neyse üç kuruş için değmez dedim nötre çevirdim, kendi de bu durumu düzelteceğini söyledi ama baktım hala aynı durum söz konusu.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.